en saa niitä millään hyvin.
pitäisikö ne laittaa ennen vai jälkeen ripsarin ja miten ne sais laitettuu helpoiten, menee kohta hermot!:D
Miten irtoripset saa laitettua?!
4
7991
Vastaukset
- ..hieman
Malttia ensinnäkin sen liiman kanssa, liika liima on karmean näköistä. Kiinnitetään ennen ripsaria, ripsarilla lopuksi yhtenäistetään omat ja lisäripset, jos on tarvetta. Ripsinauhan kanssa askartelu on hankalampaa, appelsiinipuutikulla voi tyrkkiä nauhaa suorempaan linjaan jos ei heti asetu, liimahan ei ihan sekunnissa kuivu. Irtoripsiniput tai yksittäiset ripset on helpommat käyttää, kostutetaan liimassa ja pinsettien avulla laitetaan paikoilleen.
- irtoripsien kanssa
Irtoripsiä käytettäessä en laita rispsiväriä yläripsiin ollenkaan.
Ripsari vain hankaloittaa tekoripsien asettelua, koska omat ripset risiväristä johtuen ovat niin kovat, ettei irtoripsiä saa hyvin kiinnitetyksi.
Irtoripsien ollessa paikallaan, laitan vain alaripsiin ripsiväriä.
Minun omat ripset on aika vaaleat, mutta tekoripsien alta ne ei yhtään, joten ripsarin laitto irtoripsien laiton jälkeenkin on turhaa (siis yläripsiin)!- madeleine123
miten pitkään irtoripset pysyy ??
- fsdgghrr
madeleine123 kirjoitti:
miten pitkään irtoripset pysyy ??
Riippuu ihan siitä kuinka ne kiinnittää. Hyvin kiinnitetyt on mulla pysyneet jopa 4pv.. Olen siis pessyt meikit ihan normaalisti tässä välissä. Tosin silmiä en ole hangannut yhtään vaan varovasti poistanut silmämeikin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281769Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701444Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2411334- 1261178
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23958- 68933
- 60873