ALKUP. KUPPAAJA!!!

moikka!!!

selasin noita vanhoja juttuja kun olit aloittanut kuppauksen ja siellä oli se linkki, mutta se ei toiminut. voisitko laittaa sen vielä kerran? kiinnostuin asiasta. ja mistä löytäisi kuvien kanssa ohjeet netistä vaikka?
kiitos!

6

1304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallo pylly :)

      Kannattaa käydä esim hyvinvoinnin tavaratalon sivuilla ja sieltä löytyy keep fit jar kupit tai joku vastaava nimi se nyt sit oli :) Sieltä voit ne tilata ja siellä on kupeista kuva. En muista että olisin missään nähnyt ohjeita netissä mutta nehän tulee paketin mukana. Siitä vaan tilaamaan kupit ja aloittamaan :) Mulla lähti taas käyntiin mut tyssäs en muista enää miksi... Se on niin vaikee alottaa mut kyllä mä vielä kun saan aikaiseksi. Tuloksia tuli kyllä viime kesänä tosi nopeestikkin, mutta lopetin liian aikaisin enkä jaksanut sitä ylläpitoa... Olis ehkä kannattanu :) Ei oo tullu niitä pahimpia muhkuroita takaisin mutta olis nyt kyllä varmasti jo siloiset reidet jos olisin jaksanu kupata loppuun asti ja jos olisin jaksanu vielä sen ylläpidonkin hoitaa... Kuppaaminen ei ole vaikeata ja tältä palstalta löytyy hirmuisesti tietoa kun vaan jaksaa lukee, kokemuksia ja hyviä vinkkejä kuinka muut ovat saaneet tuloksia ja miten kannattaa jne... Kaikilla ei tietenkään tule samanlaisia oloja ja kaikilla ei tule tuloksia niin nopsaan kuin toisilla, mutta luulenpa että tämä toimii kaikilla kun vain jaksaa yrittää :) Positiivinen mieli myös tässä asiassa auttaa, stressihän kerää selluliittia lisää! Kävin muuten kiinalaiseen lääketieteen pohjautuvassa hoidossa ja kysyin siellä myös selluliitista. Hoitaja kertoi että jo se auttaa kun vain jaksaa ajatella positiivisesti ja päättää että nyt selluliitti lähtee ja ei anna periksi. Sen kun pitää mielessä niin sieltähän ne sulaa :)

      No mut nyt rönsyilee jo liiaksikin :)

      Jos jäi vielä epäselvää tuosta mistä saa jne niin kysy vaan, mutta kannattaa tosin lukea noita tekstejä tuolta alempaa ja muiltakin sivuilta :)

      • vielä pari...

        kiitos. täytyy heti huomenna tilata kyllä. muistaakseni luin jostain jotain rintojen kuppauksesta.. eikai niitä saa kuppailla?!?!?!?
        ja voiko rasvana käyttää esim. liukuvoidetta?


      • pallo pylly :)
        vielä pari... kirjoitti:

        kiitos. täytyy heti huomenna tilata kyllä. muistaakseni luin jostain jotain rintojen kuppauksesta.. eikai niitä saa kuppailla?!?!?!?
        ja voiko rasvana käyttää esim. liukuvoidetta?

        Joo ei rintoja saa kupata. Paitsi muistaakseni tosta niinkun rintalastan päältä, mutta ei nänneihin saakka. Voi käyttää liukkaria mut se kuivuu aika nopeesti... Mä käytin aluksi S-marketista ostettua extra voidetta. Sellanen sinivalkoinen pullo. Nyt käytän erioilia, vaikka siinä onkin tota öljyä. Tänään päätin aloittaa siis kupittelun uudelleen :) Mulla on helpompaa töissä nyt kolme viikkoa, melkein siis lomaa, niin nyt on aikaakin siihen touhuun :)

        Onnea kuppailuun ja toivon todella että jaksat ja saat hyviä tuloksia aikaan! Kerrohan sinäkin niistä sitten täällä!

        Kuppailemisiin :)


      • alkup.
        pallo pylly :) kirjoitti:

        Joo ei rintoja saa kupata. Paitsi muistaakseni tosta niinkun rintalastan päältä, mutta ei nänneihin saakka. Voi käyttää liukkaria mut se kuivuu aika nopeesti... Mä käytin aluksi S-marketista ostettua extra voidetta. Sellanen sinivalkoinen pullo. Nyt käytän erioilia, vaikka siinä onkin tota öljyä. Tänään päätin aloittaa siis kupittelun uudelleen :) Mulla on helpompaa töissä nyt kolme viikkoa, melkein siis lomaa, niin nyt on aikaakin siihen touhuun :)

        Onnea kuppailuun ja toivon todella että jaksat ja saat hyviä tuloksia aikaan! Kerrohan sinäkin niistä sitten täällä!

        Kuppailemisiin :)

        mitä se vaikuttaa jos rintalastan päältä kuppailee? onhan niissä ohjeissa suomenkieliset ja kuvilla varustetut ohjeet? häipyyköhän masusta samalla edes hieman nuo raskausarvet. ei meinaa sitä sellua edes nähdä kun puristaa, on niin paljon arpia =)
        enköhän mä jaksa, kun tietää et se auttaa. olis kiva kun vois pitää lyhyttä hametta edes joskus päällä...

        -yyty-


      • :-D
        alkup. kirjoitti:

        mitä se vaikuttaa jos rintalastan päältä kuppailee? onhan niissä ohjeissa suomenkieliset ja kuvilla varustetut ohjeet? häipyyköhän masusta samalla edes hieman nuo raskausarvet. ei meinaa sitä sellua edes nähdä kun puristaa, on niin paljon arpia =)
        enköhän mä jaksa, kun tietää et se auttaa. olis kiva kun vois pitää lyhyttä hametta edes joskus päällä...

        -yyty-

        valitettavasti vaikuta raskausarpiin mitenkään.
        Rintalastasta kun kuppailee ihan pienimmällä kupilla va-ro-vas-ti niin se kiinteyttää ihoa.
        Mulle rinnasta kuppaus aiheutti sydämen tykytystä vaikka yritin olla tos varovainen..


      • alkup.
        :-D kirjoitti:

        valitettavasti vaikuta raskausarpiin mitenkään.
        Rintalastasta kun kuppailee ihan pienimmällä kupilla va-ro-vas-ti niin se kiinteyttää ihoa.
        Mulle rinnasta kuppaus aiheutti sydämen tykytystä vaikka yritin olla tos varovainen..

        miten minä osaan?? onhan ohjeessa kuvat myös? kun hyvinvoinnin tavaratalosta oli loppuneet ja huomenna tulee lisää. niin ja toimitus oli vissiin 2-3 päivää. kulkeeko tavara vkl eli onko ne sitten vasta maanantaina tai tiistaina täällä? kauan niissä on maksuaikaa? vai onko ne postiennakko? kun parin viikon päästä olis vasta parempi rahatilanne. voiko maksaa muuten kun postiennakolla mutta että ne sais jo nyt tilata...?
        vähän sekavaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe