VARASTOMIEHEN

PALKAT??

Olen ite paska vuokrafirman kautta töissä varastoalalla. Teen 2-vuorotyötä. Joka toinen vko. Ilta.

Oon nyt 9kk. ollut tässä duunis.
Alku palkka bruttona sisältäen lisät oli 1462e/kk
Nyt 1612e/kk.

Mites muualla??

Hyvää Juhannusta kaikille!!!

10

3514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varastoheikki

Ite oon ollu pian 18v varastossa kemianliiton alaisessa firmassa. Palkka on 1 776€/kk plus ikälisä 44 euroa. Näin vaasassa eräässä firmassa, jossa ei todellakaan arvosteta työtä, joka ei oo tuottavaa.

• .............

Vajaa pari vuotta kokemusta alalta ja bruttopalkka on 1880-1950e/kk, vaihtelu johtuu tuotantopalkkion määrän vaihtelusta.

• varastoheebo

2500-2700 euroa kuukaudessa kesätöissä :)

• sinnekinpäin

Noin 1,5 vuotta tässä firmassa, ei aikaisempaa varastoduunikokemusta mutta muuten töissä olen ollut n. 10v. Duunia kahdeksasta neljään, ei iltoja tai viikonloppuja - eikä myöskään mitään lisiä. Tulospalkkio on mutta se on aika vakaa - ei suuria heittoja kumpaankaan suuntaan. Keskiansio 2100€/kk.

Olen ihan tyytyväinen, vaikka ainahan duunari enemmän haluaa mitä saa. Mutta ei se raha ole kaikki kaikessa, duunista pitää edes jollain tasolla pitää. Jos ei itse työstä, niin ainakin ympäristöstä.

• Jarmo

Keskolla tienaan aloittelijana kaupan tes varasto 9,16e/h iltalisät 2,5e/h ja keräilylisät n.300e/kk.
        YLitöitä tekemällä liksa on siinä 2000e/kk paikkeilla helposti. Ykstoikkoista hommaa vaan, ei tätä aivottomien duunia kauaa jaksa kyllä. Hyviä etuja on iso talo ja varmasti pysyvä työpaikka.

• JO kyllästynyt
        Jarmo kirjoitti:

Keskolla tienaan aloittelijana kaupan tes varasto 9,16e/h iltalisät 2,5e/h ja keräilylisät n.300e/kk.
        YLitöitä tekemällä liksa on siinä 2000e/kk paikkeilla helposti. Ykstoikkoista hommaa vaan, ei tätä aivottomien duunia kauaa jaksa kyllä. Hyviä etuja on iso talo ja varmasti pysyvä työpaikka.

Ei saa ylitöistä lisiä ennen 150 tuntia kuussa ja jos olet päivänkin poissa menevät ylityöt kuin tuuleen.

Iltalisät tietenkin meilläkin mutta tuntuu että nyt Veijoo kusetetaan. Firma vastaava kuin Kesko eli ei työt lopu.

• Siistoi
        JO kyllästynyt kirjoitti:

Ei saa ylitöistä lisiä ennen 150 tuntia kuussa ja jos olet päivänkin poissa menevät ylityöt kuin tuuleen.

Iltalisät tietenkin meilläkin mutta tuntuu että nyt Veijoo kusetetaan. Firma vastaava kuin Kesko eli ei työt lopu.

2000 ilman mtn ylityö tai iltalisiä kun ei niitä tarvi/voi tehdä. Päivätyö tunnin liukumalla, lisäksi puhelin etu kiinteällä datapaketilla eli vitun halvalla myyn itteeni arkipäivisin ja melkein vois olla parempi jäädä himaan vaik duuni onkin nälän sanelema pakko. T sama kun kirjottaja tos varastonhoitaja ketjussa

• mutteri...

kaveri väittää, että tienaa wurthilla 2500 euroo nettona, siis varastomiehenä! itse en taida jaksaa moiseen uskoa...

• 555557

Ei ainakaan peruspalkoilla, ehkä jos tekee ylitöitä ja vuoroa tai on tulospalkkiolla ja firmalla ennätyskuukausi tms. Peruspalkka ei taatusti perusvarastomiehellä niin iso että netto olis 2500€. Ei vaikka olisi mitä kokemuksia. Tai vielä yksi mahdollisuus.. on duunissa suhteilla eli tuntee/on jonkun omistajan sukulainen.

Mutta tosiaan, lisillä ja tulospalkkiolla mahdollista.

• kormumafia

käteen n.1500-1600, brutto n.2000-2200. ikälisät kaikki, liksa sisältää myös vuorolisät ja överiä ja urakkaa, että ei häävi. Enpä usko kenenkään varastossa tienaavan 2500 käteen würthillä ellei sitten ole joku sukulainen tms. tai siirretty jostain hyvästä hommasta varastoon entisellä kiinteällä palkalla. Mutta on se varastoalalla mahdollista oikeassa paikassa. itse olen tienannut eri firmassa parhaimmillaan kuukaudessa brutto (jo vuonna 1999 kun perusliksa oli silloin n.1100e) n. 3700€/kk. (mitähän se olis nykyrahassa, ehkä jotain 4500€/kk m itattuna ostovoimalla). Tämä yövuorossa urakalla ja ylitöitä painamalla, mutta ei ole ihmisen ei ainakaan perheellisen hommaa, eikä sitä montaa vuotta jaksa... jos tienata haluat harkitse sellaisia firmoja kuin kesko, inex, tuko, onninen ja näissä yövuoro. Yölisä pelkästään nykyään n.700€/kk ja urakat voivat olla esim. 0-800€/kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      109
      1257
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      38
      995
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      41
      905
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      888
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      46
      717
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      708
    7. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      78
      669
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      65
      641
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      606
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      57