Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minkä takia!

"kakkonen"

kakkosia huoritellaan ja panetelleen niinkuin he (me) olisimme kaiken pahan takana! Kai siihen tarvitsee myös sitö miestä josta ne "ihanat ykköset" haluaa pitää kiinni? Haloo ihmiset on tässä elämässä pahempaakin kuin pettäminen.... Herätkää!

49

2222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ei sitä sanonut

      puolesta kakkoset puhuu, kun ne eivät ole itse mitään sanoneetkaan

    • .....

      kakkoset nyt vaan valitettavasti olette osa syyllisiä siihen että perheitä hajoaa pettämisen takia. Jos kaikki miehet/naiset ajattelisivat että varattuihin ei sekaannuta niin mitään v**un salarakkaita ei olisikaan.

      • sivusiiri

        Samaa logiikkaa käyttäen: jos me jokainen hyväksyisimme oman rakkaan kumppanimme sellaisenaan kuin hän on, ilman että vaatisimme häntä olemaan sellainen kuin itse haluamme, ei perheitä hajoaisi lainkaan.

        Ei avo- tai avioliitto ole mikään omistusoikeussopimus! Omistamme itse itsemme, ihmisten perusoikeus.


      • "kakkonen"

        en perkele ole kenekään perhettä hajottamassa...mies jonka kanssa minulla on suhde asuu avoliitossa....ja minä en hänen päätöksiin ole enkä halua olla vaikuttamassa... hän tekee itse päätöksensä.......että niin...


      • !!!

        Ei täysin pidä paikkaansa, koska jotkut ovat kakkosia tietämättään, epärehellisten pettäjien ansiosta. Ja miksi vaaditaan aina, ettei pitäisi sekaantua varattuihin, mutta ei vaadita, että varatut ei saisi sekaantua salarakkaisiin???


      • olet osasyyllinen
        "kakkonen" kirjoitti:

        en perkele ole kenekään perhettä hajottamassa...mies jonka kanssa minulla on suhde asuu avoliitossa....ja minä en hänen päätöksiin ole enkä halua olla vaikuttamassa... hän tekee itse päätöksensä.......että niin...

        että kun tuo asia paljastuu miehen vaimolle ja jos heille tulee ero niin sinä olet myös ollu tekemässä asioita tämän miehen kans jotka sen eron aiheuttavat.


      • kakkonen, perkele
        "kakkonen" kirjoitti:

        en perkele ole kenekään perhettä hajottamassa...mies jonka kanssa minulla on suhde asuu avoliitossa....ja minä en hänen päätöksiin ole enkä halua olla vaikuttamassa... hän tekee itse päätöksensä.......että niin...

        MIKSI olet kakkonen? Ei muuta.


      • ajattelet vieläkin
        sivusiiri kirjoitti:

        Samaa logiikkaa käyttäen: jos me jokainen hyväksyisimme oman rakkaan kumppanimme sellaisenaan kuin hän on, ilman että vaatisimme häntä olemaan sellainen kuin itse haluamme, ei perheitä hajoaisi lainkaan.

        Ei avo- tai avioliitto ole mikään omistusoikeussopimus! Omistamme itse itsemme, ihmisten perusoikeus.

        tollain kun aidsin runtelemana makaat viimeistä matkaas odotellen?

        Eihän se onneks sua haittaa vaikka puolisos harrastaa esim. suuseksiä jonkun toisen kanssa.

        Sehän omistaa vaan itse itsensä eikä ole vastuussa tekemisistään kuin itselleen?


      • miksi??????
        "kakkonen" kirjoitti:

        en perkele ole kenekään perhettä hajottamassa...mies jonka kanssa minulla on suhde asuu avoliitossa....ja minä en hänen päätöksiin ole enkä halua olla vaikuttamassa... hän tekee itse päätöksensä.......että niin...

        et oo hajottamassa kenenkään "perhettä"?
        haloo!!
        Kuin helvetin tyhmä sä oot??
        Älykkyysosamääräsi on todennäköisesti n. 10-20 välillä.

        Avoliitto? Onks vitun väliä onko avo- vai avioliitto kyseessä?


      • "kakkonen"
        kakkonen, perkele kirjoitti:

        MIKSI olet kakkonen? Ei muuta.

        Olen kakkonen tasan tarkkaan siitä syystä että itse sen roolin valitsin ja että se sopii minulle tällä hetkellä loistavasti...


      • sivusiiri
        ajattelet vieläkin kirjoitti:

        tollain kun aidsin runtelemana makaat viimeistä matkaas odotellen?

        Eihän se onneks sua haittaa vaikka puolisos harrastaa esim. suuseksiä jonkun toisen kanssa.

        Sehän omistaa vaan itse itsensä eikä ole vastuussa tekemisistään kuin itselleen?

        Tiedän puolisoni harjoittaneen muutakin kuin suuseksiä toisten kanssa, eikä hän todellakaan ole niistä jutuista minulle tilivelvollinen. Enkä minä omistani. Ja meidän välistä rakkautta ei mokomat himmennä.


      • ÄO 142
        miksi?????? kirjoitti:

        et oo hajottamassa kenenkään "perhettä"?
        haloo!!
        Kuin helvetin tyhmä sä oot??
        Älykkyysosamääräsi on todennäköisesti n. 10-20 välillä.

        Avoliitto? Onks vitun väliä onko avo- vai avioliitto kyseessä?

        Jotkut kakkoset ehkä tarkoituksella haluaa hajottaa perheitä, jotkut taas eivät. Näitä sivusuhteitakin on varsin monenlaisia. Ja kyllä ne perheet voivat hajota ilman kakkosiakin. Todennäköisesti ovat jo hajoamassa, kun vieraisiin lähdetään.
        Sivuhuomautuksena totean, että fiksuna ihmisenä varmasti myös ymmärrät, että 10-20 ÄO:lla varustettu henkilö ei sido edes omia kengännauhojaan; saati sitten lukeee ja kirjoittaa ja harrastaa hyvää seksiä rakkaansa kanssa.
        Kun älykkyysosamäärän otit puheeksi, niin luulenpa että kakkoset saattavat olla usein jopa keskivertoa fiksumpaa porukkaa. Osaavat poimia rusinat pullasta. Ja sänkyhommissakin korkeatasoinen korvienväli on kysyttyä tavaraa myös "sen tavaran" lisäksi. Minuakin - likaista kakkosta - arvostetaan sekä hyvien rakastelutaitojeni, että älykkyyteni vuoksi. Tosin varatuista miehistä minulla ei ole kokemusta kuin tästä nykyisestä suuresti rakastamastani miehestä. Mutta ovatpa nuo vapaatkin mm. noiden äsken mainittujen ominaisuuksien vuoksi perääni itkeneet.


      • Käsittämätöntä
        "kakkonen" kirjoitti:

        Olen kakkonen tasan tarkkaan siitä syystä että itse sen roolin valitsin ja että se sopii minulle tällä hetkellä loistavasti...

        olet. Ihan raivona sätit täällä vaimoja. En ainakaan miehenä haluaisi ihan tuollaista päällepäsmäriä.


      • hehhheeeee
        ÄO 142 kirjoitti:

        Jotkut kakkoset ehkä tarkoituksella haluaa hajottaa perheitä, jotkut taas eivät. Näitä sivusuhteitakin on varsin monenlaisia. Ja kyllä ne perheet voivat hajota ilman kakkosiakin. Todennäköisesti ovat jo hajoamassa, kun vieraisiin lähdetään.
        Sivuhuomautuksena totean, että fiksuna ihmisenä varmasti myös ymmärrät, että 10-20 ÄO:lla varustettu henkilö ei sido edes omia kengännauhojaan; saati sitten lukeee ja kirjoittaa ja harrastaa hyvää seksiä rakkaansa kanssa.
        Kun älykkyysosamäärän otit puheeksi, niin luulenpa että kakkoset saattavat olla usein jopa keskivertoa fiksumpaa porukkaa. Osaavat poimia rusinat pullasta. Ja sänkyhommissakin korkeatasoinen korvienväli on kysyttyä tavaraa myös "sen tavaran" lisäksi. Minuakin - likaista kakkosta - arvostetaan sekä hyvien rakastelutaitojeni, että älykkyyteni vuoksi. Tosin varatuista miehistä minulla ei ole kokemusta kuin tästä nykyisestä suuresti rakastamastani miehestä. Mutta ovatpa nuo vapaatkin mm. noiden äsken mainittujen ominaisuuksien vuoksi perääni itkeneet.

        sinuun uppoaa miehen imartelut. Vai että rakastelutaidot. Ahhaahhaa :::::DDDDDDDDDDD)))))))


      • ÄO 142
        hehhheeeee kirjoitti:

        sinuun uppoaa miehen imartelut. Vai että rakastelutaidot. Ahhaahhaa :::::DDDDDDDDDDD)))))))

        Miehen nautinnon voi ihan oikeasti jopa huomata. Hän ei teeskentele, niin kuin sinä ehkä teet. Minäkin nautin aivan suunnattomasti ja sekin miestä miellyttää. Et ole tainnut vastaavaa itse koskaan kokea? Toivottavasti joskus sinullakin käy flaksi! Voin kyllä ulosantisi perusteella epäillä, että se vaatisi sinultakin hieman muuttumista ihmisenä. Rakastelu ei ole pelkkää suorittamista.


      • Anonyymi
        sivusiiri kirjoitti:

        Tiedän puolisoni harjoittaneen muutakin kuin suuseksiä toisten kanssa, eikä hän todellakaan ole niistä jutuista minulle tilivelvollinen. Enkä minä omistani. Ja meidän välistä rakkautta ei mokomat himmennä.

        haha..


    • sivusiiri

      Elämässä ja parisuhteessa on tosiaan paljonkin pahempaa kuin pettäminen tai uskottomuus.

      Moni meistä on niin sinisilmäisiä ja naiveja, että kuvittelevat, rakkaansa oman mielikuvansa mukaiseksi. Ja mikä pahempaa, oma rakas vielä näyttelee olevansa tämän mielikuvan mukainen. Tälläinen kumpanien epärehellisyys toisiaan kohtaan on minusta paljon pahempaa kuin uskottomuus.

      Sivusuhteessa "rakkaus" on usein jopa aidompaa ja rehellisempää, kun toiselle ei tarvitse näytellä mitään - mies ja nainen hyväksyy toisensa sellaisenaan, kaikkine vikoine.

      • suhteen aitoudesta

        Suhteessa pidän tärkeänä sitä, että siinä voi olla itsensä ja olla ihan rehellinen esittämättä tai vaatimatta mitään. Toimia toinen toisensa turvapaikkana ja levähtää hetken kesken oravanpyörän pyörittämisen. Tällainen ei minusta ole väärin.

        Täälläkin on hyviä kirjoituksia ja ykköset kertoo itsestään, mutta se tapahtuu tavaroiden kautta (mitä minulla on, eikä mitä/millainen minä olen). Kakkosten ei pitäisi kadehtia ykkösten tavaroita eikä havitella miehenkään omaisuutta, se on minusta väärin ja surkeaa.


      • pahakakkonen

        Nyt osui sivusiiri asian ytimeen.

        Parasta ystäväni ja minun suhteessa onkin, että saamme olla siinä kaikkine surkeine raadollisuuksinemme ja puutteinemme ja saada silti toisistamme lohtua. Ei tarvitse yrittää yhtään mitään, oma arpeutunut sielu ja ruumis kelpaavat, eikä ole tavoitteita.

        En halua taloja ja tavaroita, haluan vai hetken levähtää sen ihmisen vieressä, painaa pään olkapäälle kun on tilaisuus, kuunnella ja tulla kuulluksi.

        Näin jaksaa, muuten ei.


      • kaks surkeeta
        pahakakkonen kirjoitti:

        Nyt osui sivusiiri asian ytimeen.

        Parasta ystäväni ja minun suhteessa onkin, että saamme olla siinä kaikkine surkeine raadollisuuksinemme ja puutteinemme ja saada silti toisistamme lohtua. Ei tarvitse yrittää yhtään mitään, oma arpeutunut sielu ja ruumis kelpaavat, eikä ole tavoitteita.

        En halua taloja ja tavaroita, haluan vai hetken levähtää sen ihmisen vieressä, painaa pään olkapäälle kun on tilaisuus, kuunnella ja tulla kuulluksi.

        Näin jaksaa, muuten ei.

        elämän murjomaa luuseria, jotka säälittävinä haette "lohtua" toisistanne.

        Kyllä täytyy olla molemmilla tosi surkeeta elämää.


      • kolmehan
        kaks surkeeta kirjoitti:

        elämän murjomaa luuseria, jotka säälittävinä haette "lohtua" toisistanne.

        Kyllä täytyy olla molemmilla tosi surkeeta elämää.

        tässä oli jotakuinkin samaa mieltä. Ihan asiaa.


    • ....

      Olen ykkönen ja olen varmaan joskus ihana ja joskus vähemmän ihana. Olen ihan keskivertonainen, ehkä keskivertoa paremmin koulutettu. Minulla on kaksi lasta, omakotitalo, oma auto, työpaikka, aviomies, jne. Tuskinpa kenenkään ulkopuolisenkaan mielestä minussa on mitään erityisen ihanaa. Varmaan jonkun naimattoman lapsettoman ja lapsia haluavan nelikymppisen mielestä saatan viettää kadehdittavaa elämää, mutta suurin osa todennäköisesti ajattelee minua erittäin keskinkertaisena tapauksena.

      En kyllä koskaan ole kuvitellut, että mieheni olisi mitenkään raahattu väkisin vieraan naisen sänkyyn. En usko edes, että kakkonen olisi häntä erityisemmin tarkoitushakuisesti vietellyt. Olisi kuitenkin lapsellista ja kakkosta aliarvioivaa ajatella, että kakkonen ei olisi ollut osallinen mieheni salasuhteeseen. Jos tuota nimenomaista naista ei olisi ollut, mieheni olisi saattanut pettää jonkun toisen kanssa tai sitten ei. Kyllä kakkonen oli mukana suhteessa ihan omana itsenään ja omasta aktiivisuudestaan johtuen. Myöskään häntä ei pakotettu rooliinsa.

      En ole koskaan kokenut olevani kilpailutilanteessa kakkosen kanssa. Olin todella yllättynyt, että mieheni oli pettänyt minua naisen kanssa, jonka takia ei sitten kuitenkaan halunnut erota. Itse olin valmis muuttamaan kotoa tai maksamaan mieheni ulos talostamme, joten meillä ei ollut mitään noita perinteisiä syitä (talous, talo, yritys) jatkaa väkisin avioliittoamme. En siis edes halunnut pitää kiinni avioliitostamme. Mieheni taivutteluista johtuen suostuin pariterapiaan ja kesti todella pitkään haluta jäädä suhteeseen. Vieläkään en pitelisi kiinni suhteestamme, jos mieheni haluaisi tämän lopettaa.

      Pettäjät eivät välttämättä valehtele kakkosilleen. He kuitenkin kertovat irtonaisia asioita avioliitostaan ja elämästään ja kakkonen muodostaa käsityksensä omista lähtökohdistaan käsin.

      • kirjoitat

        Tuotapa samaa minä ajattelin, kun mieheni suhde työkaverinsa kanssa tuli ilmi. Että tekee niin kuin tahtoo, minä en häntä todellakaan pidättele, jos se kuuluisa sielunkumppani on astunut kehiin. Miksi ihmeessä jäisin rakkaudettomaan kulissiliittoon, kun kerranhan täällä vaan eletään?

        Mieheni halusi kuitenkin jatkaa, vaikka vaikeaa se on ollut, kun jahkaili sen päätöksensä kanssa turhan kauan ja valehteli liikaa.

        En tiedä todellakaan miten meidän käy. Ehkä käytännön syistä olemme vielä yhdessä, itseäni minun pitäisi ajatella enemmän. Että välitänkö hänestä todella vielä.


      • on sellaisia
        kirjoitat kirjoitti:

        Tuotapa samaa minä ajattelin, kun mieheni suhde työkaverinsa kanssa tuli ilmi. Että tekee niin kuin tahtoo, minä en häntä todellakaan pidättele, jos se kuuluisa sielunkumppani on astunut kehiin. Miksi ihmeessä jäisin rakkaudettomaan kulissiliittoon, kun kerranhan täällä vaan eletään?

        Mieheni halusi kuitenkin jatkaa, vaikka vaikeaa se on ollut, kun jahkaili sen päätöksensä kanssa turhan kauan ja valehteli liikaa.

        En tiedä todellakaan miten meidän käy. Ehkä käytännön syistä olemme vielä yhdessä, itseäni minun pitäisi ajatella enemmän. Että välitänkö hänestä todella vielä.

        prosesseja. Aika näyttää miten menee. Voiko antaa anteeksi ja unohtuuko asiat. voi laskea, että siihen menee maks/min 2 vuotta. Riippuen tapauksesta. Ja on vaikeaa käyttäytyä kaikissa tapauksissa siten, että on unohtanut ja anteeksi. On vaan päätettävä ja sovitta, että unohdettuja anteeksiannettuja asioita ei nosta enää pöydälle. Se tarkoitta sitä, että opetellaan kommunikoimaan. Ja se vasta onkin vaikeaa, kun pettäminen voi osittain ollut tapahtunut sen vuoksi, että kommunikointi jotenkin ontuu... ei ole helppoa siis. Pettämisen syytkin voi olla niin erilaisia, vahinkoja, jännityksen hakua, joku vaihe itsessä, identiteettikriisi, joku muu kriisi, lapsellisuutta, itsekkyyttä, miehistä miehuutta yms.


      • kävi
        on sellaisia kirjoitti:

        prosesseja. Aika näyttää miten menee. Voiko antaa anteeksi ja unohtuuko asiat. voi laskea, että siihen menee maks/min 2 vuotta. Riippuen tapauksesta. Ja on vaikeaa käyttäytyä kaikissa tapauksissa siten, että on unohtanut ja anteeksi. On vaan päätettävä ja sovitta, että unohdettuja anteeksiannettuja asioita ei nosta enää pöydälle. Se tarkoitta sitä, että opetellaan kommunikoimaan. Ja se vasta onkin vaikeaa, kun pettäminen voi osittain ollut tapahtunut sen vuoksi, että kommunikointi jotenkin ontuu... ei ole helppoa siis. Pettämisen syytkin voi olla niin erilaisia, vahinkoja, jännityksen hakua, joku vaihe itsessä, identiteettikriisi, joku muu kriisi, lapsellisuutta, itsekkyyttä, miehistä miehuutta yms.

        siten, että mieheni ei halunnut enää jatkaa, ja minä en enää pystynyt unohtamaan saatuani tietää seksisuhteesta. Nyt ollaan oltu erillämme pari vuotta. Vastapuolella on jo vauva, naimisiin on menty. Itse vasta tässä toivun, hyvää matkaa jo ylöspäin menossa. Mutta ei se ole helppoa. Kuitenkin helpompaa kuin se, että elin yli vuoden valheessa ja laiminlyönnin alla. Enkä sitä itse edes tiennyt kunnolla. Tiedostin kyllä, mutta en ymmärtänyt sen johtuvan pettämisestä. Niin hyvin valheet osattiin muotoilla. Ne oli työreissuja, harrastusreissuja yms. Ei kait siinä, jos rakkaus loppuu, niin nykymittapuun mukaanhan se on hyväksyttävää hakea se muualta. Onko se sitten kestävää kehitystä, siitä voi olla montaa mieltä. Myös nykymittapuun mukaan ei ole toivottavaa kituttaa huonossa suhteessa. Onko sekään sitten itsensä kannalta kehittävää? Ei välttämättä. Toisaalta itse ei ehkä voi muuttua ennenkuin vasta paremmassa suhteessa. Huonossa suhteessa jää junnaamaan vääriin kuvioihin, eikä pääse niistä ikinä irti. Kommunikointi urautuu ns. huonoon toimintakulttuuriin. Pitäisi jaksaa tehdä suhteelle kunnon remontti. Onko nykyihmisellä siihen motivaatiota? Miehelläni (entinen) ei ainakaan ollut. Saa nähdä mitä tulevaisuus siis tuo tullessaan. Itse ainakin koen vielä olevani jotenkin hukassa, mutta toivottavasti se oma minä siitä eheytyy, ja tajuan vihdoin, että huonoissa suhteissa ei tosiaankaan kannata roikkua siinä toivossa, että se siitä paranee. Kun siihen kehittämiseen ja remonttiin tarvitaan kaksi...


    • Ihana Ykkönen

      Kyllä, pidän miehestäni kiinni eikä minulla ole pienintäkään aikomusta lempata häntä, vaikka hänen toisista naisista tiedänkin. Miksi vaihtaisin hänet toiseen pettävään mieheen? En nimittäin tiedä lähipiirissä YHTÄÄN miestä, joka ei olisi joskus pettänyt vaimoaan. Siis yhtään!

      • hyvähyvä

        Näillä palstoilla on kaiken laista moraalin torven soittajaa, mutta vihdoosta viimein saatiin tänne oikeaa puhetta! Ei se vaihtamalla parane kun pettäminen kuitenkin kuuluu nyky käsityksen mukaan parisuhteeseen. Uskovaisen omaisuus on yhteistä niinkuin sanotaan ja tuota ajatusta pitäisi vaalia. Oma vaimoni otti vuosi sitten eron muiden naisten takia enkä vieläkään voi käsittää miksi!? Annoin kotona kuitenkin hänellekin huomiota enkä hässinyt hänen tuttujen kanssa. Sisaren parasta ystävää kyllä mistä se haloo sitten nousikin.


      • hääräily
        hyvähyvä kirjoitti:

        Näillä palstoilla on kaiken laista moraalin torven soittajaa, mutta vihdoosta viimein saatiin tänne oikeaa puhetta! Ei se vaihtamalla parane kun pettäminen kuitenkin kuuluu nyky käsityksen mukaan parisuhteeseen. Uskovaisen omaisuus on yhteistä niinkuin sanotaan ja tuota ajatusta pitäisi vaalia. Oma vaimoni otti vuosi sitten eron muiden naisten takia enkä vieläkään voi käsittää miksi!? Annoin kotona kuitenkin hänellekin huomiota enkä hässinyt hänen tuttujen kanssa. Sisaren parasta ystävää kyllä mistä se haloo sitten nousikin.

        onkin just erityisen loukkaavaa.

        Muistakaa aina, että loukkaavinta näissä tilanteissa on juuri se, että kun muutkin ihmiset saavat tietää. Jos kunnioittaa ja arvostaa puolisoaan, ei kuksi liian läheisten kanssa. Joku roti se pitää pettäjälläkin olla, ihan oikeesti.


      • Sinkku :)
        hyvähyvä kirjoitti:

        Näillä palstoilla on kaiken laista moraalin torven soittajaa, mutta vihdoosta viimein saatiin tänne oikeaa puhetta! Ei se vaihtamalla parane kun pettäminen kuitenkin kuuluu nyky käsityksen mukaan parisuhteeseen. Uskovaisen omaisuus on yhteistä niinkuin sanotaan ja tuota ajatusta pitäisi vaalia. Oma vaimoni otti vuosi sitten eron muiden naisten takia enkä vieläkään voi käsittää miksi!? Annoin kotona kuitenkin hänellekin huomiota enkä hässinyt hänen tuttujen kanssa. Sisaren parasta ystävää kyllä mistä se haloo sitten nousikin.

        Ei tarvinnut ku lukea eka lause niin jo tiesi että oli mies kyseessä....Ei kannata vakiintua jos ei kestä parisuhdetta pettämättä,se on väärin sitä toista kohtaan.On eri jos yhdessä sovitte että saa MOLEMMAT käydä vieraissa.


      • et silleen
        hääräily kirjoitti:

        onkin just erityisen loukkaavaa.

        Muistakaa aina, että loukkaavinta näissä tilanteissa on juuri se, että kun muutkin ihmiset saavat tietää. Jos kunnioittaa ja arvostaa puolisoaan, ei kuksi liian läheisten kanssa. Joku roti se pitää pettäjälläkin olla, ihan oikeesti.

        haluaisi tutun jälkeen samaa lelua. Siinä on jotain loukkaavaa. Kumma kun kakkoselle kelpaa minun käyttämä kotilelu :9


    • <Mies29>

      "Haloo ihmiset on tässä elämässä pahempaakin kuin pettäminen"

      Mitäs ajattelet siitä että saa turpaansa pettämisen takia? Ei kai se nyt kovin pahaa sekään ole, mustelmat paranee parissa viikossa ja katkenneet hampaatkin saadaan nykyään kondikseen.

    • nimitellään

      kakkosia koska he tekevät tietoisen siirtonsa jo varatun miehen suhteen ja sen katsotaan olevan löyhä moraalista ja röyhkeää.

      Kyllä sen varmaan sitten ymmärtää kun tulee itsekin petetyksi sen ihmisen puolesta jota olisi niin kovin halunnut vaan rakstaa ja luottaa häneen.

      Helppoa on huudella jos ei tunteet ole kovin syvät ja haavat sitäkin syvemmät!!

      • "kakkonen"

        ..sen verran että onnitä ainakin tässä tapauksessa mukana.....ei ne "oikeat ja aidot" tunteet ole luvallisia vaan siinä "oikeassa" parisuhteessa....


      • sivusiiri
        "kakkonen" kirjoitti:

        ..sen verran että onnitä ainakin tässä tapauksessa mukana.....ei ne "oikeat ja aidot" tunteet ole luvallisia vaan siinä "oikeassa" parisuhteessa....

        Tiedän, mitä tarkoitat ja ymärränkin. Nuorena alle 40 en olisi itsekään ymmärtänyt saati sitten hyväksynyt.

        Kyllä pyöveleitä aina riittää, jokaiselle löytyy kyllä joku tuomari pään tiputtamaan.

        Mutta kuka meistä voi sanoa olevansa toista parempi ihminen?

        Kuka meistä voi sanoa, että minun tunteet ovat aidommat ja oikeammat kuin jonkun toisen?

        Kuka uskaltaa väittää elävänsä oikeammin kuin joku toinen?

        Kuka edes tietää mikä on oikein ja mikä väärin tässä maailmassa?

        Jos joku väittää, että kirkon ja uskonnon sana on se oikea. Niin kuka on se rohkea, joka uskaltaa väittää, mikä uskonnoista on se oikea? Ja jos se olisi kristinusko, niin kuka uskaltaa väittää, että elää sen sääntöjen mukaan? Kuka elää tuhat tai kaksituhatta vuotta vanhan raamatun oppien mukaan (kirjaahan on uudistettu 2000 vuodessa lukemattomia kertoja ja "nykyaikaistettu").

        Todellisuudessa ME KAIKKI olemme aivan yhtä arvokkaita tai arvottomia ihmisiä tunteinemme. Surullista lukea kirjoituksia, joissa toiset "ylentävät" itsensä ja "alentavat" kanssaihmiset näkemyksineen.


      • kuka meistä
        sivusiiri kirjoitti:

        Tiedän, mitä tarkoitat ja ymärränkin. Nuorena alle 40 en olisi itsekään ymmärtänyt saati sitten hyväksynyt.

        Kyllä pyöveleitä aina riittää, jokaiselle löytyy kyllä joku tuomari pään tiputtamaan.

        Mutta kuka meistä voi sanoa olevansa toista parempi ihminen?

        Kuka meistä voi sanoa, että minun tunteet ovat aidommat ja oikeammat kuin jonkun toisen?

        Kuka uskaltaa väittää elävänsä oikeammin kuin joku toinen?

        Kuka edes tietää mikä on oikein ja mikä väärin tässä maailmassa?

        Jos joku väittää, että kirkon ja uskonnon sana on se oikea. Niin kuka on se rohkea, joka uskaltaa väittää, mikä uskonnoista on se oikea? Ja jos se olisi kristinusko, niin kuka uskaltaa väittää, että elää sen sääntöjen mukaan? Kuka elää tuhat tai kaksituhatta vuotta vanhan raamatun oppien mukaan (kirjaahan on uudistettu 2000 vuodessa lukemattomia kertoja ja "nykyaikaistettu").

        Todellisuudessa ME KAIKKI olemme aivan yhtä arvokkaita tai arvottomia ihmisiä tunteinemme. Surullista lukea kirjoituksia, joissa toiset "ylentävät" itsensä ja "alentavat" kanssaihmiset näkemyksineen.

        on niin syytön että voi huoletta kivitellä sinne tänne?


      • täällä kirjoteltaisiin
        kuka meistä kirjoitti:

        on niin syytön että voi huoletta kivitellä sinne tänne?

        niin pettäjät ja kakkoset ei muutu miksikään. Samat jutut vuodesta toiseen. Samaa paskan jauhantaa ja typeriä fraaseja. Pettäminen on minusta ok, aikuinen tekee mitä itse haluaa, jos moraalisesti hyväksyy oman käytöksensä. Petetyn haukkuminen ja kaikille antavan salapanon puolustaminen alkoi minua enempi naurattaa kuin itkettää.. :) Että suuret tunteet juu, kakkonenkin vannoi muuttuneensa, kun oma ukkonsa kertoi minulle ja miehelleni faktoja tämän naisen touhuista.. Anna mun kaikki kestää, mieheni jopa uskoi kakkosta. Muutaman kuukauden kuluttua jäi sekä kakkosen oma mies, että minun ukkoni, kun rakastui taas kolmanteen, tai siis kuinka monenteen mieheen. Baariin lähtiessään oli vannonut miehellensä taas kerran oppineensa virheistään. Sille tielleen jäi, kun ihana rakas löytyi teinibaarista. Että sitä rataa.. Kiitti moiiii.


      • --olematon--
        sivusiiri kirjoitti:

        Tiedän, mitä tarkoitat ja ymärränkin. Nuorena alle 40 en olisi itsekään ymmärtänyt saati sitten hyväksynyt.

        Kyllä pyöveleitä aina riittää, jokaiselle löytyy kyllä joku tuomari pään tiputtamaan.

        Mutta kuka meistä voi sanoa olevansa toista parempi ihminen?

        Kuka meistä voi sanoa, että minun tunteet ovat aidommat ja oikeammat kuin jonkun toisen?

        Kuka uskaltaa väittää elävänsä oikeammin kuin joku toinen?

        Kuka edes tietää mikä on oikein ja mikä väärin tässä maailmassa?

        Jos joku väittää, että kirkon ja uskonnon sana on se oikea. Niin kuka on se rohkea, joka uskaltaa väittää, mikä uskonnoista on se oikea? Ja jos se olisi kristinusko, niin kuka uskaltaa väittää, että elää sen sääntöjen mukaan? Kuka elää tuhat tai kaksituhatta vuotta vanhan raamatun oppien mukaan (kirjaahan on uudistettu 2000 vuodessa lukemattomia kertoja ja "nykyaikaistettu").

        Todellisuudessa ME KAIKKI olemme aivan yhtä arvokkaita tai arvottomia ihmisiä tunteinemme. Surullista lukea kirjoituksia, joissa toiset "ylentävät" itsensä ja "alentavat" kanssaihmiset näkemyksineen.

        Jotkut naiset ajavat miehensä rajan ylitse vittuilemalla ja oikein kerjäämällä selkäsaunaa.

        Kuka meistä on valmis tuomitsemaan nurkkaan ajetun, jolle jää vain yksi keino itsensä puolustamiseen henkisen väkivallan alla?


      • tuomitsee
        --olematon-- kirjoitti:

        Jotkut naiset ajavat miehensä rajan ylitse vittuilemalla ja oikein kerjäämällä selkäsaunaa.

        Kuka meistä on valmis tuomitsemaan nurkkaan ajetun, jolle jää vain yksi keino itsensä puolustamiseen henkisen väkivallan alla?

        fyysisen väkivallan käytön. Tämä ei ole edes mielipidekysymys, fyysinen väkivalta oikeudellisesti sanktioitu. Missään tilanteessa ei saa lyödä, vaikka sulle kuinka v--ttuillaan tai sua petetään, niin ei..


      • ?????????????
        tuomitsee kirjoitti:

        fyysisen väkivallan käytön. Tämä ei ole edes mielipidekysymys, fyysinen väkivalta oikeudellisesti sanktioitu. Missään tilanteessa ei saa lyödä, vaikka sulle kuinka v--ttuillaan tai sua petetään, niin ei..

        henkisen väkivallan käytön, miksi se hyväksytään helpommin kuin fyysinen, vaikka jäljet ovat usein tuhoisammat


      • on näkyvissä
        --olematon-- kirjoitti:

        Jotkut naiset ajavat miehensä rajan ylitse vittuilemalla ja oikein kerjäämällä selkäsaunaa.

        Kuka meistä on valmis tuomitsemaan nurkkaan ajetun, jolle jää vain yksi keino itsensä puolustamiseen henkisen väkivallan alla?

        nämä viimeaikaiset keskustelut
        Henkinen väkivalta hyväksyttyä?
        ja
        GALLUP! Saako käydä käsiksi jos pet...

        hoh hoijaa

        etkä sielläkään saanut kannatusta provollesi


    • tämä..

      ..et kakkoset ei osallistu muuhun kuin panemiseen miehen elämässä.. Kun mmieheni petti soitin kakkoselle ja pyysin osoitetta johon voin lähettää miehen likavaatteet pesuun.. Ja sit kun mies oli tehnyt sellaisen yhden typerän sotkun niin pyysin kakkosta siivoon sen leimas mut hulluks.. niin mulla kesti se siivous 5tuntia.. mutta sain lähes puhtaaksi kaikki.. vaikka kaikki oli vihreänhomeen peitossa.. ja se oli todellakin pestävä .. ei kakkonen osallistunut näihin arkisiin toimiin mitenkään.. kyllä hänelle mieheni muna kelpaa mutta mitään ei sen eteen tee.. minä sentään tiskaan, kokkaan, pesen pyykit ja siivoon ja vielä viihdytän miestäni sängyssä joten ei ole hänellä edes seksin puutetta miks menee vieraisiin.. ja sitä on noin 4-5 kertaa viikossa minä kyl haluisin enemmänkin.. ja tiedän et mieheni todella nauttii siitä kanssani kyllä sen näkee.. tulkaa kakkoset kattoon mikä se mies oikeesti on arkiasioissa.. meillä se kun ei tee kotitöitä pätkääkään.. vaikka molemmat ollaan työelämässa. ja vuorokaudessa molemmilla yhtä monta tuntia.. tiedän senkin että mieheni osaa puhua ummet ja lammet ja saa naiset uskomaan että toisessa on vikaa mutta kyllä ainakin meillä se syyllinen on mies.. sen olis hyvä katsoa peiliin mitä tekee. tiedän et jos minä tekisin samoin niin helvetinmoinen meteli nousis. mutta enpä aio alentua hänen ja hänen 20 kakkosensa tasolle.. sillä myös teitä kakkosia ainakin minun mieheni pettää niillä toisilla kakkosilla.

      • Anonyymi

        Kakkosellahan ei arki tule koskaan vaan kaikki on ihanaa. Sitten kun tulee huomaavat olevansa addiktin kanssa pulassa. Ne kun osaavat valehdella, kierrättää asioita. Heistä tulisi mainioita lavastajia teatteriin. Mikä hukattu voimavara !
        Kakkosetkin osaavat kaikenlaista. Miesten paikannus on huippuluokkaa. Karttaohjelmat päällä kun seurataan missä mennään. Jalkapanta enää puuttuu. Onko tervettä käytöstä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkosellahan ei arki tule koskaan vaan kaikki on ihanaa. Sitten kun tulee huomaavat olevansa addiktin kanssa pulassa. Ne kun osaavat valehdella, kierrättää asioita. Heistä tulisi mainioita lavastajia teatteriin. Mikä hukattu voimavara !
        Kakkosetkin osaavat kaikenlaista. Miesten paikannus on huippuluokkaa. Karttaohjelmat päällä kun seurataan missä mennään. Jalkapanta enää puuttuu. Onko tervettä käytöstä ?

        Paras vannomatta. Ettei vaan sinusta tule jossain elämän varrella ”kakkosta”. Pidä kovasti huoli ettet jää kakkoseksi nykyisessä suhteessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras vannomatta. Ettei vaan sinusta tule jossain elämän varrella ”kakkosta”. Pidä kovasti huoli ettet jää kakkoseksi nykyisessä suhteessasi.

        Eiköhän suurin osa ajattele et jos menee niin menee. Aika typerä varoitus, koska se on vain hyvä asia kun huomaa että puoliso ei enään välitä. Petetty saa jatkaa elämäänsä ilman valehteleva pettäjää. Petetty kierrättää vain pas. kan eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras vannomatta. Ettei vaan sinusta tule jossain elämän varrella ”kakkosta”. Pidä kovasti huoli ettet jää kakkoseksi nykyisessä suhteessasi.

        Outoa uhkailla sivustolla tuohon tyyliin. Ei kukaan voi tietää toisten taustoja. Kyllä se kotona oleva tietää ne ” oudot mieltymykset ”. Ne paljastuvat sitten vasta myöhemmin. Monet naiset jäävät suojelemaan lähipiiriään. Siinä ei ole mitään väärää vaan päinvastoin kunnioitettavaa. Olisi syytä ajatella muitakin eikä omaa napaansa.


    • Anonyymi

      Kakkonen = Likanen

      Kakkonen = Exit only

      Menkää pois kakkaset.

    • Anonyymi

      Miksi aloittajaa ylipäätänsä häiritsee tällainen huorittelu.
      Väärään osoitteseen nämä huutelut menevät.
      Tyyli se on sekin että roikkuvan kultamussun kasvot pelastetaan ja mies voi tehdä mitä haluaa.
      Nämä ressukka naiset ne on niitä pahimpia luusereita, jotka kotona käyttävät tilannetta hyväkseen.

    • Anonyymi

      Olisitko vihainen jos miehelläsi olisi toinen nainen ja kokisit että elämäsi meni hukkaan ja todennäköinen ero tulossa. Omaisuuden jako, lasten asema, asuminen kaikki pitäisi miettiä uusiksi. Sama millä nimityksellä petetty nimittelee, mutta olette sairaan kylmiä ihmisiä kun alatte petoskumppaniksi. Teitä todella vihataan ja syy on petetyn romahdus.

    • Anonyymi

      Kyllähän näillä ihmisillä täytyy olla häiriintynyt peroonallisuus. Tv:ssä pyörinyt ohjelma riippuvuuksista. He kiertävät kehää ja häpeävaiheen jälkeen alkaa uuden suunnittelu, toteutus, katumus ja suunaton häpeä. Taloudelliset menetykset isoja. Ihan sama kuin alkoholisti, joka lupaa lopettaa juomisen. Lisää on saatava ja seksiaddiktille se on monesti ammattilaista. Toki kaikkiruokaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe