LIIAN NUORI HEVARIKS?

pete95

HALUAN KYSYÄ SEMMOSESTA ASIASTA KUN OONKO MÄ LIIAN NUORI HEVARIKS MÄ OON 12 V VASTATKAA KAIKKI HALUUN TIETÄÄ KAIKKIEN MIELIPITEEN

16

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T--A-A

      Tyyli lähtee sisältäsi. Se mikä tuntuu itsestäsi hyvältä... Ei kannata olla mitään semmoista mitä ei oikeasti ole. Tyylillä ei ole ikärajaa !

    • Demon of Power

      Sanoisin kyllä ihan samaa kuin nimimerkki T--A-A ja sitten vielä että et, jos satut vielä olemaankin syntynytkin hevariksi.

    • 19,60

      Tsiigaa peiliin ja mieti ootko hevari. Jos toteet että oot niin sit sä oot.

      • Pasi

        Eihän se välttämättä päälle päin näy, voihan sitä olla hevari myös sisäisesti :)


    • Whitesnake73

      Mun tyttäret on 7 ja 4 molemmat diggailee Tarotia,Nightwishiä,Stratovariusta ja jopa Turmion kätilöitä..4 vuotias tanssii aivan onnessaan Metallicaa ym..Ei ikä vaan asenne ja hyvä musiikkimaku..

    • RokkariHevariRäppäriPoppari

      Jos tykkäät metallista, kuuntele sitä. Jos et, nii jätä väliin. Eikä kannata alkaa kuuntelee vaan sen takii et voi pukee makeit nahkakamoi ja ketjui ja niittei. Ei metallilla oo ikarajaa, vaan se, joka kuuntelee sitä ja tykkää siitä on hevari.

    • TOTCFUARTD

      Ja mistäs lähtien Oikean Musiikin kuunteluun saati siitä tosimielessä innostumiseen on vaadittu ikäraja? Itse olin aikoinaan (vanhoina hyvinä päivinä) paria vuotta vanhempi kuin tämän rihman aloittaja. Kukaan meistä ei ole koskaan liian vanha tai *nuori* löytämään elämäänsä uutta sisältöä...

      Ai saatana. Tämä taisikin olla provo. Pahoittelen vastaustani. Auts (ja vielä muutama yhdeksänsiimaisen nahkasuudelma selkäpiihin)...

    • diapolos

      ALA KUUNTELEMAAN JO NUORENA BLACK- JA DEATHMETALLIA, NIIN TULET KOVAKSI JÄTKÄKSI.

    • hevityttö_96

      NO HELVETTI VIE JOS R A K A S T A T HEVIÄ NIIN SIT OOT HEVARI!!!! MUUTEN PAINU H E L V E T T I I N!!!!!!!!! ITE OON 11-WEE JA HEVARI!!!

    • ei katso ikää

      ite taisin ol 8 vuotias ja broidi 3 kun alettiin kuuntelee kissiä ja waspia tos 81. Sillä tiellä vielläkin. Eipä se musan kuuntelu ikää katso.

    • panzku

      Ei kai nyt millään aatteella oo ikärajaa.. "15-vuotta täytettyäsi sinun on oikeus ryhtyä räppäriksi, hevariksi, hipiksi..." NOT! Mut kyl mun mielestä jonkun aatteen/tyylin edustaminen vaatii tietynlaista kypsyyttä, että tajuaa todella mistä on kyse eikä ole esim. hevari vain sen takia että se on nyt "IN" ja COB kova sana..

      Mut mun mielestä (siis vaan mun mielestä) pelkästään se että kuuntelee metallia ei tee ihmistä hevariksi. Siihen liittyy niin paljon muutakin kuin musamaku, se tulee sisältä. Itse olen 19v, kuuntelen ainoastaan metallimusiikkia ja pukeudun ehkä niinkuin hevareiden oletetaan pukeutuvan, mutta en silti sanoisi olevani hevari. Sama toisinpäin: ei välttämättä tarvitse olla kolmekybänen, viittä kiloa ketjua ja niittiä kantava nahkaukko ollakseen hevari. Heviys on elämäntapa, ei musiikkimaku.

      Mutta tosiaan, mäkin tunnen näitä AC/DC:tä ekalla luokalla popittavia pikkupoikia, joiden sanoisin kyl olevan hevareita. Ei se ikää katso, joten voit sanoa olevasi hevari jos susta tosiaan tuntuu siltä.

    • von_richthofen

      Kannattaa melkein etsiä se caps lockki sieltä ensin ja sitte katsoa peiliin, hevariksi (argh luokittelua) synnytään, ei muututa.

    • Määritelkää hevari ???
      Pitääkö olla pitkä tukka ?
      nahkahousut ja takki ?
      niittejä enemmän kuin lakisallii

      Ei ja Ei

      En ole koskaan ymmärtänyt tätä "aloín kuuntelemaan heviä silloin ja silloin" tai sitä voinko ryhtyä hevariksi?. Kukin on mitä on ei sitä ole missään määrätty että pitää olla tietynlainen jotta voit tehdä sitä ja tätä.
      Itse olen kasvanut hevin parissa koko ikäni johtuen vanhempieni musiikki mausta joka on hevi/rock. Mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä, Jokainen tekee omat päätöksensä ja kuuntelevat mistä pitävät ei sitä niin vain ryhdytä joksikin. Itselleni hevi on elämäntapa tosin en kyllä luokittele itseäni hevariksi (tukka puuttu) minä olen minä enkä muuksi muutu.

      • perkule

        pitää olla kaikki nuo asiat, muuten ei oo troo.


    • disasrerpieces

      no voi jumalauta onko nyt asetettu jotku ikärajat musiikkimaulle?

    • perkule

      kuuntele smurffeja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe