Auttakaa hyvät ihmiset! Onko Turussa kampaamoa, jossa tehtäisiin luonnonkihariin hiuksiin silkkisuoristusta? Olen selaillut paikallisten kampaamojen kotisivuja ja kysynyt parista kampaamosta asiaa, mutta ei tunnu tekijöitä löytyvän...
Silkkisuoristus
5
2058
Vastaukset
- -miuku-
Kyselin itse ihan samaa asiaa muutamia viikkoja sitten - ei yhtään vastausta. Eli koska täällä on näinkin "avuliasta" porukkaa niin tehdäänpä poikkeus:
Eli parturikampaamo Titu Yliopistonkadulle ilmeisesti tekee. Kysyin tätä Biohairilta, josta näitä kampaamoja voi tiedustella, ja tämä oli ainoa kampaamo jonka sain vastaukseksi.
Jos käyt kyselemässä niin olisin kiitollinen jos kirjoittelisit tänne missä hintaluokissa se pyörii. En ole itse vielä kysellyt kun rahatilanne ei kuitenkaan salli mennä suoristukseen ennen syksyä...- mMmaRya
Kiitoksia avusta :) Kampaamo Titu Yliopistonkadulla on ainakin sellainen paikka Turussa, jossa hiuksia suoristetaan. Tällä hetkellä henkilö, joka suoristuksia tekee on seuraavat 4 viikkoa lomalla, joten elokuussa voi palata asiaan. Puhelimeen vastannut kampaaja ei ollut varma hinnasta, mutta oli sitä mieltä, että noin 100€.
- CHI "maahantuoja"
Hae googlella chi:n maahantuoja ja soita sinne ja kysy. Soitin kerran helsinkiin jollekin miehelle aikoinaan, vaan kun en muista enää liikettä.
Kertoi kuitenkin lähialueen kampaamot jotka tekee. - ^^^^^^^^^^^^^
auttaako se karheisiin hiuksiin?
vahingoittaako se hiuksia?
vailaiskaa mua hieman.:)- ssssssssssss
kaikki suoristus käsittelyt kuivattaa hiuksia, ei ole olemassa suoristusainetta, joka ei kuivattaisi. silkkisuoristusaineeseen on laitettu silkkitippoja, jotka tujovat hetkittisen kiilon hiukseen. katso tuotteen inci luettelo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841