Biltemassa myyvät 6,90 hintaan semmoisia kumirenksuilla kiinnitettäviä peilien jatkeita auton normaali peileihin. Kannattaako hankkia? vai suoraan lokariin kiinnitettävät mallit? vai joku muu ja mistä?
MINKÄLAISET PEILIT KANNATTAA
10
2603
Vastaukset
- biltemasta
Ihan P:stä nuo bilteman peilit. Itse ostin ku hinta ei oo paha, kuminauhat haurastu vuodessa, väpättävät tuulessa eikä peruutus tahdo oikein onnistua. Paremmat ois vaikka sellaiset peileihin ruuveilla kiinnitettävät joissa on säädettävä varsi taikka sitten ihan perinteiset lokasuojaan kiinnitettävät.
- lokasuojaan
Nuo auton omiin peileihin laitettavat lisäpeilit eivät ole mitenkään parheesta päästä. Ajettaessa tuulenpuuskat, muun liikenteen ilmavirrat (rekat, bussit) aiheuttavat liikaa tärinöitä tai pahimmassa tapauksessa peilin irtoamisen. Lisäksi ajaessa ei ole hyväksi kun liian sivulle joutuu päätä kääntämään.
Lokasuojaan kiinnitettävät tulevat parempaan kulmaan ajoa ajatellen ja ne ovat ehdottomasti tukevammat pysyen paikoillaa oikeassa suunnassaan todella hyvin. - saat laatupeilit
Googleta emuk (suomeksi).
Minulla ei vielä ole noita laatupeilejä, nykyiset ovat sellaiset "halppispeilit".
Ihan hyvät sikäli, että niissäkin on kuminauhan lisäksi ns. ruuvikiinnitys ja etäisyyttä voi säätää.
Nyt kun vaunu leveni 10 senttiä, ei peilien säätö tahdo enää riittää.
Eipä nuo rekkojen sun muiden ilmavirroista ole juurikaan värisseet, saatikka irronneet.
Kannattaa muuten ottaa huomioon, että vaikka ostaa miten laadukkaat omiin peileihin kiinnitettävät asuntovaunupeilit, saattavat nekin väristä!
Syynä (ainakin minulla) on omien peilien pieni joustovara, "klappi".- hankit peilit
esim.lokasuoja malliset,varmista ennen ostoa että kiinnitysraudat mahtuvat konepellin ja lokasuojan rakoon.Magneettikiinnitteisiäkin on mutta lokasuoja puhdistettava ja hyvin ennen paikalleen laittoa.Ei tule naarmuja(niin paljon) jos peili hieman liikahtaa.
- olisiko...
hankit peilit kirjoitti:
esim.lokasuoja malliset,varmista ennen ostoa että kiinnitysraudat mahtuvat konepellin ja lokasuojan rakoon.Magneettikiinnitteisiäkin on mutta lokasuoja puhdistettava ja hyvin ennen paikalleen laittoa.Ei tule naarmuja(niin paljon) jos peili hieman liikahtaa.
Mitä mieltä olette mangneetti peileistä auton ovissa? Joku väitti joskus täällä, että ne ovat ainoat oikeat peilit.
- mutta ei
olisiko... kirjoitti:
Mitä mieltä olette mangneetti peileistä auton ovissa? Joku väitti joskus täällä, että ne ovat ainoat oikeat peilit.
enää ikinä.Soma ympyräjälki oven maalissa sen jälkeen kun lapsukainen ohimennen tönäisi uuteen asentoon,vahinkohan se oli,mutta jälki vähän vit..Oma moka tietty kun en alustaa tarpeeksi hyvin putsannut.
- Vol Vot
Minulla oli kasikymppisessä paljon kehutut Emukit. Vaihdoin magneettipeileihin. Sinällään varmasti laadukkaat, mutta vipatti ja väpätti. Lisäksi jatkojen kanssa tulivat liian taakse. Päätä piti kääntää 90 astetta sivulle. Peili on liian pieni, eikä jatkopalojen liitoksessa riitä kitka eli tuppasivat vielä kiertymäänkin. Vipattelu ja väpättely johtuu tietysti auton omien peilien tanakkuudesta. Tämmöset oli minun kokemukset Emukeista. Eli riippuu automerkistä toimivatko.
Magneettipeilit ovat toimineet hyvin, mutta niiden kanssa on oltava huolellinen. Muista turvanaru. Varmuudenvuoksi. - kaikenlaisia peilejä
Vol Vot kirjoitti:
Minulla oli kasikymppisessä paljon kehutut Emukit. Vaihdoin magneettipeileihin. Sinällään varmasti laadukkaat, mutta vipatti ja väpätti. Lisäksi jatkojen kanssa tulivat liian taakse. Päätä piti kääntää 90 astetta sivulle. Peili on liian pieni, eikä jatkopalojen liitoksessa riitä kitka eli tuppasivat vielä kiertymäänkin. Vipattelu ja väpättely johtuu tietysti auton omien peilien tanakkuudesta. Tämmöset oli minun kokemukset Emukeista. Eli riippuu automerkistä toimivatko.
Magneettipeilit ovat toimineet hyvin, mutta niiden kanssa on oltava huolellinen. Muista turvanaru. Varmuudenvuoksi.Mutta sitten ostin magneettipeilit. Epäilin pirusti aluksi niiden hiertävän maalipintaa ja ennenkaikkea niiden pysyvyyttä ja muutoinkin tukevuutta. Mutta hyvin on toiminut. Väpiset paljon vähemmän kuin peilinjatkeet tai konepeltipeilit. Ja ennenkaikkea niillä olen saanut ehdottomasti parhaan näkyvyyden. Hinta ehkä 80€, mutta älä osta Biltemasta
- niin isot
kuin peilikaupasta löytyy - tämä sen takia, että näet kunnolla yhdistelmäsi taakse ja voit päästää siellä roikkuvat muut tielläliikkujat reilusti edellesi !
- xxyyxx
Perässäroikkuvat eivät halua ohittaa!! Siksi ne roikkuvat perässä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693