näkyykö selluliitti, kun ihoa puristaa? onko pieni epätasaisuus "normaalia" vai selluliittiä?
voiko selluliittiä ehkäistä muuten kuin liikunnan ja ravinnon avulla? onko esimerkiksi "ennaltaehkäiseviä" tuotteita, jotka lisäisivät verenkiertoa tms.?
selluliitti?
2
773
Vastaukset 2
- sama juttu...
Minulla on samanlainen juttu, kun reisien ihoa puristaa siitä tulee sellanen "muhkurainen" ja epätasainen.. Että onkohan se selluliittiä vai mitä..?
- vaan
Selluliitti pahenee asteittain iän ja elämäntapojen myötä. Ykkösvaiheen selluliitti ei näy kuin puristaessa, kakkosvaiheen selluliitti erottuu jo itsekseen ja kolmosvaiheen selluliitti on jo yhtä isoa muhkuraa josta on vaikea päästä eroon.
Kun huomaatte ensimmäisen asteen sellua niin kannattaa miettiä omia elämäntapoja ja alkaa hieromaan jalkoja esim. suihkussa tai käyttämään selluliittigeeliä. Tässä vaiheessa on vielä toivoa estää toisen vaiheen syntymistä.
Ei kuitenkaan syytä paniikkiin, varmasti 90% naisista on selluliittia elämäntavoista riippumatta, joten jos syötte hyvin ja liikutte kohtuullisesti niin ei kannata huolestua. Hieroskelua reisille ja rasvaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540