Apua! Eilen grillattiin maissia. Maissista jää helposti hampaisiin ruokaa ja kun putsasin hampaita meni yhden etummaisen hampaan alle ruokaa! Niin että näen sen ruoan siellä ikenen alla!? Nyt olen rönkkinyt sitä ja ei lähde pois.. mitä teen??
Ikenen alle meni
17
11927
Vastaukset
- huippu.
mene päivystykseen
- Hammaslankaa
Ettei vaan ala särkemään
- mäli
Miten kävi?
- !
Huvittavaa että joku kysyy "miten kävi" viisi vuotta myöhemmin. Eiköhän se sieltä lähtenyt jo samana päivänä.
- mäli
No täällä on samanmoinen tilanne päällä ja tää tuntui olevan ainoa palstakeskustelu aiheesta. Ikenen alle meni eikä oo tullu pois, ei tosin nöykään enää eikä tunnu yhtään. Pitäiskö huolestua?
- ...
Kannattaa mieluummin aloittaa uusi ketju kuin kaivella monta vuotta vanha ketju jonka aihe ei välttämättä sovi omaan kysymykseen.
Uuden ketjun aloitus on helpompaa kuin etsiä jotain sopivaa.
- miryammm
Miten ikenen alle voi mennä ruokaa? Hampaathan ovat ikenessä kiinni??
- mäli
Kuukauden ajan ehti grillattu maissinpala olla ikenen alla, kunnes tuli sen verran näkyville, että saatiin se pois. Eli syötiin juhannuksena grillattua maissia käsillä ja etuhampaiden ienten alle meni ohuet maissinsiivut...
- maissimissi
Miten kävi?
- mäli
maissimissi kirjoitti:
Miten kävi?
Kuukauden päästä lähti, niin kuin kerroin aiemmassa viestissä. Eli kerroin ratkaisun aiemmin esittämääni ongelmaan kommentoimaani viestiketjuun niin kuin kuuluukin.
- Iines23Lahti
Sama tilanne täällä, tosin minulla pujahti ientaskuun kokonainen herne. Muljahteli siellä ikävästi mutta ei suostunut tulemaan ulos vaikka kuinka puserrettiin suvun väkivahvojen miesten kanssa. Naapurin rouva vähätteli että hänellä oli kerran mennyt kokonainen maissintähkä eikä siihenkään hammaslääkäriä tarvittu. Ulos tuli seuraavaan juhannukseen mennessä.
Minulla takahammasta alkoi särkeä, no tietenkin sellainen paine. Lankasin hammasväliä ja harjasin, hieroin ientä, vaan mikään ei auttanut. Sitten yöllä vedin henkeen jotain, heräsin. Herne oli tullut kurkkimaan ikenen raosta ja nielaisin sen sitten. Olipa onni onnettomuudessa tämä. - maissin perhana
Perhana! Ikenessä on nyt täälläkin maissia! Tuleeko se oikeasti pois? Neulalla koitin eikä hievahtanukkaan!
- Anonyymi
täällä nyt sama juttu, ikeneen joutui oreganon palanen ja se on ollut siellä kolme päivää, mikä neuvoksi
- Anonyymi
hammas lankkaa?
- Anonyymi
Hammastikulla saa pois.
- Anonyymi
Maissit luikahti ikeneen täälläkin. Nyt yritän tökkiä tikulla pois.
- Anonyymi
Tikulla vain syvemmälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019