Ikenen alle meni

Apua! Eilen grillattiin maissia. Maissista jää helposti hampaisiin ruokaa ja kun putsasin hampaita meni yhden etummaisen hampaan alle ruokaa! Niin että näen sen ruoan siellä ikenen alla!? Nyt olen rönkkinyt sitä ja ei lähde pois.. mitä teen??
1915196
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

mene päivystykseen

Äänestä

Ettei vaan ala särkemään

Äänestä

Miten kävi?

Äänestä
  • Huvittavaa että joku kysyy "miten kävi" viisi vuotta myöhemmin. Eiköhän se sieltä lähtenyt jo samana päivänä.

Äänestä

No täällä on samanmoinen tilanne päällä ja tää tuntui olevan ainoa palstakeskustelu aiheesta. Ikenen alle meni eikä oo tullu pois, ei tosin nöykään enää eikä tunnu yhtään. Pitäiskö huolestua?

Äänestä
  • Kannattaa mieluummin aloittaa uusi ketju kuin kaivella monta vuotta vanha ketju jonka aihe ei välttämättä sovi omaan kysymykseen.

Uuden ketjun aloitus on helpompaa kuin etsiä jotain sopivaa.

1Äänestä

Miten ikenen alle voi mennä ruokaa? Hampaathan ovat ikenessä kiinni??

Äänestä

Kuukauden ajan ehti grillattu maissinpala olla ikenen alla, kunnes tuli sen verran näkyville, että saatiin se pois. Eli syötiin juhannuksena grillattua maissia käsillä ja etuhampaiden ienten alle meni ohuet maissinsiivut...

Äänestä
  • Miten kävi?

Äänestä

• maissimissi kirjoitti:

Miten kävi?

Kuukauden päästä lähti, niin kuin kerroin aiemmassa viestissä. Eli kerroin ratkaisun aiemmin esittämääni ongelmaan kommentoimaani viestiketjuun niin kuin kuuluukin.

Äänestä

Sama tilanne täällä, tosin minulla pujahti ientaskuun kokonainen herne. Muljahteli siellä ikävästi mutta ei suostunut tulemaan ulos vaikka kuinka puserrettiin suvun väkivahvojen miesten kanssa. Naapurin rouva vähätteli että hänellä oli kerran mennyt kokonainen maissintähkä eikä siihenkään hammaslääkäriä tarvittu. Ulos tuli seuraavaan juhannukseen mennessä.
Minulla takahammasta alkoi särkeä, no tietenkin sellainen paine. Lankasin hammasväliä ja harjasin, hieroin ientä, vaan mikään ei auttanut. Sitten yöllä vedin henkeen jotain, heräsin. Herne oli tullut kurkkimaan ikenen raosta ja nielaisin sen sitten. Olipa onni onnettomuudessa tämä.

Äänestä

Perhana! Ikenessä on nyt täälläkin maissia! Tuleeko se oikeasti pois? Neulalla koitin eikä hievahtanukkaan!

Äänestä

täällä nyt sama juttu, ikeneen joutui oreganon palanen ja se on ollut siellä kolme päivää, mikä neuvoksi

Äänestä
  • hammas lankkaa?

Äänestä

Hammastikulla saa pois.

Äänestä

Maissit luikahti ikeneen täälläkin. Nyt yritän tökkiä tikulla pois.

Äänestä
  • Tikulla vain syvemmälle!

Äänestä

Mulla meni just kokonainen kurkku mun ikenen alle kun lankasin hampaita. Nyt on pää tajuttoman kipee ja varmaan kuolen pian. Mitä teen?

Äänestä

näin vanhaan aloitukseen.. mulla jä kerran tuonne nielun sopukoille pilleri..tunsin ihan selkeästi että siellä on eikä perillä..kesti tovin noin vuorokauden että katos..todennäköisesti oikeaan paikkaan..

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ruokaa!!! kirjoitti:

Apua! Eilen grillattiin maissia. Maissista jää helposti hampaisiin ruokaa ja kun putsasin hampaita meni yhden etummaisen hampaan alle ruokaa! Niin että näen sen ruoan siellä ikenen alla!? Nyt olen rönkkinyt sitä ja ei lähde pois.. mitä teen??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu