oon aatellu kokeilla vähäkalorista dieettiä tähän laihdutuksen alkuun mut en tiedä kumpi on parempi. miten nutrilett 5pvän tehostartti on toiminu teillä? vai oisko se kanakeitto parempi jos ostais 5pvälle? millaisia allevon tuotteet on?
nutrilett vai allevo?
7
1383
Vastaukset
- Crowberry
Maista ensin niitä Nutrilettin ym tuotteita ennenkuin menet ostamaan esim sen 5pv tehokuuripaketin. Säästät rahaa jos et saakaan jotain menemään alas... Et nimittäin olisi ensimmäinen:)
Tosin ne patukat on hyviä, nam. Harmi vaan että ne on aika kalliita. Allevon patukat on ihan yhtä hyviä, 'ruokia' en ole testannut.- teiltä on
lähteny senttejä tolla 5pvän tehostartilla vatsasta ja reisistä?
- erikseen, siis 5 pv:n
pakkauksessa on aivan erimakuiset keitot, pirtelöt, liemet ja jälkkärit kuin mitä myydään 15 pss:n pakkauksissa!!!! 5 pv:n pakkauksen kanakeitto on eri kuin 15 pss:n pakkauksen keitto, suklaapirtelö on erilainen kuin 15 pss:n pak.myytävä..
Patukat ovat ainuita joita myydään erikseen!!! - Crowberry
erikseen, siis 5 pv:n kirjoitti:
pakkauksessa on aivan erimakuiset keitot, pirtelöt, liemet ja jälkkärit kuin mitä myydään 15 pss:n pakkauksissa!!!! 5 pv:n pakkauksen kanakeitto on eri kuin 15 pss:n pakkauksen keitto, suklaapirtelö on erilainen kuin 15 pss:n pak.myytävä..
Patukat ovat ainuita joita myydään erikseen!!!Olen luullut että samanniminen tuote (esim suklaapirtelö) olisi samanlaista... Onko ne yhtään "paremman makuisia" vai onko niissä samoja sivumakuja? Onpas outoa että ovat eri tuotetta...
- samanlaiselle kuin
Crowberry kirjoitti:
Olen luullut että samanniminen tuote (esim suklaapirtelö) olisi samanlaista... Onko ne yhtään "paremman makuisia" vai onko niissä samoja sivumakuja? Onpas outoa että ovat eri tuotetta...
15 pss:n pakkauksissa oleva ja tuossa 5 pv:n dieetissä se pirtelö tehdään rasvattomaan maitoon...
Eniten pidän Modifastin mauista, sitä ei nyt ole markkinoilla.
Nutrilett:n 5 pv-tehostartin maut ehdottomasti paremman makuisia kuin 15 pss:n pak.saatavat, tämä omana mielipiteenäni.
Ei kait juustopastaa, tomaattipastaa, tomaattilientä, kasvislientä, vaniljajälkiruokaa, suklaajälkiruokaa, mansikkapirtelöä ja kanakeittoa (jonka koostumus tyystin toinen kuin cram.chick.) saa?!?!
Itse en ainakaan ole onnistunut ostamaan esim. juustopastaa, tomaattipastaa, vanilja-tai suklaajälkkäriä, mansikkapirtelöä jne. muutoin kuin ostamalla 5 pv:n tehostarttipakkauksen..
Eli eri "tavaraa" ovat, vain patukat, niitä voi ostaa irrallaankin.
- nUTRILET
Kannatan nutrilettia. Minulla lähti viikon jälkeen pois 2 kiloa (vaikken ole ylipainoinen) ja söin lisäksi kaikkea muutakin ruokaa. en käyttänyt kuin yhden pussin päivässä. eli jaoin pussin yseampaan osaan. siitä tulee todella täysi ole :) Nytkin alan käyttämään niitä taas. iltapalksi niin nam!
ja kyllä ne runsaaseen veteen sekotettuna saa alas vaikka vähä tuntuuki ällölle muutaman päivän päästä.
halpahallissa paketti oli vaan 19, 9 €. Apteekissa 29,9 €!!!- XXXL lady
Miksi ihmeessä sä käytät noita pahanmakuisia mömmöjä, jos kerta ei ole ylipainoa?? Järkeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243