Miksi suom. naiset ovat niin helppoja??

miksi?

Miksi suomalaiset naiset ovat niin hirveän helppoja? Suomalaiset ovat kaunista kansaa mutta itsetunto tuntuu olevan jossain ihan pohjalla ainakin käyttäytymisen perusteella.

Aiemmin en asiaa ajatellut niinkään, tietty muutamien kavereiden käytös hieman arvellutti, mutta ajattelin että näin nuoret käyttäytyy joka puolella maailmaa. Olen asunut nyt hetken aikaa suomalaisten suosimassa lomakohteessa välimeren rannalla ja voi herraisä kun täällä katsoo suomineitojen örvellystä niin hävettää ihan olla suomalainen! Ja se mitä meistä puhutaan on kamalaa kuunneltavaa. Suomalaisilta saa aina..

Aiemminkin olen miettinyt että miksi nämä kuuluisat "suomi tytto, hjyvä perse" repliikit osataan joka puolella maailmaa, olemmeko niin kovia matkustamaan vai mistä tämä johtuu, mutta nyt tiedän, suomalaiset on ainoita joille maksaa vaivaa huudella.

Tyttöystävien kanssa olen miettinyt mistä tämä johtuu ja päädyimme siihen että syy on suomalaisten miesten! Sori vaan, mutta näin on. Ulkomailla miehet puhuttelevat naisiaan kaunokaisiksi heidän koko ikänsä. Suomessa kohteliaisuuksia saa vain silloin kun miehillä pi*** mielessä, jos silloinkaan (en yleistä, mutta etenkin maaseudulla miehet eivät ole kamalan kaunopuheisia). Luulen että uusi sukupolvi on jo hieman sosiaalisempi ja miehetkin herkempiä, mutta ikäisistäni tytöistä ainakin huokuu vielä hyväksynnän sairaalloinen etsintä.

Onko suomityttöjen sekoaminen ihme kun he sitten pikkuhiprakassa lähtevät lomailemaan ja koko maapallon miehet tuntuvat lakoavan heidän jalkojensa juureen heidän kauneutensa takia ja suoltavat heille sellaisia kohteliaisuuksia joita he eivät ole koskaan kuulleet edes elokuvissa (ei välttämättä tosia, mutta imartelevia).

Itsekkin kun tarkemmin mietin niin ei minunkaan aiemmat kumppanini (suomessa tai ulkomailla) ovat olleet mitään unelmieni prinssejä. Hieman enemmän olisin voinut etenkin nuoruudessani kunnioitaa itseäni ja omaa vartaloani. Hieman kaduttaa vaikka minulle ei paljon mitään yhden yön juttuja ole ollutkaan.

Nyt siis nuoret tytöt ja naiset, kunnioittakaa ja rakastakaa itseänne, älkää tehkä mitään tyhmyyksiä mitä myöhemmin elämässä pitää katua. Muistakaa olla varovaisia ja pitää housut jalassa, ainakin niin kauan että mietitte toisenkin kerran. Ja miehet, olkaa ylpeitä suomalaisista kaunokaisita, muistakaa sanoa siskoillenne, tyttöystävillenne, naapureillenne ja vaimoilleinne kuinka kauniita he ovat ja opettakaa naisianne arvostamaan itseään.

Tehkäämme tämä edes maineemme takia. Ei ole kiva että pienoinen viisimiljoonainen kansamme tunnetaan vain itsemurhatilastojen, juoppojen ja helppojen naisien perusteella. Ja lisäksi olemme vaaraksemme itsellemme, minunkin paikkakunnallani raiskattiin ja ryöstettiin kymmenittäin suomalaisia viime vuonna ja yrityksiä oli satoja. Onneksi edes osa jäi yrityksiksi.

25

3967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus...

      Huono itsetunto. Se on suurin syyllinen suomalaisten naisten ongelmiin tässä asiassa. Sen takia tämänkin palstan naikkoset ovat suhteessa ties mihin kamelikuskeihin.

      • sanottu..

        toi kamelikuski oli hyvä, olet oikeassa.


    • En voisi edes ajatella suom...

      Suomalaiset naiset ovat maapallon pohjasakkaa. Jokaista on kymmenet erimaalaiset miehet panneet. Ikävämpi juttu, mutta minkäs teet. :(

      • ihan totta

        Kannattaa mennä Thaimaahan. Siellä löytyy iltaisin neitseellisiä tyttöjä, jotka rakastavat sinua long long time.


      • Säälittävää
        ihan totta kirjoitti:

        Kannattaa mennä Thaimaahan. Siellä löytyy iltaisin neitseellisiä tyttöjä, jotka rakastavat sinua long long time.

        Thaimaalaisten ja suomalaisten naisten ero on siinä, että thaimaalaisista naisista vain osa on baarityttöjä, suurin osa kunnollisia. Suomessa jokainen nainen taas käyttäytyy kuin thaimaalainen baarityttö.


      • totta?
        Säälittävää kirjoitti:

        Thaimaalaisten ja suomalaisten naisten ero on siinä, että thaimaalaisista naisista vain osa on baarityttöjä, suurin osa kunnollisia. Suomessa jokainen nainen taas käyttäytyy kuin thaimaalainen baarityttö.

        "Suomessa jokainen nainen taas käyttäytyy kuin thaimaalainen baarityttö."

        Olet siis tavannut jokaisen suomalaisen naisen baarissa? tai ylipäätään tavannut jokaisen suomalaisen naisen. Aika urakka, voisi ihan hattua nostaa.


      • Niin joo
        totta? kirjoitti:

        "Suomessa jokainen nainen taas käyttäytyy kuin thaimaalainen baarityttö."

        Olet siis tavannut jokaisen suomalaisen naisen baarissa? tai ylipäätään tavannut jokaisen suomalaisen naisen. Aika urakka, voisi ihan hattua nostaa.

        Ai niin, täällähän ei saanut "yleistää." :-D

        OK, sanotaan se nyt sitten: on täysin mahdollista, että jostain päin Suomea löytyy kunnollinen ja täysjärkinen nainen.


      • niinpä juu
        Niin joo kirjoitti:

        Ai niin, täällähän ei saanut "yleistää." :-D

        OK, sanotaan se nyt sitten: on täysin mahdollista, että jostain päin Suomea löytyy kunnollinen ja täysjärkinen nainen.

        Ja se "kunnollinen nainen" harrastaa seksiä vain avioliitossa?


      • niinkin...
        niinpä juu kirjoitti:

        Ja se "kunnollinen nainen" harrastaa seksiä vain avioliitossa?

        Mutta ainakaan ei reissaa ympäri maailmaa persettä jakamassa.

        Tiedän kuitenkin, että tälläistä yksilöä on Suomesta vaikeaa ellei mahdotonta löytää, melkeinpä jokaisen suomalaisen naisen suhtautuminen ulkomaalaisiin miehiin kun on vahvasti traumaattinen.


      • ....
        niinpä juu kirjoitti:

        Ja se "kunnollinen nainen" harrastaa seksiä vain avioliitossa?

        ja sekö on mielestäsi kunnollisen naisen merkki?


      • ??????
        .... kirjoitti:

        ja sekö on mielestäsi kunnollisen naisen merkki?

        Niin mikä on kunnollisen naisen merkki?


      • nainen-
        ?????? kirjoitti:

        Niin mikä on kunnollisen naisen merkki?

        Kunnollinen nainen ei anna kenellekkään. Paitsi tälle kyseiselle miehelle. Jos ei anna, on huora, jos antaa, niin on neitsyt.


    • helppoja...

      Nyt voin puhua ainoastaan omasta puolestani ja voin hyvillä mielin sanoa etten ole helppo laisinkaan. Nekin muutamat suomalaiset, jotka ovat yrittäneet tutustua ovat saaneet kylmän kohtelun. Jos näen ettei miehessä ole ainesta pitempään suhteeseen en pyri tutustumaan sen enempää. Ei kiinnosta.

      En ole koskaan saanut minkäänlaista positiivista palautetta suomal. miehiltä tai että joku olisi jossain antanut kehuja tms... joten en usko kehuihin silloinkaan kun ne tulevat ulkomaal. suusta. Varsinkin kun hyvin huomaa ettei tarkoitus perät ole todet.

      Omaan mieheeni tutustuin työssä ja silloinkin juteltiin niitä näitä tavallisesti. Vasta suhteen edetessä aloin saada ja saan edelleen kohteliaisuuksia ja romanttisia viestejä mieheltäni. En vaadi niitä, mutta tottakai sen jälkeen tuntee itsensä jonkin arvoiseksi toisen silmissä ja tunteissa. Minusta on myös suhteessa tärkeää näyttää tunteet.

      Ensimmäinen poikaystäväni ja tuleva aviomieheni ei siis ole suomalainen vaan toisesta euroopan maasta kotoisin. Minkäs sille mitään voi että näin kävi.

      Olen varmasti sitten se "kunnollinen nainen" kun en ole koskaan harrastanut seksiä ja sitäkin tulen myöhemmin tekemään tulevan aviomieheni kanssa.

    • "Suomessa kohteliaisuuksia saa vain silloin kun miehillä pi*** mielessä, jos silloinkaan.."

      Hop heijaa.. en tiedä mitä miehiä te oikein sitten olette tunteneet, mutta kyllä suomimies osaa niin puhua kuin pussata :) Minulla ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa kaikista minun elämäni miehistä, joista vain tämä viimeisin on ulkomaalainen.

      • toivottavasti en kuitenkaan...

        Musta taas tuntuu, että elämä meni ihan hukkaan avioliitossa suomalaisen kanssa. Itsetunto kyllä loattiin maahan sen avioliiton aikana. Oisinpa tajunnut aiemmin...valita ulkomaalaisen miehen...oisi saanut kohteliaisuuksia ja muutakin (mitä nyt nainen tarvitsee :))...myös sitä intohimoa. Nyt minulla vihdoin on toivoa...mutta monet vuodet heitin hukkaan...


      • hgfdhgd
        toivottavasti en kuitenkaan... kirjoitti:

        Musta taas tuntuu, että elämä meni ihan hukkaan avioliitossa suomalaisen kanssa. Itsetunto kyllä loattiin maahan sen avioliiton aikana. Oisinpa tajunnut aiemmin...valita ulkomaalaisen miehen...oisi saanut kohteliaisuuksia ja muutakin (mitä nyt nainen tarvitsee :))...myös sitä intohimoa. Nyt minulla vihdoin on toivoa...mutta monet vuodet heitin hukkaan...

        voisi yrittää oppia virheistään. Jos olisit jotain oppinut, tuskin luulisit onnesi löytyvän aivan tuolla perusteella. Noh, onhan sinulla ainakin jotain kirjoitettavaa taas muutaman vuoden kuluttua.


    • xenomania

      kovasti miettinyt. :-D

      En oikeasti ymmärrä, miksi suomalaiset naiset ovat henkisestä niin epätasapainoisia ja suoraan sanottuna vinksahtaneita päästään. Onko se kasvatuksen tai sen puutteen vika? Tasa-arvon? Vai onko suomalainen geeniperimä sellainen, että kaikki xx-kromosomiparin omaavat eli naiset ovat synnynnäisesti vähän omituisia?

      • joo joo

        suomalaiset naiset on perseestä ja suomalaiset miehet viisaimpia olentoja, eiköhän tää oo tullu jo selväks. Että kaikki suomalaiset miehet vaan ulkomaille naisia etsimään mars mars!!


      • vastaus!!!!!!

        Taitaa ihan johtua siitä, kun suomalainen nainen ei kerkiä olemaan nainen. On töissä kahdeksan tuntia, hoitaa lapset, kodin ja miehenkin. Kyllä tuolla urakalla pitää jo ollakkin mieshormooneja että jaksaa. Siis, naishormoonit on kadonnut jonnekkin, naiset töihin neljäksi tunniksi kahdeksan tunnin palkalla, on sitten aikaa lapsille ja perheelle enemmän!!!


      • Anonyymi
        joo joo kirjoitti:

        suomalaiset naiset on perseestä ja suomalaiset miehet viisaimpia olentoja, eiköhän tää oo tullu jo selväks. Että kaikki suomalaiset miehet vaan ulkomaille naisia etsimään mars mars!!

        turpa kii


    • ruotsalaisiin...

      Kyllä niissä paikoissa, joissa itse olen reissannut, ruotsalaiset ja brittinaiset ovat paljon anteliaammassa maineessa kuin hieman vanhanaikaisina pidetyt suomalaiset.
      Jopa suomalainen ex-miesystäväni joskus totesi, että etelän rannoilla yläosattomat on aina ruotsalalisia ja saksalaisia, kokouimapuvut suomalaisia...

      • tiedä...

        Taitaa olla kaikki pohjoismaisilla naisilla vähän helpon maine, joissain paikoissa suomalaisia pidetään kaikkein helpompina (tämän oon ihan itse kuullut paikallisilta).


      • reissaa
        tiedä... kirjoitti:

        Taitaa olla kaikki pohjoismaisilla naisilla vähän helpon maine, joissain paikoissa suomalaisia pidetään kaikkein helpompina (tämän oon ihan itse kuullut paikallisilta).

        Mun mies oli kuullut kauhujuttuja suomalaisnaisista, jotka pistävät miehet kahleisiin eivätkä päästä pois ennen papin aamenta. Ihan totta. Juoksi suurinpiirtein karkuun kun kuuli että olen Suomesta.

        No, legendat ovat juuri niitä...


      • Tuskin...
        reissaa kirjoitti:

        Mun mies oli kuullut kauhujuttuja suomalaisnaisista, jotka pistävät miehet kahleisiin eivätkä päästä pois ennen papin aamenta. Ihan totta. Juoksi suurinpiirtein karkuun kun kuuli että olen Suomesta.

        No, legendat ovat juuri niitä...

        Tuskin olet tuollaista mistään kuullut.


      • Anonyymi

        Pitääkö se kaiken niin vaikeeta olla? Jos panettaa niin so what ja kaukana kotoa voi vaikka esiintyä ruotsalaisena, sitä vartenhan koulussa oli pakkoruotsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe