Onko kukaan löytänyt S24:sesta....

Kyllästynyt huonoihin trefe...

Onko kukaan löytänyt s24:sen deitistä kunnollista miestä ja vakavaa, mahdollisesti jopa pitkäaikaista suhdetta? Tuntuu jotenkin mahdottomalta toi deittailu netissä. Voi olla, että joku yksi onnekas sadasta saattaa löytää miehen, jonka kanssa on sitten saatu aikaan vakava suhde.

23

4570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmuudella

joulupukki on todellisempi ilmiö ;)

• Varmasti

olet tuossa oikeassa :)

• ja monikin

..melkein vois tost täräyttää het suoralt handult että, kun kerran tietynlainen mies tän linjan sekä iskurit-linjan löytäny, koska samat heebot niillä seilaa, ja ties monellako muulla linjalla..
      Niin, vaikka löytys kliffa friidu..hetken ollaa, jopa profiili fikkaan ja leikitään "seurustelua"..
      eka suksitus, johan linjat kutsuu..samalla tai uudella profiililla..eikä tartte ees suksitusta tulla, ollaan kuiteskin "vahingossa"linjalla,aikani kuluksi, niinkuin jäbät sanoo;)
      jospa se parempi..
      nääs uuden kiihotushan se on miehillä aina..totta totta!!
      Näin se vaan on..pojat on poikia..
      Kuka nyt jättäs tällasta foorumia käyttämättä..
      Nää on ihan oma rotu, nää jässikät, jotka tänne lipuu ja jumittuu, liimautuu..ja PYSYYYYYYYYYYY.

Uso poes ;)

ps.MUTTA..yllätyshän on aina olemassa, kaikissa elämän kaarteissa..ja vähiten silloin kun sitä odottaa...

• vakava :

mies ei kiinnosta naisia

• mutta kun

niitä ei ole eikä ainakaan täällä.

• on oikeasti

nössö. Eli mies on hirveän ujo, ei osaa keskustella miestään asiasta, katsoo kotona vain televisiota tai aikuinen mies pelaa tietokonepelejä, juo perjantaisin six-packin tai mäyräkoiran, ei ymmärrä mitään naisten asioista, eikä ne kiinnostakaan, on täysin tyylitajuton tai ei hoida ulkonäköään. Ei ihme, että naisia ei kiinnosta. Ja kunnollinen mies ei muuten juo alkoholia kuin kerralla max. 2 annosta. Itseään humalaan juova mies ei ole koskaan kunnollinen.

• asiat
        on oikeasti kirjoitti:

nössö. Eli mies on hirveän ujo, ei osaa keskustella miestään asiasta, katsoo kotona vain televisiota tai aikuinen mies pelaa tietokonepelejä, juo perjantaisin six-packin tai mäyräkoiran, ei ymmärrä mitään naisten asioista, eikä ne kiinnostakaan, on täysin tyylitajuton tai ei hoida ulkonäköään. Ei ihme, että naisia ei kiinnosta. Ja kunnollinen mies ei muuten juo alkoholia kuin kerralla max. 2 annosta. Itseään humalaan juova mies ei ole koskaan kunnollinen.

pitäisi kiinnostaa miehiä???

• asiaapuhuen
        on oikeasti kirjoitti:

Juuri tuollaisia "kunnollisia" miehiä täällä on! Ei ole "kunnollista" juoda joka viikonloppu, kulkea epäsiistinä, jopa likaisissa vaatteissa, hienhajuisena(treffeilläkin!), istua lähes koko ajan joko netin tai teeveen ääressä. Ja jos mies sanoo harrastavansa urheilua, se ei ole "kunnollista", jos hän oikeasti vain käy silloin tällöin salilla. Pelkkä salilla käyminen ei tee ihmisestä "reipasta".

Tällaisten "kunnollistan" miesten kanssa olen sitten päätynyt sokkotreffeille, ja vastassa on todellakin ollut vatsakas, hienhajuinenm, kaljuuntuva/hiukset leikkaamatta viimeisen puoli vuotta, vanhoissa lököttävissä farkuissa kulkeva lötjäke, jonka keskustelutaito on tasoa "öööö".

• \o/

S24:hän mainosti omalla tutkimuksellaan että ~80% onnistuu :-)

Ei kyllä uskoisi tätä palstaa lukemalla...

• me..

En siitä tiedä kuinka moni löytää mutta mä löysin.. ollaan tässä vuoden päivät miehen kanssa matkaa taitettu, häät parin kuukauden päästä ja esikoinen potkii jo masussa :) että mahollista se on :)

• näkin

löysin.
        Me tosin molemmat olemme sen verran vanhaa vuosikertaa, että emme suunnittele häitä emmekä lisää jälkeläisiäkään.

• ei oo näkyny vielä

mutta toivossa on hyvä elää, sano lapamato ;o)

• Vuodesta toiseen

Aika epätoivoista sakkia. Suht koht normaalilla tyypillä ei ole mitään ongelmia löytää kumppania.

• erias

Ollaan todella onnellisia ja loppuelämä toivottavasti yhdessä :).

• kävin

katselemassa noin reilu vuosi sitten ja mulla oli profiilikin jonkin aikaa.
      Poistin profiilini.

Nyt taas tein profiilin ja katselin että samat vanhat profiilit edelleen siellä.
      Ei paljoa muutosta tapahtunut, tietty muutama uusikin joukossa mutta....

Itse olen sitä mieltä että kyllä kannattaa käydä ulkona ja katsella ihan "luonnossa" ihmisiä.

Itse en ole sielläkään vielä törmännyt mieheen joka olisi kiinnostanut, mutta kiire kun ei ole...

Mutta jokainen tavallaan ja kyllä muutama tuttu on täältä löytänytkin oman rakkaan.
      Onnea heille.

Nyt

• minäkin..

luulin löytäneeni elämäni miehen, kunnes selvisi, että se deittaili täällä netissä sekä live- elämässä kymmenen muunkin kanssa yhtä aikaa. Joten kiitos ei. Mieluummin sitten yksin kun yhtenä monista.

• night vampire

minä löysin kunnollisen miehen suomi24:sta. Nyt asutaan yhdessä ja ollaan menossa kihloihin

• -m77-

olen löytänyt monia ihania naisia s24:n kautta. Syystä tai toisesta en vielä sitä elämän kumppania, mutta moniin ihaniin ihmisiin olen tutustunut yhtä kaikki. Eiköhän se oikeakin vielä löydy:-)

• Rane1967

Kuten myös, olen tavannut suomi24:n kautta pari mukavaa naisihmistä, joita en olisi mitenkään muuten tavannut.

Uskon myös, että kyllä se oikeakin jostain sipsuttelee vastaan, joko bittivirtoja pitkin tai avojaloin tuolla läheisellä rannalla.

• Itselläni ollut profiili noin puoli vuotta ja tuon siinä ihan selvästi esiin sen, että haen seuraa lähinnä ajatusten vaihtoon yms, eli en ehkä aivan vielä ole valmis täysin luottamaan ja antamaan itsestäni kaikkea mitä kunnon parisuhde vaatii. No, nyt on yksi ystävä ylitse muiden ja pari kolme joiden kanssa tosi mukavaa ja leppoisaa yhteydenpitoa. Niitä seksin tarjoajiakin on pari ollut, mutta huumorilla olen ne heivannut pois kehästä, joten ei niistä riesaa ole tullut. Elän aistit avoinna ja jos yhtäkkiä joku saa polvet veteliksi ja perhoset vatsaan, niin sitten se on menoa, mutta hakemalla en sitä hae:) Live-elämääkin on...

• löytyy

mulla ystävälläni ehti olemaan profiilit reilun kuukauden ja molemmilla nappas sellaiset "vonkaleet" koukkuun, ettei niitä enää päästetä pois!!

Hiukan kannattaa miettiä mitä siihen profiiliin laittaa. Oikea rento asenne mukaan.. Älytöntä laittaa vaatimuksia silmänväristä ja muista vastaavista jutuista. Ja tietyt periaatteetkin voi sitten mun mielestä keskustella kahdenkeskisesti. Herutusta harrastavat saa varmaan niin päiväkahviseura -ehdotuksia..

Rivien välissä oleva tieto on tärkeää, ken sitä osaa lukea..

Kyllä elämä on tällä hetkellä ihanaa, en haluais yhtään olla erossa

• ikävä kyllä...

Ihme kyllä ystäväni ovat löytäneet miehiä netistä, ja elävät nyt parisuhteissa heidän kanssaan. Mutta omalla kohdallani ei ole niin käynyt, kädet ovat tyhjät lukuisienkin yritysten jäljiltä :(

Ei siis taida löytyä miestä täältä suomi24:n kautta, ainakaan minulle...

• he he

löysin oikean namupalan mutta ei ole mikään kunnollinen mies : ),suhteesta en tiedä mutta erotakkaan en kertakaikkiaan voi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      97
      8624
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4249
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1488
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1170
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe