Moikka.
Tosiaan tämmöstä ajattelin kysellä kun ajattelin festareille värjätä hiukset hopeiksi/harmaiksi. niin onko näitä kertakäyttö (pesussa lähteviä) hiusvärejä muissa formaateissa kuin spraynä?
Olen viime vuonna kokeillut kampaamossa värjätä kestovärillä hopeaksi, mutta eihän siitä tietenkään tullut toivotun värinen.
Itsellä kuitenkin hiukset on tällaiset puolipitkät , joten spray on aika "vaativa" kun se sotkee ja ei leviä mitenkään koko päähän ja on muutenkin jotenkin etovaa. Jos sitä olisi vaikka jonkinlaisena geelinä tai "muotovaahdon tyylisenä".
Jos on tietoa niin voisiko mahdollisesti saada linkkejä vaikka paikkoihin mistä näitä voisi ostasa/tilata.
Kiitos!
Kertakäyttö Hiusvärit
4
2450
Vastaukset
- Shadow-Bloom
Eli minkä väriset hiuksesi ovat nyt? HIusten pitää olla tarpeeksi vaaleat jotta hopea kestoväri näkyisi.
Sävyttäviä muotovaahtoja olen nähnyt mutta ne ovat tarkoitettu hiusvärin ylläpitoon eikä niissä ollut hopeaa. En myöskään usko että geelinä olisi kovin näkyvä. Näitä sävyttäviä nimenomaan löytyy mutta ku niillä ei periaatteessa saa värjättyä kunnolla vaan ne pitää yllä jo värjätyn hiuksen väriä.
Spray taitaa olla ainoa mahdollisuus.Silloin ku sitä spraytä laittaa niin ei kovin saisi harjata hiuksia kun se aine lähtee pois ja tekeehän se hiukset vähän sotkuisen näköiseksi, mutta nekin on tarkoitettu pikkupiristykseksi että ei ihan koko päähänkään kannata laittaa kun niistä aineista ei tiedä mitä niihin on sullottu välttämättä.- ioparadox
morjens.
Tuota en mä ajatellut vetää sitä enää kestovärillä.
Mun hiukset on tämmöset vaaleat/ruskeat.. vähän vaikea selittää. niihin on joskus laitettu raitoja yms niin ne on vähän eri väriset joka puolelta.
http://herzeleid.com/en/gallery/*/richard/display/1/14
Tuossa olisi kuva sellaisista minkä tyylisiksi ne haluaisin. Ja tiedän sen että tuo ei ole laitettu kestovärillä ja ei se kauhean sprayltä myöskään näytä. - Seppälästä?
ioparadox kirjoitti:
morjens.
Tuota en mä ajatellut vetää sitä enää kestovärillä.
Mun hiukset on tämmöset vaaleat/ruskeat.. vähän vaikea selittää. niihin on joskus laitettu raitoja yms niin ne on vähän eri väriset joka puolelta.
http://herzeleid.com/en/gallery/*/richard/display/1/14
Tuossa olisi kuva sellaisista minkä tyylisiksi ne haluaisin. Ja tiedän sen että tuo ei ole laitettu kestovärillä ja ei se kauhean sprayltä myöskään näytä.Kyllä tuo aika paljon sprayltä ainakin minun mielestäni näyttää... Ja ei mitenkään kovin kivannäköinen, jos saan mielipiteeni ilmaista :)
Mutta joka tapauksessa vinkkinä: Seppälässä oli ainakin vielä jokin aika sitten myynnissä sellaisia pesussa lähteviä hiuksiin kammattavia shokkivärejä (väripakkauksessa kampa, jolla levitettiin väri suoraan pakkauksesta). Muistan että värejä oli ainakin sininen, pinkki, kupari ja kulta, ehkä hopeakin...? Eli jos on Seppälä lähettyvillä, niin tsekkaapa se. - ippa gay revolutionX
Seppälästä? kirjoitti:
Kyllä tuo aika paljon sprayltä ainakin minun mielestäni näyttää... Ja ei mitenkään kovin kivannäköinen, jos saan mielipiteeni ilmaista :)
Mutta joka tapauksessa vinkkinä: Seppälässä oli ainakin vielä jokin aika sitten myynnissä sellaisia pesussa lähteviä hiuksiin kammattavia shokkivärejä (väripakkauksessa kampa, jolla levitettiin väri suoraan pakkauksesta). Muistan että värejä oli ainakin sininen, pinkki, kupari ja kulta, ehkä hopeakin...? Eli jos on Seppälä lähettyvillä, niin tsekkaapa se.kiitos ku autoit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916