Hei.
Haluaisin vinkkejä miten saada kaukosuhde onnistumaan?
neuvoja neuvoja
3
945
Vastaukset
- Tahtoasia
Tärkeätä on mielestäni luottamus, tiivis yhteydenpito, vaikka ei vois tavatakaan, yhteiset suunnitelmat ja yhdessä tekeminen silloin kun tavataan.
Me tapaamme kerran tai kaksi kuukaudessa ja päivittäin pidämme yhteyttä. Näin jo kohta kolme vuotta. Olisi aivan kamalaa, jos ei esim. ennen nukkumaan menoa saisi kuulla hyvän yön toivotusta. Joko puhelimitse tai pikku viestinä. Siitä saa voimaa. Tietää, että toinen ajattelee minua juuri nyt. Juttelemme myös päivittäin ihan arkisista asioista, työstä, mitä puuhaamme tms. Se kaikki tuo läheisyyttä kaukosuhteeseen. Kysymme myös toistemme mielipiteitä erilaisiin ihan arkisiinkin juttuihin. Näin tuntuu, että elämme yhteistä elämää, vaikka ollaankin kaukana toisistamme.
Luottamus toiseen on kuitenkin ehdoton vaatimus. On toivotonta, jos joutuu miettimään, mitähän se toinen tänä viikonloppuna puuhaa siellä jossakin... Onneksi olen pikkuhiljaa päässyt ajattelemasta ikäviä yksin ollessani. Luotan kumppaniini ja hän minuun. Yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia meillä on jo kauas tulevaisuuteen ja niistä myös saa voimia.
Lähivuosina emme voi yhteen muuttaa erinäisistä syistä, mutta uskon, että suhteemme kestää, koska kumpikin sitä haluamme.Siinä olet kyllä ihan oikeassa että kaukosuhteessa oleminen vaatii molemmin puolista luottamusta.
Elän itse kaukosuhteessa, sain yhdeyden häneen viime syksynä ensimmäisen kerran netin kautta ja siitä se kaikki sitten alkoi, ensin muutama s-posti, sen jälkeen mesessä juttelu ja sitten puhelimessa, tapasimme ekan kerran 3.11-06 ja menimme samana päivänä myöskin kihloihin, joka oli tosin jo etukäteen sovittu juttu, vaikka itse en olisikaan jaksanut uskoa sitä toeksi ennen kuin näin sen omin silmin.
Me pidetään yhteyttä päivittäin skypen ja puhelimen avulla, välimatka on valitettavasti pitkä, hän asuu gotlannissa, ruotsissa ja minä täällä suomessa ainakin toistaseksi vielä.
matkustamiseen menee paljon aikaa, mutta se on kans sen arvoista myöskin, näemme toisemme 2-3 viikon välein, toisinaan on mennyt jopa 4 viikkoakin, mutta kyllä senkin ajan on vaan jotenkin kestänyt, vaikka se onkin ollut yhtä helvettiä kun kaipaa toista ihmistä.
Tiedän että hän todellakin rakastaa minua, joka kerta kun juttelemme niin hän sanoo että hän rakastaa minua ja päin vastoin.
Olen saanut todella paljon kuulla paskaa tästä että menin kihloihin, esim että "kyllä se sun mies sua pettää kun et ole paikalla" sellaset ihmiset eivät ole muutakuin kateellisia vaan ja eivät voi hyväksyä toisen onnea.
Heidän todellakin katsis katsoo ensin peiliin että miltä siellä näyttää ennen kuin ruveta arvostelemaan muitten suhteita, kyllä se on niin paljon molemmista kiinni että jos kaukosuhde onnistuu tai ei.
Toivotan sinulle ja kumppanillesi onnea teidän suhteessa. Jos haluat kirjoitella ajatuksia niin s-posti osoitteeni löydät profiilistani.
HUOMIO TEILLE JOTKA HALUAVAT VAAN AUKOA MUUTEN PÄÄTÄÄN TAI ARVOSTELLA NIIN ÄLKÄÄN VAIVAUTUKO AINAKAAN MUN S-POSTIINI KIRJOITTAMAAN. KIITOS
- yhteydenpito
Tosi hyviä neuvoja olet jo saanut muilta, olisin omasta kokemuksesta sanonut ihan samaa. Säännöllinen yhteydenpito milla tahansa keinolla on paras tapa saada suhde kestämään. Muutenkin uskon kommunikaation tärkeyteen, kaukosuhde tai ei. Keskusteleminen usein unohtuu arjen pyörityksessä. Puhuminen ja kuunteleminen on paras tapa vahvistaa mitä tahansa suhdetta ja lisätä keskinäistä ymmärrystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205826Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223009Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1592681- 262479
- 821694
- 1461575
- 1341424
- 91063
- 1351038
- 901022