TUSKA MUN ELÄMÄS
Oli elämäni kerran kuin ukkospilvi/
nyt se on kuin pahamainen myrsky/
mun kyyneeleet valuu pitkin poskii/
niinkuin rankka sade kesä yönä/
seinät kaatuu päälle/
tää on vast alkuu/
KERTSI
Elämäni on harhaa/
se tuottaa tuskaa enkä enää aurinkoo nää/
päivä tää on kuin kiero mato/
yhtä ruma ja kankea, voi ei/
elämäni on harhaa/
sit seuraavaks tulee onneton olo/
kun kaapista tippuu vaatteet mun päälle/
ja ruokaa ei oo eikä kauppaan pääse/
mä haluun kuolla/
kukaa ei kuuntele/
elämä ei maistu miltään/
se on mautonta/
tääki on vast alkuu/
KERTSI
Elämäni on harhaa/
se tuottaa tuskaa enkä enää aurinkoo nää/
päivä tää on kuin kiero mato/
yhtä ruma ja kankea, voi ei/
elämäni on harhaa/
sit yks päivä päätin kaiken lopettaa/
päätin lopettaa tän paskan/
tiedän keinonkin miten pääsen pois/
mut ei tarvinnut onneks tehdä mitää/
salama iski muhun/
sain kolahduksen ja kaikki loppu/
KERTSI 2 x
nyt ei tuu enää alkuu/
TÄSSÄ KORJAUS !
DJ SANTO'S
0
395
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275434
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333603Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533512Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263397Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1242996Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322727Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint212409Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205- 412142