Ikenen alle meni

ruokaa!!!

Apua! Eilen grillattiin maissia. Maissista jää helposti hampaisiin ruokaa ja kun putsasin hampaita meni yhden etummaisen hampaan alle ruokaa! Niin että näen sen ruoan siellä ikenen alla!? Nyt olen rönkkinyt sitä ja ei lähde pois.. mitä teen??

17

12578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huippu.

mene päivystykseen

• Hammaslankaa

Ettei vaan ala särkemään

• mäli

Miten kävi?

• !

Huvittavaa että joku kysyy "miten kävi" viisi vuotta myöhemmin. Eiköhän se sieltä lähtenyt jo samana päivänä.

• mäli

No täällä on samanmoinen tilanne päällä ja tää tuntui olevan ainoa palstakeskustelu aiheesta. Ikenen alle meni eikä oo tullu pois, ei tosin nöykään enää eikä tunnu yhtään. Pitäiskö huolestua?

• ...

Kannattaa mieluummin aloittaa uusi ketju kuin kaivella monta vuotta vanha ketju jonka aihe ei välttämättä sovi omaan kysymykseen.

Uuden ketjun aloitus on helpompaa kuin etsiä jotain sopivaa.

• miryammm

Miten ikenen alle voi mennä ruokaa? Hampaathan ovat ikenessä kiinni??

• mäli

Kuukauden ajan ehti grillattu maissinpala olla ikenen alla, kunnes tuli sen verran näkyville, että saatiin se pois. Eli syötiin juhannuksena grillattua maissia käsillä ja etuhampaiden ienten alle meni ohuet maissinsiivut...

• maissimissi

Miten kävi?

• mäli
        maissimissi kirjoitti:

Miten kävi?

Kuukauden päästä lähti, niin kuin kerroin aiemmassa viestissä. Eli kerroin ratkaisun aiemmin esittämääni ongelmaan kommentoimaani viestiketjuun niin kuin kuuluukin.

• Iines23Lahti

Sama tilanne täällä, tosin minulla pujahti ientaskuun kokonainen herne. Muljahteli siellä ikävästi mutta ei suostunut tulemaan ulos vaikka kuinka puserrettiin suvun väkivahvojen miesten kanssa. Naapurin rouva vähätteli että hänellä oli kerran mennyt kokonainen maissintähkä eikä siihenkään hammaslääkäriä tarvittu. Ulos tuli seuraavaan juhannukseen mennessä.
      Minulla takahammasta alkoi särkeä, no tietenkin sellainen paine. Lankasin hammasväliä ja harjasin, hieroin ientä, vaan mikään ei auttanut. Sitten yöllä vedin henkeen jotain, heräsin. Herne oli tullut kurkkimaan ikenen raosta ja nielaisin sen sitten. Olipa onni onnettomuudessa tämä.

• maissin perhana

Perhana! Ikenessä on nyt täälläkin maissia! Tuleeko se oikeasti pois? Neulalla koitin eikä hievahtanukkaan!

• Anonyymi

täällä nyt sama juttu, ikeneen joutui oreganon palanen ja se on ollut siellä kolme päivää, mikä neuvoksi

• Anonyymi

hammas lankkaa?

• Anonyymi

Hammastikulla saa pois.

• Anonyymi

Maissit luikahti ikeneen täälläkin. Nyt yritän tökkiä tikulla pois.

• Anonyymi

Tikulla vain syvemmälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      108
      4817
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      413
      1502
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      14
      976
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      958
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe