Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yksityisetsivän palvelut

kiireiselle faktat käteen

Onko kukaan teistä tämän palstan lukijoista koskaan käyttänyt yksityisetsivän tai vastaavan palveluita selvittääkseen uskottomuusepäilyä? Ja vastasiko palvelu odotuksia?

27

2655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua epäilijöille :)

      ideaa....Kirkko voisi rahoittaa etsivän ihmiselle joka epäilee puolisoaan...siinä sitä olisi hyvään tarkoitukseen kirkollisvaroille käyttöä :)

      • watsonssons

        Olin kuullut yksityisetsivistä ja niiden tehokkuudesta aiemmin ja sattui sitten itselleni tilanne jolloin päätin ottaa selvää kuinka sellainen kävisi päinsä.
        Yllätys oli suuri,tai voidaanko sanoa pettymys..
        Selailin netistä yksityietsivätoimistoja ja löysinkin yhden suuren sellaisia palveluja mainostavan.
        Soitin sitten numeroon ja odotin ammattilaista puhelimen toisessa päässä vastaavaksi,no siellä vastasikin joku uninen nainen joka kolinasta päätellen heräili vasta ja laitteli aamupalaa itselleen.
        Hän ei ollut kiinnostunut ottamaan juttua koska se oli hänen mielestään liian pieni keikka,sanoi tuntiveloituksen olevan 35e/h ja kulukorvaukset sekä päivärahat päälle,kaiken kaikkiaan hän ei olisi pystynyt tekemään yhtään sen enempää kuin sitä mihin itse olisin pystynyt,ei ole kuulema sallittua muuta kuin varjostaa,ei edes kuvata.
        Huono oli siis kokemus.


      • kuvaaminen kielletty?
        watsonssons kirjoitti:

        Olin kuullut yksityisetsivistä ja niiden tehokkuudesta aiemmin ja sattui sitten itselleni tilanne jolloin päätin ottaa selvää kuinka sellainen kävisi päinsä.
        Yllätys oli suuri,tai voidaanko sanoa pettymys..
        Selailin netistä yksityietsivätoimistoja ja löysinkin yhden suuren sellaisia palveluja mainostavan.
        Soitin sitten numeroon ja odotin ammattilaista puhelimen toisessa päässä vastaavaksi,no siellä vastasikin joku uninen nainen joka kolinasta päätellen heräili vasta ja laitteli aamupalaa itselleen.
        Hän ei ollut kiinnostunut ottamaan juttua koska se oli hänen mielestään liian pieni keikka,sanoi tuntiveloituksen olevan 35e/h ja kulukorvaukset sekä päivärahat päälle,kaiken kaikkiaan hän ei olisi pystynyt tekemään yhtään sen enempää kuin sitä mihin itse olisin pystynyt,ei ole kuulema sallittua muuta kuin varjostaa,ei edes kuvata.
        Huono oli siis kokemus.

        Junassa kuulin kahden miehen keskustelun. Toinen kertoi saaneensa vartiointiliikkeen etsivältä kuvat, joilla oli narauttanut jonkun. Vaimonsa kai. Oli kai sitten laitonta puuhaa..


      • se oli siinä se
        watsonssons kirjoitti:

        Olin kuullut yksityisetsivistä ja niiden tehokkuudesta aiemmin ja sattui sitten itselleni tilanne jolloin päätin ottaa selvää kuinka sellainen kävisi päinsä.
        Yllätys oli suuri,tai voidaanko sanoa pettymys..
        Selailin netistä yksityietsivätoimistoja ja löysinkin yhden suuren sellaisia palveluja mainostavan.
        Soitin sitten numeroon ja odotin ammattilaista puhelimen toisessa päässä vastaavaksi,no siellä vastasikin joku uninen nainen joka kolinasta päätellen heräili vasta ja laitteli aamupalaa itselleen.
        Hän ei ollut kiinnostunut ottamaan juttua koska se oli hänen mielestään liian pieni keikka,sanoi tuntiveloituksen olevan 35e/h ja kulukorvaukset sekä päivärahat päälle,kaiken kaikkiaan hän ei olisi pystynyt tekemään yhtään sen enempää kuin sitä mihin itse olisin pystynyt,ei ole kuulema sallittua muuta kuin varjostaa,ei edes kuvata.
        Huono oli siis kokemus.

        Jospa se vastaaja oli yökeikalta myöhään kotiin tullut yksityisetsivä?
        Mitä odotit? Kuulit mikä on taksa ja kuulit myös mitä voi tehdä ja mitä ei.
        Valokuvata voi vaikka kuinka paljon julkisella paikalla, mutta yksityisasuntoon ei yksityisetsiväkään voi mennä kameransa kanssa. Jos haluat kuvan jossa puolisosi nai jotain toista, niin kauan voi kestää sen saaminen. Ja maksaa. Ykstyisetsivälle maksetaan kulutetusta ajasta, ei tuloksista.


      • luulenpa näin
        se oli siinä se kirjoitti:

        Jospa se vastaaja oli yökeikalta myöhään kotiin tullut yksityisetsivä?
        Mitä odotit? Kuulit mikä on taksa ja kuulit myös mitä voi tehdä ja mitä ei.
        Valokuvata voi vaikka kuinka paljon julkisella paikalla, mutta yksityisasuntoon ei yksityisetsiväkään voi mennä kameransa kanssa. Jos haluat kuvan jossa puolisosi nai jotain toista, niin kauan voi kestää sen saaminen. Ja maksaa. Ykstyisetsivälle maksetaan kulutetusta ajasta, ei tuloksista.

        riittäisi kuva jossa ollaan ravintolaillan päätteeksi menossa hotelliin tai yksityisasuntoon?


      • suojaa
        kuvaaminen kielletty? kirjoitti:

        Junassa kuulin kahden miehen keskustelun. Toinen kertoi saaneensa vartiointiliikkeen etsivältä kuvat, joilla oli narauttanut jonkun. Vaimonsa kai. Oli kai sitten laitonta puuhaa..

        asunnot, loma-asunnot ja muut asumiseen tarkoitetut tilat, kuten hotellihuoneet, teltat, asuntovaunut ja asuttavat alukset, sekä asuintalojen porraskäytävät ja asukkaiden yksityisaluetta olevat pihat

        Niissä ei saa kuvata salaa


    • neiti etsivä

      suosittelen että jätätte moiset kalliit rahastavat ammattilaiset rauhaan. He joutuvat tekemään kaiken vain lain puitteissa. Itse olen auttanut montaa ystävää ja ystävän ystävää kyseisessä ongelmassa. Oln työtön ja mulla on ollut päivät ja yöt aikaa vapaasti seurailla ketä vaan. Voin myös ottaa kuvia, mulla on slakuuntelulaitteet ja osaan tietokoneista mitä vaan. Ja minun ei ole tarvinnut seurata "lainpykälää". Ainut ehto on ollut vaan se että asiakas ei kerro "uhrille" miten on tietonsa petturuudesta saanut. Tämä on yleensä onnstunut aika hyvin kun ollaan järjestetty ns. sattumalta tapahtunut kärähtäminen jonkun toisen ystävän kautta. Eli jos ollaan saatu jotenkin selville ketä tapaa ja missä niin asikas onkin seuraavan kerran ollut "vahingossa" juuri samassa paikassa ja käry kävi. ELI käyttäkää ammattiatitoista amatööriä ja mielikuvitusta niin tulokset ovat ihan yhtä hyviä.

      • suomea

        sinä olet.


      • neiti etsivä
        suomea kirjoitti:

        sinä olet.

        toimin. Kokkola-Oulu linjalla...


      • Anonyymi
        neiti etsivä kirjoitti:

        toimin. Kokkola-Oulu linjalla...

        Vieläkö olet? Tarvisin apua!


    • toimii kyllä

      Juu, tämähän vallan vanha ja toimiva kikka hieman seurailla ja vakoilla ystävän puolesta ja ystävälle. Voipa joskus vaikka ihan itsekin asettua "syötiksi" ja katsoa tarttuuko mies haaviin... Siinä sitten kerrottavaa omalle ystävättärelle, valitettavasti ei välttämättä niin mukavaa ;)

    • Etsivä löytää

      Tulin töistä yllättäen keskenpäivän ja mieheni nai parasta aikaa makuuhuoneessamme vierasta naista. Heitin naikkosen pihalle ilkosillaan ja pamautin mieheltäni nenän sivulle, jos olisi ollut ase olisin pamauttanut yhden ylimääräisen persereiän keskelle otsaa. Epäilin ja etsiskelin varjostajaa, ja muuten törmäsin samaan, että ei saa kuvia ottaa. Mitä hyötyä siitä on ettei ole faktoja näyttää. Mutta selvisi sitten näin onneksi. Olen muuten sittemmin itse varjostanut ja kuvannut tuttavilleni heidän puolisojaan kun on epäilys ollut pettämisestä. Olen samaa mieltä siitä että ei kannata maksaa laillisesti toimivalle etsivälle vaan etsi joku tavallinen dallaaja ja maksa vähän niin saat faktaakin.

    • ihan tumpelo

      joka voisi konsultoida tällaisessa selvittelyasiassa osaamatonta, siis anonyymi sähköpostiosoite vaikka?

    • mielestäin

      Ennen vanhaan käytettiin yksityisetsiviä kun piti saada pitävät todisteet avio"rikokseen". Nykyäänhän saan eron pelkästään blanketin täyttämällä ja allekirjoittamalla.

      Jos on tarvetta ruveta kyyläämään samassa huushollissa asuvaa oikein ulkopuolisen kytän avulla, jotakin hyvin perustavaa laatua on vialla koko suhteessa.

      Kannattaisi miettiä sitä perusvikaa, eikä kuulutella kyttääjiä apuun.

      • se on laillista

        puolison puhelimen ja sähköpostin sörkkiminen taas ei ole. Tällä palstalla on käsitelty paljon kotiCSI-menetelmiä. Niille jotka haluaa tietää hakeako eroa vaiko ei yksityisetsivä hoitaisi likaisen työn. Joitakin kalvaa epäilys ja on pakko saada tietää, onko epäilyissä perää vai ei eikä kumppani välttämättä kerro.

        Itsellä ei tarvetta tällaseen.


      • Kansalaisadressi

        Olis se vaan hyvä kun vanha käytäntö eroihin tulisi taas, että pitää ollea todisteet, ehkä se hieman hillitsisi tätä blanketin täyttöä.

        Mielestäni tarvitaan löyhtynneen moraalin vartijoita ja yksi oli saada vain todisteellisesti ero.
        Toki ne jotka todella haluavat erot ne todisteetkin järjestelee tavalla tai toisella, mutta vastaavasti nämä tyhmät jonkun hetken ylilyönneistä tapahtuneet erot käisivät tapahtumatta.

        Aikaisemmin oli eroon vaadititin avioliitoissa myös kolmen kerran käynti parisuhdeterapiassa ja juuri silloin alkoivat oimia nuo seurakuntien yhteyteen tulleet pisteet, joissa on tänmäkin päivänä asiantuntevat ja asiansa osaavat henkilöt työssä. Eivät he siellä uskonnosta paasaa, vaan todella käsittelevät perheen asiaa jossa myös käyvään lapsien asemaa perheessä läpi. Eikä heidän tarkoituksensa ole ketään myöskään pitää pakolla ydhessä, mutta heillä on valtavasti taitoa ja tietoa auttaa erilaisissa eroon kuuluvissa asioissa ja yksi tärkeä on tuo lasten asia.

        Tämäkin saisi palautua, asia olisi tärkeä, sillä tällä varmasti myös alennettaisiin eroista johtuvia yhteiskunnalle tulevia kuluja ja ne katetaan kansalaisten maksamista verovaroista. Joten asia koskee meitä kaikki ihmisiä.

        Näihin jonkun toimelaiaan pitäisi saada alku kansalaisadressiin, jotta asia saataisiin pikaisesti käsittelyyn ja auttamaan ihmisiä elämässään.


      • Anonyymi

        Juu, avioeron saa helposti. Olis kyllä hyvä saada kirkonkirjoihin merkintä "pettänyt puolisoaan" ja se sitten seuraisi blanketissa siihen viimeiseen paperiin, jonka lapset tarvitsevat hautaamiseen.
        Ehkä tässä haetaan kuitenkin sitä, kun puoliso pettää, niin ne valehtelee valehtelemasta päästyään, ei siis kerro totuutta ja toinen elää epävarmuudessa. Se jos mikä, syö ihmisyä. Jotkut haluaa saada asialle varmuuden, se on sitten helpompi pistää paperi vetämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, avioeron saa helposti. Olis kyllä hyvä saada kirkonkirjoihin merkintä "pettänyt puolisoaan" ja se sitten seuraisi blanketissa siihen viimeiseen paperiin, jonka lapset tarvitsevat hautaamiseen.
        Ehkä tässä haetaan kuitenkin sitä, kun puoliso pettää, niin ne valehtelee valehtelemasta päästyään, ei siis kerro totuutta ja toinen elää epävarmuudessa. Se jos mikä, syö ihmisyä. Jotkut haluaa saada asialle varmuuden, se on sitten helpompi pistää paperi vetämään.

        Ei tarvi eropapereihin selitellä ja kirkon kirjoihin ei tuollaisia enää kirjoitella.


    • Päivänsäde

      Minäkin tarvitsisin yksityisetsivää mutta en tiedä mistä lähtisin soittelemaan. Ei ole kyse parisuhdeasioista vaan muusta. Kertokaa joku mistä löytäisin??

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä ketju on voimissaan?

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt. Viime helteillä palkkasin yksityisetsivän varjostamaan itseäni.

      • Anonyymi

        En nyt kaipaa vitsailua!


      • Anonyymi

        En nyt kaipaa vitsailua! Kiitos


      • Anonyymi

        Löysikö se sut ja sateenvarjollako varjosti?


    • Anonyymi

      Mä olen joutunut tutkimaan vaimon pettämistä, minusta on tullut aika hyvä. Jos joku epäilee puolisoa, voisin vähän tutkailla. Olis sitten kiva laittaa joku mimmi vaimon perään. Toki nyt vaimo on niin uskollinen kuin voi olla, mutta luonnetta on vaikeampi muuttaa.

    • Anonyymi

      Itse kyttäsin enkä syyttä aikaa sitten puolisoani ja sen opin että jos pitää kytätä niin juokse toiseen suuntaan ja lujaa. Menetät vain jäämällä itsetuntosi/kunnioituksesi pitkäksi aikaa. Markkinoilla on tarjolla hyviä tyyppejä joitten kanssa ei tarvitse tullaista paskaa kipuilla. Toista et kiinnosta jos vieraissa laukkaamista on.

    • Anonyymi

      Ätmikin löytyis tunnissa🤔 Tarviiko niille perustella että mihin tietoa tarvii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe