Lääkärit

ovat naismagneetteja

Mikä ihme siinä on että lekurit ja kaikenmaailman lääketieteen kandidaatit vetävät naisia kuin paska kärpäsiä? Mikä siinä terveyskeskus lääkärissä niin hitosti viehättää... Rahako?

40

3150

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muut PA:T!!!

      Amiksesta valmistuneet luokkatoverini olivat koko peruskoulun ajan niitä suurimpia vittuilijoita ja paskanjauhajia.

      Yliopistossa nyt opiskelevat tutut kundit ovat kaikin puolin mukavempia, ihanempia, fiksumpia ja herttaisempia:)

      • sporttinen nainen

        Mua kiehtoo raavaat sinihaalarimiehet, jotka ovat miehiä sanan varsinaisessa merkityksessä. Akateemiset miehet, joiden kanssa työskentelin useita vuosia, eivät saanet mun kemioita sekasin.He ovat jotenkin lässyjä ja liian hienoja makuuni. Helsingin ravintolat ovat täynnä toinen toistaan ällöttävän imeliä akateemisia lässyjä tai jotain vitun kauppamiehiä.Heitä on kiva katsella, mutta en ottaisi mukaan jatkoille.
        Raksamiehet,rekkakuskit ym. saavat tämän naisen pään kääntymään ja ajattelemaan kesälatojen mukavaa käyttöä.


      • Anonyymi

        Ei tullut yhtään yllätyksenä lääkäreiden rasisti puheet. Eihän kukaan pidä mustasta väestöstä saatikka lukeneet ihmiset. Olen työuran tehnyt sairaalassa siellä on tosi rasisteja. Musta luulee olevansa kuningas sängynpohjalla. Ehei ei onnistu muitakin potilaita on kuin joku mamuretku. Alinta kastia. Muistan kun lääkärit nauroi että minkä väriset on alapään vehkeet. Kyllä siinä naurua riitti. Eikö suomessa ole sananvapaus. Mamut luulee että sairaala on neljän tähden hotelli.


    • nöösi_poika

      Niin se vaan on, että joitain naisia kiinnostaa tietty (taloudellinen) vakaus ja turvallisuus. Ei tarvi miettiä niin tarkkaan kaikkea mitä ostaa tai mitä tekee.

      Eihän se raha kaikkea ratkaise, mutta jos on alle 35-vuotias silmälääkäri/-kirurgi ja tienaa yli 400 000 euroa vuodessa (brutto), niin onko jokin ihme, että naiset ovat kiinnostuneita?

      Jos olisin nainen ja toinen mieskandidaateistani olisi rekkakuski (ehkä 24 000 eur vuodessa) ja toinen lääkäri (yli 100 000 euroa vuodessa), niin aika paljon mukavampi pitäisi tuon rekkakuskin kyllä olla ihmisenä, että sen valitsisin.

      Se on se makea elämä, joka naisia houkuttaa...

      • dsds

        Joo hienosti revit nuo palkat sanonko mistä. Nuorehko lääkäri ei tienaa edes puolia tuosta summasta.


      • olen
        dsds kirjoitti:

        Joo hienosti revit nuo palkat sanonko mistä. Nuorehko lääkäri ei tienaa edes puolia tuosta summasta.

        ja tienaan päivystyslisineen 7400e kk.


      • Anonyymi

        Oman elämänsä huorana.


      • Anonyymi
        dsds kirjoitti:

        Joo hienosti revit nuo palkat sanonko mistä. Nuorehko lääkäri ei tienaa edes puolia tuosta summasta.

        Kyllä tienaa, kun ilmoittaa itsensä sihteeriopiston katalogissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tienaa, kun ilmoittaa itsensä sihteeriopiston katalogissa.

        Onko tämä ny cmc: n mainos?


    • yksi ammatti muiden joukossa

      No nyt on mieskirjoittajat taas laukaisseet varsinaise aloituksen.Lääkäri on yksi hyvä ammatti muiden joukossa. Tekevät vastuullista ja tärkeää työtä.Näillä työpaikoilla nyt vai sattuu olemaan valtaosa naisia työkavereina niin on jokseenkin luonnollista, että tunteet leiskahtavat kun oppii työn lomassa toiseen tutustumaan syvemmin.Insinöörit ja markkinointimiehet ovat perusarvoiltaa paljon kovempia.Rahalla on merkitystä vain harvalle naisille (hyväksikäyttäjänaiset siis oma lajinsa) Kunnon naiselle tunteet ja se kuuluisa "kemia" ja sielunkumppanuus ovat niitä ohjaavia juttuja parisuhdetta ajatellen.

      • heh heh hee

        Oletko ääliö?! Minun mies on rekkakuski. Tekee hyväpalkkaista ulkomaankeikkaa ja tienaa kuukaudessa n. 5000e käteen et revi siitä idiootti! Sitten on vielä muut lisät päälle. Kavereiden akateemiset miehet tienaa vain vähän päälle pari tonnia kuussa.


      • wtf??

        "Insinöörit ja markkinointimiehet ovat perusarvoiltaa paljon kovempia."

        Siis onko insinöörin ihmisarvo kovempi?
        Sulla on todella kieroutunut arvomaailma!! Siivojalla, lääkärillä, insinöörillä on kyllä ihan sama perusarvo!!!


      • nöösi_poika
        heh heh hee kirjoitti:

        Oletko ääliö?! Minun mies on rekkakuski. Tekee hyväpalkkaista ulkomaankeikkaa ja tienaa kuukaudessa n. 5000e käteen et revi siitä idiootti! Sitten on vielä muut lisät päälle. Kavereiden akateemiset miehet tienaa vain vähän päälle pari tonnia kuussa.

        Kenelle vastaat, et ainakaan minun ensimmäiseen postiini?

        Ääliö, siis kuka? Minä? Ketä oikein nimittelet? Miksi kutsut ääliöksi?

        Arvioni nuoren rekkakuskin palkasta on 2000 eur/kk. Siihen päälle verottomat korvaukset. Tämäkö muka pielessä? Eipä niinkään.

        Lopuksi: OLETKO TOSISSASI? Väitätkö oikeasti, että tunnet muka akateemisesti koulutettuja, jotka tienaavat vain vähän päälle 2000 eur/kk? Voisitko kertoa ammatteja esimerkkeinä.

        Vastavalmis lääkäri tienää yli 4000 eur/kk, alkupalkka juristille pääkaupunkiseudulla on yli 3500 eur/kk ja Suomen Ekonomiliitto suosittelee alkupalkaksi heti valmistumisen jälkeen 3000 eur/kk.

        Kuka ääliö tekee töitä (muka) alle 3000 eur/kk palkalla, jos taskussa ylempi korkeakoulututkinto?


      • nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

        Kenelle vastaat, et ainakaan minun ensimmäiseen postiini?

        Ääliö, siis kuka? Minä? Ketä oikein nimittelet? Miksi kutsut ääliöksi?

        Arvioni nuoren rekkakuskin palkasta on 2000 eur/kk. Siihen päälle verottomat korvaukset. Tämäkö muka pielessä? Eipä niinkään.

        Lopuksi: OLETKO TOSISSASI? Väitätkö oikeasti, että tunnet muka akateemisesti koulutettuja, jotka tienaavat vain vähän päälle 2000 eur/kk? Voisitko kertoa ammatteja esimerkkeinä.

        Vastavalmis lääkäri tienää yli 4000 eur/kk, alkupalkka juristille pääkaupunkiseudulla on yli 3500 eur/kk ja Suomen Ekonomiliitto suosittelee alkupalkaksi heti valmistumisen jälkeen 3000 eur/kk.

        Kuka ääliö tekee töitä (muka) alle 3000 eur/kk palkalla, jos taskussa ylempi korkeakoulututkinto?

        Niin, noi edelliset esimerkit oli siis alkupalkkoja sille 25-vuotiaalle vastavalmistuneelle.

        Viisi vuotta työelämässä ja ne voi kertoa kahdella!

        Eli 30-vuotias juristi helposti 6000 eur/kk, lääkäri yli 7000 eur/kk ja sitä rataa...

        Eikä se palkkakehitys akateemisilla vielä siihenkään pysähdy...


      • akateeminen mies
        nöösi_poika kirjoitti:

        Kenelle vastaat, et ainakaan minun ensimmäiseen postiini?

        Ääliö, siis kuka? Minä? Ketä oikein nimittelet? Miksi kutsut ääliöksi?

        Arvioni nuoren rekkakuskin palkasta on 2000 eur/kk. Siihen päälle verottomat korvaukset. Tämäkö muka pielessä? Eipä niinkään.

        Lopuksi: OLETKO TOSISSASI? Väitätkö oikeasti, että tunnet muka akateemisesti koulutettuja, jotka tienaavat vain vähän päälle 2000 eur/kk? Voisitko kertoa ammatteja esimerkkeinä.

        Vastavalmis lääkäri tienää yli 4000 eur/kk, alkupalkka juristille pääkaupunkiseudulla on yli 3500 eur/kk ja Suomen Ekonomiliitto suosittelee alkupalkaksi heti valmistumisen jälkeen 3000 eur/kk.

        Kuka ääliö tekee töitä (muka) alle 3000 eur/kk palkalla, jos taskussa ylempi korkeakoulututkinto?

        Tai no olen gradua tekevä akateeminen, en siis vielä valmis.

        Joka tapauksessa, sen mitä olen tehnyt kesätöitä duunarihommissa, niin esimerkiksi kuljetus- ja metallialan miehet ansaitsevat ihan törkeästi nähden koulutustasoon. Sitten on tietysti vielä paperimiehet. Sitä en tiedä, voiko tuo 5000 olla totta, mutta 3500-4500 voi varmasti olla kuskin palkkakin, jos on sopiva teollisuudenala jossa kuskina.

        Se, miksi näin on, johtuu suomalaisesta kommarien keksimästä tupo-järjestelmästä. Koulutettuja on lyöty vuosikymmenet aatteellisessa tarkoituksessa ja samassa aatteen hengessä SAK on väkisin vääntänyt perinteisten duunariammattien palkat paljon korkeammalle kuin suhteellisesti muualla. Tupo-järjestelmässä palkat eivät määräydy kysynnän ja tarjonna mukaan, vaan sen mukaan että paperi- tai metallityöläinen tekee jotenkin arvostettavampaa työtä kuin kukaan muu tässä maassa.

        Lisäksi, hyvin hyvin suuri osa akateemisista tosiaankin tekee töitä vähän päälle kahdella tonnilla. Ekonomitkaan eivät ansaitse oikeasti niin hyvin, käytännössä suosituspalkkoja pääsee neuvottelemaan vain olemalla esimerkiksi laskenta-tai rahoitusekonomi. Olet luultavasti itse jompaa kumpaa noista vai? Parhaiten ja varmimmin akateemisista ansaitsevat lääkärit ja lakimiehet. Kauppakorkea ei ole enää varma reitti isoihin rahoihin, vaikka suuri osa kyltereistä onkin sellaisia kusimuna juppeja, jotka luulevat olevansa vähintään toimialajohtajana isossa firmassa kymmenen vuoden sisään.


      • nöösi_poika
        akateeminen mies kirjoitti:

        Tai no olen gradua tekevä akateeminen, en siis vielä valmis.

        Joka tapauksessa, sen mitä olen tehnyt kesätöitä duunarihommissa, niin esimerkiksi kuljetus- ja metallialan miehet ansaitsevat ihan törkeästi nähden koulutustasoon. Sitten on tietysti vielä paperimiehet. Sitä en tiedä, voiko tuo 5000 olla totta, mutta 3500-4500 voi varmasti olla kuskin palkkakin, jos on sopiva teollisuudenala jossa kuskina.

        Se, miksi näin on, johtuu suomalaisesta kommarien keksimästä tupo-järjestelmästä. Koulutettuja on lyöty vuosikymmenet aatteellisessa tarkoituksessa ja samassa aatteen hengessä SAK on väkisin vääntänyt perinteisten duunariammattien palkat paljon korkeammalle kuin suhteellisesti muualla. Tupo-järjestelmässä palkat eivät määräydy kysynnän ja tarjonna mukaan, vaan sen mukaan että paperi- tai metallityöläinen tekee jotenkin arvostettavampaa työtä kuin kukaan muu tässä maassa.

        Lisäksi, hyvin hyvin suuri osa akateemisista tosiaankin tekee töitä vähän päälle kahdella tonnilla. Ekonomitkaan eivät ansaitse oikeasti niin hyvin, käytännössä suosituspalkkoja pääsee neuvottelemaan vain olemalla esimerkiksi laskenta-tai rahoitusekonomi. Olet luultavasti itse jompaa kumpaa noista vai? Parhaiten ja varmimmin akateemisista ansaitsevat lääkärit ja lakimiehet. Kauppakorkea ei ole enää varma reitti isoihin rahoihin, vaikka suuri osa kyltereistä onkin sellaisia kusimuna juppeja, jotka luulevat olevansa vähintään toimialajohtajana isossa firmassa kymmenen vuoden sisään.

        Kiitos selvennyksestä. Voi olla, että kuskit oikeasti tienaavat hyvin. Metallimiehistä tiedän vain sen, että ne putkimiehet joihin yksityispankissa työskennellessäni törmäsin olivat rahoissaan. Toki usein omistivat sen putkifirman.

        Joo, olen KTM. Tiedän kyllä, että SEFEn viimeisimmän vastavalmistuneiden alkupalkkatutkimuksen mukaan 2550 eur/k oli mediaani kauppatieteiden maistereilla. Olen töissä raoitusalalla, vaikkei rahoitus ollutkaan pääaineeni.

        Tsemppiä gradun loppuunsaattamiseen!


      • Yksi ammatti muiden joukossa
        wtf?? kirjoitti:

        "Insinöörit ja markkinointimiehet ovat perusarvoiltaa paljon kovempia."

        Siis onko insinöörin ihmisarvo kovempi?
        Sulla on todella kieroutunut arvomaailma!! Siivojalla, lääkärillä, insinöörillä on kyllä ihan sama perusarvo!!!

        Et ymmärrä asian syvempää sisältöä. Lääkäri on lähellä elämää ja kuolemaa. Oppii arvostamaan elämän pehmeitä arvoja, kun näkee läheltä taistelua, kärsimystä ja menetystä. Sinulla ei ole asiasta kokemusta, niin et ilmeisestikään ymmärrä mitä ajan takaa. Toki voihan ihmisillä olla omassa elämässäänkin niitä "kokemuksia" menettämisestä, sairastumisista yms. Mutta sitä vaan alkaa ajattelemaan asioista syvemmin kun seuraa sivusta tälläistä.


      • Kohta erikoislääkäri 34 v
        nöösi_poika kirjoitti:

        Kenelle vastaat, et ainakaan minun ensimmäiseen postiini?

        Ääliö, siis kuka? Minä? Ketä oikein nimittelet? Miksi kutsut ääliöksi?

        Arvioni nuoren rekkakuskin palkasta on 2000 eur/kk. Siihen päälle verottomat korvaukset. Tämäkö muka pielessä? Eipä niinkään.

        Lopuksi: OLETKO TOSISSASI? Väitätkö oikeasti, että tunnet muka akateemisesti koulutettuja, jotka tienaavat vain vähän päälle 2000 eur/kk? Voisitko kertoa ammatteja esimerkkeinä.

        Vastavalmis lääkäri tienää yli 4000 eur/kk, alkupalkka juristille pääkaupunkiseudulla on yli 3500 eur/kk ja Suomen Ekonomiliitto suosittelee alkupalkaksi heti valmistumisen jälkeen 3000 eur/kk.

        Kuka ääliö tekee töitä (muka) alle 3000 eur/kk palkalla, jos taskussa ylempi korkeakoulututkinto?

        Mistähän ihmeestä ammennat nuo palkkatiedot. Olen valmistunut vuonna 2001 ja kohta erikoislääkärikin. Sairaalalääkärin palkka on HUS piirissä n. 2400 eur miinus verot= 1600eur /kk käteen. Terveyskeskuslääkäri tienaa n. 3000 eur miinus verot.
        Jonkin verran tulee lisätienistiä 80 h työajasta viikossa mm. päivystyksistä, joihin on muuten velvollisuus, ei oma valinta. Tiesitkö myös sen että päivystystä ( 24h työvuoro )seuraavasta päivästä kotona nukkumassa vähennetään sen päivän palkka. Terveyskeskuslääkäri tienaa vähän paremmin kun saa palkanlisää tekemistään toimenpiteistä mutta siltikään ei käteen jää kuin n.2000-2500 eur/kk.
        Lääkäri ei kyllä ole mikään hyvä valinta, se on aina töissä eikä rahaakaan ole niin kuin moni usein luulee. Kannattaa harkita tarkkaan ;).


      • Ja tule sitten huutelemaan
        nöösi_poika kirjoitti:

        Niin, noi edelliset esimerkit oli siis alkupalkkoja sille 25-vuotiaalle vastavalmistuneelle.

        Viisi vuotta työelämässä ja ne voi kertoa kahdella!

        Eli 30-vuotias juristi helposti 6000 eur/kk, lääkäri yli 7000 eur/kk ja sitä rataa...

        Eikä se palkkakehitys akateemisilla vielä siihenkään pysähdy...

        Ensinnäkin, vastavalmistunut lääkäri ei varmasti tienaa yli 3500e, ei edes yli 3000e. Siis peruspalkka.

        Toiseksi, ei ole noin suuri palkkakehitys. Hyvin kyllä repesin tuolle viestille, se pitää sinulle antaa..


      • kandi...
        Ja tule sitten huutelemaan kirjoitti:

        Ensinnäkin, vastavalmistunut lääkäri ei varmasti tienaa yli 3500e, ei edes yli 3000e. Siis peruspalkka.

        Toiseksi, ei ole noin suuri palkkakehitys. Hyvin kyllä repesin tuolle viestille, se pitää sinulle antaa..

        olen ja palkka lisineen 7400e kk.


      • HUS
        Kohta erikoislääkäri 34 v kirjoitti:

        Mistähän ihmeestä ammennat nuo palkkatiedot. Olen valmistunut vuonna 2001 ja kohta erikoislääkärikin. Sairaalalääkärin palkka on HUS piirissä n. 2400 eur miinus verot= 1600eur /kk käteen. Terveyskeskuslääkäri tienaa n. 3000 eur miinus verot.
        Jonkin verran tulee lisätienistiä 80 h työajasta viikossa mm. päivystyksistä, joihin on muuten velvollisuus, ei oma valinta. Tiesitkö myös sen että päivystystä ( 24h työvuoro )seuraavasta päivästä kotona nukkumassa vähennetään sen päivän palkka. Terveyskeskuslääkäri tienaa vähän paremmin kun saa palkanlisää tekemistään toimenpiteistä mutta siltikään ei käteen jää kuin n.2000-2500 eur/kk.
        Lääkäri ei kyllä ole mikään hyvä valinta, se on aina töissä eikä rahaakaan ole niin kuin moni usein luulee. Kannattaa harkita tarkkaan ;).

        kesäkandina Savossa ja palkka näyttää n.7400 e /kk eikä veroja lähde kuin vähän koska ei tuloja kuin kesän ajalta!


      • Kohta erikoislääkäri 34-v
        HUS kirjoitti:

        kesäkandina Savossa ja palkka näyttää n.7400 e /kk eikä veroja lähde kuin vähän koska ei tuloja kuin kesän ajalta!

        Kyllä tulet vielä kolahtaen alas, kun "oikeat työt" alkaa. Mutta nautihan nyt massista kun sitä sulla on. Nuo summat on ääripäitä kokonaisuudessa, eikä vastaa valtaosan kollegoiden todellisuutta. Sitäpaitsi keikkalaisena jos jatkat ihan oikeana lääkärinä ei niitä erikoistumiseesi hyväksytä. Erikoistumattomana sulla aika huonot mahdollisuudet tienata ympäri vuoden tuolla tavoin.
        Hyvää kesää ja nauti, kun vielä voit.


      • Anonyymi
        heh heh hee kirjoitti:

        Oletko ääliö?! Minun mies on rekkakuski. Tekee hyväpalkkaista ulkomaankeikkaa ja tienaa kuukaudessa n. 5000e käteen et revi siitä idiootti! Sitten on vielä muut lisät päälle. Kavereiden akateemiset miehet tienaa vain vähän päälle pari tonnia kuussa.

        Oletko vielä saman miehen kanssa yhdessä nykyisin? Onnea jos olet. Rekkakuskina ulkomaille ajossa miehesi on siis ollut hyvin paljon poissa kotoa työnsä takia ja joutunut yöpymään paljon ties missä kaikkialla, auton hytti mukaanlukien. No sulleko riittää kumppani, joka on vain lyhyitä aikoja kotona kerrallaan ja taas pitkään poissa, käykö samalla ehkä muillakin "reissuilla" ja saattaisiko tuoda sullekin "tuliaisia" niiltä. Entä sinä, haluatko ja jaksatko olla uskollinen kumppanillesi pitkässä juoksussa, vai kuljetko ehkä itsekin "reissuilla" ja kuinka paljon mahdat elää toisen varassa. Olen itekin ollut aikoinaan rekkakuski, ettei kyllä kateeksi käy työn puolesta, kun tiedän mitä se on. Kirjoitustyylistäsi päätellen en kyllä kadehdi kumppaniasikaan, kun on sunlaisesi naisen rinnalleen kelpuuttanut.


      • Anonyymi
        nöösi_poika kirjoitti:

        Kenelle vastaat, et ainakaan minun ensimmäiseen postiini?

        Ääliö, siis kuka? Minä? Ketä oikein nimittelet? Miksi kutsut ääliöksi?

        Arvioni nuoren rekkakuskin palkasta on 2000 eur/kk. Siihen päälle verottomat korvaukset. Tämäkö muka pielessä? Eipä niinkään.

        Lopuksi: OLETKO TOSISSASI? Väitätkö oikeasti, että tunnet muka akateemisesti koulutettuja, jotka tienaavat vain vähän päälle 2000 eur/kk? Voisitko kertoa ammatteja esimerkkeinä.

        Vastavalmis lääkäri tienää yli 4000 eur/kk, alkupalkka juristille pääkaupunkiseudulla on yli 3500 eur/kk ja Suomen Ekonomiliitto suosittelee alkupalkaksi heti valmistumisen jälkeen 3000 eur/kk.

        Kuka ääliö tekee töitä (muka) alle 3000 eur/kk palkalla, jos taskussa ylempi korkeakoulututkinto?

        Lähihoitaja keikalla/4000-5000kk saan päättää työvuoroni😊


    • kiinni vaan kemiasta ym.

      Itse mahdottomassa tilanteessa...ihastunut kovasti lääkäriin, joka ei mikään nuori kandi. Ihan sama oikeesti, et mikä se rahatilanne ym. on vaan se ihmisen persoona ja olemus muhun teki (ihan totta) kyllä vaikutuksen...jos olis kyse rahasta tai siitä, et on lääkäri kyseessä, niin yleisen mielipiteen vuoksi olis voinut ihastua ja valita sopivammankin vaihtoehdon...mut tässä tilanteessani näkee, et tunteet ne ratkasee. :)

      • Anonyymi

        Kyllä se on se ihminen. Ei palkka ei titteli😊👌


    • ..............

      KAIKKI vuosien varrella tapaamani lääkärit ovat olleet erittäin tylsiä, keskustelutaidottomia jäykkiksiä. Sellaisetko vetää naisia puoleensa? Jos vetää, niin sen on oltava yksinomaan tilipussin suuruuden syytä.

      • .........

        Ne ovat olleet sinusta tylsiä ja kuivia jne jne
        kun eivät ne puhu kuin niille jotka ovat niiden "arvon mukaisia" = toiset lekurit, pätevät hoitajat ja lähipiiri.

        Noin muutoin ne tietävät omasta mielestään kaiken kaikesta ja kaiken muista ihmisistä, eivätkä jaksa tuhlata aikaansa mihinkään liirumlaarum-keskusteluihin, etenkään jos uskovat ettei vastapuolella ole aivoja. Lääkäreitä ei viehätä mitkään pikkublonit piikkareilla, vaan lähinnä toiset lääkärit tai muut älykkäät ihmiset.

        Potilaillehan ne puhuu sen mitä puhuu, koska heille siitä maksetaan.


      • .............
        ......... kirjoitti:

        Ne ovat olleet sinusta tylsiä ja kuivia jne jne
        kun eivät ne puhu kuin niille jotka ovat niiden "arvon mukaisia" = toiset lekurit, pätevät hoitajat ja lähipiiri.

        Noin muutoin ne tietävät omasta mielestään kaiken kaikesta ja kaiken muista ihmisistä, eivätkä jaksa tuhlata aikaansa mihinkään liirumlaarum-keskusteluihin, etenkään jos uskovat ettei vastapuolella ole aivoja. Lääkäreitä ei viehätä mitkään pikkublonit piikkareilla, vaan lähinnä toiset lääkärit tai muut älykkäät ihmiset.

        Potilaillehan ne puhuu sen mitä puhuu, koska heille siitä maksetaan.

        "Ne ovat olleet sinusta tylsiä ja kuivia jne jne
        kun eivät ne puhu kuin niille jotka ovat niiden "arvon mukaisia" = toiset lekurit, pätevät hoitajat ja lähipiiri."

        Ilmeisesti näin, koska edes tekniikan lisensiaatti ei kelpaa.

        "Noin muutoin ne tietävät omasta mielestään kaiken kaikesta ja kaiken muista ihmisistä, eivätkä jaksa tuhlata aikaansa mihinkään liirumlaarum-keskusteluihin, etenkään jos uskovat ettei vastapuolella ole aivoja. Lääkäreitä ei viehätä mitkään pikkublonit piikkareilla, vaan lähinnä toiset lääkärit tai muut älykkäät ihmiset. "

        Kaikkitietävyyttä tosiaan tuntuu olevan. Jännä juttu, kun kaikilla muilla aloilla tapahtuu niin, että mitä enemmän oppii ja tietää, sitä vähemmän huomaa osaavansa ja sitä vähemmän tekee mieli kutsua itseään ammattilaiseksi/tosiosaajaksi.

        "Potilaillehan ne puhuu sen mitä puhuu, koska heille siitä maksetaan."

        Ilmeisesti myöskin näin, mutta jos muut asiakaspalvelussa olevat kohtelisivat asiakkaitaan samoin, heidän työuransa loppuisi hyvin lyhyeen. Lääkäreillä ei tunnu liiemmin olevan vuorovaikutustaitoja edes auttavassa määrin. Aivan takuuvarmasti löytyy poikkeuksiakin, mutta vielä ei sellaista ole kohdalle sattunut. Kaikista ikäryhmistä olen ajan mittaan ko. ammattikunnan edustajia tavannut, niin työssään kuin "siviilissäkin".


      • Anonyymi
        ......... kirjoitti:

        Ne ovat olleet sinusta tylsiä ja kuivia jne jne
        kun eivät ne puhu kuin niille jotka ovat niiden "arvon mukaisia" = toiset lekurit, pätevät hoitajat ja lähipiiri.

        Noin muutoin ne tietävät omasta mielestään kaiken kaikesta ja kaiken muista ihmisistä, eivätkä jaksa tuhlata aikaansa mihinkään liirumlaarum-keskusteluihin, etenkään jos uskovat ettei vastapuolella ole aivoja. Lääkäreitä ei viehätä mitkään pikkublonit piikkareilla, vaan lähinnä toiset lääkärit tai muut älykkäät ihmiset.

        Potilaillehan ne puhuu sen mitä puhuu, koska heille siitä maksetaan.

        Kandi tuumas pääkuvauksen jälkeen mulle, että päästä ei löytyny mitään. Lanneranka vaiva jos jatkuu pitempään, niin kannattaa varata lääkärille aika. Joo kuiva juumori 9 tunnin päivystykses makaamisen päätteksi, oli ihan kiva, vaikkei sillä hetkellä, onnettomuus kipujen takia naurattanutkaan.


    • ja sitten vasta baanalle...

      Olen ollut parikymmentä vuotta naimisissa lääkärin kanssa - kunnes tuli ero. Ja se ero tuli siitä yksinkertaisesta syystä, että tämä herra lääkäri oli aina sitä rahaa tekemässä!! Ei rahasta puutetta sitten ollutkaan, mutta yhteisestä ajasta senkin edestä! Oli päätyö, sivutyö, keikkatyö, yksityisvastaanottoja jne. jne....

      Eli jos rahasta tykkäättee ja se teille riittää niin siitä vaan lääkäriä pokaamaan. Mutta kyllä kyvykkäät bisnesmiehet paremmin tienaavat!

      Ja nuo lääkärien palkat ovat kovin vaihtelevat riippuen työpaikasta: sairaalalääkärit jäävät paljon alle väetövastuu-ves:llä työtätekevien terveyskeskuslääkärien. Ja lisäksi nämä suuret tulot eivät tule normaalilla työajalla - muistakaa se. On ilta- yö- ja viikonloppupäivistystä jne...

      Sitten vasta, kun on saanut erikoislääkärin paperit käteen ja tekee töitä vain yksityissektorilla, niin isoihin palkkoihin pääsee käsiksi normaalityöajalla... ...

    • .............

      En halua että miehelläni olisi joku porvariammatti...

      • .............

        ei tarvi silti ihan huonossakaan ammatissa olla, mutta yleensä lääkärimiehet ovat ajatusmaailmaltaan/kiinnostuksen kohteiltaan niin erilaisia kuin minä joten ei lääkärit kiinnosta. Eikä se rahakaan oo tärkeimpiä juttuja elämässä.


      • Anonyymi

        Älä pelkää. Ei sulla olis mitään mahkujakaan


    • Anonyymi

      Lääkäri sana heti on IT krljuilut alaikäisyys,kun on vuokranantaja vaade tilaa itse poliisi

    • Anonyymi

      Jaa, eiköhän kunkin tulot ihan oma asia ja jokaisen tulisi huolehtia vain omista tuloista. Ei lokkeilua eikä muuta hyväksikäyttöä, huoh!

    • Anonyymi

      Kai se tuntuu turvalliselta, jos puoliso on lääkäri. Jos kotona tulee joku kohtaus tai onnettomuus, niin on apu lähellä. Ja lasten kanssa erityisesti.

    • Anonyymi

      Hallinto lääkärit kulkee kenkäkauppoissa, korvaukset pois vaan Myynti.
      Myynin avoin liikennevalot

    • Anonyymi

      Eivätkä vedä.. Naiset kiinnostuu enemmän taiteilijoista, rentuista rokkareista jne...

    • Anonyymi

      Fiksuus ja menestyneisyys vetoaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe