chat kaveriin, miten etenen kun ruoste on raiskannu ja mieheni kanssa ei mitään säpinää?
en vihaa miestäni, mutta seksi hänen kanssa on vastenmielistä?
Rakastunut
3
591
Vastaukset
mitä haluat ja toimi sitten sen mukaan. Mahdollisimman vähän ketään loukaten. Älä elä kaksoiselämää, se vie henkisiä voimavaroja liikaa, eikä johda mihinkään.
- eräs nainen
ihan sama mullakin! Paitsi tyyppi on mun työpaikan asiakas johon sattumalta törmäsin netissä ja jutellaaan melkein joka pv mesessä, oon ihan rakastunut!! Mieheni kanssa on menny kauan huonosti, joten tommonen uusi ihastus piristää kummasti. Seksiäkään ei ollut aikoihin, ällöttää eikä ole mitään haluja. Mitään järkeä? En oikein osaa erotakaan, mut ei kai tässä muutakaan voi. Netti-ihastus on myös selvästi kiinnostunut, mut ei näköjään tiedä mun olevan varattu, muutenkin vaikuttaa kunnon mieheltä, joten pelkään et jos saa tietää niin kiinnostus lopahtaa? Vaikka ollaan kyl juteltu ihan kaveritasolla. Nyt on tullut kiire pistää välit poikki, mut miten?! Ollaan kyl monesti puhuttu erosta, eikä mieskään ole kovin halukas jatkamaan, mut jostain syystä vaan jatketaan?? En oo ikinä jättänyt ketään, niin pelottaa.. Auttakaa!
- SS.
Kai olet kertonut hänelle mistä tykkäät ja mistä et? Vai onko ongelma niiden hommien vähyys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515172
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2463106
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442648- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271605Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241337