Miehet haluavat pillua, naiset suhteen

Hox

Onks tää niinkö tässä?

49

3772

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan siinä

      voi olla, koska ei heteronaisetkaan halua suhdetta, jos miehellä ei ole penistä.

      • Hox

        oletko varma? Kyllä minuun on haluttu suhde ennen kuin on varmistettu onko minulla todella penis olemassa.


      • jos olisit
        Hox kirjoitti:

        oletko varma? Kyllä minuun on haluttu suhde ennen kuin on varmistettu onko minulla todella penis olemassa.

        heti ilmoittanut, että penistä ei sitte löydy, niin ois tainnu suhde jäädä haluamatta.


      • Hox
        jos olisit kirjoitti:

        heti ilmoittanut, että penistä ei sitte löydy, niin ois tainnu suhde jäädä haluamatta.

        koska valehteleminen on rumaa. ;)


      • se nainen
        Hox kirjoitti:

        koska valehteleminen on rumaa. ;)

        voi haluta sun kanssa suhteen kun sulla on penis. Ei muuten haluais.


      • _ohyeah
        se nainen kirjoitti:

        voi haluta sun kanssa suhteen kun sulla on penis. Ei muuten haluais.

        ei ne muuten ala


      • Hox
        _ohyeah kirjoitti:

        ei ne muuten ala

        kuten sanoin, kyllä mun kanssa on haluttu suhteeseen ennen kuin on varmistuttu siitä onko penistä vai ei.

        Mut pointti oli kuitenkin tässä keskustelualoitteessa jokin muu kuin tämä kysymys peniksen olemassaolosta. ;)


      • haluaa..
        Hox kirjoitti:

        kuten sanoin, kyllä mun kanssa on haluttu suhteeseen ennen kuin on varmistuttu siitä onko penistä vai ei.

        Mut pointti oli kuitenkin tässä keskustelualoitteessa jokin muu kuin tämä kysymys peniksen olemassaolosta. ;)

        munaa ja miehet pimppaa. Uutta tietoa jollekin?


      • Hox
        haluaa.. kirjoitti:

        munaa ja miehet pimppaa. Uutta tietoa jollekin?

        voi todella olla erilaisiakin näkökulmia. Jotkut miehet aika vakaasti tuntuvat uskovan että naisille muna on sivuseikka ja seksi vain keino saada mies suhteeseen.

        Naiset, nyt mielipiteitä tiskiin!


      • Papeete1
        Hox kirjoitti:

        voi todella olla erilaisiakin näkökulmia. Jotkut miehet aika vakaasti tuntuvat uskovan että naisille muna on sivuseikka ja seksi vain keino saada mies suhteeseen.

        Naiset, nyt mielipiteitä tiskiin!

        Vaihtokauppaa.. minä "annan" miehelle sitä mitä hän tarvitsee eli seksiä ja saan vastalahjaksi sitä mitä minä tarvitsen, läheisyyttä yms :D


      • Emmanuele
        Hox kirjoitti:

        voi todella olla erilaisiakin näkökulmia. Jotkut miehet aika vakaasti tuntuvat uskovan että naisille muna on sivuseikka ja seksi vain keino saada mies suhteeseen.

        Naiset, nyt mielipiteitä tiskiin!

        mä haluan seksiä. Se ei ole mulle mikään vaihtokaupan väline vaan nautinto.


      • Hox
        Emmanuele kirjoitti:

        mä haluan seksiä. Se ei ole mulle mikään vaihtokaupan väline vaan nautinto.

        Se on kyllä sinun osaltasi käynyt selväksi. :) Ja hyvä niin, olisin onnettomampi jos luulisin että naiset eivät oikeastaan erityisemmin pidä seksistä vaan koettavat vain saada sillä miehiä suhteeseen kanssaan. ;)


      • Papeete1
        Hox kirjoitti:

        Se on kyllä sinun osaltasi käynyt selväksi. :) Ja hyvä niin, olisin onnettomampi jos luulisin että naiset eivät oikeastaan erityisemmin pidä seksistä vaan koettavat vain saada sillä miehiä suhteeseen kanssaan. ;)

        Minun kohdaltani. Pidän seksistä.. se on vaan alussa yleensä surkeeta ja paranee kun oppii tunteen enemmän toista, sen yhden ja saman kanssa voi sitten touhuta vaikka 3 kertaa päivässä :DD

        Eli minun kohdallani on kysymys siitä, että ei tunne itseään "huonoksi" ja saa parempaa seksiä. Suhteen laadulla ei ole merkitystä, pääasia että minä herätän miehessä jonkinlaisia muitakin tunteita, muuallakin kuin kikkelissä, eikä minua pidetä minään irtopilluna.


    • ymmärtää niin, että naiset eivät halua pillua?

      • Hox

        ilmeisesti voi. :)


      • nähtiin :=)
        Hox kirjoitti:

        ilmeisesti voi. :)

        ei naisista ota mitään selvää...


      • kyllä itse ainakin tunnen moniakin naisia, jotka haluavat pilluakin! ;)


      • TheOne kirjoitti:

        kyllä itse ainakin tunnen moniakin naisia, jotka haluavat pilluakin! ;)

        tunnen, siksi piti ihan kysyä asiaa, kun ap. sanoi niin yksiselitteisesti asian naisten kannalta katsottuna ;)


      • Hox
        suminagashi kirjoitti:

        tunnen, siksi piti ihan kysyä asiaa, kun ap. sanoi niin yksiselitteisesti asian naisten kannalta katsottuna ;)

        puhutaan nyt kuitenkin mainstreamista, jooko. :)


      • Hox kirjoitti:

        puhutaan nyt kuitenkin mainstreamista, jooko. :)

        mainstream on tylsää! ;P
        ..(melkeen) kaikkee pitää kokeilla! ei pidä olla rajoittunut.. ;)


      • kiinnostus heräsi
        TheOne kirjoitti:

        mainstream on tylsää! ;P
        ..(melkeen) kaikkee pitää kokeilla! ei pidä olla rajoittunut.. ;)

        Mitä kaikkea sinä olet kokeillut? :-) kerro pois...


      • kiinnostus heräsi kirjoitti:

        Mitä kaikkea sinä olet kokeillut? :-) kerro pois...

        ..väärä palsta siihen! ;)


      • haluuks
        suminagashi kirjoitti:

        tunnen, siksi piti ihan kysyä asiaa, kun ap. sanoi niin yksiselitteisesti asian naisten kannalta katsottuna ;)

        ne naiset pillua vai suhteen? Entäs ne miehet? gay-miehet?


      • haluuks kirjoitti:

        ne naiset pillua vai suhteen? Entäs ne miehet? gay-miehet?

        tietty naisesta tai miehestä.

        "En halua pillutonta suhdetta, enkä suhdetta ilman pillua."

        En ole koskaan nähnytkään pillua, joten latelen vain aforismeja.


      • kiinnostus heräsi
        TheOne kirjoitti:

        ..väärä palsta siihen! ;)

        ei kaikkea tarvitse paljastaa.:-) minä sitten vaan pähkäilen issekseni...


    • Hossi.68

      Pillua saa aina ku haluaa, mut nainen sekä hyvä suhde sitä ei niinkään helposti.

      • Hox

        Mullakin on taipumus väittää että pillua saa aina kun haluaa. Mutta sitten kun mietin asiaa tarkemmin, niin en silti ihan niinkään sanoisi. Mutta kannanottosi oli ensimmäinen joka liittyi jokseenkin asiaan. :)


      • Hossi.68
        Hox kirjoitti:

        Mullakin on taipumus väittää että pillua saa aina kun haluaa. Mutta sitten kun mietin asiaa tarkemmin, niin en silti ihan niinkään sanoisi. Mutta kannanottosi oli ensimmäinen joka liittyi jokseenkin asiaan. :)

        Kyllä siltä et melkein aina sitä jonkun baarista sais kotio raijata jos vaan haluaa. Tääl nääswillessäkin yks mesta mistä aina jonkun uhrin löytää jos vaan ei hirveän ronkeliksi heittäydy.


      • lisäksi
        Hossi.68 kirjoitti:

        Kyllä siltä et melkein aina sitä jonkun baarista sais kotio raijata jos vaan haluaa. Tääl nääswillessäkin yks mesta mistä aina jonkun uhrin löytää jos vaan ei hirveän ronkeliksi heittäydy.

        löytyy vielä maksulliset, joten kyl sitä pillua saa ihan kuka haluaa.


      • Hox
        lisäksi kirjoitti:

        löytyy vielä maksulliset, joten kyl sitä pillua saa ihan kuka haluaa.

        tarkoitinkin että saako sitä aina kun haluaa. Toki jos näkee sen vaivan että lähtee sopivaan yökerhoon tai maksaa itsensä kipeäksi. Tosin jälkimmäistä en ole koskaan edes harkinnut. :)


      • Hossi.68
        lisäksi kirjoitti:

        löytyy vielä maksulliset, joten kyl sitä pillua saa ihan kuka haluaa.

        Eiköhän toi baarikärpänenkin mene melkein maksullisen puolelle, sen verran kalliiks tulee jos koko ehtoon joutuu juottaan. Halvemmaks tulis ku menis suoraan selvistäpäin olevan maksullisen naisen luokse, sais ainakin huomattavasti pienemmällä vaivalla ja melkein samaan hintaan.


      • Hossi.68
        Hox kirjoitti:

        tarkoitinkin että saako sitä aina kun haluaa. Toki jos näkee sen vaivan että lähtee sopivaan yökerhoon tai maksaa itsensä kipeäksi. Tosin jälkimmäistä en ole koskaan edes harkinnut. :)

        Asiaa ajattelee ilman mitään ihmeempiä investointeja niin tuskin silloin saa aina ku haluaa. Joka baarista kyllä löytää aina jonkun joka on valmis lähteen matkaan, ikävää vaan et joka kuppilasta löytyy tuo yksinäinen nainen joka on seuran puutteessa.

        Eikä tuo jälkimmäinenkään mikään paha vaihto-ehto ole vaikkakin täällä hinnat on sen verran kalliita ettei kannatakkaan harkita.


      • maksullisia
        Hossi.68 kirjoitti:

        Eiköhän toi baarikärpänenkin mene melkein maksullisen puolelle, sen verran kalliiks tulee jos koko ehtoon joutuu juottaan. Halvemmaks tulis ku menis suoraan selvistäpäin olevan maksullisen naisen luokse, sais ainakin huomattavasti pienemmällä vaivalla ja melkein samaan hintaan.

        ei ole aikaa vehdata jos jääkin pelkkä luu käteen


      • Hox
        Hossi.68 kirjoitti:

        Asiaa ajattelee ilman mitään ihmeempiä investointeja niin tuskin silloin saa aina ku haluaa. Joka baarista kyllä löytää aina jonkun joka on valmis lähteen matkaan, ikävää vaan et joka kuppilasta löytyy tuo yksinäinen nainen joka on seuran puutteessa.

        Eikä tuo jälkimmäinenkään mikään paha vaihto-ehto ole vaikkakin täällä hinnat on sen verran kalliita ettei kannatakkaan harkita.

        Jos mistä tahansa baarista aina löytyy joku joka lähtee sun matkaan ja antaa sulle pillua. ;-)


      • ikävää..
        Hossi.68 kirjoitti:

        Asiaa ajattelee ilman mitään ihmeempiä investointeja niin tuskin silloin saa aina ku haluaa. Joka baarista kyllä löytää aina jonkun joka on valmis lähteen matkaan, ikävää vaan et joka kuppilasta löytyy tuo yksinäinen nainen joka on seuran puutteessa.

        Eikä tuo jälkimmäinenkään mikään paha vaihto-ehto ole vaikkakin täällä hinnat on sen verran kalliita ettei kannatakkaan harkita.

        siinä on?


    • Mangusti.

      mutta tarkennetaan hieman:

      Mies haluaa seksiä muttei välttämättä suhdetta, kun naisen ja hänen välillä on kemiaa.

      Nainen haluaa seksiä JA suhteen, kun miehen ja hänen välillä on kemiaa.

    • Papeete1

      Mutta noinpäin se suurimmaksi osaksi menee..

      • Hox

        Yleistys oli, jopa lähes provosoiva sellainen. Huomasit heti pointin. ;)


    • niin.......

      Mies ehkä osaa nauttia elämästään vähän niinkuin lapsetkin. Päivä on pelastettu kun vähän namia saa. Naiset miettivät tulevaisuuttakin ja seurauksia joihin hetken nautinto saattaa johtaa.

    • Emmanuele

      Olen pitkään elänyt sillä periaatteella että kun suhteeseen kelpaavaa miestä ei ole näköpiirissä tyydyn seksiin. En voi elää kauaa ilman seksiä. Minusta on parempi etten tunne mitään esim. vakipanoani kohtaan.
      Toki haluaisin joskus sen suhteenkin, mutta luulisimpa että harva mieskään haluaa olla sinkku loppuelämäänsä.

      • Emmanuele

        on mulle mysteeri. Mä oon kans aina olettanut että pillun perässä ne juoksee mutta täällä palstalla mulle on kerrottu että näin ei olisi. Mikä lie totuus?
        Voikohan tätä taas yleistää "miehet sitä, naiset tätä"-tasolle.
        On miehiä jotka haluaa suhdetta ja naisia jotka haluaa panna.


      • Hox
        Emmanuele kirjoitti:

        on mulle mysteeri. Mä oon kans aina olettanut että pillun perässä ne juoksee mutta täällä palstalla mulle on kerrottu että näin ei olisi. Mikä lie totuus?
        Voikohan tätä taas yleistää "miehet sitä, naiset tätä"-tasolle.
        On miehiä jotka haluaa suhdetta ja naisia jotka haluaa panna.

        Kyllä yleistäminen on melko välttämätöntä. Ilman yleistämistä tästä maailmasta tulee melko hahmottumaton sekasotku. Eihän se tietty sitä tarkoita että olisi edes olemassa joku kaikin puolin "keskiarvoihminen". Yleistys on kasvoton keskiverto - ei kukaan yksilö. Useimmat ihmiset ovat jossain asiassa keskivertoja ja jossakin toisessa asiassa poikkeuksia. Alkuperäiskirjoitus oli tarkoituksellinen yleistys ja yksinkertaistus. Vähän sellainen varjo-johtopäätös siitä keskustelusta mitä täällä suhteet&tunteet palstalla ympyriinsä käydään.


      • Emmanuele
        Hox kirjoitti:

        Kyllä yleistäminen on melko välttämätöntä. Ilman yleistämistä tästä maailmasta tulee melko hahmottumaton sekasotku. Eihän se tietty sitä tarkoita että olisi edes olemassa joku kaikin puolin "keskiarvoihminen". Yleistys on kasvoton keskiverto - ei kukaan yksilö. Useimmat ihmiset ovat jossain asiassa keskivertoja ja jossakin toisessa asiassa poikkeuksia. Alkuperäiskirjoitus oli tarkoituksellinen yleistys ja yksinkertaistus. Vähän sellainen varjo-johtopäätös siitä keskustelusta mitä täällä suhteet&tunteet palstalla ympyriinsä käydään.

        välttämätöntä vain ihmiselle joka tarvitsee elämälleen turvalliset raamit. Rohkea ihminen uskaltaa nähdä monimuotoisuuden ja elää siinä.


      • Hox
        Emmanuele kirjoitti:

        välttämätöntä vain ihmiselle joka tarvitsee elämälleen turvalliset raamit. Rohkea ihminen uskaltaa nähdä monimuotoisuuden ja elää siinä.

        Montako raajaa oletat ihmisellä olevan? Jos olet sopinut tapaamisen ihmisen kanssa, minkä oletat olevan hänen ihonvärinsä? Jos keskustelet ensimmäistä kertaa puhelimessa miehen kanssa, yllätytkö jos hänellä onkin naisen ääni? Jos tanssit omasta mielestäsi kiihottavasti miehen kanssa yökerhossa, etkö häkelly jos hän kertoo olevansa homoseksuaali? Etkö todellakaan yleistä mitään?


    • miehen silmin  

      Kun mies osoittaa kiinnostuksen, mielessä on saada persettä. Sitä varten treffeille halu. Jos seksi sujuu hyvin, voidaan sopia seuraavat treffit eli seuraava naimiskerta. Ja niin ees.

      Naiset alkaa heti kohta ajattelemaan, että toi jätkä pitää minusta ja sitten ne rupeavat suunnittelemaan jo tulevaisuutta. Pano niille on sinänsä yhdentekevä, sillä tavalla vain sitovat miehen ja konkretisoivat haaveitaan.

    • Ei todellakaan ole noin.:)

      Sulla on hyvin kärjistetty mielipide.

      • pitäis taas..

        .. laittaa lisäys ja lisäyksen lisäys ja jotain länkytystä, että kyllä naisetkin voi haluta vaan pelkkää seksiä ja plaa plaa. Sen kaiken kuitenkin varmaan tiedät jo itsekin.:) Toivon ainakin.


      • liittyen
        pitäis taas.. kirjoitti:

        .. laittaa lisäys ja lisäyksen lisäys ja jotain länkytystä, että kyllä naisetkin voi haluta vaan pelkkää seksiä ja plaa plaa. Sen kaiken kuitenkin varmaan tiedät jo itsekin.:) Toivon ainakin.

        .. seikka, että se kaikki oli toki ap:lle tarkoitettu.:)


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyl hyvään suhteeseen seksi kuuluu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe