Kyseisen biisin (kertsi?) menee jotakuinkin näin: "Mä käännän vastoinkäymiset mun voimaks, monet uutiset hyviks ja pinnalla liikkuvat ajatukset syviks. Must tuntuu hyvält vaik kaikki ei menny tänään putkeen, se vaatii taitoo huonot fiilikset mun päästä sulkee..."
Tyttö Sinä Olet Tähti - OST
6
977
Vastaukset
- minäkin osallistun
Yhen toisen biisin kertosäe menee näin:
"For all the young lives you have slain
Fear now you shall obtain
Vengeance is mine
For every young one that has died
Your psychopathic genocide
Vengeance is mine"- X4MPO
Anteeksi surkea muotoiluni, tarkoitin lähinnä kysyä, että minkä artistin, ja mikä kappale on kyseessä. :D Pahoittelen.
- lateeee
Joo, itse myös yrittänyt saada selville tuon biisin nimeä. Vaan en vieläkään tiedä mikä se on :(
Kuullostaa kovasti Iso H:lta tai Elastiselta, mutta en sitten tiedä..- sgtrhygfh
kapasiteettiyksikkö se kyl on, mut en tiiä mikä biisi..
- -.-
sgtrhygfh kirjoitti:
kapasiteettiyksikkö se kyl on, mut en tiiä mikä biisi..
KY:tä nähnykkää. iso h se esittäjä on mutta biisin nimestä ei tietoa, varmaan tehty tota leffaa varten ihan.
- afkfdgdg
-.- kirjoitti:
KY:tä nähnykkää. iso h se esittäjä on mutta biisin nimestä ei tietoa, varmaan tehty tota leffaa varten ihan.
joo, mäki oon koittanu hakee, tota, iso H:lta se mustaki kuulostaa. ois voinu ne laittaa ton biisin ees soundtrackille, vaikka oiski tehty vaan leffaa varten, mut kumma ku sitä ei mistää löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928