miksi mies raiskaa

ja sekaantuu lapsiin?

Miksi miehen seksuaalisuus vääristyy helpommin kuin naisen?

96

8672

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsafdsa

      ovat huonoja ja pahoja. Tuliks sulla?

    • mies..

      Koska en ole noita harrastanut. Mutta voisko kyse olla siitä, että mies ikään kuin kuvittelee naisen "haluavan sitä"??

      Ja sitten en tiedä sitä että miten raiskaus onnistuu käytännössä? Kostuuko nainen raiskauksen aikana?

      • 7oitott

        että naisen on aika hankala raiskata noin teoriassakin. Naiset ovat heikompia, eikä niillä ole tarvittavia välineitä.


      • Emmanuele

        miehen pitää olla hullu jos kuvittelee naisen haluavan raiskausta.
        Miksi väkivaltaa tapahtuu? Raiskaushan on väkivaltaa, julmaa sellaista. Väkivallan tekijällä on ehkä tarve hallita ja satuttaa. Olisiko takana naisvihaa?

        En osaa kuinka tuo käytännössä toimii mutta kyllähän seisovan kullin saa työnnettyä kuivaankiin rakoon. Tuskimpa raiskaajalla on liukkaripurkkia mukana. Vaikea uskoa että nainen siinä tilanteessa kiihottuisi.


      • mies..
        Emmanuele kirjoitti:

        miehen pitää olla hullu jos kuvittelee naisen haluavan raiskausta.
        Miksi väkivaltaa tapahtuu? Raiskaushan on väkivaltaa, julmaa sellaista. Väkivallan tekijällä on ehkä tarve hallita ja satuttaa. Olisiko takana naisvihaa?

        En osaa kuinka tuo käytännössä toimii mutta kyllähän seisovan kullin saa työnnettyä kuivaankiin rakoon. Tuskimpa raiskaajalla on liukkaripurkkia mukana. Vaikea uskoa että nainen siinä tilanteessa kiihottuisi.

        Joskus sentään tullut sekstailuakin harrastettua, mutta minä en saa sisään ennen kuin nainen kiihottuu ja se kostuu. Siis saa kyllä sorkkaraudan kanssa vääntää sisään jos nainen ei ole kiihottunut. Siksi en ymmärrä miten se raiskaus onnistuu käytännössä jos nainen ei kostu?


      • se olla
        Emmanuele kirjoitti:

        miehen pitää olla hullu jos kuvittelee naisen haluavan raiskausta.
        Miksi väkivaltaa tapahtuu? Raiskaushan on väkivaltaa, julmaa sellaista. Väkivallan tekijällä on ehkä tarve hallita ja satuttaa. Olisiko takana naisvihaa?

        En osaa kuinka tuo käytännössä toimii mutta kyllähän seisovan kullin saa työnnettyä kuivaankiin rakoon. Tuskimpa raiskaajalla on liukkaripurkkia mukana. Vaikea uskoa että nainen siinä tilanteessa kiihottuisi.

        mahdollista, että ainakin osa ajattelee, että nainen nauttisi rajusta seksistä, tai jotain. Eikö pedofiilitkin selittele, että lapset on seksuaalisia olentoja ja haluavat seksiä?

        Sitten on sellaisia miehiä, jotka ihailevat kaikenlaisia erikoisuuksia. On tullut 4D:n laatudokkareista ohjelmia miehistä, jotka haluavat sessioita miesmäisen lihaksikkaitten naisten kanssa, sellaisista, jotka haluavat naisten tallovan heitä ja sitten kerran tuli dokkari, jossa miehet halusivat naisen olevan mielettömän lihava.


      • se reikä
        mies.. kirjoitti:

        Joskus sentään tullut sekstailuakin harrastettua, mutta minä en saa sisään ennen kuin nainen kiihottuu ja se kostuu. Siis saa kyllä sorkkaraudan kanssa vääntää sisään jos nainen ei ole kiihottunut. Siksi en ymmärrä miten se raiskaus onnistuu käytännössä jos nainen ei kostu?

        mikään rutikuiva ole ikinä ja kyllähän miehet raiskaavat toisia miehiäkin.


      • fdas
        se olla kirjoitti:

        mahdollista, että ainakin osa ajattelee, että nainen nauttisi rajusta seksistä, tai jotain. Eikö pedofiilitkin selittele, että lapset on seksuaalisia olentoja ja haluavat seksiä?

        Sitten on sellaisia miehiä, jotka ihailevat kaikenlaisia erikoisuuksia. On tullut 4D:n laatudokkareista ohjelmia miehistä, jotka haluavat sessioita miesmäisen lihaksikkaitten naisten kanssa, sellaisista, jotka haluavat naisten tallovan heitä ja sitten kerran tuli dokkari, jossa miehet halusivat naisen olevan mielettömän lihava.

        fantasioivat raiskauksesta, vaikka tuskin haluaisivat raiskatuksi tullakaan.


      • Emmanuele
        se olla kirjoitti:

        mahdollista, että ainakin osa ajattelee, että nainen nauttisi rajusta seksistä, tai jotain. Eikö pedofiilitkin selittele, että lapset on seksuaalisia olentoja ja haluavat seksiä?

        Sitten on sellaisia miehiä, jotka ihailevat kaikenlaisia erikoisuuksia. On tullut 4D:n laatudokkareista ohjelmia miehistä, jotka haluavat sessioita miesmäisen lihaksikkaitten naisten kanssa, sellaisista, jotka haluavat naisten tallovan heitä ja sitten kerran tuli dokkari, jossa miehet halusivat naisen olevan mielettömän lihava.

        on ihan eri asia. Niissä molemmat on mukana vapaasta tahdosta. Musta on hienoa jos miehiä kiinnostaa pullukat tai lihaksikkaat naiset, sehän on oikeastaan ihan luonnollista.

        Raju seksi ja raiskaus ovat kaksi aivan eri asiaa. Raiskaus ei ole seksiä. Seksissä molemmat päättävät haluavatko sitä ja haluavatko sen olevan rajua. Käsittämätöntä jos joku ei tajua tuota eroa!

        Kaipa nuo pedofiilit kusettaa itseään että pystyisivät elämään itsensä kanssa. Mieti nyt jos pedofiili/raiskaaja tajuaisi kuinka väärin hän toimii, eihän sen syyllisyyden kanssa pystyisi elämään. Totuus täytyy piilottaa valheen ja selityksien alle.


      • Emmanuele
        fdas kirjoitti:

        fantasioivat raiskauksesta, vaikka tuskin haluaisivat raiskatuksi tullakaan.

        naiset-mistähän sinä sellaisen "faktan" olet kuullut?...


      • mies..
        se reikä kirjoitti:

        mikään rutikuiva ole ikinä ja kyllähän miehet raiskaavat toisia miehiäkin.

        Varmaan nähnyt unta? Muistan erään tapauksen, jonka tussu oli niin kuivunut umpeen, ettei mitään armoa hommien etenemisestä ollut, ennen kuin se vähän kostui. Muut naikkoset ovat olleet valmiiksi märkiä.


      • se reikä kirjoitti:

        mikään rutikuiva ole ikinä ja kyllähän miehet raiskaavat toisia miehiäkin.

        kuvitella, että miehellä on vastaava olo raiskauksen jälkeen ku naisella, jos miehen raiskais 4-5 puhelinkopin kokoista gorillaa perseeseen kuivana ja kovaa, käyttäen pesäpallomailan nuppipäätä ja lopuksi sit jokainen gorilla vuorollaan astus olan takaa, niin, että kurat leviäis pitkin takajalkoja.

        Kyllä mä ainakin oisin melkoisen nöyryytetty, loukattu ja likanesen tuntuinen sen jälkeen pitkään.


      • että..
        Emmanuele kirjoitti:

        on ihan eri asia. Niissä molemmat on mukana vapaasta tahdosta. Musta on hienoa jos miehiä kiinnostaa pullukat tai lihaksikkaat naiset, sehän on oikeastaan ihan luonnollista.

        Raju seksi ja raiskaus ovat kaksi aivan eri asiaa. Raiskaus ei ole seksiä. Seksissä molemmat päättävät haluavatko sitä ja haluavatko sen olevan rajua. Käsittämätöntä jos joku ei tajua tuota eroa!

        Kaipa nuo pedofiilit kusettaa itseään että pystyisivät elämään itsensä kanssa. Mieti nyt jos pedofiili/raiskaaja tajuaisi kuinka väärin hän toimii, eihän sen syyllisyyden kanssa pystyisi elämään. Totuus täytyy piilottaa valheen ja selityksien alle.

        raiskaaja saattaa päässään selittää itselleen silleen, vähän kuten noi pedofiilitkin.


      • Emmanuele
        mies.. kirjoitti:

        Varmaan nähnyt unta? Muistan erään tapauksen, jonka tussu oli niin kuivunut umpeen, ettei mitään armoa hommien etenemisestä ollut, ennen kuin se vähän kostui. Muut naikkoset ovat olleet valmiiksi märkiä.

        täällähän puhuu oikeen suuri rakastaja, lahja maailman naisille...
        Ekkönä tajua että sitä kullia ei yritetäkään tunkea sinne sisään jos pillu on kuiva!
        Ps.nainen todennäköisesti ei saa mitään nautintoa seksistä joka alkaa yhdynnällä ilman esileikkejä.


      • <Mies29>
        Emmanuele kirjoitti:

        naiset-mistähän sinä sellaisen "faktan" olet kuullut?...

        Sen tiedän että ex olisi tahtonut että minä olisin ottanut "väkisin". Lainausmerkeissä siksi, että kyseessä olisi tietenkin olut fantasialeikki eli näytelmä. Mutta useamman kerran toivoi, että tulisin yllättäen, painaisin vaikka seinää vasten ja hoitaisin homman puoliväkisten hänen pikkuisen "mukarimpuillessa" vastaan (sen verran vähän ettei homma menisi kuitenkaan perseelleen).

        Minua ei kiihottanut yhtään tuollainen, joten jäi toteuttamatta.

        Kai aika monella on tuollaisia fantasioita, mutta kyseessähän on täysin käsikirjoitettu näytelmä eikä mikään oikea raiskaus.


      • Emmanuele
        suminagashi kirjoitti:

        kuvitella, että miehellä on vastaava olo raiskauksen jälkeen ku naisella, jos miehen raiskais 4-5 puhelinkopin kokoista gorillaa perseeseen kuivana ja kovaa, käyttäen pesäpallomailan nuppipäätä ja lopuksi sit jokainen gorilla vuorollaan astus olan takaa, niin, että kurat leviäis pitkin takajalkoja.

        Kyllä mä ainakin oisin melkoisen nöyryytetty, loukattu ja likanesen tuntuinen sen jälkeen pitkään.

        mutta raiskaaja ei taida kyetä empatiaan.


      • mies..
        Emmanuele kirjoitti:

        täällähän puhuu oikeen suuri rakastaja, lahja maailman naisille...
        Ekkönä tajua että sitä kullia ei yritetäkään tunkea sinne sisään jos pillu on kuiva!
        Ps.nainen todennäköisesti ei saa mitään nautintoa seksistä joka alkaa yhdynnällä ilman esileikkejä.

        Naisen pitää kostua vaikka se raiskataankin? Nyt ymmärrän paremmin.


      • Emmanuele
        <Mies29> kirjoitti:

        Sen tiedän että ex olisi tahtonut että minä olisin ottanut "väkisin". Lainausmerkeissä siksi, että kyseessä olisi tietenkin olut fantasialeikki eli näytelmä. Mutta useamman kerran toivoi, että tulisin yllättäen, painaisin vaikka seinää vasten ja hoitaisin homman puoliväkisten hänen pikkuisen "mukarimpuillessa" vastaan (sen verran vähän ettei homma menisi kuitenkaan perseelleen).

        Minua ei kiihottanut yhtään tuollainen, joten jäi toteuttamatta.

        Kai aika monella on tuollaisia fantasioita, mutta kyseessähän on täysin käsikirjoitettu näytelmä eikä mikään oikea raiskaus.

        ero on juuri se HALUAAKO nainen tulla otetuksi, missä tilanteessa ja kenen kanssa. Toiset naiset pitävät tuollaisesta, toiset eivät.Mutta raiskaaja tuskin kyselee naiselta ennen raiskausta että "haluaisitko että ottaisin sut väkisin".
        Tasavarmaa on että kukaan raiskattu ei ole halunnut sitä.


      • fdsagfg
        Emmanuele kirjoitti:

        naiset-mistähän sinä sellaisen "faktan" olet kuullut?...

        Yli puolet naiset myönsivät haaveilleensa raiskatuksi tulemisesta.


      • <Mies29> kirjoitti:

        Sen tiedän että ex olisi tahtonut että minä olisin ottanut "väkisin". Lainausmerkeissä siksi, että kyseessä olisi tietenkin olut fantasialeikki eli näytelmä. Mutta useamman kerran toivoi, että tulisin yllättäen, painaisin vaikka seinää vasten ja hoitaisin homman puoliväkisten hänen pikkuisen "mukarimpuillessa" vastaan (sen verran vähän ettei homma menisi kuitenkaan perseelleen).

        Minua ei kiihottanut yhtään tuollainen, joten jäi toteuttamatta.

        Kai aika monella on tuollaisia fantasioita, mutta kyseessähän on täysin käsikirjoitettu näytelmä eikä mikään oikea raiskaus.

        raiskausfantasian ydin, että "raiskaus" tapahtuu turvallisesti.

        Sehän ei vaadi muuta kuin mielikuvitusta ja roolileikkiä, niin onnistuu vallan mainiosti, kuten moni muukin asia.


      • Emmanuele
        mies.. kirjoitti:

        Naisen pitää kostua vaikka se raiskataankin? Nyt ymmärrän paremmin.

        ihan henk.koht. vinkki sulle eikä liittynyt mitenkään raiskaukseen.


      • Emmanuele
        fdsagfg kirjoitti:

        Yli puolet naiset myönsivät haaveilleensa raiskatuksi tulemisesta.

        ovat eri asioita.
        Mullakin on paljon fantasioita ties mihin liittyen mutta eipä tulisi edes mieleen toteuttaa suurinta osaa.
        Mielelläni näkisin itse tuon "tutkimuksen".


      • kutsutaan väkivallaksi
        mies.. kirjoitti:

        Joskus sentään tullut sekstailuakin harrastettua, mutta minä en saa sisään ennen kuin nainen kiihottuu ja se kostuu. Siis saa kyllä sorkkaraudan kanssa vääntää sisään jos nainen ei ole kiihottunut. Siksi en ymmärrä miten se raiskaus onnistuu käytännössä jos nainen ei kostu?

        Siksi sitä kutsutaan väkivallaksi. Eipä se ole nakin ämpärissä huljuttelua... Miten onnistuu käytännössä? Riittävän kova kulli ja ahkeraa runnomista. Kuvailenko tarkemmin...?

        Minut on raiskattu, ja voin kertoa, että en ollut kostea. Voin kertoa, etten ole koskaan elämässäni tuntenut niin helvetillistä kipua.


      • ...................
        Emmanuele kirjoitti:

        miehen pitää olla hullu jos kuvittelee naisen haluavan raiskausta.
        Miksi väkivaltaa tapahtuu? Raiskaushan on väkivaltaa, julmaa sellaista. Väkivallan tekijällä on ehkä tarve hallita ja satuttaa. Olisiko takana naisvihaa?

        En osaa kuinka tuo käytännössä toimii mutta kyllähän seisovan kullin saa työnnettyä kuivaankiin rakoon. Tuskimpa raiskaajalla on liukkaripurkkia mukana. Vaikea uskoa että nainen siinä tilanteessa kiihottuisi.

        Nyt joku varmaan poistaa tämän, mutta olen huomannut aika ikävän asian itsessäni kun olen esim. papa-kokeessa ja se on inhottavaa ja jännitän aina ihan hirveästi. Nolottaa se että emätin käyttäytyy ihan oman mielensä mukaan ja vähän kostuu vaikka en edes ole millään lailla kiihottunut. Onkohan se vain jokin normaali reaktio tuolla alapäässä kun sinne jotain työnnetään? Sitä kyllä ihmettelen että miten joku pystyy raiskaamaan pieniä vauvojakin...


      • Emmanuele
        ................... kirjoitti:

        Nyt joku varmaan poistaa tämän, mutta olen huomannut aika ikävän asian itsessäni kun olen esim. papa-kokeessa ja se on inhottavaa ja jännitän aina ihan hirveästi. Nolottaa se että emätin käyttäytyy ihan oman mielensä mukaan ja vähän kostuu vaikka en edes ole millään lailla kiihottunut. Onkohan se vain jokin normaali reaktio tuolla alapäässä kun sinne jotain työnnetään? Sitä kyllä ihmettelen että miten joku pystyy raiskaamaan pieniä vauvojakin...

        vastaavaa.
        Musta on hirveää että joku ulkopuolinen tunkee mun sisään jotain ilman että olen kiihottunut.
        Harmittaa oikeen että papa-kokeessa se hoitsu ei voi eka vähän kiihottaa mua ennen kun se survoo sen metallisysteemin sisään!


      • Emmanuele
        kutsutaan väkivallaksi kirjoitti:

        Siksi sitä kutsutaan väkivallaksi. Eipä se ole nakin ämpärissä huljuttelua... Miten onnistuu käytännössä? Riittävän kova kulli ja ahkeraa runnomista. Kuvailenko tarkemmin...?

        Minut on raiskattu, ja voin kertoa, että en ollut kostea. Voin kertoa, etten ole koskaan elämässäni tuntenut niin helvetillistä kipua.

        Voin kuvitella että se on kammottavimpia asioita elämässä mitä voi tapahtua.


      • ...................
        Emmanuele kirjoitti:

        vastaavaa.
        Musta on hirveää että joku ulkopuolinen tunkee mun sisään jotain ilman että olen kiihottunut.
        Harmittaa oikeen että papa-kokeessa se hoitsu ei voi eka vähän kiihottaa mua ennen kun se survoo sen metallisysteemin sisään!

        Hirveää se on minustakin, mutta lievää kostumista olen havainnut ja se on hyvin noloa. Vai laittaako ne jotain liukkaria siihen metallivehkeeseen ja se aine sitten tuntuu että mukamas olisin kostunut? Kiihottumisesta ei ole kyse...


      • ................... kirjoitti:

        Hirveää se on minustakin, mutta lievää kostumista olen havainnut ja se on hyvin noloa. Vai laittaako ne jotain liukkaria siihen metallivehkeeseen ja se aine sitten tuntuu että mukamas olisin kostunut? Kiihottumisesta ei ole kyse...

        että ammattinsa hallitseva laittaa liukkaria itsestään selvyytenä.

        Laittaa ne lääkärit liukkaria, jos ne tutkii alakautta miehen eturauhasta.


      • Emmanuele
        ................... kirjoitti:

        Hirveää se on minustakin, mutta lievää kostumista olen havainnut ja se on hyvin noloa. Vai laittaako ne jotain liukkaria siihen metallivehkeeseen ja se aine sitten tuntuu että mukamas olisin kostunut? Kiihottumisesta ei ole kyse...

        mikä on musta aika järjetöntä, eihän se mitään kostuta.
        Joku hoitsu joskus taisi käyttää vaseliinia.
        Mä oon tehny päinvastoin, olen oikeen toivonut että pimpsa olisi märkä siinä toimenpiteessä.
        Mikäs estää tuikkasemasta sinne itse liukkaria. Kyllä ne tädit varmasti ymmärtäisi.
        Monelle naiselle iskee sellainen lihaskramppi jos sisään työnnetään jotain vasten omaa tahtoa. Kyllä ne tädit on kaiken nähneet(mutta silti ne ei aina vaikuta kovin helläkätisiltä).


      • narttuilija
        Emmanuele kirjoitti:

        mikä on musta aika järjetöntä, eihän se mitään kostuta.
        Joku hoitsu joskus taisi käyttää vaseliinia.
        Mä oon tehny päinvastoin, olen oikeen toivonut että pimpsa olisi märkä siinä toimenpiteessä.
        Mikäs estää tuikkasemasta sinne itse liukkaria. Kyllä ne tädit varmasti ymmärtäisi.
        Monelle naiselle iskee sellainen lihaskramppi jos sisään työnnetään jotain vasten omaa tahtoa. Kyllä ne tädit on kaiken nähneet(mutta silti ne ei aina vaikuta kovin helläkätisiltä).

        papakoe epäonnistuu jos sinne tungetaan liukastus voidetta


      • täysissä
        Emmanuele kirjoitti:

        vastaavaa.
        Musta on hirveää että joku ulkopuolinen tunkee mun sisään jotain ilman että olen kiihottunut.
        Harmittaa oikeen että papa-kokeessa se hoitsu ei voi eka vähän kiihottaa mua ennen kun se survoo sen metallisysteemin sisään!

        järjissäsi?


      • mies..
        Emmanuele kirjoitti:

        ihan henk.koht. vinkki sulle eikä liittynyt mitenkään raiskaukseen.

        Siinä enään kaipaa jos muija tarraa heti aamusta kulliin kiinni. Se on menoks sanoi annie lenox.


      • Ape.
        mies.. kirjoitti:

        Siinä enään kaipaa jos muija tarraa heti aamusta kulliin kiinni. Se on menoks sanoi annie lenox.

        sun kultainen noutaja takaisin omalle viltille syömään koiranmakkaraa!


      • ................... kirjoitti:

        Hirveää se on minustakin, mutta lievää kostumista olen havainnut ja se on hyvin noloa. Vai laittaako ne jotain liukkaria siihen metallivehkeeseen ja se aine sitten tuntuu että mukamas olisin kostunut? Kiihottumisesta ei ole kyse...

        liukastusaineeksi siihen metallijutskaan, ei siitä kauaa ole kun viimeksi kävin papa-kokeessa ja kyllä minulla on ainakin sellainen mielikuva että se jotain laittoi siihen. Eikä se papa-kokeen otto edes tunnu missään kun rentona vaan on


      • fewfewss
        Emmanuele kirjoitti:

        ovat eri asioita.
        Mullakin on paljon fantasioita ties mihin liittyen mutta eipä tulisi edes mieleen toteuttaa suurinta osaa.
        Mielelläni näkisin itse tuon "tutkimuksen".

        senkun etsit jos kiinnostaa, mä en jaksa.


      • HotGirlllll
        fdsagfg kirjoitti:

        Yli puolet naiset myönsivät haaveilleensa raiskatuksi tulemisesta.

        Jeps, Einstein ;) Mä esim. haaveilin vähän sen suuntaisesta fantasiasta eilen kun katoin yhden Michael Fassbenderin elokuvan eilen- mutta luuletkos että se on sama kuin todellisuus? Fantasiassa nainen saa tasan päättää KUKA ja MITEN ja MISSÄ...


    • Nainen.

      Kyllä naisenkin seksuaalisuus vääristyy todella helposti, mutta se ilmenee eri tavalla, kuin miehillä.

      • Emmanuele

        naisen seksuaalisuus mielestäsi vääristyy?


      • Nainen.
        Emmanuele kirjoitti:

        naisen seksuaalisuus mielestäsi vääristyy?

        Kieltämällä ja kieltäytymällä seksuaalisuudesta koko loppuelämäksi ja katkeroitumalla siitä. Siitä seuraa sitten myrtsi naamari, piikittely, takanapäin puhuminen, kaiken vähättely, ylimielisyys, muiden syyttäminen ym. ym. eli tulee henkinen väkivalta helposti esiin läheisiä kohtaan. Tää on eräs ilmenemismuoto.

        Nimim. Kokemusta on.


      • Emmanuele
        Nainen. kirjoitti:

        Kieltämällä ja kieltäytymällä seksuaalisuudesta koko loppuelämäksi ja katkeroitumalla siitä. Siitä seuraa sitten myrtsi naamari, piikittely, takanapäin puhuminen, kaiken vähättely, ylimielisyys, muiden syyttäminen ym. ym. eli tulee henkinen väkivalta helposti esiin läheisiä kohtaan. Tää on eräs ilmenemismuoto.

        Nimim. Kokemusta on.

        johtuu? Ei vaan johtuisi siitä että joku mies on kohdellut kaltoin?
        Jos naisella on vain hyviä kokemuksia niin on vaikea kuvitella että tällaista tapahtuisi.

        Ja musta esimerkkisi painii kuitenkin eri sarjassa kuin raiskaaminen. Se on vahingollista lähinnä naiselle itselleen.


      • fdsad
        Emmanuele kirjoitti:

        johtuu? Ei vaan johtuisi siitä että joku mies on kohdellut kaltoin?
        Jos naisella on vain hyviä kokemuksia niin on vaikea kuvitella että tällaista tapahtuisi.

        Ja musta esimerkkisi painii kuitenkin eri sarjassa kuin raiskaaminen. Se on vahingollista lähinnä naiselle itselleen.

        ei saa kaipaamaansa huomiota niiltä, joilta haluaisi.

        Mistäs muuten se johtuu, että mies kohtelee kaltoin naista, ehkä siitä että joku nainen on kohdellut häntä huonosti?


      • faktat tiskiin
        fdsad kirjoitti:

        ei saa kaipaamaansa huomiota niiltä, joilta haluaisi.

        Mistäs muuten se johtuu, että mies kohtelee kaltoin naista, ehkä siitä että joku nainen on kohdellut häntä huonosti?

        Raiskaajat ovat raiskaajia, koska he ovat tulleet kohdelluiksi väärin naisten toimesta.

        Ehkä taustalla on naisvihaa - joka johtuu mistä? Mistäpä muustakaan kuin jostain naisten tekemästä vääryydestä raiskaajaa kohtaan.

        Kaikki on siis teidän syytänne, naiset.

        Karman laki - saatte mitä kerjäättekin, lopettakaa miesten sydänten särkeminen.


      • Emmanuele
        faktat tiskiin kirjoitti:

        Raiskaajat ovat raiskaajia, koska he ovat tulleet kohdelluiksi väärin naisten toimesta.

        Ehkä taustalla on naisvihaa - joka johtuu mistä? Mistäpä muustakaan kuin jostain naisten tekemästä vääryydestä raiskaajaa kohtaan.

        Kaikki on siis teidän syytänne, naiset.

        Karman laki - saatte mitä kerjäättekin, lopettakaa miesten sydänten särkeminen.

        käsittelee traumansa eikä kosta viattomille.


      • gresd
        Emmanuele kirjoitti:

        käsittelee traumansa eikä kosta viattomille.

        Voiko nainen koskaan olla terve?


    • koska miehellä..

      ..viiraa päässä, hän on raukkamainen otus, joka ei osaa luoda tervettä suhdetta naiseen.

      Ja lisäksi penis vaatii tyydytystä, hormonit tekevät hulluksi, on vaan pakko laueta toisen ihmisen sisään.

      Siinä liuta syitä.

    • <Mies29>

      Naiset ovat kaikinpuolin tasaisempia kuin miehet. Miehistä löytyvät sekä parhaimmat nerot ja pahimmat rikolliset ja sekopäät.

      Jos et usko niin vilkaise vaikka nobel-palkittujen listaa ja vankiloiden asukkaita.

      • fdsadf

        naisista myös pidetään parempaa huolta, eikä yhteiskunnan turvaverkot anna naisen pudota niin pohjalle kuin miehen, joka ajautuu äärimmäisiin tekoihin kaiken menettäneenä.

        Toki nainen itsekin on myös valmiimpi hakemaan ulkopuolista apua kuin mies (jopa resurssien tuhlaukseen asti - naisten vaatimuksillehan ei kattoa ole).


      • testosteronilla

        on hirveästi mitään tekemistä nobel-palkitojen kanssa. Raiskausten kanssa kylläkin.


      • lksdlksdlk
        fdsadf kirjoitti:

        naisista myös pidetään parempaa huolta, eikä yhteiskunnan turvaverkot anna naisen pudota niin pohjalle kuin miehen, joka ajautuu äärimmäisiin tekoihin kaiken menettäneenä.

        Toki nainen itsekin on myös valmiimpi hakemaan ulkopuolista apua kuin mies (jopa resurssien tuhlaukseen asti - naisten vaatimuksillehan ei kattoa ole).

        Täytyy kyllä yhtyä tähän mielipiteeseen.

        Ei nainen voi yksinkertaisesti joutua kärsimään yksinäisyydestä samalla tavalla kuin mies. Vaikka olisi miten ruma tahansa niin pillulle on aina ottajansa, kyrvälle ei. Tälläinen pitkään jatkunut yksinäisyys/erakoituminen voi muuttaa miehen ja voi saada aikaan sen kuuluisan "naksahduksen" päässä. Naisilla tälläista harvoin pääsee kehittymään, jopa rumakin nainen saa helpommin seksia kuin keskivertomies.

        En usko että raiskaajat tekevät sitä alistaakseen naisen niinkuin jotkut psykologit väittävät, kyllä se halu raiskata lähtee sieltä jalkojen välistä, se on vaan yksilöllistä minkälainen mies alkaa raiskaamaan tai murhaamaan.

        Muistan lukeneeni joskus lehdestä miten se yksi sarjaraiskaaja oli vaseliinipurkki kädessä lähtenyt ns "naismetsään". Tekohan oli äärimmäisen suunnitelmallinen, eli hän oli raiskannut aiemmin ja tiesi ettei se oikeen ole mukavinta hommaa kun "homma ei luista" niin hän otti vaseliinipurkin mukaan ja tästä voimme päätellä sen että hän raiskasi koska häntä yksinkertaisesti panetti ja halusi jonkinlaista seksuaalista nautintoa myös teostaan. Kyseinen mieshän oli poliisin mukaan erakoitunut ja henkisesti sairas.


    • on helpompaa

      saada normaalia seksiä...

    • asiaa tutkinut

      Tutkimuksissa on raiskauksista havaittu mm. seuraavaa:

      -lähes jokainen mies vähättelee seksuaalisen agression ja jopa seksuaalisen ahdistelun aiheuttamaa ahdistusta naisessa, intuitiivisesti
      -raiskaajat eivät ole onnettomia mammanpoikia joilla olisi poikuus tallella, vaan yleinen piirre on että heillä on ns. kuiva kausi menossa naisasioissa

      Raiskaus on yleinen ilmiö eläinkunnassa. Saattaa myös olla niin, että se kuuluu miehen lisääntymisstrategioiden repertuaariin: siementä eteen päin (tietyissä tilanteissa) vähäisin kustannuksin. Tätä tukee mm. se, että sotatilanteissa/kaaoksessa raiskaajia tuntuu löytyvän miljoonittain (jos rangaistuksen riskiä ei ole). Jos raiskauksia ei olisi ihmisen kehityshistoriassa tapahtunut runsaasti, naiset eivät kokisi erityistä inhoa raiskauksen jälkeen (jos kyseessä olisi täysin satunnainen, odottamaton tapahtuma). Naiset siis ovat adaptoituneet pelkäämään pimeässä yksinäisessä paikassa raiskausta, aivan kuin kaikki ihmiset pelkäävät polulle ilmestyvää käärmettä luonnostaan.

      Tämä herättänee närää, mutta itse miehenä ihmettelen, kuinka raiskaus edes onnistuu. Ei ainakaan minulta/nössökavereiltani kun asiasta juteltiin, ei sen puoleen että halujakaan olisi. Peniksen pää on niin herkkä, että jos nainen ei ole riittävän kostea/laajentunut, sattuisi ihan helvetisti. Tähän vielä pyristely (naiset eivät ole kovin heikkoja), niin ihmettelen että aseettomia raiskauksia ylipäätään tapahtuu. Vai saako raiskari niin kovia kicksejä ja adrenaliinihumalaa, että se ei menoa haittaa? (Tämänkin viestin lukee ainakin pari joskus raiskauksen tehnyttä, olisiko munaa vastata?)

      Selitys saattaa olla, että suurin osa raiskauksista tapahtuu kotioloissa, tutun, jopa kumppanin kanssa. Biologisissa selityksissä olisi hauska kuulla, kuinka nämä kotiraiskaukset sitten selitetään. Mitä "hyötyä" on raiskata oma vaimo, vai tapahtuuko tämä yleensä vasta samassa tilanteessa kuin tappo, eli kun vaimo on esim. jättämässä miestä toisen takia?

      Olen huomannut, että sekä naisilla ja miehillä on "ottamisfantasioita", mutta tällä on raiskauksen kanssa yhtä paljon tekemistä kuin Megazonella ja oikeaan sotaan joutumisella.

      • äskeinen

        Naisviha taitaa olla aika yleinen ilmiö raiskaajien keskuudessa. Eli naisia ei pidetä ihmisinä samassa mielessä kuin miehiä. Naisviha voi johtua monista syistä, mutta varmasti ainakin nöyryyttäminen, pihtaaminen ja pompottelu naisen taholta voi ajaa monet miehet hulluuden partaalle. Tästä joukosta pieni prosentti päätyy sitten raiskaamaan.

        Vai onko olemassa raiskaajia, jotka pitävät naisista? Onko olemassa naisvihaajia, joilla on pelkkiä hyviä kokemuksia naisista? Tämä ei ole syyllistämistä (ei ole naisen vika jos hänet raiskataan) vaan pohdintaa ongelman (tilastollisista) syistä.


      • tämä johtuu

        mielestäsi?

        "-lähes jokainen mies vähättelee seksuaalisen agression ja jopa seksuaalisen ahdistelun aiheuttamaa ahdistusta naisessa, intuitiivisesti"


      • äskeinen
        tämä johtuu kirjoitti:

        mielestäsi?

        "-lähes jokainen mies vähättelee seksuaalisen agression ja jopa seksuaalisen ahdistelun aiheuttamaa ahdistusta naisessa, intuitiivisesti"

        Varmaan samasta syystä kuin esimerkiksi se, että vuorikiipeilijän on vaikea eläytyä korkeanpaikankammoisen tuntemuksiin. Mikä tahansa vastaava tilanne.

        Miehillä on myös taipumuksena ylitulkita seksuaalisia vihjeitä, koska ne _saattaisivat_ johtaa seksiin. Miehen kannattaa ylitulkita vihjeitä, koska tällöin arvokkaita vihjeitä ei jää saamatta, eikä jää siis _saamatta_.

        Kun mies siis pohtii vaikkapa Matti Ahteen tapausta, hän peilaa omaa vähäistä ahdistustaan hyvännäköisten naisten suorasukaisessa lähentelyssä. Tämän lisäksi hän peilaa omaa ylitulkintaansa kehiin: voisi itsekin ehkä toimia samalla tavallaja _ylitulkita_. Niinpä ahdistelua ymmärretään. Tämä ei tietenkään kaikkiin miehiin päde.


    • on aika

      yksinkertainen. Koska mies pystyy siihen. Pystyy siihen, koska on fyysisesti vahvempi. Mies on fyysisesti rakennettu sillä tavalla, että se on mahdollista. Nainen ei siihen helposti pystyisi vaikka jotain miestä vahvempi olisikin. Tuskin edes haluaisi velttoa munaa sisäänsä.

      • Emmanuele

        Miksen minä raiskaa vaikka pikkupoikia koska olen heitä vahvempi. Tai vammaisia.

        Tuossa ei ollut logiikan hiventäkään.
        Fyysinen vahvuus ei ole yhtäkuin julmuus/hulluus.


      • ja hullu on
        Emmanuele kirjoitti:

        Miksen minä raiskaa vaikka pikkupoikia koska olen heitä vahvempi. Tai vammaisia.

        Tuossa ei ollut logiikan hiventäkään.
        Fyysinen vahvuus ei ole yhtäkuin julmuus/hulluus.

        heikompi, se ei pysty raiskaamaan. Ja sinä et raiskaa pikkupoikia sen takia, että tiedät heidän "paineensietokyvyn". Ja vammaiset ei taida sinua fyysisesti viehättää. Ja aikuista miestä et pystyisi raiskaamaan, jos aikuinen mies ei halua tulla raiskatuksi.

        Jos joku on saanut synnyinlahjana fyysisen vahvuuden mutta mieleltään jäänyt jälkeensä, se hulluus ilman ohjausta ei ole kaukana. Jos fyysisesti vahva saa hoidettua asiansa kuin asiansa fyysisellä vahvuudella, se ei ikinä edes vaivaudu oppimaan jotain toista tapaa. Sillä ei ole kuin yksi tapa saada tahtonsa läpi.

        Sinulle on väittämäsi mukaan suotu synnyinlahjana ulkonäköä ja muotoja. Ja sinä käytät niitä hyväksi saadakseen tahtosi läpi. Voitko väittää toimimalla siten, toimivan aina toista huomioon ottaen?

        Jokainen etenee sillä mitä on annettu. Turhan usea ei vaivaudu edes ottamaan selvää, että onko kenties annettu jotain muutakin? Onko minussa jotain mitä en ole huomanut?

        Oletko ikinä miettinyt kuin paljon enemmän raiskauksia tapahtuisi maailmalla, jos ei olisi lakia suojelemassa naisia?


      • Emmanuele
        ja hullu on kirjoitti:

        heikompi, se ei pysty raiskaamaan. Ja sinä et raiskaa pikkupoikia sen takia, että tiedät heidän "paineensietokyvyn". Ja vammaiset ei taida sinua fyysisesti viehättää. Ja aikuista miestä et pystyisi raiskaamaan, jos aikuinen mies ei halua tulla raiskatuksi.

        Jos joku on saanut synnyinlahjana fyysisen vahvuuden mutta mieleltään jäänyt jälkeensä, se hulluus ilman ohjausta ei ole kaukana. Jos fyysisesti vahva saa hoidettua asiansa kuin asiansa fyysisellä vahvuudella, se ei ikinä edes vaivaudu oppimaan jotain toista tapaa. Sillä ei ole kuin yksi tapa saada tahtonsa läpi.

        Sinulle on väittämäsi mukaan suotu synnyinlahjana ulkonäköä ja muotoja. Ja sinä käytät niitä hyväksi saadakseen tahtosi läpi. Voitko väittää toimimalla siten, toimivan aina toista huomioon ottaen?

        Jokainen etenee sillä mitä on annettu. Turhan usea ei vaivaudu edes ottamaan selvää, että onko kenties annettu jotain muutakin? Onko minussa jotain mitä en ole huomanut?

        Oletko ikinä miettinyt kuin paljon enemmän raiskauksia tapahtuisi maailmalla, jos ei olisi lakia suojelemassa naisia?

        ottaa pari kaveria ja jokusen teräaseen ym mukaan ja raiskata miehen sillälailla.

        Kyse on siitä onko itressejä satuttaa muita.
        En minäkään ulkonäöllä pyri muita loukkaamaan.
        Musta väittämäsi opli aika kaukaa haettua.


      • raiskaa,
        Emmanuele kirjoitti:

        ottaa pari kaveria ja jokusen teräaseen ym mukaan ja raiskata miehen sillälailla.

        Kyse on siitä onko itressejä satuttaa muita.
        En minäkään ulkonäöllä pyri muita loukkaamaan.
        Musta väittämäsi opli aika kaukaa haettua.

        se on aina himojensa vietävänä. Ja se himojen tyydyttäminen ei ole aina miehelle niin helppoa. Huomattavasti vaikeampaa kuin naiselle. Siksi moni raiskaaja päätyy äärimmäisiin keinoihin. Ajattele itseään himojen vietävänä ja että sinullakin olisi vaikeuksia tyydyttää himosi, niin eikö ajatus jonkun raiskaamisesta alkaisi kummittelee sinunkin mielessä? Ajattele tilannetta niin, että kuin jokainen mies kenet haluaisit sänkyyn, kieltäytyisikin siitä kunniasta. Mikäköhän sinunkin mielessäsi pyörisi siinä tilanteessa? Jos tilanne jatkuisi samanlaisena pitkäänkin?

        Jos tekisit sen parin kaverin ja teräaseen kanssa, niin tuskin saisit kohteella erektiota aikaiseksi.

        ps. Tämä on nyt täysin yleisellä tasolla. Poikkeuksia tänäpäivänä kyseiseen käytökseen löytyy varmasti. Ja paljon erilaisia.


    • narttuilija

      voiskohan olla niin että raiskaajan lapsuudessa olisi "jotain" mennyt pieleen. Siis Äiti lapsi suhteessa, nimittäin usein dominoiva, voimakastahtoinen jne.. Äiti joka on kykenemätön rakastamaan lastaan ja juuri poikalasta, aiheuttaa tietämättään pojalle voimakkaita vihantunteita aikuisiällä jotka sitten purkautuvat äärikäyttäytymisenä jopa raiskauksina.. Ja miehet jotka käyttävät lapsia hyväkseen ovat kokeneet saman lapsena.

      • miax

        "voiskohan olla niin että raiskaajan lapsuudessa olisi "jotain" mennyt pieleen. Siis Äiti lapsi suhteessa, nimittäin usein dominoiva, voimakastahtoinen jne.. Äiti joka on kykenemätön rakastamaan lastaan ja juuri poikalasta, aiheuttaa tietämättään pojalle voimakkaita vihantunteita aikuisiällä jotka sitten purkautuvat äärikäyttäytymisenä jopa raiskauksina.. Ja miehet jotka käyttävät lapsia hyväkseen ovat kokeneet saman lapsena."

        sieppaa tämä naisten syyllistäminen ihan kaikesta. Jos mies on homo/raiskaaja/hakkaaja/rikollinen/masentunut/liian nössö/ihanmitävaan, niin vika on äidin tai tyttöystävän tai vaimon. No, kai sitä pitäisi olla imarreltu siitä, että itsellä oletusarvoisesti on niin suuri valta miesten yli että saa kenet tahansa pippelillä varustetun ihmisen ajettua psykoosiin tai itsemurhan partaalle niin halutessaan..Mites muuten ne isät? Olen yh-äidin lapsi - onko ymmärrettävää jos alan raiskaamaan miehiä perseeseen pesismailalla?


      • nunnako ?
        miax kirjoitti:

        "voiskohan olla niin että raiskaajan lapsuudessa olisi "jotain" mennyt pieleen. Siis Äiti lapsi suhteessa, nimittäin usein dominoiva, voimakastahtoinen jne.. Äiti joka on kykenemätön rakastamaan lastaan ja juuri poikalasta, aiheuttaa tietämättään pojalle voimakkaita vihantunteita aikuisiällä jotka sitten purkautuvat äärikäyttäytymisenä jopa raiskauksina.. Ja miehet jotka käyttävät lapsia hyväkseen ovat kokeneet saman lapsena."

        sieppaa tämä naisten syyllistäminen ihan kaikesta. Jos mies on homo/raiskaaja/hakkaaja/rikollinen/masentunut/liian nössö/ihanmitävaan, niin vika on äidin tai tyttöystävän tai vaimon. No, kai sitä pitäisi olla imarreltu siitä, että itsellä oletusarvoisesti on niin suuri valta miesten yli että saa kenet tahansa pippelillä varustetun ihmisen ajettua psykoosiin tai itsemurhan partaalle niin halutessaan..Mites muuten ne isät? Olen yh-äidin lapsi - onko ymmärrettävää jos alan raiskaamaan miehiä perseeseen pesismailalla?

        Voihan se olla että mies joka käyttää hyväksi lapsia on tullut hyväksikäytetyksi isänsä taholta ! Et tainnut ymmärtää tekstiä ? (Toi sun pesäpallomaila juttus on aika lapsellinen) Ymmärrän oikein hyvin sun tuohtumisen mutta minkä me voimme ? Muuta kuin yrittää kasvattaa lapsistamme kunnon aikuisia.. ja yrittää itse elää vahingoittamatta muita =)


    • siitä johtuu...

      Naiset ovat elähtäneen näköisiä siinä kahdenkympin hujakoilla.

      • Emmanuele

        rupsahtaminen rankaista raiskaamalla?

        (sarjassa taas joku älykkö asialla)


      • hehheheeee
        Emmanuele kirjoitti:

        rupsahtaminen rankaista raiskaamalla?

        (sarjassa taas joku älykkö asialla)

        Vastasit tasan tunnin jälkeeni. Siinä on jotain maagista.


    • Helppo kyssä

      Eihän naisia kiinnosta seksi läheskää niin usein ja paljon, kuin miehiä.

      • Emmanuele

        on ihmisen omalla vastuulla.
        Muita ei voi syytellä jos he eivät seksiä halua.
        Saamaton jatkaa seuranhakua ja käden käyttämistä. Siis terve sellainen.


      • korjausta..
        Emmanuele kirjoitti:

        on ihmisen omalla vastuulla.
        Muita ei voi syytellä jos he eivät seksiä halua.
        Saamaton jatkaa seuranhakua ja käden käyttämistä. Siis terve sellainen.

        ehhh.. aika outo ajatus tuo "seuran haku", jos seksin tarve on todellinen. Varmin keino saada laadukasta seksiä on hankkia sitä ammattilaisilta. Tietysti edellyttäen, että sen verran löytyy rahaa.


    • Ahaa.,

      Kyllä ne naisetkin lapsiin sekaantuu. Ihmettelen vaan miksei niistä tapauksista esim lehdissä nosteta samanlaista haloota kuin miesten kohdalla. Naisille se touhu on ilmeisesti jotenkin hyväksyttävämpää. Mitä taas raiskaamiseen tulee niin on se naiselle aika paljon vaikeampaa touhua. Se kun ei oikein onnistu jos miehen kalu on löysänä ;). Toisaalta taas jos esim yhteisen yön jälkeen miehellä on aamu stondis niin naisen on silloin helppo raiskata mutta miehestähän se on vain kivaa. Nainen taas samaisen yhteisen yön jälkeen voikin syyttää miestä raiskauksesta vaikka on ihan omasta tahdostaa yökylään tullut (esim tapaus Keskinen)

    • palveluihin.

      Köyhyys ja puutehan se pistää tekemään kaikenlaista.

      • ap:lle

        Se on testosteroiinin sivuvaikutus. Kuten myös miesten suurempi aggressiivisuus. Luonto on aikaan kuitenkin katsonut että suuresta testosteroiinimäärästä on suurempi hyöty kuin haitta. Maailma on muuttunut luolamiesajoista,mutta mies on edelleen testosteroiinin armoilla.


      • syy on
        ap:lle kirjoitti:

        Se on testosteroiinin sivuvaikutus. Kuten myös miesten suurempi aggressiivisuus. Luonto on aikaan kuitenkin katsonut että suuresta testosteroiinimäärästä on suurempi hyöty kuin haitta. Maailma on muuttunut luolamiesajoista,mutta mies on edelleen testosteroiinin armoilla.

        se, niin eikö näiltä seksirikollisilta voitaisi vähentää testosteronia? Piikillä vois antaa naishormonia, että rauhottuisivat?


    • Hox

      En oikein usko että miehet olisivat psyykeltään naisia vääristyneempiä seksuaaliasioissa. Miehet tekevät enemmän kaikenlaisia seksuaalitekoja, siten myös niitä vääristyneitä, koska miehet ovat pääsääntöisesti naisia seksuaalisesti aktiivisempia. Puhun nyt siis nimenomaan toimimisesta, en sisäisestä kokemuksesta. Naiset ovat toki aivan yhtä seksuaalisia olentoja ja halukkaita seksiin kuin miehetkin, en siis vähättele naisen seksuaalisuutta millään tavoin. Naiset ovat kuitenkin huomattavasti passiivisempia toimijoita kuin miehet. Tämä johtuu miehen runsaasta testosteronin erityksestä. Yksilöpoikkeamia on tietenkin kaikkiin suuntiin (naisetkin mm. tekevät seksuaalirkoksia, mutta paljon miehiä harvemmin) päälinja on se, että miehet ovat aloitteellisempia ja toimivat enemmän niin hyvässä kuin pahassa, seksuaaliteoissa.

      Otan tähän ihan erikseen esiin poikkeuksena nimim. Emmanuelen: hän on mitä ilmeisimmin juuri tarkoittamani kaltainen poikkeus. En osaa arvioida kuinka poikkeus ja kuinka harvinainen poikkeuksena, mutta kuitenkin. Otan tämän esiin vain koska olen huolissani hänen hernerokkatarpeidensa riittävyydestä keittoon saakka. ;)

      Mutta siis se on se testosteroni sukupuoliriippumattomat yksilön psyyken ominaisuudet. Näin arvelen.

      Muuten, raiskauksiahan ei aina mielletä seksuaaliteoiksi, vaan joskus näkee painotettavan enemmänkin teon alistavaa ja väkivaltaista luonnetta. Testosteroni taitaa olla siinäkin vahvasti mukana. Valitettavasti.

    • kakkapelle

      tämä ei ole totta

    • näinsevaan0N

      Ehkä naisen on vähän vaikeampi raiskata, mutta onhan noita hyväksikäyttäjänaisiakin olemassa.

    • miettinyt

      Miesten täytyy tietää vastaus tähän, koska on tavallista, että sodissa sotilaat raiskaavat valloitettujen alueiden naiset. Kai siellä on useampi puhassa, kuin vain ne pari häiriintynyttä.

    • Anonyymi

      Minkä takia ihmiset ovat erilaisia? Miksi jotkut tykkäävät sadismista ja toiset masokismistä ja monet ei kummastakaan. Niimpä ihmettelemme vähemistöjen tapoja, joista muodostuu helposti arkoja tabuja? Meidät on kuitenkin kasvatettu tiettyy eettiseen ja moraaliseen muottiin, mutta monia viehättää kielletyt asia?

    • Anonyymi

      Se on kehon normaali reaktio jos sinne jotain tungetaan vasten tahtoa nii se on pakotettu "orgasmi" varmaan miehillä sama Naisen alapää on muutenki aikalailla kokoajan kostea valkovuodon yms takia.
      Raiskaus on raiskaus ihan sama miten keho siihen reagoi. Hirveää

    • Anonyymi

      Miten edes voin raiskata

    • Anonyymi

      Miehethän on asetettu rooliin jossa meidän nimenomaan pitää ottaa nainen, ottaa riskejä, toimia aloitteellisesti ja saada asioita aikaiseksi.

      Tämän pimeä puoli on ne asiat jotka johtavat raiskaamiseen.

      Jos otamme ne ominaisuudet jotka perustuvat yhteistyölle ja huomoimiselle, turvaamiselle ja varmistamiselle - mies menettää pisteitä keskimäärin, Nämä ominaisuudet eivät sytytä naista.

      Eli naiset suosivat miehissä piirteitä joiden negatiivinen ilmentymä on raiskaaminen.

      • Anonyymi

        Joissain maissahan ainakin lapsia raiskanneet miehet kastroidaan ihan kirurgisesti. Pointtihan tuossa on mieshormonien tasojen laskun yhteys pienentyneeseen rikosten uusimisriskiin. Josta siis voisi päätellä, että miesten naisia korkeammat androgeeni, pääasiassa testosteroni, pitoisuudet ovat syy miesten ei-toivottavaan seksuaalikäyttäytymiseen. Mutta kirjoitukseesi viitaten seksuaalirikollisten, kuten lasten seksuaalisten hyväksikäyttäjien ja raiskaajien, kastraatiohan (sikäli kuin toimenpiteen vaikutuksia ei pystyisi perumaan) johtaisi myös siihen, etteivät he pääsisi levittämään mainitsemiasi haitallisia piirteitä geeneissään eteenpäin jälkipolville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissain maissahan ainakin lapsia raiskanneet miehet kastroidaan ihan kirurgisesti. Pointtihan tuossa on mieshormonien tasojen laskun yhteys pienentyneeseen rikosten uusimisriskiin. Josta siis voisi päätellä, että miesten naisia korkeammat androgeeni, pääasiassa testosteroni, pitoisuudet ovat syy miesten ei-toivottavaan seksuaalikäyttäytymiseen. Mutta kirjoitukseesi viitaten seksuaalirikollisten, kuten lasten seksuaalisten hyväksikäyttäjien ja raiskaajien, kastraatiohan (sikäli kuin toimenpiteen vaikutuksia ei pystyisi perumaan) johtaisi myös siihen, etteivät he pääsisi levittämään mainitsemiasi haitallisia piirteitä geeneissään eteenpäin jälkipolville.

        Vastauksesi ei liity juuri miltään osin omaan kirjoitukseeni, voitko siirtää sen johonkin väkivaltafantasia-palstalle tai luonnollinen-oikeutus hörhöilyyn minne se kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi ei liity juuri miltään osin omaan kirjoitukseeni, voitko siirtää sen johonkin väkivaltafantasia-palstalle tai luonnollinen-oikeutus hörhöilyyn minne se kuuluu.

        Liittyyhän se. Mielestäsi ei-suotuisat piirteet karsiutuvat ihan käytössä olevan rangaistuksen ko. rikoksesta seurauksena.


    • Anonyymi

      Iän myötä miehen seksuaalisuus jalostuu vuosi vuodelta. 𝖬enstruaattorin seksuaalisuus kuihtuu kuunkierto kuunkierrolta, kunnes päättyy vaihde𝗏uosiin.

      "Raiskaukset" suomessa eivät ole todellisia kuin ani harvoissa tapauksissa, vaan rikoslakia on 𝗌onnittu siten että normaaliin rakkauselämään osallistuminen tuomitaan nimityksellä "raiskaus".

      Pʀɪᴍᴀʟᴅᴀᴅᴅʏ, ᴇᴛ ᴀʟ.

      • Anonyymi

        Miehen seksuaalinen kyky ja halu alkaa onneksi kadota heti 30 ikävuoden jälkeen testosteronipitoisuuksien jyrkän laskun johtaessa andropaussiin, jolloin vanhusmiehistä tulee naismaisen rauhallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen seksuaalinen kyky ja halu alkaa onneksi kadota heti 30 ikävuoden jälkeen testosteronipitoisuuksien jyrkän laskun johtaessa andropaussiin, jolloin vanhusmiehistä tulee naismaisen rauhallisia.

        Andropaussi on femakonkakkaa: https://www.health.harvard.edu/mens-health/ask-the-doctor-is-there-such-a-thing-as-male-menopause

        Ote käännettynä:

        "K. Laskeeko miehen testosteronitaso aina iän myötä? Jos testosteroni on alhainen, tarvitsenko siihen hoitoa?

        A. Testosteroni laskee vähitellen ajan myötä kaikilla miehillä, mutta tämä ei välttämättä johda terveysongelmiin. Jotkut lääkkeet tai sairaudet voivat myös tukahduttaa testosteronin.

        80-vuotiaana 40–50 prosentilla miehistä testosteronitasot ovat "matalalla" alueella. Testosteronitason laskun myötä miehet saattavat huomata lihasmassan vähenemisen ja enemmän kehon rasvaa. Testosteronin korvaaminen voi tuntua turhalta, mutta tutkimukset eivät ole osoittaneet, että se parantaisi keskivertovanhemman miehen yleistä terveyttä. Jotkut ihmiset kutsuvat testosteronin laskua "andropaussiksi" eli "miesten vaihdevuosiksi", mutta se ei todellakaan ole kuin vaihdevuodet naisilla."

        Pʀɪᴍᴀʟᴅᴀᴅᴅʏ, ᴇᴛ ᴀʟ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Andropaussi on femakonkakkaa: https://www.health.harvard.edu/mens-health/ask-the-doctor-is-there-such-a-thing-as-male-menopause

        Ote käännettynä:

        "K. Laskeeko miehen testosteronitaso aina iän myötä? Jos testosteroni on alhainen, tarvitsenko siihen hoitoa?

        A. Testosteroni laskee vähitellen ajan myötä kaikilla miehillä, mutta tämä ei välttämättä johda terveysongelmiin. Jotkut lääkkeet tai sairaudet voivat myös tukahduttaa testosteronin.

        80-vuotiaana 40–50 prosentilla miehistä testosteronitasot ovat "matalalla" alueella. Testosteronitason laskun myötä miehet saattavat huomata lihasmassan vähenemisen ja enemmän kehon rasvaa. Testosteronin korvaaminen voi tuntua turhalta, mutta tutkimukset eivät ole osoittaneet, että se parantaisi keskivertovanhemman miehen yleistä terveyttä. Jotkut ihmiset kutsuvat testosteronin laskua "andropaussiksi" eli "miesten vaihdevuosiksi", mutta se ei todellakaan ole kuin vaihdevuodet naisilla."

        Pʀɪᴍᴀʟᴅᴀᴅᴅʏ, ᴇᴛ ᴀʟ.

        Miesten vaihdevuodet ovat erittäin vähän tutkittu ja vähätelty aihe. Esimerkiksi suomalaisilla yli 40-vuotiailla miehillä erektiohäiriöt ovat todella yleisiä ja tämä viittaa andropaussin etenemiseen. 40-70-vuotiaista miehistä jopa 75% kärsii erektiohäiriöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten vaihdevuodet ovat erittäin vähän tutkittu ja vähätelty aihe. Esimerkiksi suomalaisilla yli 40-vuotiailla miehillä erektiohäiriöt ovat todella yleisiä ja tämä viittaa andropaussin etenemiseen. 40-70-vuotiaista miehistä jopa 75% kärsii erektiohäiriöistä.

        Miesten vaihdevuodet ovat femakonkakkaa: https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/mens-health/in-depth/male-menopause/art-20048056

        Ote käännettynä:

        "Miesten vaihdevuodet: myytti vai todellisuutta?

        Ikääntymiseen liittyvät hormonimuutokset ovat miehillä erilaisia kuin naisilla. Ymmärrä merkit, oireet ja hoitovaihtoehdot.

        Hormonimuutokset ovat luonnollinen osa ikääntymistä. Toisin kuin dramaattisempi lisääntymishormonien lasku, joka tapahtuu naisilla vaihdevuosien aikana, miesten sukupuolihormonimuutokset tapahtuvat kuitenkin vähitellen. Tässä on mitä sinun on tiedettävä.

        Miesten vaihdevuosimyytin kumoaminen

        Termiä "miesten vaihdevuodet" on käytetty kuvaamaan ikääntymiseen liittyviä alenevia testosteronitasoja. Mutta ikääntymiseen liittyvät hormonimuutokset naisilla ja miehillä ovat erilaisia.

        Naisilla ovulaatio loppuu ja hormonituotanto romahtaa suhteellisen lyhyessä ajassa. Tämä tunnetaan vaihdevuosina. Miehillä testosteronin ja muiden hormonien tuotanto laskee useiden vuosien aikana, eivätkä seuraukset välttämättä ole selvästi havaittavissa. Tätä testosteronitasojen asteittaista laskua kutsutaan myöhään alkavaksi hypogonadismiksi tai ikääntymiseen liittyväksi alhaiseksi testosteroniksi."

        Pʀɪᴍᴀʟᴅᴀᴅᴅʏ, ᴇᴛ ᴀʟ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten vaihdevuodet ovat femakonkakkaa: https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/mens-health/in-depth/male-menopause/art-20048056

        Ote käännettynä:

        "Miesten vaihdevuodet: myytti vai todellisuutta?

        Ikääntymiseen liittyvät hormonimuutokset ovat miehillä erilaisia kuin naisilla. Ymmärrä merkit, oireet ja hoitovaihtoehdot.

        Hormonimuutokset ovat luonnollinen osa ikääntymistä. Toisin kuin dramaattisempi lisääntymishormonien lasku, joka tapahtuu naisilla vaihdevuosien aikana, miesten sukupuolihormonimuutokset tapahtuvat kuitenkin vähitellen. Tässä on mitä sinun on tiedettävä.

        Miesten vaihdevuosimyytin kumoaminen

        Termiä "miesten vaihdevuodet" on käytetty kuvaamaan ikääntymiseen liittyviä alenevia testosteronitasoja. Mutta ikääntymiseen liittyvät hormonimuutokset naisilla ja miehillä ovat erilaisia.

        Naisilla ovulaatio loppuu ja hormonituotanto romahtaa suhteellisen lyhyessä ajassa. Tämä tunnetaan vaihdevuosina. Miehillä testosteronin ja muiden hormonien tuotanto laskee useiden vuosien aikana, eivätkä seuraukset välttämättä ole selvästi havaittavissa. Tätä testosteronitasojen asteittaista laskua kutsutaan myöhään alkavaksi hypogonadismiksi tai ikääntymiseen liittyväksi alhaiseksi testosteroniksi."

        Pʀɪᴍᴀʟᴅᴀᴅᴅʏ, ᴇᴛ ᴀʟ.

        Niin? Naisilla vaihdevuodet alkavat joskus 50 ikävuoden kieppeillä ja miehellä 30 ikävuoden kieppeillä, joten on ymmärrettävää että aikaväli jolloin muutokset hormonaalisessa toiminnassa tapahtuvat ovat eriäviä. Kuitenkin on selvää, että esimerkiksi sinun ikäiselläsi ihmisellä vaihdevuodet on jo todennäköisesti ohitettu. Onneksi olkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Naisilla vaihdevuodet alkavat joskus 50 ikävuoden kieppeillä ja miehellä 30 ikävuoden kieppeillä, joten on ymmärrettävää että aikaväli jolloin muutokset hormonaalisessa toiminnassa tapahtuvat ovat eriäviä. Kuitenkin on selvää, että esimerkiksi sinun ikäiselläsi ihmisellä vaihdevuodet on jo todennäköisesti ohitettu. Onneksi olkoon!

        Täytyy hakee apua , jos menee laittoman puolelle


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      548
      4017
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3464
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3090
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2382
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2240
    6. 227
      1688
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1329
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe