Öinen rakkaus

Tapahtui noin tunti sitten...hän teki aloitteen. Oliko se unta? En usko sen olleen unta. Miltä se tuntui? Unelta ja tunsin olevani kaukana hänestä (makasi kyljellään) Olenko hereillä ja kiinnostaako kirjoitukseni lukijoita? Ei kiinnosta, joten käyn pesulla ja hiivin takaisin nukkumaan.


"Raskausajan seksi ;)"


MarttyyriMallari-TTt

8

1594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..sun..

      ...runkkaamiset kiinnosta

      • Rento Reino

        Aioitko elää koko elämäs tolla asenteella muihin ihmisiin?


      • t.o.m.
        Rento Reino kirjoitti:

        Aioitko elää koko elämäs tolla asenteella muihin ihmisiin?

        Hyvä. Nyt sä olet jo martti-sesilia-reino! joo. paskanjauhajiin on vain yks asenne. vetäkää handuun ihan vapaasti mutta pitäkää turpanne tukossa


      • t.o.m. kirjoitti:

        Hyvä. Nyt sä olet jo martti-sesilia-reino! joo. paskanjauhajiin on vain yks asenne. vetäkää handuun ihan vapaasti mutta pitäkää turpanne tukossa

        Taidat olla oikea Tom Of Finland, kun et osaa käyttäytyä hyvin naisia kohtaan. Mitä se sinulle kuuluu mitä täällä kirjoitetaan? Siis, pidä turpasi kiinni, pervo.


        "I am too sexy to myself"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MMm-TTt
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Taidat olla oikea Tom Of Finland, kun et osaa käyttäytyä hyvin naisia kohtaan. Mitä se sinulle kuuluu mitä täällä kirjoitetaan? Siis, pidä turpasi kiinni, pervo.


        "I am too sexy to myself"


        MarttyyriMallari-TTt

        Heti läikkyi kuppi marttyyriltä kun luuli ettei jengi nää läpi noita säälittäviä yrityksiä pelata monella nimimerkillä. Sama juttu kävi noilla pienoismallisaiteilla kun nauroivat tään pellen (marttyyri-mallari/t-10/matias niemi jne.) sieltä ulos.


      • Rento Reino
        t.o.m. kirjoitti:

        Hyvä. Nyt sä olet jo martti-sesilia-reino! joo. paskanjauhajiin on vain yks asenne. vetäkää handuun ihan vapaasti mutta pitäkää turpanne tukossa

        Jos pysytyt pitää ton asentees muihin ihmisiin koko elämäs niin oot kyllä aika sissi. Kannustan sua jatkamaan valitsemallas tiellä. Kyl se siit pikkuhiljaa ilox muuttuu, tai ainakin muiden ilox.


      • MMm-TTt kirjoitti:

        Heti läikkyi kuppi marttyyriltä kun luuli ettei jengi nää läpi noita säälittäviä yrityksiä pelata monella nimimerkillä. Sama juttu kävi noilla pienoismallisaiteilla kun nauroivat tään pellen (marttyyri-mallari/t-10/matias niemi jne.) sieltä ulos.

        Niinkö on tapahtunut? No, olkoon niin sitten, mutta etkö ole ollenkaan tyytyväinen siitä etten ole häiritsemässä mielipiteineni mallareita? Näillä muilla saiteilla ei ole takakireitä persläpiä.


        "Älkää mallailko"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Yrität rinnastaa minut pedofiileihin? Minun mielestä kenekään aikuisen ei kuulu esiintyä nuorena poikana ja tietysti nuorten forumeita tarvitsee valvoa, ettei heidän keskusteluihin sekaannu aikuinen paskasakki. Huomaan että yrität saada kovasti päätäni vadille. Mitä tulee tuohon webmasterjuttuun, niin keskustelijan olisi pitänyt
      mainita nimeltä webmaster ja myös sivusto millä webmaster toimii. Sitten minun olisi pitänyt kirjoittaa vaikkapa näin: Mallarit.fi sivuston webmaster Mauno Mallari on poliisin vasikka.
      Silloin minä olisin yksilöinyt henkilön joka toimii poliisin kätyrinä ja olisit päässyt ilmiantamaan minut, jos se on tarkoituksesi.
      Joten näillä eväillä eteenpäin.


      "He eivät luovuta"


      MarttyyriMallari-TTt

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe