Alapesu ennen seksiä?

kysyn vain

Tunnetko tarvetta käydä alapesulla ennen seksiä? Aina? Vaikuttaako tähän onko kyseessä yhdenillanjuttu vai pitkä parisuhde? Tai tuleva seksi (esim. tiedätkö saavasi suuseksiä / kieltäytyväsi siitä)?

Asiahan ei minulle kuulu, mutta mietin vain. Ilmeisesti monilla naisilla on tällainen tarve, mutta en ole kuullut miehestä, joka tuntisi tarvetta erikseen alapesuun ennen seksiä.

Tasapuolisuuden nimissä oma vastaukseni. Ei, en käy alapesulla erikseen. Mielestäni päivittäinen huolehtiminen henkilöhygieniasta muuten riittää. Pitkässä parisuhteessa olen, vaikka se ei asiaan vaikuta.

Liitäthän vastaukseesi sukupuolen, mikäli se ei tule esim. nimimerkistä esille.

46

6838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro siis se

      Nimim. pesen alakertani Kodin Putkimiehellä.

      • Anonyymi

        Mahtanee kirvellä


    • Puhtaus on puoli ruokaa....

      erikseen alapesulla ennen seksiä. Huolehdin intiimihygeniastani päivittäin, joten en katso tarvetta jatkuvaan lääräilyyn.

    • joo on

      Pakko pestä, kun kärsii runsaasta valkovuodosta ja liiallisesta märkyydestä seksin aikana.. Ja jos on pitänyt jotain pikkuhousunsuojaa, niin on sen verran hautunut olo, että ihan pakko huuhtaista alapäätä ennen seksiä...

      • ???

        Et kai käytä saippuaa? Liiallinen peseminenkin aiheuttaa valkovuotoa kun luonnollinen bakteerikanta häiriintyy.


      • Anonyymi

        Mikä pakko se on jos toinen nauttii siitä että nainen on märkä


    • -vink-vink-

      Mikko Alapesu neuvoo kansalaisia mielellään näissä asioissa.

      • M. Alapesun..

        .. fyysistä olemusta en tunnista, mutta enpä ihmettelisi edustajainlaitoksemme pariin yksilöön tutustuneena alapesu- ulottuvuuden korostuneisuuttakaan.:/


      • Alapesun..

        Hurriganes haistattelua, kloppi haistatteli aikuisille raavaille miehille...


      • näin on
        Alapesun.. kirjoitti:

        Hurriganes haistattelua, kloppi haistatteli aikuisille raavaille miehille...

        Mr. Alapesu oli jo nuorena täysi mulkku.


    • LLLLLL

      Järkevä mies kyllä pesee sen ensin. Tunnet ilmeisesti vain outoja tyyppejä.

    • sissitär

      Joo, käyn usein pesulla ja mieskin saattaa käydä huuhtaseen, jos on mielessä seksi. Suuseksi on mukavampaa antaa/ottaa vastaan kun on puhtoinen eikä päivän mittaan hautunut. Ei meillä aina sitä ole, mutta eihän sitä etukäteen tiedä mitä tuleman pitää.. Kyllä muutoinkin pesen, mutta erityisesti tuolloin.

    • vastaa(N)

      Tarpeeksi kännissä baarin jälkeen en tunne tarvetta muuhun kuin SIIHEN ITTEENSÄ.;)


      "Tasapuolisuuden nimissä oma vastaukseni. Ei, en käy alapesulla erikseen. Mielestäni päivittäinen huolehtiminen henkilöhygieniasta muuten riittää. Pitkässä parisuhteessa olen, vaikka se ei asiaan vaikuta."

      Hehe...olet pitkässä parisuhteessa ja pohdit yhdenillanjuttuja...?;)

      Siitä puhe, mistä puute.;)

      • alkup.

        "Pohdin" yhdenillanjuttuja? Jassoo =) Mitenkähän näin tehokkaasti rivien välistä lukevat pärjäävät niissä parisuhteissa. Tai ihmissuhteissa ylipäätään. Onnea matkaan.


      • Anonyymi
        alkup. kirjoitti:

        "Pohdin" yhdenillanjuttuja? Jassoo =) Mitenkähän näin tehokkaasti rivien välistä lukevat pärjäävät niissä parisuhteissa. Tai ihmissuhteissa ylipäätään. Onnea matkaan.

        Tuskimpa mitenkään luultavammin ravaavat itse vieraissa minkä kerkiävät


    • joo.

      Jos siis on tarkoitus harrastaa suuseksiä. Itselläni ainakin on alapää hiostunut jos ilta on kulunut tanssilattialla, joten miellyttävämpää varmasti touhuta navan alla pesun jälkeen, uskon että ei tee pahaa naisillekaan. (m)

      • mutta...

        Eräs poikaystäväni huuhteli heppinsä aina ennen seksiä. Se oli oikein hyvä juttu, mutta olisi saanut myös vähän useammin pestä pyyhkeitään johon sen veitikkansa kuivasi. Koskaan en kehdannut sanoa että se homeinen haju niistä pyyhkeistä tarttuu siihen pyyhittävään. Itse en niihin pyyhkeisiin koskenut, huuhtelun jälkeen kuivasin vessapaperiin.


    • Hyi, hyi....

      Et voi olla tosissasi!!!! Ei jumankauta kuule, pesupakko on ihan ehdoton ennen naiskentelua, niin ei levii taudit eikä synny uusiakaan tauteja bakteereja vaihdellessa..... Hyi jestas, että tuli oikeen paha olo lukea tollaista, ettei muka "tarvitsisi" käydä alapesulla/ihan kokosuihkussa ennen sextailuja...... Yäh!!!

      Eli neuvo miehille: jos on seksi tavoitteena, niin käykäämme molemmat pesulla ennen sitä. Ja jos käydään yhdessä suihkussa, niin voidaan aloitella jo siellä..... ;) Mmmmmm............

      • alkup.

        Olen ihan tosissani. Yleensä suihkussa tulee käytyä työpäivän päätteeksi, ja seksin harrastaminen ajoittuu yleensä iltaan, joten montaa tuntia väliin ei mahdu.

        Kuule, jos toisen kanssa elää niin bakteerien vaihtamisessa ne intiimialueet ei ole laisinkaan pahimmasta päästä =)


      • varma...
        alkup. kirjoitti:

        Olen ihan tosissani. Yleensä suihkussa tulee käytyä työpäivän päätteeksi, ja seksin harrastaminen ajoittuu yleensä iltaan, joten montaa tuntia väliin ei mahdu.

        Kuule, jos toisen kanssa elää niin bakteerien vaihtamisessa ne intiimialueet ei ole laisinkaan pahimmasta päästä =)

        ...haluanko tietääkään lisää, mutta kerro ihmeessä mitä tarkoitat..! Kai sinä hampaasikin peset sen tutun ja turvallisen normin mukaan vähintään 2krt päivässä? :O


      • alkup.
        varma... kirjoitti:

        ...haluanko tietääkään lisää, mutta kerro ihmeessä mitä tarkoitat..! Kai sinä hampaasikin peset sen tutun ja turvallisen normin mukaan vähintään 2krt päivässä? :O

        Hampaat pestään kyllä kiltisti. Mutta ihmisten kotona on yleensä "kodin normaalifloora" joka aika pitkälti jaetaan perheen kesken. Suukot, halaukset, kaikenlainen koskettelu, vierekkäiset pyyhkeet, yhteiset astiat... bakteerejä on paaaaaljon enemmän käsissä, kasvoissa ja kainaloissa kuin emättimessä tai peniksessä, jos perushygienia on kunnossa. Et kai edellytä kasvojen pesua ennen poskisuukkoa, olettaen edelleen että perushygienia on kunnossa?


      • tosissaan...
        alkup. kirjoitti:

        Hampaat pestään kyllä kiltisti. Mutta ihmisten kotona on yleensä "kodin normaalifloora" joka aika pitkälti jaetaan perheen kesken. Suukot, halaukset, kaikenlainen koskettelu, vierekkäiset pyyhkeet, yhteiset astiat... bakteerejä on paaaaaljon enemmän käsissä, kasvoissa ja kainaloissa kuin emättimessä tai peniksessä, jos perushygienia on kunnossa. Et kai edellytä kasvojen pesua ennen poskisuukkoa, olettaen edelleen että perushygienia on kunnossa?

        Et voi kyllä mitenkään verrata seksiä ilman peseytymistä johonkin poskisuukkoon! ;) Minä en antaisi miehen tulla "aristokattini" lähelle, jos en ole peseytynyt lähiaikoina... Hyvänen aika, ero on kuin yöllä ja päivällä, hyvä mies! Sama koskee siis sekä miehiä että naisia - pesemätön miehen *piip* ei voisi vähempää etoa, ettäs tiedät.... Mutta annas kun mies on (suihkusaippuan kera) peseytynyt, niin MMMMMMM!!! Ja täytyy myöntää, että mikäli vielä mies kuuluu sen sortin nyky-uroisiin, että ajelee vielä karvapeitteensäkin sieltäpä juuri, niin..! Ihanaa... :)

        Olen kerran elämässäni nuorena kieltäytynyt seksistä sen takia, että en yksinkertaisesti uskaltanut sanoa pojulle, että kävis pesulla... Siis ketä kiinnostaa haiseva kalu??? Ja kun sitä vielä niiiiiiin tarjotellaankin?????


      • alkup.
        tosissaan... kirjoitti:

        Et voi kyllä mitenkään verrata seksiä ilman peseytymistä johonkin poskisuukkoon! ;) Minä en antaisi miehen tulla "aristokattini" lähelle, jos en ole peseytynyt lähiaikoina... Hyvänen aika, ero on kuin yöllä ja päivällä, hyvä mies! Sama koskee siis sekä miehiä että naisia - pesemätön miehen *piip* ei voisi vähempää etoa, ettäs tiedät.... Mutta annas kun mies on (suihkusaippuan kera) peseytynyt, niin MMMMMMM!!! Ja täytyy myöntää, että mikäli vielä mies kuuluu sen sortin nyky-uroisiin, että ajelee vielä karvapeitteensäkin sieltäpä juuri, niin..! Ihanaa... :)

        Olen kerran elämässäni nuorena kieltäytynyt seksistä sen takia, että en yksinkertaisesti uskaltanut sanoa pojulle, että kävis pesulla... Siis ketä kiinnostaa haiseva kalu??? Ja kun sitä vielä niiiiiiin tarjotellaankin?????

        Poskisuukko-vertaukseni koski tuota bakteeriongelmaa, ja pitää muuten tasan paikkansa.

        Mikä on peseytynyt "lähiaikoina"? Minä en peseydy erikseen seksiä varten, mutta yleensä suihkusta on enintään (!) kaksi tuntia. Ehkä silloin haise.

        "Hyvä mies!" Minä olen NAINEN. Minulla on vagina, pillu, pimpsa! Olen nainen! Ihan sillä vaan kun taisit olla viides, joka minua mieheksi veikkasi =)


      • muttah! :)
        alkup. kirjoitti:

        Poskisuukko-vertaukseni koski tuota bakteeriongelmaa, ja pitää muuten tasan paikkansa.

        Mikä on peseytynyt "lähiaikoina"? Minä en peseydy erikseen seksiä varten, mutta yleensä suihkusta on enintään (!) kaksi tuntia. Ehkä silloin haise.

        "Hyvä mies!" Minä olen NAINEN. Minulla on vagina, pillu, pimpsa! Olen nainen! Ihan sillä vaan kun taisit olla viides, joka minua mieheksi veikkasi =)

        No enpä ihan äkikseltään olis naiseksi veikannut! :D

        No mutta kuitenkin, kyllä minun mielestäni naisen on parempi käydä pesulla mahdollisimman lähellä sitä sekstailuaikaa. Itsellä on tapana peseytyä about tunnin sisällä, ja jos aikaa vierähtää yhtään pitempään, niin tietenkin jokaisen vessassakäynnin yhteydessä "pesallan".

        Joillakin miehillä kuuluu olevan sellainen ongelma, että peseydytään kyllä ennen sekstailuja, muttei vaihdeta alushousuja! Jäääärrrrkkkkyyyyyäääääää!!!!


      • Anonyymi
        varma... kirjoitti:

        ...haluanko tietääkään lisää, mutta kerro ihmeessä mitä tarkoitat..! Kai sinä hampaasikin peset sen tutun ja turvallisen normin mukaan vähintään 2krt päivässä? :O

        Miks turhaan


    • .......................

      Mieheni kertoi kaveristaan, jonka nainen ei suostu seksiin ellei ole alapäätään pessyt kahden tunnin sisällä(kellosta katsoi aikaa). Tää kaveri oli ihan hermorauniona kun nainen ei koskaan pystynyt spontaaniin pikaseksiin. Kaiken piti aina olla suunniteltua ja täydellistä. Vähemmästäkin alkaa seksihalut hiipumaan...

      • ~nainen~

        toi on vähän liioittelua kyllä. Normaali/normaalit päivittäiset pesut kyllä yleensä riittää ja en nyt miestä passittais pesulle ennen suuseksiä tai seksiä jos nyt ei edellisestä kerrastakaan vielä ihan hirveesti aikaa ole. Ja yleensä seksiinkin pätee se, ettei mikään suunniteltu juttu koskaan toimi parhaalla mahdollisella tavalla...jotenkin tuntuu, että siihen ladataan liikaa odotuksia ja paineita kun taas hetken mielijohteesta tapahtuvassa seksissä ei mitään tällaista ongelmaa ole.


    • neitonen 25-v

      että mies pesee itsensä ennen seksiä! Ei nyt tietenkään aina sitä voi olettaa, jos on erityisen spontaani tilanne...

      Itse en missään nimessä ainakaan tykkää ottaa suihin, jos mies ei ole pessyt itseään. Vehkeet haisee yököttävälle!

      Ja itse naisena haluan ehdottomasti peseytyä ennen seksiä. En anna miehen nuolla minua, jos en ole peseytynyt!

      Toivotko sinä, että nainen pesee itsensä?

      Niin ja yhdenillanjuttuja en harrasta, kyse on siis seurustelusuhteista. Jos harrastaisin irtosuhteita, peseytyisin silti, koska se on älyttömän noloa, jos haisee pahalle!

      • alkup.

        Keskustelun aloittaja on edelleen nainen =) Ja hetero sellainen, joten muiden naisten peseytymiset eivät minua liikuta tässä mielessä. Mieheni käy sen verran ahkerasti suihkussa ja seksi sijoittuu usein sopivaan aikaan suihkun jälkeen, niin ettei erillisiä pesuja tarvita.


    • nyt iltapesulle

      ja pese esinahan altakin kunnolla.

      • alkup.

        Edelleen nainen...


      • Anonyymi

        Sieltä eritoten


    • Pese sinäkin

      oikein kunnolla esinahankin alta ja saippualla. Muutenkaan ei ole likaisena asiaa sänkyyn kummallakaan osapuolella.

      Suihin otto ei tule kysymykseenkään, jos vehkeet ovat likaiset. Ja suuseksi kuuluu ehdottomasti seksiin.

      Lisäksi naiset saavat herkästi tulehduksia miesten likaisista vehkeistä.

      Mies olen.

    • lisäkysymys

      Entä spontaani seksi kotona? Seksi autossa, ulkona? Mökillä, jossa valmiiksi lämmintä vettä käytössä vain jos sauna on lämmin?

      Sohvalla kiehnätään kylki kyljessä, homma etenee pikkuhiljaa intiimimmille alueille... "Ootas kultsi, mie kipasen tuolla. Lorinaalorinaalorinaa, pesemisääniä, lorinaa."

      Vai käydäänkö alapesulla aina jos on mahdollisuus, että ehkä mahdollisesti saatettais haluta seksiä?

      • Lähihoitaja.

        Alapään perushygienia kuuluu olla sillä tasolla, ettei madot pesi, eli 2-3 kertaa päivässä pestään alapää vedellä tai joka kerta kun käy paskalla. Tämä koskee myös miehiä.


      • Anonyymi

        Kyllä taitas tosa kohti halu seksiin mennä


    • halua suuseksiin,

      se käy kyllä pesulla ennen kun meno yltyy kiihkeämmäksi. Joka tapauksessa perusoletus on, että jokainen käy pesulla vähintään kerran päivässä, liikuntaa harrastavat ja raskasta työtä tekevät useamminkin. Mun mielestäni silloin on puhdas, kun vielä vaihtaa aina puhtaat vaatteetkin.

      Likainen kumppani on jotain aivan kamalaa. Olen joskus aikaisemmassa elämässäni joutunut käskemään mätämunan pesulle, ennen kuin tulee samaan sänkyyn.

    • tyttöskä

      pesaisen itseni pikaisesti vessakäynnin yhteydessä jos aavistelen saavani seksiä parin seuraavan tunnin aikana. ihan vaan siksi että onhan se touhuaminen paljon mukavampaa kun ei tarvitse miettiä miltä tuoksuu ja miltä näyttää... spontaaniseksin yllättäessä sellaista ei ehdi miettimään... sillon mennään eikä meinata :D

      • Anonyymi

        Seksirobotti joka pesee alapään aina seksi jälkeen


    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa on käännytty päivittäiseen itsensä pesuun ja se on mielestäni outoa. En todellakaan pese itseäni joka päivä eikä ihmisen kuulukkaan hinkata itseään heti kun vähän hikoaa jossain ja suihkuttaa hajusteita. Ominaishaju katoaa ehkä siksi löydätte vääriä kumppaneja. Lisäksi liiallinen hygieenisuus tuo sairauksia.

    • Anonyymi

      Kulunee kohteliaisiin tapoihin itsellä ainakin jos nivuset on hikiset sillai si taas muutoin tiedä ennen kui tuntee toista paremmin kuinka pikkutarkka tämä on kun en saa sillai mitään ihmeempää nautintoa siitä että nainen ottaa poskeen

      • Anonyymi

        Suihku pilluun ja nauti


    • Anonyymi

      Pesen pympyn kun käyn vessassa kyllä ja suihkussa päivittäin. Enemmän koen tarvetta pestä sen jälkeen kuin ennen. Tämä tieto nyt auttaa jotenkin elämääsi.

      • Anonyymi

        Olisipa automaattinen suihku joka tekee alapesun jalat vaan levälleen ja nauti


    • Anonyymi

      Ne pesee mulkkunsa lavuaarissa. Iltapesuillakin hammaspesun yhteydessä. Hölmöt. Ettekö tiedä.

      • Anonyymi

        Suihkusakin voi nauttia jos ottaa pelkän letkun ja laittaa sen emättimeen niin kyllä hyvältä tuntuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe