KipsaMies

No niin, kuten gek-ko muistaa, niin KipsaMies syntyi
syksyllä 2006 kun hän joutui helsingin matkallaan
kovistyttöjen ryöstämäksi alikulkutunnelissa (ukkeli oli matkalla linjaauto/junaasemalle matkatakseen takaisin kotiinsa tampereelle)
Sitten tuli nämä puistojutut kun KipsaMies
kävi syöttämässä lintuja puistossa ja tietysti
sai turpiinsa muutamalta kovistytöltä. Oma suosikkini oli naapurin rouvaan törmääminen
kun hän ilmoitti: "kerrankin saaneensa munaa
kunnolla" Luulin aluksi, että gek-ko on nainen
ja siksi näitä kirjoituksiani aina laitoin tänne, mutta jos taas mies olet, niin...no, menkööt siltikin.


Kävelin tänään rauhalliseen tahtiini kohti ajurinaukion R-kipsaa ja huomasin sen pihalla olevan keskon auton. Ihmettelin mitä siellä oikeen
puuhataan ja menin hieman lähemmäksi kipsan takaovea. Pienen kokoinen kipsaneiti siellä
kanteli heiveröisillä käsillään isonkokoisia
kanamunalaatikoita autosta kipsaan. Minä herrasmiehenä tarjosin apuani ja kipsaneiti
kiitti iloiseen tapaansa minua (tunnetaan toisemme useamman kipsamellakan takia hyvin)
Siinä sitten saatiin ne aarteet turvaan rautakirjan omistamaan kioskimammuttiin ja kipsaneiti keitti minulle kupit tsihviä.
Muisteltiin siinä korviketta juodessamme vanhaa
stadilaista kipsakulttuuria ja kerroin hänelle
liisankadulla sijanneesta salapullokipsasta jossa
miehet kävivät hakemassa perjantai-pullonsa,
kortsut ja tietty myös tuoreet munat.
En viitsinyt kertoa neidille, että onnistuin eräänä marraskuisena perjantai iltana humaltuneena
polttamaan tämän kaupungin ainoan salapullokipsan.
Olin juuri ostanut salapullon, Aku Ankan, askin punaista norttia, ehkäisyvälineitä ja paketillisen kultamunia. Otin salakipsassa ekat siivut tulijuomastani ja sytytin savukkeen. Salapullokipsan
omistajatar käski minut ulos juomaan, koska karkkia ostamaan tulevat asiakkaat eivät tykkää nähdä kännisiä henkilöitä kantakipsassaan.
Lähdin ulos ja siinä samassa kyttäauto syöksyi
kipsan pihaan. Autosta materialisoitui kookas
naiskyttä, joka käski näyttämään ostoskassejeni
sisällön hänelle. No, kaivoin munani esiin ja näytin ne hänelle. Sinivuokko ei uskonut ettei isoissa kasseissani olisi mitään muuta kuin munani ja rupesi kopeloimaaan pussukoiden sisustaa tarkemmin. "Ahaa! Ja tämähän on tietysti vichy-vettä?" Hän huudahti kun löysi salapulloni.
Juu, sitä se on, vissyä vaan!" Minä sanoin ja tempaisin pullon pois häneltä. Tätä ei olisi pitänyt tehdä, koska samalla hetkellä kun otin pulloni takaisin, niin toinen kyttä löi minua
pampulla selkään ja kaaduin sokaistuneena hankeen
murskaten alleni juuri ostamani munat. Nyt alkoi tapahtua: Myös salapulloni murskaantui kun kaaduin
ja kun pullon koko oli 2-litraa, niin nestettä
oli sen vertaa että se riitti kastelemaan salapullokipsan seinän ja tupakkani joka lennähti
maahan sytytti koko röttelön tuleeen.
Siinä sitten makasin autuaan tietämättömänä
tulipalosta, paloautoista ja kaikesta muusta
ikävästä. Heräsin siihen kun joku ohikulkija
kysyi kaveriltaan: "Pitäiskö soittaa ambulanssi,
ettei tuo kaveri jäädy tuohon" Kaveri vastasi: "Anna olla vaan, se on joku pultsari"
Muutaman tunnin kuluttua nousin ja katosin pimeyteen.


"Että tämmönen tapaus tällä kertaa"


MarttyyriMallari-TTt

1

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipsamies..

      ..on siis joku julkkis. Sori, mut en ole seurannu saittia niin tiiviisti, että tietäisin kipsamiehen tarinaa tarkemmin. Vakuutusmies- tarinasta tykkäsin.:)

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe