Onko tietoa siitä, mitä OP maksaa varainhoitajalle?
Varmaan jotain peruspalkkaa ja sitten palkkio siihen päälle?
OP:ssa lienee suhteessa peruspalkka parempia kuin vaikkapa Sampo Pankissa, jossa suhteessa provikoilla voi tehdä enemmän.
OP-Private varainhoitaja palkkaus?
12
15798
Vastaukset
- sijoitusjohto
ihan yhtä huono kuin muillakin kotimaisilla toimijoilla.
2500-3000kiinteä ja bonukset päälle jos on tullakseen. Eli yr-profit jotain 40-50t.- Jokke_S
Kiitos asiallaisesta vastauksestasi.
Lähetin työhakemuksen pari viikkoa sitten. Saas nähdä tuleeko kutsua työhaastatteluun. - tiedän.
ei varmasti ole peruspalkka alle 4000-5000 euroa, jos VARAINHOITAJASTA puhutaan privaten puolella.
sijoitusneuvojat ja -päälliköt asia erikseen. - ...
tiedän. kirjoitti:
ei varmasti ole peruspalkka alle 4000-5000 euroa, jos VARAINHOITAJASTA puhutaan privaten puolella.
sijoitusneuvojat ja -päälliköt asia erikseen.Niin onko tästä tosiaan jollain oikeata tietoa. OP-Private VARAINHOITAJA ei sijoituspäällikkö. Sijoituspäällikköhän pääsääntöisesti voi ajatella tekevän uusasiakashankintaa, tietääkö joku VARAINHOITAJAN palkkatason!
- Jokke_S
Jokke_S kirjoitti:
Kiitos asiallaisesta vastauksestasi.
Lähetin työhakemuksen pari viikkoa sitten. Saas nähdä tuleeko kutsua työhaastatteluun.Lähetin tosiaan työhakemuksen heinäkuussa 2007. Sain kutsun työhaastatteluun OP:n Rauman konttorille. Haastattelu meni OK, mutta Länsi-Suomen Osuuspankin talousjohtaja Timo Fromodig närkästyi 3500 euron palkkatoiveestani. Toinen minua haastatellut henkilö oli nykyinen Länsi-Suomen Osuuspankin tomitusjohtaja Simo Kauppi.
En siis tietenkään saanut työpaikaka, eikä kukaan ole sen jälkeen ollut Osuuspankin suunnalta yhteydessä minuun. En tainnut tehdä kovin lähtemätöntä vaikutusta työhaastattelussa!
P.S. Kävin joulukuussa 2006 työhaastatelussa Porissa, Länsi-Suomen Osuuspankin BePopin konttorissa. Hastattelijoina silloinen sijoitusjohtaja Jouko Antila ja nykyisin edesmennyt henkilöstöjohtaja Boren-Petäjä. Tästäkin kohtaamisesta ei muuta todettavaa kuin että yhtä kokemusta rikkaampana jatkoin elämääni. He eivät minua halunneet, joten se siitä.
P.P.S. Helmikuussa 2007 kävin työhaastatelussa Osuuspankin Turun konttorille. Taas kerran meininki oli, että "haista kukkanen"! Eivät siis olleet kiinnostuneet minua palkkaamaan. Palkkasivat jonkun paikkakunnalla tunnetun urheilijan varainhoitajaksi. Urheilijat ovat ihan helkkarin hyviä sijoituspäälliköitä! Fiksu rekrytointi!
P.P.P.S. On vuosi 2013. En edelleenkään ole saanut työtarjousta yhdestäkään pankista tähän päivään mennessä. Pyöritän silti edelleen omaa sijoitussalkkuani. Jos sillä itseni elätän, en aivan surkea voi olla.
No, ehkä olin liian hyvä tavalliseksi työntekijäksi pankkiin. - ai älä hei?
Jokke_S kirjoitti:
Lähetin tosiaan työhakemuksen heinäkuussa 2007. Sain kutsun työhaastatteluun OP:n Rauman konttorille. Haastattelu meni OK, mutta Länsi-Suomen Osuuspankin talousjohtaja Timo Fromodig närkästyi 3500 euron palkkatoiveestani. Toinen minua haastatellut henkilö oli nykyinen Länsi-Suomen Osuuspankin tomitusjohtaja Simo Kauppi.
En siis tietenkään saanut työpaikaka, eikä kukaan ole sen jälkeen ollut Osuuspankin suunnalta yhteydessä minuun. En tainnut tehdä kovin lähtemätöntä vaikutusta työhaastattelussa!
P.S. Kävin joulukuussa 2006 työhaastatelussa Porissa, Länsi-Suomen Osuuspankin BePopin konttorissa. Hastattelijoina silloinen sijoitusjohtaja Jouko Antila ja nykyisin edesmennyt henkilöstöjohtaja Boren-Petäjä. Tästäkin kohtaamisesta ei muuta todettavaa kuin että yhtä kokemusta rikkaampana jatkoin elämääni. He eivät minua halunneet, joten se siitä.
P.P.S. Helmikuussa 2007 kävin työhaastatelussa Osuuspankin Turun konttorille. Taas kerran meininki oli, että "haista kukkanen"! Eivät siis olleet kiinnostuneet minua palkkaamaan. Palkkasivat jonkun paikkakunnalla tunnetun urheilijan varainhoitajaksi. Urheilijat ovat ihan helkkarin hyviä sijoituspäälliköitä! Fiksu rekrytointi!
P.P.P.S. On vuosi 2013. En edelleenkään ole saanut työtarjousta yhdestäkään pankista tähän päivään mennessä. Pyöritän silti edelleen omaa sijoitussalkkuani. Jos sillä itseni elätän, en aivan surkea voi olla.
No, ehkä olin liian hyvä tavalliseksi työntekijäksi pankkiin.no eikös pankkeihin ole tapana palkata nuoria, kauniita naisia. mahdollisimman suuripovisia, toki.
ei sillä taidollisella osaamisella ole väliä. ulkonäkö ratkaisee.
ei liene sattumaa että miss suomi perintöprinsessa
http://www.iltasanomat.fi/miss-suomi/art-1288475390741.html
työskenteli Porissa nordeassa ennen missi vuottaan. nkyisin siis jutun peruteella on, kappas kappas, nordealla töissä espoossa!
"Niina muutti toukokuussa Porista pääkaupunkiseudulle työn perässä. Hän aloitti toukokuun puolivälissä työt pankkineuvojana Espoon Nordea-pankissa"
voin henkilökohtaisesti sanoa, että haluaisin pankissa asioidessani neuvoja asiantuntijoilta eli vaikka sitten nörteiltä, huonoihoisilta miehiltä, jotka hanskaavat finanssimarkkinat kuin joltain neidiltä, joka viilaa kynsiään ja tuijottaa peiliin 8 tuntia viikossa.
Mitä missi tekee töissä pankissa? Ihan oikeasti?!?! Suomessa lienee muutama työtön kauppatieteiden maisteri, joka "voisi" olla osaavampi.
- Tuleva sijoituspääll
olis mielenkiintoista tietää....
Onko kiinteä palkka vai perustuuko provisioihin?
paljonkos sijoitusasiantuntija saa OP-ryhmässä??
Kävin Sammossa sijoituspäällikön (uusasiakashankintaa) paikkaa hakemassa niin tarjous oli 2300e provisio. - monetti
Jaa. Olen menossa Sampoon sijoitusasiantuntijaksi, eikä ole provikkaa ollenkaan? kiintee kuukausi ja vuosibonarit päälle. Ja palkkakin on kohtuullisesti päälle suoran korkeimman palkkatason. Oon tyytyväinen, että panostetaan muuhunkin, kun provikalla buustattuun uusasiakashankintaan.
- 1Mint
Minkä verran saat kiinteätä palkkaa? Itsellä monipuolinen pankkipuolen työkokemus 6 vuotta ja amk-koulutus.
- työtyng
Mikä koulutus tämmösseen tarvittaan?
- henkka.....
Esim. Kauppatieteiden maisteri ja 3-5 vuotta työkokemusta.
- näin Porissa
Länsi-Suomen Osuuspankin OP-Private sijoituspäällikkö tienasi verotietojen mukaan bruttona 52 000 euroa vuonna 2011.
Laske siitä sitten kuukausipalkka. Noin 4500 euroa/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713