Kertakäyttö Hiusvärit

ioparadox

Moikka.

Tosiaan tämmöstä ajattelin kysellä kun ajattelin festareille värjätä hiukset hopeiksi/harmaiksi. niin onko näitä kertakäyttö (pesussa lähteviä) hiusvärejä muissa formaateissa kuin spraynä?

Olen viime vuonna kokeillut kampaamossa värjätä kestovärillä hopeaksi, mutta eihän siitä tietenkään tullut toivotun värinen.

Itsellä kuitenkin hiukset on tällaiset puolipitkät , joten spray on aika "vaativa" kun se sotkee ja ei leviä mitenkään koko päähän ja on muutenkin jotenkin etovaa. Jos sitä olisi vaikka jonkinlaisena geelinä tai "muotovaahdon tyylisenä".

Jos on tietoa niin voisiko mahdollisesti saada linkkejä vaikka paikkoihin mistä näitä voisi ostasa/tilata.

Kiitos!

4

2450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shadow-Bloom

Eli minkä väriset hiuksesi ovat nyt? HIusten pitää olla tarpeeksi vaaleat jotta hopea kestoväri näkyisi.

Sävyttäviä muotovaahtoja olen nähnyt mutta ne ovat tarkoitettu hiusvärin ylläpitoon eikä niissä ollut hopeaa. En myöskään usko että geelinä olisi kovin näkyvä. Näitä sävyttäviä nimenomaan löytyy mutta ku niillä ei periaatteessa saa värjättyä kunnolla vaan ne pitää yllä jo värjätyn hiuksen väriä.

Spray taitaa olla ainoa mahdollisuus.Silloin ku sitä spraytä laittaa niin ei kovin saisi harjata hiuksia kun se aine lähtee pois ja tekeehän se hiukset vähän sotkuisen näköiseksi, mutta nekin on tarkoitettu pikkupiristykseksi että ei ihan koko päähänkään kannata laittaa kun niistä aineista ei tiedä mitä niihin on sullottu välttämättä.

• ioparadox

morjens.

Tuota en mä ajatellut vetää sitä enää kestovärillä.
        Mun hiukset on tämmöset vaaleat/ruskeat.. vähän vaikea selittää. niihin on joskus laitettu raitoja yms niin ne on vähän eri väriset joka puolelta.

http://herzeleid.com/en/gallery/*/richard/display/1/14

Tuossa olisi kuva sellaisista minkä tyylisiksi ne haluaisin. Ja tiedän sen että tuo ei ole laitettu kestovärillä ja ei se kauhean sprayltä myöskään näytä.

• Seppälästä?
        ioparadox kirjoitti:

morjens.

Tuota en mä ajatellut vetää sitä enää kestovärillä.
        Mun hiukset on tämmöset vaaleat/ruskeat.. vähän vaikea selittää. niihin on joskus laitettu raitoja yms niin ne on vähän eri väriset joka puolelta.

http://herzeleid.com/en/gallery/*/richard/display/1/14

Tuossa olisi kuva sellaisista minkä tyylisiksi ne haluaisin. Ja tiedän sen että tuo ei ole laitettu kestovärillä ja ei se kauhean sprayltä myöskään näytä.

Kyllä tuo aika paljon sprayltä ainakin minun mielestäni näyttää... Ja ei mitenkään kovin kivannäköinen, jos saan mielipiteeni ilmaista :)

Mutta joka tapauksessa vinkkinä: Seppälässä oli ainakin vielä jokin aika sitten myynnissä sellaisia pesussa lähteviä hiuksiin kammattavia shokkivärejä (väripakkauksessa kampa, jolla levitettiin väri suoraan pakkauksesta). Muistan että värejä oli ainakin sininen, pinkki, kupari ja kulta, ehkä hopeakin...? Eli jos on Seppälä lähettyvillä, niin tsekkaapa se.

• ippa gay revolutionX
        Seppälästä? kirjoitti:

Kyllä tuo aika paljon sprayltä ainakin minun mielestäni näyttää... Ja ei mitenkään kovin kivannäköinen, jos saan mielipiteeni ilmaista :)

Mutta joka tapauksessa vinkkinä: Seppälässä oli ainakin vielä jokin aika sitten myynnissä sellaisia pesussa lähteviä hiuksiin kammattavia shokkivärejä (väripakkauksessa kampa, jolla levitettiin väri suoraan pakkauksesta). Muistan että värejä oli ainakin sininen, pinkki, kupari ja kulta, ehkä hopeakin...? Eli jos on Seppälä lähettyvillä, niin tsekkaapa se.

kiitos ku autoit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe