Tumma/vaalea?

no tumma tietenkin!

Olen tumma mies. Siis suomalaiseksi mieheksi todella tumma. Rusketun helposti näin kesäisin. Hiukset, kulmakarvat ja parta ovat kaikki mustaa. Silmät tosin sellaiset sinivihreät. Olen myös aina pitänyt enemmän tummista kuin vaaleista naisista. Muutaman vaalean helmenkin olen toki joskus tavannut mutta yleisesti ottaen tummat latinotyyliset tytöt sytyttävät enemmän.

Mutta.

Onko se niin, että Suomessa vaaleat pariutuvat tummien kanssa ja tummat pariutuvat vaaleiden kanssa?

Mitenkäs teidän palstan tummien naisten laita on? Onko oma suosikkinne sellainen pohjoismainen vaalea viikinki? Voiko tumman naisen miesihanne olla myöskin tumma vai onko sen niin että näissä "väriasioissa" vastakohdat yleensä vetävät toisiaan puoleensa? Eli olenko itsekin tuomittu viettämään elämäni blondien kanssa vaikka pidänkin tummista enemmän? =)

Niin ja usein kuulee sanottavan, että semmoisten latinotyyppisten miesten yksi iso "miinus" on se, että he ovat aika lyhyitä. Itselläni ei tätä "ongelmaa" ole, sillä vaikka olenkin tosi tumma, niin olen 188 senttiä pitkä.

24

3101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ite oon tummahiuksinen nainen,ja tummahiuksiset miehet miellyttää enemmän siis hiuksiset,en ikinä ottas mitään ulkomaalasta miestä ainakaan mustaa miestä,yök.Blondit ei kiinnosta ollenkaan.

      • no tumma tietenkin!

        No siinä on sitten ainakin yksi tumma tyttö, jota eivät vaaleat miehet sytytä. Ehkä mullakin on sitten vielä toivoa saada se oma tumma nainen kainaloon. =)

        Ja oon muuten varma, että oot 100 kertaa kuumempi pakkaus kuin vaaleat tyttökaverisi!


    • ja tumma mies

      Olen tummahiuksinen, ruskeatukkainen hieman italialaisnaisten tyyppinen nainen. Ja olen aina tuntenut vetoa tummiin miehiin, vaaleitakin on tullut kokeiltua ja vastenmielisyys vaalea miestä kohtaan on vain kasvanut. Mielestäni vaaleat miehet ovat jotenkin epämiehekkäitä.

      Olen naimisissa tumman, helpostiruskettuvan, maskuliinisen, keskimittaisen miehen kanssa ja tunnen vielä vuosikymmenienkin jälkeen uskomatonta vetovoimaa häntä kohtaan. Ja tunne on molemminpuolinen; mies pitää minua vielä kauneimpana näkemistään naisista.

      Eli ainakin minä tummana naisena ihailen (siinä mielessä) tummia miehiä.

      • no tumma tietenkin!

        Onnea pitkäikäiselle tummalle pariskunnalle! Olette varmasti komea näky yhdessä ja sä olet varmasti mieletön kissa! Itsekin haaveilen just sellaisesta italialais/espanjalaistyyppisestä naisesta. Itse asiassa mulla onkin yksi sellainen kiikarissa...mut aika näyttää! =)


      • metsästykselle!
        no tumma tietenkin! kirjoitti:

        Onnea pitkäikäiselle tummalle pariskunnalle! Olette varmasti komea näky yhdessä ja sä olet varmasti mieletön kissa! Itsekin haaveilen just sellaisesta italialais/espanjalaistyyppisestä naisesta. Itse asiassa mulla onkin yksi sellainen kiikarissa...mut aika näyttää! =)

        Tummalle miehelle löytyy aina ottajia ja ihailijoita!


    • mutta...

      ...kyllähän niissä tummissa miehissä silmä lepää. =)
      Ja tämä nyt sitten oli tosin vaalean naisen mielipide. Tosi kaveripiiristä löytyy paljon tummia naisia, jotka ovat ihan samaa mieltä.

    • itse tumma

      Pidän tummia miehiä komeampina mutta olen aina rakastunut vaaleaan, eli loppupelissä tukan värillä ei mitään väliä.

    • pakko kysyä

      Ihanko oikeasti tummuus tai vaaleus on valintakriteeri? Huhhuh.

      • selittää

        Ei se tummuus tai vaaleus ole ainoa valintakriteeri mutta tosiasia on, että sillä on merkitystä kokeeko toinen puolisonsa ulkonäön miellyttäväksi. Ja juuri tämä tumma/vaalea aspekti on yksi näkyvimmistä ulkoisita ominaisuuksista.

        Itsekään en voisi koskaan olla vaalean miehen kanssa koska en koe heitä mitenkään puoleensavetäviksi. Olipa mies kuinka hurmaava tahansa hän ei sytytä, jos hän on vaalea. Eipä näåitä osaa sen kummemin selittää.

        Kaikille tummien miesten ihalijoille...Kai seuraatta sunnuntaisin TV2:n Ihanaa Elisaa, siellä on aivan uskomattomia komistuksia kymmenittäin!!!!


      • Anonyymi
        selittää kirjoitti:

        Ei se tummuus tai vaaleus ole ainoa valintakriteeri mutta tosiasia on, että sillä on merkitystä kokeeko toinen puolisonsa ulkonäön miellyttäväksi. Ja juuri tämä tumma/vaalea aspekti on yksi näkyvimmistä ulkoisita ominaisuuksista.

        Itsekään en voisi koskaan olla vaalean miehen kanssa koska en koe heitä mitenkään puoleensavetäviksi. Olipa mies kuinka hurmaava tahansa hän ei sytytä, jos hän on vaalea. Eipä näåitä osaa sen kummemin selittää.

        Kaikille tummien miesten ihalijoille...Kai seuraatta sunnuntaisin TV2:n Ihanaa Elisaa, siellä on aivan uskomattomia komistuksia kymmenittäin!!!!

        Huhhuh, aivan naurettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh, aivan naurettu

        Naurettavaa


    • miehet parhaimpia

      tosin ihmisten välinen kemia tärkein, oli tukka millanen tahansa. Niin, ja olen itse blondi ja rusketun upeasti.

    • longoria

      Ei se hiustenväristä ole kiinni. Pituus, raamikkuus, pilke silmäkulmassa, tietty "raavasmies-asenne" ja älykkyys ovat huomattavasti tärkeämpiä.

      Tosin huomaan kyllä helpommin katukuvasta vähemmän hyvännäköisetkin tummat miehet, mutta vastaavasti vaalean viikingin on oltava poikkeuksellisen komea saadakseni huomioni osakseen.

      Itse olin vaalea tavatessani todella upean tumman miehen, joka jätti minut tajutessaan että olinkin brunetti. Niiiin pinnallista, enkä itse halua vajota samalle tasolle, siksi pidän edelleen kiinni siitä, ettei hiustenvärillä ole väliä ;)

      • hah

        Hiustenväriin voi vaikuttaa enemmän kuin esimerkiksi pituuteen ja raamikkuuteen.

        Kuinka nainen joka haluaa lapiolla naamaan lyodyn "raavaan miehen" on vähemmän pinnallinen kuin nainen joka haluaa mallipojun joka huolehtii itsestään muttei ole mikään järkäle.

        Kommenttisi on yhtä fiksu, kuin että vaatisin miehenä vähintään D-kupin ja vatsassa ei saa olla grammaakaan ylimääräistä, mutta tämä ei ole pinnallista koska en halua blondia naista.

        Jopa karvaisen selän vaatiminen ON pinnallista koska vaaditaan ulkoista tekijää johon ei voi vaikuttaa, sitä ei monen logiikka vain tajua.


    • mieluummin

      tai ristivärinen, mutta kyllä tummatkin on hyviä. Minua ei vaan hirveästi sytytä luolamiehet pikimustine rintakarvoineen ja kulmakarvoineen... mutta olen itsekin vaalea, ei siis hätää :)

    • miellyttää

      silmää enemmän. Tummat hiukset, tummat kulmat, tumma ihon pigmetti ja mieluiten tummansiniset silmät. Mutta se on vain ulkonäköihanne.

      Itse olen ristivärinen, pisamainen ja vihreäsilmäinen ja mieheni on vaalea.

    • yökielo

      olen suomalaiseksi naiseksi aikas tummapiirteinen, mutta ihoni on maidonvaalea ja silmät sinivihreät. Itseäni miellyttää musta/ruskea hiuksiset miehet joilla on tummat kulmakarvat(eli siis selkeät piirteet)
      En pidä sellaisista vaaleista, "haaleista" miehistä...ei vaan sytytä tätä tytsyä!

    • ja tulinen

      Täällä eräittäin tumma tyttö, italianoksikin luultu.

      Pidän kaikenmoisista kundeista. Olen huomannut että se pään sisältö kruunaa kaiken. Katselen kausiluonteisesti tietyn tyyppisiä kundeja.

      Nyt olen kuitenkin jo vuoden ajan seurustellut itseäni 40cm pidemmän ja vaalean suomipojan kanssa. Rakastan hänen ulkonäköään sekä luonnetta. :)

      Mutta kyllä olen sitä mieltä että tumma voi löytää itselleen tumman tulisen kumppanin. Tottakai!

    • no tuota ...

      jopa pistit syväluotaavan kysymyksen!! tyhmä on tyhmä olivatpa karvat min värissii tahans.

    • Demolition Girl

      Ite oon aika tumma tytsy. Ihan ruskeat silmät, melkein mustat, hieman valaistuksesta riippuen. Kulmat ovat tummat ja hiukset punertavan ruskeat.

      Ja tummat miehet ovat nam! Siis oikeasti tummat. Mustat hiukset jne. Mut tummissakin miehissä on ulkonäköeroja. Jotkut turkkilaiset eivät oikein nappaa mut esim. espanjalaiset ovat herkullisia.

      Itse asiassa tää ap. kuulostaa sinivihreine silmineen ja 188-senttisine vartaloineen erittäin hyvältä. Jos näkisin jossain tollaisen jannun, niin tekis kyllä kovasti mieli tulla juttelemaan. =)=)

    • tumma neitonen

      Eli olen itse myös tosi tumma, tummat hiukset ja ruskeat silmät, rusketun erittäin helpolla...

      Ja ehdottomasti haluan rinnalleni tumman ja minua pidemmän miehen (itse olen 172cm), vaaleat eivät oikein sytytä, niissä ei ole sitä jotain. Toki on vaaleitakin komeita. Esim exäni oli vaaleahko, mutta ei mikään luonnonblondi. Sellaista en haluaisi.

    • ...

      Minä en myöskään ole koskaan ollut kiinnostunut vaaleista miehistä, ei minulla mitään tietoisesti heitä vastaan ole, mutta eivät he vain oikein sytytä. Itse olen myös todella tumma suomalaiseksi.

    • oikeastaan

      aina tuntenut vetoa ristiverisiin, pitkiin miehiin. En ole ollut tumman kanssa, enkä ihan vaaleankaan...niin no ei sitä nyt lasketa jos on värjätyt hiukset puoleen jos toiseen, mutta siis luonnostaan taitaa kaikki olla siltä väliltä. Niin ja itse siis olen tumma.

    • mini-mii

      itse olin lapsena vehnän vaalea hiuksiltani, mutta nykyään on hiukset tummuneet. Kyllä se vaan niin on, että tummat silmät tumma tukka sytyttää. Useimmilla suomalaisilla on joko siniset, harmaat tai vihertävät silmät, siksi ruskeat silmät ihastuttaa. Ulkomailla huomaa sen eron, että siellä jos suurin osa on tummia,niin he tykkäävät usein vaaleista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27890
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17807
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      354
      9341
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6368
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4183
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3781
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      32
      1925
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1477
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1235
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1177
    Aihe