miehen ymmärtämään mitä menettää jos menettää minut ja lapset.Tarkoitan että miten käyttäytymällä "toimin oikein"..Että olenko vaan puuttumatta ns turhiin asioihin ja nautin elämästä ja meistä ja siten näytän miten ihanaa kanssani on vai unohdanko vaan koko miehen vaikkapa pariksi viikoksi,etten ota yhteyttä tms.Heräisikö hän sitten..Jos siis on herätäkseen..Tilanne on siis se että kuvioissa on toinen nainen,ollut jonkin aikaa,juttu on hieman hankala selittää mutta en siis ole tässä vaiheessa erolla uhkaamassa,vaan haluaisin vaan mieheni takaisin.Joten ei siis "olet idiootti"-viestejä,vaan jos on vaikka kokemuksia tms.Tai miehet kertokaa miten olla elää..?!
miten
5
544
Vastaukset
- suoraan.
Kysy haluaako nähdä lasten kasvamista,ja onko hän harkinnut mitä erosta seuraisi.
- lapsilla
sillä halutessaan hän pääsee vaikka lähivanhemmaksi. Yhteishuoltoonhan lapset nykyisin yleensä määrätään. Lasten menettämisellä/tapaamisen kieltämisellä et voi menestyksellisesti uhkailla, paitsi jos lapset ovat olleet sinulla jo ennen miestä.
Osoita hänelle miten fiksu olet ja kaunis olet. Tee jotain ulkonäöllesi. Kysy suoraan mitä mies todella haluaa? Älä pitkitä tilannetta.
Pahinta mitä voi tehdä on kiristää itsemurhalla ja toiseksi pahinta kiristää lapsilla.
- paras ratkaisu
Kerrrot mitä haluat mieheltä että yhteiselonne jatkuu, ja lähdet jos ei muutos tapahdu.
haluaisit noin epäluotettavan miehen takaisin. Hanki oma elämä ja anna miehen mennä. Muutaman kuukauden kuluttua jos hän on takaisin pyrkimässä, niin huomaat ihmeeksesi, ettet häntä huoli. Älä ole kynnysmattona kenellekkään, ikinä.Äläkä käyttäydy niinkuin hän olisi se maailman ainoa tavoiteltava mies.
- jatka omaa elämääsi
Te kaikkia niitä asioita, joita olet aina halunnut tehdä ja nauti elämästäsi. Sinulla on vain tämä elämä ja sitä on turha hukata itkemällä miehen perään. Oma eksäni lähti toisen matkaan.... itkin ja ruikutin hänen peräänsä. Oli tulossa takaisin ja sitten taas ei tiennyt mitä haluaa. Kyllästyin itse muutaman kuukauden jälkeen...sitten yhtäkkiä olikin tulossa takaisin. Olin hänen elmänsä rakkaus jne. En vain itse huolinut häntä enää. Elämällä oli minulle jotain paljon parempaa, kuin pettävä mies :) Tsemppiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959