nutrilett vai allevo?

saija^^

oon aatellu kokeilla vähäkalorista dieettiä tähän laihdutuksen alkuun mut en tiedä kumpi on parempi. miten nutrilett 5pvän tehostartti on toiminu teillä? vai oisko se kanakeitto parempi jos ostais 5pvälle? millaisia allevon tuotteet on?

7

1383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crowberry

Maista ensin niitä Nutrilettin ym tuotteita ennenkuin menet ostamaan esim sen 5pv tehokuuripaketin. Säästät rahaa jos et saakaan jotain menemään alas... Et nimittäin olisi ensimmäinen:)

Tosin ne patukat on hyviä, nam. Harmi vaan että ne on aika kalliita. Allevon patukat on ihan yhtä hyviä, 'ruokia' en ole testannut.

• teiltä on

lähteny senttejä tolla 5pvän tehostartilla vatsasta ja reisistä?

• erikseen, siis 5 pv:n

pakkauksessa on aivan erimakuiset keitot, pirtelöt, liemet ja jälkkärit kuin mitä myydään 15 pss:n pakkauksissa!!!! 5 pv:n pakkauksen kanakeitto on eri kuin 15 pss:n pakkauksen keitto, suklaapirtelö on erilainen kuin 15 pss:n pak.myytävä..
        Patukat ovat ainuita joita myydään erikseen!!!

• Crowberry
        erikseen, siis 5 pv:n kirjoitti:

pakkauksessa on aivan erimakuiset keitot, pirtelöt, liemet ja jälkkärit kuin mitä myydään 15 pss:n pakkauksissa!!!! 5 pv:n pakkauksen kanakeitto on eri kuin 15 pss:n pakkauksen keitto, suklaapirtelö on erilainen kuin 15 pss:n pak.myytävä..
        Patukat ovat ainuita joita myydään erikseen!!!

Olen luullut että samanniminen tuote (esim suklaapirtelö) olisi samanlaista... Onko ne yhtään "paremman makuisia" vai onko niissä samoja sivumakuja? Onpas outoa että ovat eri tuotetta...

• samanlaiselle kuin
        Crowberry kirjoitti:

Olen luullut että samanniminen tuote (esim suklaapirtelö) olisi samanlaista... Onko ne yhtään "paremman makuisia" vai onko niissä samoja sivumakuja? Onpas outoa että ovat eri tuotetta...

15 pss:n pakkauksissa oleva ja tuossa 5 pv:n dieetissä se pirtelö tehdään rasvattomaan maitoon...
        Eniten pidän Modifastin mauista, sitä ei nyt ole markkinoilla.
        Nutrilett:n 5 pv-tehostartin maut ehdottomasti paremman makuisia kuin 15 pss:n pak.saatavat, tämä omana mielipiteenäni.

Ei kait juustopastaa, tomaattipastaa, tomaattilientä, kasvislientä, vaniljajälkiruokaa, suklaajälkiruokaa, mansikkapirtelöä ja kanakeittoa (jonka koostumus tyystin toinen kuin cram.chick.) saa?!?!

Itse en ainakaan ole onnistunut ostamaan esim. juustopastaa, tomaattipastaa, vanilja-tai suklaajälkkäriä, mansikkapirtelöä jne. muutoin kuin ostamalla 5 pv:n tehostarttipakkauksen..

Eli eri "tavaraa" ovat, vain patukat, niitä voi ostaa irrallaankin.

• nUTRILET

Kannatan nutrilettia. Minulla lähti viikon jälkeen pois 2 kiloa (vaikken ole ylipainoinen) ja söin lisäksi kaikkea muutakin ruokaa. en käyttänyt kuin yhden pussin päivässä. eli jaoin pussin yseampaan osaan. siitä tulee todella täysi ole :) Nytkin alan käyttämään niitä taas. iltapalksi niin nam!

ja kyllä ne runsaaseen veteen sekotettuna saa alas vaikka vähä tuntuuki ällölle muutaman päivän päästä.
      halpahallissa paketti oli vaan 19, 9 €. Apteekissa 29,9 €!!!

• XXXL lady

Miksi ihmeessä sä käytät noita pahanmakuisia mömmöjä, jos kerta ei ole ylipainoa?? Järkeä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe