chat kaveriin, miten etenen kun ruoste on raiskannu ja mieheni kanssa ei mitään säpinää?
en vihaa miestäni, mutta seksi hänen kanssa on vastenmielistä?
Rakastunut
3
581
Vastaukset
mitä haluat ja toimi sitten sen mukaan. Mahdollisimman vähän ketään loukaten. Älä elä kaksoiselämää, se vie henkisiä voimavaroja liikaa, eikä johda mihinkään.
- eräs nainen
ihan sama mullakin! Paitsi tyyppi on mun työpaikan asiakas johon sattumalta törmäsin netissä ja jutellaaan melkein joka pv mesessä, oon ihan rakastunut!! Mieheni kanssa on menny kauan huonosti, joten tommonen uusi ihastus piristää kummasti. Seksiäkään ei ollut aikoihin, ällöttää eikä ole mitään haluja. Mitään järkeä? En oikein osaa erotakaan, mut ei kai tässä muutakaan voi. Netti-ihastus on myös selvästi kiinnostunut, mut ei näköjään tiedä mun olevan varattu, muutenkin vaikuttaa kunnon mieheltä, joten pelkään et jos saa tietää niin kiinnostus lopahtaa? Vaikka ollaan kyl juteltu ihan kaveritasolla. Nyt on tullut kiire pistää välit poikki, mut miten?! Ollaan kyl monesti puhuttu erosta, eikä mieskään ole kovin halukas jatkamaan, mut jostain syystä vaan jatketaan?? En oo ikinä jättänyt ketään, niin pelottaa.. Auttakaa!
- SS.
Kai olet kertonut hänelle mistä tykkäät ja mistä et? Vai onko ongelma niiden hommien vähyys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954