Miten luotettava toimenpide ylävatsan UÄ on? Jos vastauksena on munuaisessa kysta, miten varmasti se on nimenomaan kysta, eikä esim. kasvain?
Munuaisten ultra
5
1816
Vastaukset
- JK:O
Kyllä se selviää tutkimuksessa, mikä on.
Miehellä todettiin 1980 luvulla cysta molemmissa munuaisissa - vuonna 2001 todettiin isokokoinen maligni eli pahanlaatuinen kasvain toisessa munuaisessa joka poistettiin - eli niitä kannattaa kyllä seurata.
miehellä siis cysta jäljellä olevassakin munuaisessa.- ex-munuaissyöpäinen (toivot...
Minulle selvisi vasta patologin lausunnosta syöpä.
Paljon leikkauksen jälkeen.
Saitteko te tiedon syövästä heti ennen leikkausta?
Asiathan ovat aina tapauskohtaisia.
Kiinnostaisi vain toinen tapaus,
että hoidettiinko meitä erilailla? - ei vielä ikäloppu mutt melkein
ex-munuaissyöpäinen (toivot... kirjoitti:
Minulle selvisi vasta patologin lausunnosta syöpä.
Paljon leikkauksen jälkeen.
Saitteko te tiedon syövästä heti ennen leikkausta?
Asiathan ovat aina tapauskohtaisia.
Kiinnostaisi vain toinen tapaus,
että hoidettiinko meitä erilailla?Tieto kyllä tuli jo terveyskeskuksen ultrassa: leikkauksen jälkeen varmistui:
isokokoinen pahanlaatuinen syöpä.
Sitä vain miettii, että kun kummassakin munuaisessa oli todettu kystoja, ja toisessa sitten muuttunut syöväksi - entä sen toisen munuaisen tila nyt??
Syöpäkontrolleissa otettu vain keuhkortg ja labrat.
ei koskaan luustokarttaa ei uä:tä. - varmuus asiaan
ei vielä ikäloppu mutt melkein kirjoitti:
Tieto kyllä tuli jo terveyskeskuksen ultrassa: leikkauksen jälkeen varmistui:
isokokoinen pahanlaatuinen syöpä.
Sitä vain miettii, että kun kummassakin munuaisessa oli todettu kystoja, ja toisessa sitten muuttunut syöväksi - entä sen toisen munuaisen tila nyt??
Syöpäkontrolleissa otettu vain keuhkortg ja labrat.
ei koskaan luustokarttaa ei uä:tä.Kystat ovat käsittääkseni ihan vaarattomia ja hyvälaatuisia nesterakkuloita, joille ei yleensä tarvitse tehdä mitään ja saattavat kadota itsestään. Eivät kai ne sentään muutu syöpäkasvaimiksi, vaan kasvaimet tulevat ihan muusta syystä kuin noista kystista?
- Nimetön
varmuus asiaan kirjoitti:
Kystat ovat käsittääkseni ihan vaarattomia ja hyvälaatuisia nesterakkuloita, joille ei yleensä tarvitse tehdä mitään ja saattavat kadota itsestään. Eivät kai ne sentään muutu syöpäkasvaimiksi, vaan kasvaimet tulevat ihan muusta syystä kuin noista kystista?
minulle lääkäri sanoik, että esim munuaissyöpä kehittyy usein vaarattomista kystoista - mutta: se kestää kauan.
täällä todettu, että v 1986 molemmissa munuaisissa kystoja - vuonna 2001 todettiin,että toisessa munuaisessa 6 cm kokoinen maligni eli pahanlaatuinen kasvain = munuainen leikattiin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181