Neitsyt poika

Kokenut nainen

Tapasin nuoren miehen,17v joka halusi kokea ekan kerran minun kanssa,olen 44v.

Hän ei ollut koskaan edes suudellut tyttöä.
Ja niin sitten suostuin muutaman päivän harkinnan jälkeen.

Hän pääsi heti juonesta kiinni.Suudelmat paranivat koko ajan.Emme lauenneet kumpikaan,käytimme kumia.

En kyllä vieläkään ymmärrä miksi halusi minut,yritin olla tosi hellä että hän ei saisi traumoja.

En kadu,mutta jotenkin jäi paha mieli.
Mutta hän oli horoskoopiltaan skorpioni,he ovat seksuaalisesti uteliaita ja kokeilunhaluisia.

Varmaan saan hirveät haukut,mutta se tapahtui vapaasta tahdosta ja selvinpäin.Hän haluaisi vielä tavata,sitäkin mietin uskallanko enää.En halua vaikeuksia kummallekkaan.

39

11328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä mitään

      Mitäs tuossa?

    • ei merkitystä

      >skorpioni,he ovat seksuaalisesti uteliaita

      Tai sitten se oli 17.

    • Nimetön

      Oon itekin 17v ja kävis mullekin vanhemman naisen syli. Oonkin aina miettiny, et onks kelläkään käyny tuuri vanhemman naisen kaa.

    • gulliverin poeka

      pussi päähän ensi kerralla niin pojaltakin tulee. Eihän siinä tyhjän pumppaamisessa järkeä ole. Sinällään hämmästyttävä suoritus ettet saanut häneltä tulemaan noin 10 sekunnissa.

      • kokenut nainen

        Tarkoititko et olen niin ruma,et pitää laittaa pussi päähän,miten voit näkemättä sanoa noin.

        Ja se ei kyllä ollu mitään pumppaamista.Oli mies kuka tahansa,teen sen aina ajan kanssa ja tunteella.Hyväilen,nuolen, suutelen,teen kaikkeni et toinen nauttii,itseäni unohtamatta.

        Halusin et neitsyt ja eka kertaa asialla oleva saa hyvän muiston,ja ymmärtää et nainen ei ole vain patja jota pumpataan.Vaan läheisyys ja toisen kunniottaminen ovat tärkeitä asioita.

        Puhuimme myös paljon seksistä, mikä vie fiiliksen,mikä taas nostaa sitä.Jännitys oli syynä molemmilla et emme lauenneet,mutta se mitä koimme oli hellää,herkkää ja kaunista.

        Olemme viestitelleet,ja olen kysyny monta kertaa,jäikö paha mieli.Hän ei ole katunut.

        Olen kertonu et minusta tuntuu oudolta,teinkö oikein vai väärin.Eka kerta on tärkeä ja vakava kokemus niin pojalle kuin tytölle.


    • Mikko !

      tarvii sanoo et oon vähän kateellinen tol pojal ku tollane tuuri kävi et sais vanhempaa naista:D..itellekki kyl kelpais tollenen vanhempi naisen seura ;)


      ps,mailaa jos haluut kans kokematonta mut ei kummiskaa neisyt poikaa!!! [email protected]

    • Pasi

      44v. naisella ei ole tarvetta selitellä tällaista asiaa keskustelupalstoilla.

      Kirjoitusasusta päätellen, teksti on 17v. kirjoittama.

      17v. on jotain vikaa jollei 44 v rutinoitunut nainen saa poikaa laukeamaan.

      • kokenut nainen

        Pieleen meni.Se oli jännitys,mikä oli syynä.Ja se kumi.Sen kanssa ei nauti samalla tavalla kuin ilman,sen nyt tietää kaikki.

        En ole rutinoitunut,menen joka kerta tunteella ja toista kunniottaen.Huonoa muistoa en halua itselleni enkä toiselle.Oli ikä mikä tahansa.

        Ei ole tarve selittää,käyn vain tapahtunutta läpi.Saa täällä tyhmempiä juttuja lukea.Minulla oikeus kirjoittaa tänne mielipiteitä,kuten sinullakin.

        Tarkoitus ei ole olla irstas ja halveksiva.


        On vaan liikaa ajatuksia ja aikaa,eikä ketään kenelle puhua.Ja tästä poikuuden"viemisestä" niin nuoren kanssa,en aio koskaan kertoa kenellekkään.
        Täällä ei ole nimiä,eikä kasvoja,joten voi edes vähän mieltä purkaa.


      • mutta joku
        kokenut nainen kirjoitti:

        Pieleen meni.Se oli jännitys,mikä oli syynä.Ja se kumi.Sen kanssa ei nauti samalla tavalla kuin ilman,sen nyt tietää kaikki.

        En ole rutinoitunut,menen joka kerta tunteella ja toista kunniottaen.Huonoa muistoa en halua itselleni enkä toiselle.Oli ikä mikä tahansa.

        Ei ole tarve selittää,käyn vain tapahtunutta läpi.Saa täällä tyhmempiä juttuja lukea.Minulla oikeus kirjoittaa tänne mielipiteitä,kuten sinullakin.

        Tarkoitus ei ole olla irstas ja halveksiva.


        On vaan liikaa ajatuksia ja aikaa,eikä ketään kenelle puhua.Ja tästä poikuuden"viemisestä" niin nuoren kanssa,en aio koskaan kertoa kenellekkään.
        Täällä ei ole nimiä,eikä kasvoja,joten voi edes vähän mieltä purkaa.

        tässä mättää. Itse oon viiskymppinen nainen ja ei tulis mieleenkään seitsemäntoista vuotiaan kanssa mennä sänkyyn ja selitellä vielä täällä. Joko olet pahuksen lapsellinen tai toi juttu oli jonkun nuoren poikasen päiväunista.
        Sen kyllä tiedän, että nuoret miehet haaveilevat ainakin yhdestä kerrasta vanhemman naisen olemisesta. Ihmettelen sitäkin :))


      • kokenut nainen
        mutta joku kirjoitti:

        tässä mättää. Itse oon viiskymppinen nainen ja ei tulis mieleenkään seitsemäntoista vuotiaan kanssa mennä sänkyyn ja selitellä vielä täällä. Joko olet pahuksen lapsellinen tai toi juttu oli jonkun nuoren poikasen päiväunista.
        Sen kyllä tiedän, että nuoret miehet haaveilevat ainakin yhdestä kerrasta vanhemman naisen olemisesta. Ihmettelen sitäkin :))

        Toiset haluaa,toiset ei.

        Ihmiset selittelee ja kirjoittaa,toiset rumasti,toiset asiallisesti.

        Kuten sanoin,kaikilla on oikeus kirjoittaa,olen pöllömpiäkin juttuja täältä lukenut.

        Tää tarina on totta,ja ihan varmasti olen lapsellinen.
        Ainakin uskallan elää elämää,vaikka joskus pysähdyn miettimään oliko kaikki ihan viisasta.


      • Tavallinen ihminen
        kokenut nainen kirjoitti:

        Toiset haluaa,toiset ei.

        Ihmiset selittelee ja kirjoittaa,toiset rumasti,toiset asiallisesti.

        Kuten sanoin,kaikilla on oikeus kirjoittaa,olen pöllömpiäkin juttuja täältä lukenut.

        Tää tarina on totta,ja ihan varmasti olen lapsellinen.
        Ainakin uskallan elää elämää,vaikka joskus pysähdyn miettimään oliko kaikki ihan viisasta.

        Olen siis 23v mies pääkaupunkiseudulta ja toiveeni on, että pääsis kokeilemaan vanhempaa naista. Olisi hyvä jos tänä kesänä ehdittäisi näkemään. Olen siis sinkku, joka haluaisi viettää unohtumattomia hetkiä vanhemman naisen kanssa ja on hyvä juttu, että vanhempaakin naista kiinnostaa parikymppiset nuoret miehet :D
        No minä olen Neitsyt horoskoopilta, jos sillä nyt mitään väliä on. Mitäs sanot? Olisko meidän mahdollista viettää yhteinen yö?


      • kokenut nainen
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        Olen siis 23v mies pääkaupunkiseudulta ja toiveeni on, että pääsis kokeilemaan vanhempaa naista. Olisi hyvä jos tänä kesänä ehdittäisi näkemään. Olen siis sinkku, joka haluaisi viettää unohtumattomia hetkiä vanhemman naisen kanssa ja on hyvä juttu, että vanhempaakin naista kiinnostaa parikymppiset nuoret miehet :D
        No minä olen Neitsyt horoskoopilta, jos sillä nyt mitään väliä on. Mitäs sanot? Olisko meidän mahdollista viettää yhteinen yö?

        Sangen mielenkiintoista.En ole koskaan tavannut mies-neitsyttä.Nimittäin itse olen neitsyt,syntynyt elokuun lopussa,siis en ihan vielä 44v,mut melkein.

        En usko lehdissä oleviin hömppä-horoskooppeihin.Minulla kaksi kirjaa,eri ihmisten kirjoittamia,niihin uskon.

        Kun vertaan kuvauksia ja tuntemia miehiä,naisia,lapsia,niin kyllä
        vaan.Yhtäläisyyksiä löytyy.

        Saa nauraa,jokainen uskoo,mihin uskoo.

        Et kyllä pikkaisen alkoi kiinnostamaan.....


      • Tavallinen ihminen
        kokenut nainen kirjoitti:

        Sangen mielenkiintoista.En ole koskaan tavannut mies-neitsyttä.Nimittäin itse olen neitsyt,syntynyt elokuun lopussa,siis en ihan vielä 44v,mut melkein.

        En usko lehdissä oleviin hömppä-horoskooppeihin.Minulla kaksi kirjaa,eri ihmisten kirjoittamia,niihin uskon.

        Kun vertaan kuvauksia ja tuntemia miehiä,naisia,lapsia,niin kyllä
        vaan.Yhtäläisyyksiä löytyy.

        Saa nauraa,jokainen uskoo,mihin uskoo.

        Et kyllä pikkaisen alkoi kiinnostamaan.....

        Onko sulla sähköpostia? Jos haluat tutustua ja kertoa itsestäsi, tässä mun email-osoite: [email protected]


      • kokenut nainen
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        Onko sulla sähköpostia? Jos haluat tutustua ja kertoa itsestäsi, tässä mun email-osoite: [email protected]

        Sulle on tullu sähköpostia...... otsikolla hellou klo 15.27 suunnilleen....


      • özslvmo
        kokenut nainen kirjoitti:

        Sulle on tullu sähköpostia...... otsikolla hellou klo 15.27 suunnilleen....

        sä oot sanonko....jak:(


      • kokenut nainen
        özslvmo kirjoitti:

        sä oot sanonko....jak:(

        Se on sinun mielipiteesi.

        Jotkut tykkää äidistä,jotkut tyttäristä,toiset molemmista.

        Jokin asia on pervoa,jonkun mielestä ei siin mitää ihmeellistä ole.

        Kai sit olen YÄK!
        Onneksi ole useinkin kuullu et olen ihana.
        Kuuntelen mielummin niitä muita jotka tuntevat minut.

        Koskaan en ole ketään pakottanut mihinkään.En arvostele muita ja YÖK:ittele.
        Respect!


      • Tavallinen ihminen
        kokenut nainen kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi.

        Jotkut tykkää äidistä,jotkut tyttäristä,toiset molemmista.

        Jokin asia on pervoa,jonkun mielestä ei siin mitää ihmeellistä ole.

        Kai sit olen YÄK!
        Onneksi ole useinkin kuullu et olen ihana.
        Kuuntelen mielummin niitä muita jotka tuntevat minut.

        Koskaan en ole ketään pakottanut mihinkään.En arvostele muita ja YÖK:ittele.
        Respect!

        Sä olet hyvä just sellaisenaan kuin olet! Ja varmasti aivan ihana! Älä välitä noista muista, ne on vaan jotain kateellisia tyyppejä, joilla ei mee hyvin. Käy lukemassa saapuneita meilejäsi.


      • nainen 36v
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        Sä olet hyvä just sellaisenaan kuin olet! Ja varmasti aivan ihana! Älä välitä noista muista, ne on vaan jotain kateellisia tyyppejä, joilla ei mee hyvin. Käy lukemassa saapuneita meilejäsi.

        No niin poijat:)en minä ihan lähtis 17v. kans sekstailee,mut pari kivaa kokemusta on noin 21-23v. Ensin mietin et ei hitsi kyl nuo on liian nuorii,mut ei ne ollu:)eniten tietty mietin miten toi nyt voi olla kiinnostunu kun olivat kumminkin komeita kavereita,varmaan saisivat naisen kun naisen kumoon.sitä myös sit kyselinkin,no olen kuulemma estoton no joo..olen:)
        minun kans on helppo jutella,olen huumorintajuinen,enkä ole koko ajan peilin edessä miettimässä ja marisemassa hitsi kun ei oo hiukset hyvin tai meikki:)TAI hui elä kato mun masuu se on ihan läski *nyt rupee naurattaa*
        mut kivoja kokemuksia on ollu ja nuoremmat miehet
        ei kaikki olekkaan niin lapsellisia kuin joskus luulin.EIKÄ nää ollu siis yhden illan juttuja eikä pettämisiä ihan vaan kivaa nautiskelua,jossa kumpikin tiesi säännöt.


      • 25v
        nainen 36v kirjoitti:

        No niin poijat:)en minä ihan lähtis 17v. kans sekstailee,mut pari kivaa kokemusta on noin 21-23v. Ensin mietin et ei hitsi kyl nuo on liian nuorii,mut ei ne ollu:)eniten tietty mietin miten toi nyt voi olla kiinnostunu kun olivat kumminkin komeita kavereita,varmaan saisivat naisen kun naisen kumoon.sitä myös sit kyselinkin,no olen kuulemma estoton no joo..olen:)
        minun kans on helppo jutella,olen huumorintajuinen,enkä ole koko ajan peilin edessä miettimässä ja marisemassa hitsi kun ei oo hiukset hyvin tai meikki:)TAI hui elä kato mun masuu se on ihan läski *nyt rupee naurattaa*
        mut kivoja kokemuksia on ollu ja nuoremmat miehet
        ei kaikki olekkaan niin lapsellisia kuin joskus luulin.EIKÄ nää ollu siis yhden illan juttuja eikä pettämisiä ihan vaan kivaa nautiskelua,jossa kumpikin tiesi säännöt.

        Kelpaisit mullekin!


      • 36v.
        25v kirjoitti:

        Kelpaisit mullekin!

        Niin en kirjoittanu tota mun juttuu kosio kirjeeksi aattelin vaan kun kirjoitella,kun oli aikaa kirjoitella:)ja ei nuo minunkaan jutut hetkessä syntyneet.ihan oli ensin aikas paljon jutusteluu jne.mut koskaanhan taas ei tiedä mitä
        eteen sattuu:))


      • Anonyymi
        mutta joku kirjoitti:

        tässä mättää. Itse oon viiskymppinen nainen ja ei tulis mieleenkään seitsemäntoista vuotiaan kanssa mennä sänkyyn ja selitellä vielä täällä. Joko olet pahuksen lapsellinen tai toi juttu oli jonkun nuoren poikasen päiväunista.
        Sen kyllä tiedän, että nuoret miehet haaveilevat ainakin yhdestä kerrasta vanhemman naisen olemisesta. Ihmettelen sitäkin :))

        Niin minäkin ihmettelen. En voisi kuvitellakaan noin nuoren kanssa olevani. En nuorena haaveillut mistään isäni ikäisistä miehistäkään. Enkä tietysti nytkään haaveile kuin suunnilleen oman ikäisistä.


    • jonniii90

      jos ongelma on siinä, että nuo 17 vuotiaat tytöt eivät anna tai oikein hyväksy noita yhden illan juttuja. ne niitä "en halua menettää neitsyyttä, ennen kuin vasta hääyönä" en väitä, että kaikki on tuollaisia, mutta aika usein on tullut vastaan. kun noilla vanhemmilla ei ole enää mitään menetettävää ja niillä on jo homma hanskassa. eihän siinä ole mitään pahaa. oon usein itekkin miettiny.

    • joku

      17v poika ja 44v naisenkaa? hyi! Yääk! Oksettaa :O

    • nyt aikuinen

      kun olin 17, olin 38 vuotiaan miehen kanssa, olimme hyviä ystäviä ja olemme niitä edelleen. nuo nautinnot olivat upeita, eikä kaduta.

    • panomies

      Nus.siminen on kivaa, vaikka sit olis vanhempikin nainen.

      • Anonyymi

        gigolo sinä olet


      • Anonyymi

        Niin on. Olen itse 25 mies, ja paras seksikokemukseni, joka minulla on ollut, oli monta vuosikymmentä vanhemman naisen kanssa reilu vuosi sitten. Kroppa oli kaunis, vaikka ei sileä ja tasainen kauttaaltaan ollutkaan. Olin silloin juuri eronnut useamman vuoden suhteesta tyttöystäväni kanssa. Osittain ero johtui sovittamattomista näkemyseroista, siitä miten haluamme elämämme elää. Osittain syy oli seksi. Vaikka olimme useita vuosia kimpassa, niin silti seksimme pysyi todella tylsänä. Hän ei oikeastaan ikinä tuntunut itse osallistuvan seksiin. Hän ei juuri vartaloansa käyttänyt seksin aikana. Tykkäsi vaan maata, kun nain häntä, neidon välillä pyytävän kovempaa tai jotain muuta.
        Tästä on nyt noin vuosi, kun baarissa tapaamani n. 60-vuotias vaalea nainen pyysi asunnolleen, jossa sain elämäni parasta seksiä. Se kävi kuin itsestään. Istuin hänen pöytäänsä, ja aloimme jutustelemaan. Melko nopeasti päätimme, että alkoholinjuonti saa riittää, koska yhdessä tuumimme sen vaikuttavan ainakin tämän innoissaan ja kovana olleeseen jäpykkään. Hän oli kolmas seksikumppanini. Tämän elämyksen jälkeen on ollut muutama yhden yön juttu suurin piirtein itseni ikäisen naisen kanssa. Mä oon aina kyllä tullut hyvin juttuun vanhempien ihmisten kanssa. Varsinkin naisten. En tiiä sitten mistä tuo vois johtua. Mulla ihan hyvä lapsuus ja nuoruus ollut niin kotona kuin koulussa. On ollut molemmat vanhemmat, rakastavat ja tukevat, kaikin puolin ihanat, vaikka en niiden kanssa oo riidoiltakaan välttynyt.
        Olen koittanut taas vuoden vaihteen jälkeen käydä noissa kuppiloissa pari-kolme ottamassa, ja samalla tietysti on tullut kateltua sattuisko jotain ihanaa aikuista naista, joka ei muutamasta rypystä piittaa, tai murehdi perseensä kokoa, vaan ottaa sarvesta kiinni viimeistään pyydettäessä. Ei oo tärpännyt.
        Oon ok-näkönen. Oon 178cm 75kg, ja muut mitat kyllä kerron, jos vaadit, mutta e-mailin puolella. Vaaleen ruskeet hiukset, siniset silmät, pukeudun asiallisesti, kohtaan aina ihmisen ihmisenä, toivottavasti sinäkin.
        Eli jos 55-75-vuotias nainen haluaa nauttia hyvästä seksistä yhdessä sovituilla säännöillä, niin ota minuun yhteyttä e-mailin kautta. Jutellaan, ja katotaan sovitaanko me samojen vällyjen alle. Jutellaan vähän, että mikä sytyttää, ja mikä taas ei todellakaan sytytä.

        Jeijei@[email protected]


    • Anonyymi

      Nuori poika ja vanha nainen.. Hyi helvetti! Toivattavasti tuo ap:n juttu oli joku provo.
      Tuollaisia ap:n kaltaisia irstaita pervoja pedofiileja/efebofiilejä pitäisi vetää kunnolla turpiin ja laittaa vankilaan, ahdistelemasta viattomia poikia.
      Esimerkiksi ainakin USA:ssa seksin suojaikäraja on 18, jota nuorempiin sekaantuminen on RIKOS JA LAITONTA.

      • Anonyymi

        Sama, se on toisinkinpäin.. Riippuva pallinen vanha ukko ja nuori tyttö,joka rahalla yrittää ostaa seksiä tytöltä.. Hyiii helevata ällöttää jo ajatuskin.. Sentää naiset saa ilmaseks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, se on toisinkinpäin.. Riippuva pallinen vanha ukko ja nuori tyttö,joka rahalla yrittää ostaa seksiä tytöltä.. Hyiii helevata ällöttää jo ajatuskin.. Sentää naiset saa ilmaseks

        Olet täysin turvassa. Ei sinulta kukaan halua ostaa.


      • Anonyymi

        Oletko ihan varma, koska tarjouksia tullut, mutta niin alas kukaan itseään arvostava vajoa.. Et sinä ikääni tiedä, mutta nuori nainen vielä olen.


      • Anonyymi

        Esimerkiksi ainakin naapurimaassamme Ruotsissa seksin suojaikäraja on 15v, eli Ruotsissa seksi alle 15 -vuotiaan kanssa on rikos.

        Ruotsissa lisäksi raiskaus = suostumuksen puute harrastettaessa seksiä.


    • Anonyymi

      Pojalta puuttuu äidin rakkaus, hän toivoo olevansa rakastettu

    • Anonyymi

      Naispedofiilit vie maan perikatoon, ovelia kun ovat. Vaan voi olla melko neitseellinen kypsänäkin. Ihminen tarkoitan.

    • Anonyymi

      Muistan kun 16 vuotiaana olin 24 v naisen kanssa. Laukesin sen rinnoille. Elämää mullistava kokemus..

    • Anonyymi

      Nuorta miestä
      Olin kotona yksin 55v nainen oli kaunis ilma istuin takapihalla kevyt kesäasu päällä, tuttu sukulaispoika tuli kylään n 16v. Annoin pojalle kylmää siideriä jo useamman tölkin. Poika katseli kun istuin aurinko tuolissa avasin vähän jalkoja tiesin pienet pikkumustat näkyy, hymyilytti kun itsellä alkoi nännit kovettua nousi oikein kiima tunsin kun pillu kostui. Kävin viemässä pojalle siideritölkin ja huomasin kalu paksuna poikittain housuissa kumarruin että näkee rinnat läheltä teki mieli antaa imeä heti. Mietin miten jatkan eteenpäin. Ulos tullessa kiljahdin ja muka kompastuin, hieroin nilkka ja pyysin avuksi. Poika nosti minua ylös nojasin kunnolla niin että rinnat painoi poikaa, linkutettiin sängylle istui viereen, halasin ja kiittelin, poika oli niin söpö että annoin suukon katsoin silmiin suutelin kunnolla menköön suteen tai saveen. Poika vastas ja arasti otti rinnoista kiinni laskin olkaimet ja kuiskasin hyväile vaan. Siirsin pojan päätä nännille arka sievä pusu ja imeminen sai minut liekkeihin laitoin pojan käden pillulle sievästi pikkarien sisään opastin miten hyväillään. Käänsin pojan selälleen avasin housut hups sehän oli jo aika kookas hyväilin sievästi suukotin terskaa en voinut itselle mitään imin niin syvälle kun voin nuori kalu suussa tiesin ei kestä pitkään tunsin kun koveni ja laukesi suuhun tosi voimakkaat suihkut. Menin viereen, oletko ollut naisen kanssa puisti päätä, juotiin lonkeroa ja keskusteltiin käännyin poikaan päin työnsin rintoja hyväile poika nyt jo miehekkäämmät otteet hyväilin kalua se oli heti valmis käännyin selälleen poka nousi päälle ja työnsi sisään se tunne minä vanha nainen naitan nuorella sai minut valumaan kunnolla pani nopeasti ja aika pitkään kunnes laukesi makasi vieressä ei mennyt pitkään kun kalu oli taas kovana annoin naida nautin kovasti ja yhtä äkkiä tunsin nyt tulee tärisin ja kouristelin vedin pojan aivan syvälle ihana tunne orgasmi tullut ja kalu painaa kuin viimmeistä päivää ja laukeaa. Tuntien päästä näin pojan alkkareista alkaa virkistyä pillu sykki vielä edellisestä halusin heti sisään kyllä nuorella kun seisoo se on kova käännyin ja opetin naimaan takaa mielettömän rivoa olla haara-asennossa ja antaa kunnolla kestimme kumpikin pitkään. Nukuimme pitkään aamuyöstä kokeilin kalu paisui heti vadin pojan päälle tuntui eläimelliseltä antaa pillua ja semmoiselle joka haluaa kunnolla. Poika lähti illalla kotia en muista monestikko naitiin mutta olin ihanan kipeä.

    • Anonyymi

      En voi uskoa todeksi, että tää juttu pyörii täällä vieläkin. Olin jo kauan sitten unohtanut koko asian. Olen tuo Kokenut nainen, nykyjään olen 58 vuotias.
      Paljon on mahtunut vuosien varrelle. Pelkkää surua suuremmaksi osin,
      ja nuoria miehiä. Niitä on ollut monta.
      Yhden kanssa kävi todella huonosti. Hän oli vain 7 vuotta nuorempi. Eli itse olin silloin 53 ja mies oli 46. Hän oli virolainen. Kaikki oli vuoden verran ihan hyvin. Luulin että hän rakasti minua, minä rakastin häntä paljon. Olin kuitenkin hieman epäileväinen.
      Sitten kaikki tuli puun takaa aivan silmille. Nykyaikaa kun eletään, niin hän jätti minut kylmästi whatsup-viestillä!!
      Hänellä oli siis joku kumppani Virossa, epäilen että myös suomessa minun lisäksi joku toinen. Emme asuneet samassa kaupungissa. Pettäminen on lastenleikkiä silloin.
      Niin siinä kävi että parin päivän päästä heräsin teholla. Oksennusta keuhkoissa, olin pettynyt kun en kuollutkaan. Tietenkin paljon lääkkeitä ja viinaa olin ottanut.
      Sitten tähän kevääseen. Minulla oli yli kahden vuoden tiivis suhde nuorempaan mieheen, jolla oli syöpä. Se suhde alkoi jo 10 vuotta sitten, tapasimme harvoin. Tutustuin häneen 17 vuotta sitten, hän oli 22 ja minä 41. Yhden yön juttu.
      Hän jätti yks kaks minut täysin kylmästi. Vaikka sanoin että olen nyt itsekin vakavasti sairas. No, ei vaikututusta, ei empatian häivääkään. Kiitos tuesta, suksi vittuun!! Eli hän on löytänyt itselleen naisen, tietenkin!
      Sitten heinäkuussa yks ulkomaalainen mies meinasi raiskata minut. Vasta 2 viikkoa sitten tein rikosilmoituksen.
      Ja miten minulla nyt menee? On nuori mies taas kuvioissa. Hän kertoi parin viikon päästä, että hänellä on muuten tyttöystävä sitten.
      Eli sanon suoraan että olen todella pettynyt miehiin. Ja itseäni vihaan eniten. En oikein jaksaisi enää elää.

    • Anonyymi

      Jouduin työkkärin kautta viikoksi tuuraan kesäleirin avustajaa. Pari päivää meni hyvin, illalla omassa mökissä otin valkkaria usean kupillisen kun vetäjä tuli ja sanoi voinko pitää yhtä poikaa mökissä yhden yön kun se kiusaa toisia. Poika tuli mökille illalla, kävin kierroksella ja huomasin oli juonut mun valkkaria puoli pulloa.

      Kuuntelin musiikkia ja poika nökötti sohvalla, kutsuin viereeni ja kyselin miksi tekee niinkuin tekee, kertoi että muut ovat lapsellisia. Otin kainaloon antaa niiden olla. Join salaa lisää kun kävin ulkona kerralla aina lasi tyhjäksi. Mentiin nukkumaan, poika piti valoja päällä, kysyin miksi sanoi, olen yksin.

      Laitoin oven ja verhot kunnolla kiinni, sanoin tule tänne ja valot pois. Nukuin kyljellään, tunsin että raottaa yöpaitaa annoin tehdä niin hengitti lähellä rintoja tiesin että haluaa koskea, olin silmät kiinni. Minä 40v eronnut nainen poika 14v ei saakeli ei näin. Poika poika hyväili sievästi, tunsin outoa kiihkoa nuori tutustuu rintoihini, huulet kosketti nänniä, ne kovettui heti imi sievästi puristin jalkoja yhteen huokasin ja menin seljälleen.
      Pojan käsi hyväili vatsaa mietin mitä teen, annoin vaan hyväillä arka käsi oli pikkarien päällä paineli pillua levitin hiljaa jalkoja sormet hyväili huulia olin jo tulla käännyin kyljelleen Marko eikö nukuta katsoi viattomasti ei. No tule kainaloon kukaan ei näe. Aamulla sanoin jos olet kunnolla saat tulla illalla uudestaan.
      Marko tuli ja istuttiin iltaa nyt oli valkkaripullo pöydällä. Otin siitä ja lähdin kierrokselle pullo oli melkein tyhjä. Nukuttiin taas yhdessä,minulla oli päällä vain yökkäri. Otin Markon heti kainaloon, kysyin mikä rinnoissa kiinnostaa oli vaisuna, anteeksi.
      Sanoin kokeile nyt vapaasti, pient kädet hieroi vapaasti, minulla on aika isot rinnat ja pitkät nännit. Haluatko imeä kuin lapsena, nyt reilu imeminen tuntui kiimaselta työnsin rintoja ja sanoin ime kunnolla Marko innostui ja nautin, sormet hyväili pillua olin niin kiimassa että levitin jalkoja ja ohjasin sen käden sisään. Tärisin jo kiiman huipulla kun otin kalusta kiinni, Marko rakas sulla on iso kyrpä hieron vähän kun tiesinlaukeaa heti, haluatko Marko ja vedin hänet päälle. Kun pääsi sisäännai heti vauhdilla, nuori kyrä sisällä sai minut tulemaan painelin pyllyä kunnolla ja tunsin kuinka kuuma sperma ruiski sisään. Marko oli vierellä ja sanoi olit ensimmäinen minulle.
      Opetin Markoa suutelemaan erilailla tykkäs kielareista. Annoin Markon naida kolmesti. aamulla sanoin ethän kerro kellekkään, lupasi. Seuraavina iltoina olin kiimasena panopuuna. Sain imeä nuorta kyrpää monesti ja Marko oppi nuolemaan kunnolla ja naimaan pitkään. Olin loppuajan jotenkin kesto kiimassa pillua turvotti koko ajan.
      Olen miettinyt joskus mitä poika nykyään tekee tuliko traumoja ja reuhaa. Olin ravintolassa tanseissa kun nuori poika pokkas tanssiin, Marko kiva nähdä, kertoi seurustelee nykyään tyttökaveri on kotonaan käymässä puhuttiin niitä näitä kun kysyin mitä muistoja minusta katsoi ja sanoi en kadu sitä mitä oli sain itseluottamusta ja jos oikein sanon olen kaivannut sitä. Tansittiin ja sanoin ei näin vanha enää nuorille puristi ja sanoin sinulla on ihanat rinnat ja salaa hyväili, menin taas sekaisin, kuiskas sinä haluat. Lähdettiin ravintolasta mun luo, kun päästiin sisälle oltiin heti alasti, Marko käänsi seinää vasten ja tuli heti sisään rinnat painui kylmää seinää vasten tuntui ihanalta, kalu oli kasvanut parruksi.
      Tunsin että olin miehen käsittelyssä Marko kuiski olet yhtä porno panna takaa pyllistin lisää aina kun junttasi että tärähdin tulin lisää kiimaan huusin kun laukesin ja tunsin lastin ruiskivan. Marko oli yhtä kiimanen kuin silloin, naitiin edestä ja takaa. aamulla kun oli lähdössä, katsoin vaan niin juostiin sohvalle ja levitin jalat otti taas rajusti annoin pillua himosta Marko nousi sievästi ja sanoi jää siihen pakko lähteä. Marko lähti menin makkariin otin ison dildon ja annoin surista Markon spermat valui pyllyn väliin annoin surista niin että sain kaksi orgasmia, nukuin pitkään.
      Kun katsoin puhelinta viestissä luki haluan jo nyt panna sinua ja hymynaama. Vastasin olen sun hutsu jta käyt naimassa kun tulet imen sua heti.
      Kun Marko käy niin naidaan kuin oltaisiin viimmeistä päivää elossa. Tieto siitä että tulee on karvas maku suussa ja pakko välillä painella pillua mutta ei muuta odotan hyvää. Näi kerran untakin Marko tuli ja ahtoi ainakin kymmenensenttiä paksua kalua sisään huusin vain että nai huusin unessa kun spermaa tuli paljon pillu oli täynnä jasitä roiskui vatsalle, silloin kun heräsin ja koskin pilluuntulin heti vispasin ja vispasin huusin peittoon pitkään.

    • Anonyymi

      Traumautuiko molemmat homoiksi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe