en saa niitä millään hyvin.
pitäisikö ne laittaa ennen vai jälkeen ripsarin ja miten ne sais laitettuu helpoiten, menee kohta hermot!:D
Miten irtoripset saa laitettua?!
4
8030
Vastaukset
- ..hieman
Malttia ensinnäkin sen liiman kanssa, liika liima on karmean näköistä. Kiinnitetään ennen ripsaria, ripsarilla lopuksi yhtenäistetään omat ja lisäripset, jos on tarvetta. Ripsinauhan kanssa askartelu on hankalampaa, appelsiinipuutikulla voi tyrkkiä nauhaa suorempaan linjaan jos ei heti asetu, liimahan ei ihan sekunnissa kuivu. Irtoripsiniput tai yksittäiset ripset on helpommat käyttää, kostutetaan liimassa ja pinsettien avulla laitetaan paikoilleen.
- irtoripsien kanssa
Irtoripsiä käytettäessä en laita rispsiväriä yläripsiin ollenkaan.
Ripsari vain hankaloittaa tekoripsien asettelua, koska omat ripset risiväristä johtuen ovat niin kovat, ettei irtoripsiä saa hyvin kiinnitetyksi.
Irtoripsien ollessa paikallaan, laitan vain alaripsiin ripsiväriä.
Minun omat ripset on aika vaaleat, mutta tekoripsien alta ne ei yhtään, joten ripsarin laitto irtoripsien laiton jälkeenkin on turhaa (siis yläripsiin)!- madeleine123
miten pitkään irtoripset pysyy ??
- fsdgghrr
madeleine123 kirjoitti:
miten pitkään irtoripset pysyy ??
Riippuu ihan siitä kuinka ne kiinnittää. Hyvin kiinnitetyt on mulla pysyneet jopa 4pv.. Olen siis pessyt meikit ihan normaalisti tässä välissä. Tosin silmiä en ole hangannut yhtään vaan varovasti poistanut silmämeikin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981519
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646