Kirjottelin hyvät juhannukset muutamalle profiilille. Ei tullut vastausta. Tavallisessa elämässä ihminen vastaa, jos hänelle toivotetaan jotain. Vaikka vain pelkän kiitoksen. Täällä se ei tunnu olevan tarpeen. Täällä ei olla normaaleja.
Ei aina tarvi tiukasti tuijottaa vain sitä mitä haluan, vaan olla ystävällinen, tavallinen ihminen ja vastata ystävälliseen yhteydenottoon.
Kaikesta huolimatta Hyvää Juhannusta kaikille!
Normaali
16
1254
Vastaukset
- olen huomannut
muuallakin netissä.Vähät ihmiset välittävät nykyisin toisten sanomisista,vaikka niitä en tusinatyyliin kirjoittele.
Nyt se on leikin loppu..enää en kenellekään toivottele yhtään mitään.. ehkä hyvää loppuelämää.
Hauskaa junannusta ja tukehtukaa omaan välinpitämättömyyteenne;)- ihmisiä
vain pelkkiä ihmisenkuvatuksia
- olla osittain...
ihmisiä kirjoitti:
vain pelkkiä ihmisenkuvatuksia
oikeassa.
kyllä täällä kohteliaitakin ihmisiä löytyy, mutta ne (=niin kuin te?) joko oppivat paikan tyylin, tai jättävät homman sikseen.
kai se persoonallisuus kannattaa; erottuu massasta. valehtelu ei kannata. se näkyy saman tien, kun tavataan. --> turhaa ajan/rahan/energian haaskausta.
olette oikeassa; sinkut-palstalta näkee nopeasti, miten homma toimii. oma toiminta sen mukaan.
mutta kai se kannattaa yrittää(?)... voihan täältäkin jotain löytyä(??)
toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato. - minä täältä
HAUSKAA JUHANNUSTA!
- myös!
minä täältä kirjoitti:
HAUSKAA JUHANNUSTA!
hyvää juhannusta! :)
- jussia olen
toivotellut monelle täällä netissä,mutta vastausta ei tule,vaikka lukevat viestin..outoa ,en ymmärrä,minulla on kyllä tapana vastata kaikkiin järkeviin viesteihin....
- Rane1967
Siinä taisi käydä niin, että juhannustoivotusten saajat kävivät katsomassa profiiliasi ja totesivat ettet ole heidän tyyppiä - joten ei vastausta edes kohteliaaliseen hyvän juhannuksen toivotukseen.
Kyllä täällä onneksi on noita kohteliaitakin ihmisiä, jotka vastaavat viesteihin. Jokin aika takaperin kysyin yhdeltä naiselta erästä asiaa, ja sieltä tuli nopeasti kohtelias vastaus.
Hyvää juhannusta myös sinulle!- katriinakakkonen
Mukavaa juhannusta kullekin säädylle.
- Duonela
Ekana naiset pyytävät profiilissaan että olisi kiva lukea viestejä joihin on edes jonkin verran panostettu. Noh, siinä sitten kirjoittelet sellaisen ja odotat pari kolme päivää vastausta, käyt katsomassa postisi ja kas kummaa, ei uusia viestejä -.-
Onko se oikeasti ylivoimaista lähettää miehelle paluupostissa viesti tyyliin "En usko että olet mun tyyppiäni" tms. ? Alkaa kyllä toden teolla ottamaan päähän ettei edes tuollaista viitsitä tehdä. Tähän mennessä vain yksi nainen on laittanut kohteliaasti paluupostissa tuollaisen ilmoituksen, kiitokset hänelle.
Niinjoo, hyvät jussit kaikille! - Rane1967
Duonela kirjoitti:
Ekana naiset pyytävät profiilissaan että olisi kiva lukea viestejä joihin on edes jonkin verran panostettu. Noh, siinä sitten kirjoittelet sellaisen ja odotat pari kolme päivää vastausta, käyt katsomassa postisi ja kas kummaa, ei uusia viestejä -.-
Onko se oikeasti ylivoimaista lähettää miehelle paluupostissa viesti tyyliin "En usko että olet mun tyyppiäni" tms. ? Alkaa kyllä toden teolla ottamaan päähän ettei edes tuollaista viitsitä tehdä. Tähän mennessä vain yksi nainen on laittanut kohteliaasti paluupostissa tuollaisen ilmoituksen, kiitokset hänelle.
Niinjoo, hyvät jussit kaikille!Voihan se olla, että ne naiset tykkäävät vain lukea niitä pitkiä viestejä - eivät vastata niihin.
Ei tosiaankaan pitäisi olla kenellekään ylivoimaista lähettää vaikka vain kaksi sanaa paluupostissa: "Ei kiitos", ellei enempää halua kirjoittaa.
Tästä syystä lyhyt, naisen profiiliin pohjautuva viesti ja maininta käydä kurkkaamassa lähettäjän profiili on ihan hyvä ratkaisu. Viestin on aina oltava henkilökohtainen - ei massapostitus. - -minä-
...Rane1967 on niin IHANA, lutunen, ettei ole tosikaan =) .
Kävimme jollakin palstalla jotakin keskustelua. Mistähän päin Suomea se tämä meidän LUTUNEN lienee???
Nyt on juhannus mennyt, mutta voin toivottaa kaikille HAUSKAA HEINÄKUUTA ja HALAUKSIAAAA !!!
Onneksi on tänne ihan normaalejakin mukaan sekoittunut. Potkitaan sivuun vähin äänin ne vähemmän fiksut.
Yöttömän yön toivotuksia Sinulle sekä kaikille muillekin ja juhannustaikoja vaan tekemään.- ...
Siis koska kirjoitit ja kauan odotit vastausta? Ja oliko uusia profiileja joihin kirjoittelit, ei entuudestaan tuttuja?
Ei tämä mikään Hyvää juhannusta viestipalvelu ole :-) Ihmiset tahtovat enemmän....- ap'
ihmiset tahtovat enemmän. Kyllä minä sen ymmärrän ja hyväksyn. Mutta mikä silti estää olemasta kohtelias. Siviilissäkin vastaat hyvät junannukset, vaikket seurustelemaan ko. toivottajan kanssa pääsisikään. Kyllä ne tuttuja olivat ennestään, jokunen viesti vaihettu. Mutta niin... jokainen tyylillään ja juhannushan on jo onneksi mennytkin :).
- AriJussi
olen katsellut huolestuneena tuolla kaupungilla ja missä nyt liikunkin tuota synkkää ilmiötä,kun kaikki nuorisoa myöten kulkee synkän apaattinen ja vähintäänkin koko maailmaan kyllastyneen näköinen ilme päällä.Mihin on kadonnut ilo ihmisten kasvoilta ja hyvä mieli (edes joskus)?Sama työpaikoilla.Osa porukasta ei reagoi millään lailla ystävälliseen moikkaukseen,vaan heittää jos nyt mikään paikka naamassa liikkuu,niin vielä tappavamman katseen.
Pitää kyllä täysin paikkansa,että Suomi taitaa olla ainut maa maailmassa missä moikkaaja saa hävetä.
Ai niin ,onhan poikkeuksia.Lapset ja aika useat vanhukset osaa vielä tuonm taidon olla aitoja.Siispä minä toivotan teill kaikille oikkein niin hyvät juhannukset vai sanottinko ennen että mittumaarit,ttä hymy ei lähde kulumallakaan koko kesänä!(Jos silloinkaan) - 2506
Hyvä huomio! Samaa itse olen kokenut. Netissä ei todellakaan olla ns. normaalien kanssakäymisen muotojen kanssa tekemisissä. Tuntuu, että haikaillaan ja elätään jossain sellaisessa virtuaalimaailmassa, jota ei oikeasti ole olemassa. Maku meni minullakin hommaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827