Kun puolisoni pettää/valehtelee,onko hänen pääsä jottai vialla??
Mitä ihmettä!!
35
1854
Vastaukset
- hildurvonhopsis
Onko aina eri kysyjä vai onko sinulla nyt todellinen hätä?
Lue niitä aikaisempia kirjoituksia niin niissä on neuvoja.
Joskus puolison vaihtaminen auttaa.
Eivät KAIKKI puolisot petä.
JOSSAIN on vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa kun toisen pitää hakea huvia muualta.
Mieti itse missä se vika on tai hae apua perheneuvolasta.- missä vika??
ei mussa ainakaan,enkä perhe neuvolaa tartte
mut kyllä on vai kummaa touhuaa - hildurvonhopsis
missä vika?? kirjoitti:
ei mussa ainakaan,enkä perhe neuvolaa tartte
mut kyllä on vai kummaa touhuaaJotkut avioliitot kestävät ja jotkut eivät.
Kukaan ei tiedän mitä puolisosi touhuaa.
Kysy häneltä.
Joskus avioerokin on ihan hyvä ratkaisu.
Kumpikaan ei saa alistaa ketään. - Nimetön
Muistan useita kertoja, kun olen kertonut vaimolleni totuudenmukaisesti asioista. Hän ei uskonut. Silloin kysyin, millainen totuus kelpaisi. Kun sain sen selville, sepitin hyvän ja uskottavan tarinan. Vaikka se oli valhetta, meni täydestä. Vähitellen olen oppinut läksyni.
Nimetön kirjoitti:
Muistan useita kertoja, kun olen kertonut vaimolleni totuudenmukaisesti asioista. Hän ei uskonut. Silloin kysyin, millainen totuus kelpaisi. Kun sain sen selville, sepitin hyvän ja uskottavan tarinan. Vaikka se oli valhetta, meni täydestä. Vähitellen olen oppinut läksyni.
Minulla taas oli kerran miesystävä joka epäili minua kaikesta suotta. Hän jankutti kerrankin, että tunnusta, tunnusta. Oli ilta ja minä olin tosi väsynyt ja en millään olisi jaksanut sellaista kuulustelua, ja kun ei ollut mitään aihettakaan.
Viimein minäkin hermostuin ja kysyin, että saanko sitten nukkua jos tunnustaa. Joo, mies sanoi sitten nukutaan. Okei sanoin, minä tunnustan.
Ja en siis ollut koskaan pettänyt enkä edes ajatellutkaan pettää.
Erohan siitä viimein tuli, en mitenkään jaksanut sellaista ihme vahtimista.
- päässä
on jotain vialla, jos jatkat yhteiseloa pettjän ja valehtelijan kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- minussa vika??
nyt tuli kylä vastaus josta pidin,oon ajatellu samaa että jos jatkan niin mussa se vika on...hehe
- nyt jo
sama jauhaminen tehän ootte yhtä sitkeitä kuin pakkoruotsi kirjoittelija.
- sinun pakko
tulla ja lukea täälä sitten jos sinua niin kiusaa toisten kirjottamat,tää on palsta jossa ihmiset haluaa neuvoja ja lohdutusta,älä hyvä ihminen lue jos sinua vaivaa toisten kysymykset ja vastaukset,aloittelia kysyy ihan asiallista ei siinä mitään "jauhamista" ole...hyvää kesää sinulle
- koskaan- (kuta kulloinkin-)
osaa tuntea kuinka puolison jatkuva uskottomuus/ valehtelu sattuu.
Ai ai, ja jatkuva valehtelu on satuttavinta.- sattuu lujasti
......sellainen asia todellakin sattuu sydämeen,miksi ihmiset ei voi olla rehellisiä,nyt alkoin itsekkin miettimään ihan tosissaan,onko he epävarmoja sitten itsestään vai missä tosiaan on vika
- puolisollesi
että käyp lataamassa aivojansa välil
- Luulottelua
Sekin huono juttu,raskasta molemmille
jos liikoja alat kuvittelemaan. - sattuu..
valehteleminen ja pettäminen uskon sen, mutta on hölmöä jäädä tuommoiseen suhteeseen, pistä vaan poikki ja heti!!!!!!!!!!!!!!!
Olenpa tosi tyytyväinen että elän itskseni, sen verran tiedän,että nämä rakkausasiat sotkevat kaiken, parasta vaan pysyä erossa moisesta.- missä vika??
....erota koska aviossa jo oltunna 4:ttä vuotta ja vuos site alko se valehtelu/pettäminen
- hukkeli
että suhteenne on sinun mielestäsi hyvin toimiva ja avoin, ja puoliso kuitenkin pettää, hänellä ilmeisesti on päässään jotain vinksahtanut.
Pelkästään jännittävää seikkailua tuskin kukaan lähtee etsimään. Huonosta kommunkaatiosta taas tavallisesti seuraa lohtutuksen kaipaus ja sitä vaivaa tyydyttää juuri vieraan syli. - keskustele..
hänen kanssaan ja kysy miksi petät tai valehtelet
ja..............ota sitten se ero,
itseasiassa tämä ei ole minun alaani,
oli vaan pakko puuttua keskusteluun, kun tuntuu niin oudolta, että ihmiset alistuvat uskottomuuteen ja loukatuksi tulemiseen......... - missä vika??
1: Lähin äitiäni katsomaan (81v)300km päähän
hän ei mukaani tullu koska oli työ tärkeämpi
ite otin vapaata viikon työstäni,niin hän
tilas matkan Rhodokselle toisen naisen kans
viikoksi...
2: sain tietooni sen työkaverilta joka oli kans
Rhodokselle menossa ja samaan koneeseen,
työkaverini vaimonsa kans otteli kuvia jossa
mieheni oli mukaan tullut tietämättä
3: kysyin kotiintultua kuinka kulta oli pärjännyt
yksin?vastaus: " oi kun on ollu yksinäistä ja
ikävä sinua"- missä vika??
1: sanoo rakastavansa koko sydämellä
2: tulin kotia töistä pari tuntia aiemmin
hän sättäilee naisten kans koneella ja
"pehmeitä" puhuupi.
3: kysyin mitä hän oikeen hommailee
vastaus: "en kulta mitään vain kattelin"
4: ostelee ruusuja vähänväliin tai koruja
onko hänellä huono omatunto,onko "lahjat"
sitä "korjausta"? - hildurvonhopsis
missä vika?? kirjoitti:
1: sanoo rakastavansa koko sydämellä
2: tulin kotia töistä pari tuntia aiemmin
hän sättäilee naisten kans koneella ja
"pehmeitä" puhuupi.
3: kysyin mitä hän oikeen hommailee
vastaus: "en kulta mitään vain kattelin"
4: ostelee ruusuja vähänväliin tai koruja
onko hänellä huono omatunto,onko "lahjat"
sitä "korjausta"?Vastaus kaikkiin noihin juttuihisi on: Miehesi on sika-sika-sika-sika-sika-sika-sika.
Helpottiko !!!!
Valehtelija ja pettäjä ei yleensä muutu. Hänellä on joko luonnehäiriö tai alkoholismi. Alkoholismista voi toipua. Luonnehäiriö ei parane vaan psykopaatti jatkaa puuhiaan.
Jos et halua alkaa miehesi haaremin jatkeeksi niin lopeta avioliittosi ja hoida itsesi kuntoon. - Zikakon kanssa
hildurvonhopsis kirjoitti:
Vastaus kaikkiin noihin juttuihisi on: Miehesi on sika-sika-sika-sika-sika-sika-sika.
Helpottiko !!!!
Valehtelija ja pettäjä ei yleensä muutu. Hänellä on joko luonnehäiriö tai alkoholismi. Alkoholismista voi toipua. Luonnehäiriö ei parane vaan psykopaatti jatkaa puuhiaan.
Jos et halua alkaa miehesi haaremin jatkeeksi niin lopeta avioliittosi ja hoida itsesi kuntoon.sammaa mieltä oon,hyi olkoo mikä sika sika sika sika NÖFF semmosele äijälle NÖFF NÖFF,vai voiko ees sikaan tommost vertailla yäk yäk,katto hyvä tyttö toine miäs
- sikaa
Vastaus kaikkiin noihin juttuihisi on: Miehesi on sika-sika-sika-sika-sika-sika-sika.
Helpottiko !!!!
Jos et halua alkaa miehesi haaremin jatkeeksi niin lopeta avioliittosi ja hoida itsesi kuntoon.kohtaan verrata ketään ronttia siihen
Sika on luonnostaan siisti ja viisas eläin. - hildurvonhopsis
sikaa kirjoitti:
kohtaan verrata ketään ronttia siihen
Sika on luonnostaan siisti ja viisas eläin.Olisi varmaan pitänyt kirjoittaa sitten kirjoittaa varmaan "tyhmä-tyhmä-tyhmä-tyhmä-ääliö-ääliö-ääliö", niin ei olisi loukannut sikaa.
Mikkään ei oo niin sievä ku sika pienenä :0)
Helpottiko ?
Ihania ne pienet pojatkin ovat. Ne pettäjämiehetkin ovat olleet joskus ihania pieniä poikia.
Miksi muuten pettäjä miehiä sanotaan siaksi? - siinä oli
Olisi varmaan pitänyt kirjoittaa sitten kirjoittaa varmaan "tyhmä-tyhmä-tyhmä-tyhmä-ääliö-ääliö-ääliö", niin ei olisi loukannut sikaa.
Mikkään ei oo niin sievä ku sika pienenä :0)
Helpottiko ?
Ihania ne pienet pojatkin ovat. Ne pettäjämiehetkin ovat olleet joskus ihania pieniä poikia.
Miksi muuten pettäjä miehiä sanotaan siaksi?huumoriakin mukana.
Muuten osuitpa naulan kantaan.
Eräs ikäiseni sukulais"tyttö" tuli juuri noihin ajatuksiin, kun lähetin hänelle valokuvia hänen isästään pienenä.
Hän oli koko ikänsä ollut katkera isälleen tämän pahoista tavoista.
Kun hän sai ne kuvat, hänenkin mielessään avautui, että isäkin oli kerran ollut viaton pikkulapsi. Ehkä katkeruus suli hieman? - sulosii
Zikakon kanssa kirjoitti:
sammaa mieltä oon,hyi olkoo mikä sika sika sika sika NÖFF semmosele äijälle NÖFF NÖFF,vai voiko ees sikaan tommost vertailla yäk yäk,katto hyvä tyttö toine miäs
ei voi verrata pientä possukkaa tollasee ällöttävään ukonretalee
- Juniperus
sikaa kirjoitti:
kohtaan verrata ketään ronttia siihen
Sika on luonnostaan siisti ja viisas eläin.Ei se anna mitään uskollisuudenvaloja, ja karju astuu jokaisen emakon, joka hollille tulee.
- karjulla
Juniperus kirjoitti:
Ei se anna mitään uskollisuudenvaloja, ja karju astuu jokaisen emakon, joka hollille tulee.
on karjun luonto.
- hildurvonhopsis
Juniperus kirjoitti:
Ei se anna mitään uskollisuudenvaloja, ja karju astuu jokaisen emakon, joka hollille tulee.
Nyt ymmärrän miksi pettäviä miehiä sanotaan siaksi. Ainahan ne kaikki metaforat (kuvaavat sanonnat) jostain lähtevät.
- Juniperus
Nyt ymmärrän miksi pettäviä miehiä sanotaan siaksi. Ainahan ne kaikki metaforat (kuvaavat sanonnat) jostain lähtevät.
Pettäviä naisia en ole kuullut sanottavan sioiksi tai emakoiksi, vaikka eihän emakkokaan suotta pihtaile.
- vanhauneksija...
Helpottiko !!!!
Jos et halua alkaa miehesi haaremin jatkeeksi niin lopeta avioliittosi ja hoida itsesi kuntoon.Mutta ethän sinä tainnut ollakaan ihan tosissasi?
Kaikki pettäjät ja valehtelijat eivät ole luonnehäiriöisiä. Mutta sensijaan luonnehäiriöiset voivat olla pettäjiä ja valehtelijoita.
Millainen mahtaa olla se parantunut alkoholisti: Kun viina jää pois, se ehkä pysyy senverran järjissään, ettei raivopäissään vaikkapa tapa lapsiaan. Ja raivopäissään se on tietysti "toipuneenakin" saadakseen jostain toisesta syyllisen uudelleen juomisen aloittamiseen.
Mikä on syy, mikä on johtanut aloittajan tilanteeseen. Ei meistä kukaan kait osaa siihen vastata.
Aattelin vaan, että jos syyttä syytetään jotain luonnehäiriöiseksi, tuntematta-tietämättä, niin minusta se tuntuu kamalalta. Niilläkin ihmisillä voi olla hyvät puolensa ja hetkensä sen pimeän puolen lisäksi - muuten.
Jos asia tuntuu ylitsepääsemättömältä, siirrä ongelma hetkeksi syrjään ja ota siitä lomaa.
Päätä, että tarkastelet asiaa myöhempänä ajankohtana uudestaan. Ongelma ei parane vatvomalla, ja päätöstä voit lykätä. Myöhemmin ongelmaa tarkastelemalla huomaat asiassa olevan useampiakin ratkaisumalleja.
Vaikuttaa siltä, että tällähetkellä olet lukkiutunut ja tunnet olosi ristiriitaiseksi.- Eteenpäin vain elämää
Pää pystyyn ja menoksi eteenpäin .Jätä typerä kaverisi joka ei ole rehellinen eikä luottamuksen arvooinen .
Potku vain takamukseen ja tavarat heitä perään
Maailmassa on paljon parempia tilalle ja varsinkin arvosta itseäsi älä anna tuon masentaa
äläkä anna vaikuttaa enää elämääsi
Sinulla on elämässä aukaistava (tarinaasi) aivan uusi lehti.
Katkeruus se vain jäytää ja myrkyttää sielun
Avoimesti eteenpäin ja uusia ihmisiä tapaamaan ja katselemaan ja pidä ystävät vain kanssasi ,he ovat se voima ja tietenkin jos on lapset niiden kanssa eteenpäin myös elämä jatkuu
Menneet on menneitä ne on vain jätettäväniitä ei voi muuttaa elämä on tässä ja nyt jaedessä päin on se mitä voit tehdä - Siellähän
vehtaavat ja valehtelevat, sanovat ettei se ole uskottomuutta ?! Mitä muuta se on, jos on kumppani kotona ja etsii useilla profiileilla seuraa netistä?
Minun pitkäaikanen miesystävä on entinen tuttava juuri tästä syystä. Annoin hänelle 100 % rauhan omalta osaltani etsiä ihania naisia netistä.
Ei silläkään kai itsetunto ollut paikallaan tai sitten villitys koetteli, ei tiedä itsekkään mikä sen olion on oltava, minkä netistä löytää. Komia ja pitkä, nuori ja hoikka - niinkuin sellainen sitä kattelis, vanhaa äijää. Kaula on kuin jatsarisaappaan varsi, kattona muutama haituva. Meikän ikäinen ulkonäölliset muutokset ymmärtää, mutta jos olisin nuorempi, en varmaan mokomanlaisia katselisi.- netisä
on monet ja ikänsäkki valehtelee sielä,monesti on naisen nikilläkin sielä,(todettu)täytyy olla sairas,pitäsköhän ottaa hoitoon,olen nimittäin mielisairaanhoitsu....kannattee alkaa harkitseen
- Rocellii
tapaus
ei parane
=> kärsi tai jätä = !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323797- 1401591
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111451Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38981Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915