perjantain ja lauantain vastaisena yönä varastettiin punainen nissan sunny ofl-718 kauppakartanonkujalta... olisi mukava tavata henk.kohtaisesti tekijät:) kaikista havainnoista ko.kujalla olisin kiitollinen;)
autovarkaita Kauppakartanonkujalla
7
2018
Vastaukset
- voin tunnustaa että
en ollu minä se kyllä että älä kato yhtään minua sillä lailla
- kysymys ?
Olikos se tampereelta vai oulusta vai turusta?
- jussi1956
Helsingin itäkeskus tapahtuma paikka
- tarkennus
jussi1956 kirjoitti:
Helsingin itäkeskus tapahtuma paikka
olisit kertonut sen heti, sinä hellsinkisentrikko.
- jussi1956
tarkennus kirjoitti:
olisit kertonut sen heti, sinä hellsinkisentrikko.
Joskus ihminen... ei vain huomaa kaikkia asioita... nytkin vähän masentaa... meni kesäloma suunnitelmat lasten kanssa uusiksi:( ...mutta kaikkeen löytyy myös uusia ratkaisuja:)) ja onneksi on vielä olemassa myös todellisia ystäviä:)
- jussi1956
auton anastajalle kiitos siitä että aiheutit pahan mielen kahdelle lapselle... olet varmaan löytänyt ne pienet urheilujalkineet ja sen ihan uuden jalkapallon... viimeistään siinä vaiheessa vähänkään inhimillisiä tunteita kokeva ihminen tai ihmiset olisivat palauttaneet jo auton...
- Kansalainen_HKI
luulen, ettei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875