Onko tampereen lorellassa nuorekkaita (koko44-50) vaatteita vai onko ne vaan vanhemmille ihmisille?
Katsoin vain kun siellä oli netin mukaan PAS:in ja zhensi:n vaatteita.
En vaan ymmärrä että miksi jokaisessa putiikissa jossa myydään isoille tytöille vaatteita, niin kaikki vaatteet on tosi mamma maisia telttoja.
Onhan meitä nuoriakin jotka tarvitsevat vaatetta yllensä, mutta ei mitään telttoja ja vanhahtavia.
Onko tampereella mitään kauppaa mistä saisi nuorekkaita 44-50 kokoa olevia vaatteita. Lindex, seppälä, kappahl ja HM tiedetään jo. Niissäkin on alkanut olemaan aika vanhahtavia vaatteita isoille.
Olen yläpäästä kokoa 44-46 ja alakropasta kokoa 48-50.
tampereen lorella
5
3020
Vastaukset
- kait
tämmöisten täti-ihmisten vaatteita. Mutta käy katsomassa. Voihan osua löytöjä. oletko tutustunut Friendtex vaatteisiin? Niitä myydään kotikutsuilla, mutta ainakin Ikaalisissa vesitornin juurella on loppuviikkoisin auki oleva liikekin. tai Green House mallitoon
http://www.green-house.com/saukkolanekoy
http://www.friendtex.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=40&lang=fi- kirjoittaja
joo kyllä olen tutustunut niihin ja ovatkin todella mahtavia vaatteita kummallakin. En vain ole sattunut yhdellekkään kotikutsulle, koska ne ovat olleet aina kun mulla on työvuoro (vuorotyö)Ikaallisiin on vähän pitkä matka täältä pohjanmaalta. Mutta tampereelle olen menossa tässä piakkoin, joten siksi kyselin vaatekauppoja.
Hyvää juhannusta ! - Jaanelo
Ihmettelen suuresti tätä jatkuvaa Lorellan mollaamista tanttojen kaupaksi. Paskapuhetta. Oletteko käyneet katsomassa? Esim. Siempre piu ja Chalou ovat Lorellan myymiä vaatemerkkejä, joiden vaatteissa on aina jokin juju. Erikoisia lahkeita, hihansuita, nauhoja, koristeita.. Eipä suostuisi kuusikymppinen äitini niitä ostamaan, mutta minun (30 v.) päälläni ihailee niitä suuresti.
Toki Lorellasta löytyy myös vanhemmalle väelle suunnattuja leninkejä jne, mutta koko ketjua ei tosiaankaan kannata profiloida tanttojen kaupaksi. Jää monilta isoilta ihmisiltä monta ihanaa vaatetta löytämättä. Tai no, jääpähän minulle enemmän.. ;D - vaatteita
Jaanelo kirjoitti:
Ihmettelen suuresti tätä jatkuvaa Lorellan mollaamista tanttojen kaupaksi. Paskapuhetta. Oletteko käyneet katsomassa? Esim. Siempre piu ja Chalou ovat Lorellan myymiä vaatemerkkejä, joiden vaatteissa on aina jokin juju. Erikoisia lahkeita, hihansuita, nauhoja, koristeita.. Eipä suostuisi kuusikymppinen äitini niitä ostamaan, mutta minun (30 v.) päälläni ihailee niitä suuresti.
Toki Lorellasta löytyy myös vanhemmalle väelle suunnattuja leninkejä jne, mutta koko ketjua ei tosiaankaan kannata profiloida tanttojen kaupaksi. Jää monilta isoilta ihmisiltä monta ihanaa vaatetta löytämättä. Tai no, jääpähän minulle enemmän.. ;Dkävin katsomassa, googletin hakusanalla chalou ja sieltähän löytyikin molemmat sempre piun sekä chaloun mallistot. Kivoja vaatteita, pitääköhän tästä lähteä Lorellaan, on vaan hitsin pitkä matka, meni mihin myymälään tahansa.
Olen netin kautta joskus jotain ostanut, mutta aika vaatimattomat ovat Loreallan nettisivut. - Vinkki ;-)
kirjoittaja kirjoitti:
joo kyllä olen tutustunut niihin ja ovatkin todella mahtavia vaatteita kummallakin. En vain ole sattunut yhdellekkään kotikutsulle, koska ne ovat olleet aina kun mulla on työvuoro (vuorotyö)Ikaallisiin on vähän pitkä matka täältä pohjanmaalta. Mutta tampereelle olen menossa tässä piakkoin, joten siksi kyselin vaatekauppoja.
Hyvää juhannusta !Pohjanmaalta silloin tällöin Tampereella ajava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4026974Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki534083Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa262402Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava611634Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t981554SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän31549Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --61427Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611418- 1021189
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue231117