Saako miehellä olla parta?

goatee

Minkälainen naamakarva pukee miestä parhaiten? Itse olen maailman laiskin parranajaja, joten olen ajattellut kesäksi antaa karvan kasvaa. Tokihan partaa pitää siistiä, mutta ettei tarvitsisi joka päivä ajaa höylällä.

Kysynkin, että mikä näyttää parhaimmalta?
Rento sänki?
Leukaparta?
Viikset ja leukaparta?
Vai kunnon jonenikula?

303

74660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopinut..

      kuin Jeesukselle!

      • PARTA

        Kahta en aja:
        Autoa ja partaa!!!


      • Katsoja

        Tai joka kuvittelee olevansa Jeesuksesta seuraava


      • hmph
        PARTA kirjoitti:

        Kahta en aja:
        Autoa ja partaa!!!

        Eiköhän tuo riipu aikapaljon siitäkin minkämallinen naama kullekkin on tarjottu..


      • askfhu

        Minusta parhain on pieni homoparta :D


      • allle
        hmph kirjoitti:

        Eiköhän tuo riipu aikapaljon siitäkin minkämallinen naama kullekkin on tarjottu..

        kyllä jokaisella miehellä pitää olla pieni sänki. on vaan niin seksikästä ku sänki raapii ihoa. :9 mitä nyt on huulet seuraavana aamuna kipeät jos on ollut kovinkin pitkät sessiot. mutta sänkeä pitempää partaa ei pitäis olla. tai leukaparta on kyllä aika seksikäs sekin :) kuhan siinä on se sänki lisänä ;D


      • neitonen 69
        allle kirjoitti:

        kyllä jokaisella miehellä pitää olla pieni sänki. on vaan niin seksikästä ku sänki raapii ihoa. :9 mitä nyt on huulet seuraavana aamuna kipeät jos on ollut kovinkin pitkät sessiot. mutta sänkeä pitempää partaa ei pitäis olla. tai leukaparta on kyllä aika seksikäs sekin :) kuhan siinä on se sänki lisänä ;D

        luulevat tekevänsä itsestänsä muka miehen, en ikinä anna, näin luulevien, tulla minulle muka vaikutustaan tekemään, kuin sen hetken verran, kun vain huomaan iskuyritykset.
        Naurettavia nuo parralla yrittäjät. Nikula on myös vain yksi v....u sanalla ilveilijä ! Petyin pahasti, hyi olkoon !!


      • tipe-69

        kaikille ei tosiaankaan sovi parta, mutta tosia ei voi kuvitella ilman partaa.
        Viikset pelkästään on mielestäni äklöä, joka sopii vain murkkuikäisille...
        omalla ukollani semmonen "keskiaikainen" parta, joka ei ole kuitenkaan liian pitkä...ainakaan vielä ;)


      • olet
        neitonen 69 kirjoitti:

        luulevat tekevänsä itsestänsä muka miehen, en ikinä anna, näin luulevien, tulla minulle muka vaikutustaan tekemään, kuin sen hetken verran, kun vain huomaan iskuyritykset.
        Naurettavia nuo parralla yrittäjät. Nikula on myös vain yksi v....u sanalla ilveilijä ! Petyin pahasti, hyi olkoon !!

        yksi helvetin pilkuttaja. Voi vittu. Ei edes ajokoira panisi sinua.


      • Täh?
        neitonen 69 kirjoitti:

        luulevat tekevänsä itsestänsä muka miehen, en ikinä anna, näin luulevien, tulla minulle muka vaikutustaan tekemään, kuin sen hetken verran, kun vain huomaan iskuyritykset.
        Naurettavia nuo parralla yrittäjät. Nikula on myös vain yksi v....u sanalla ilveilijä ! Petyin pahasti, hyi olkoon !!

        Luuletko että miehet kasvattavat parran vain tehdäkseen sillä vaikutuksen?

        Eiköhän se ihminen siellä parran takana ole ihan sama ilman partaa.

        Joillakin meistä on taas niin surkea parrankasvu, että riittää kun ajaa kerran viikossa, toiset joutuvat ajamaan kaksikin kertaa päivässä. Eli monille parta on jopa helpommin hoidettavissa kun sen antaa kasvaa ja trimmaa vaikka päivttäin.

        Itselleni taas parta antaa naamavärkkiin edes jonkinlaista muotoa, muutoin naama on kuin kuu-ukolla. Mutta ei se tee minusta sen kummempaa kuin ilmankaan partaa.

        No, se on sitten sinun asiasi jos ajat luotasi kaikki parrakkaat miehet, et sitten tiedä mitä kaikkea oletkaan kenties menettänyt... Saattanut olla jopa unelmiesi prinssi sen ylenkatsomasi parran takana.


      • älliä se olla pitää !
        olet kirjoitti:

        yksi helvetin pilkuttaja. Voi vittu. Ei edes ajokoira panisi sinua.

        Olet oikeassa, en ole eläimiin sekoaja. Minulla on älykäs mies ja ei tarvita partaa !
        Puhu vain itsestäsi !!


      • neitonen 69
        Täh? kirjoitti:

        Luuletko että miehet kasvattavat parran vain tehdäkseen sillä vaikutuksen?

        Eiköhän se ihminen siellä parran takana ole ihan sama ilman partaa.

        Joillakin meistä on taas niin surkea parrankasvu, että riittää kun ajaa kerran viikossa, toiset joutuvat ajamaan kaksikin kertaa päivässä. Eli monille parta on jopa helpommin hoidettavissa kun sen antaa kasvaa ja trimmaa vaikka päivttäin.

        Itselleni taas parta antaa naamavärkkiin edes jonkinlaista muotoa, muutoin naama on kuin kuu-ukolla. Mutta ei se tee minusta sen kummempaa kuin ilmankaan partaa.

        No, se on sitten sinun asiasi jos ajat luotasi kaikki parrakkaat miehet, et sitten tiedä mitä kaikkea oletkaan kenties menettänyt... Saattanut olla jopa unelmiesi prinssi sen ylenkatsomasi parran takana.

        Minulla on jo unelmieni prinssi.
        Muuten, en luule mitään.


      • parrakas..................
        neitonen 69 kirjoitti:

        luulevat tekevänsä itsestänsä muka miehen, en ikinä anna, näin luulevien, tulla minulle muka vaikutustaan tekemään, kuin sen hetken verran, kun vain huomaan iskuyritykset.
        Naurettavia nuo parralla yrittäjät. Nikula on myös vain yksi v....u sanalla ilveilijä ! Petyin pahasti, hyi olkoon !!

        On sulla jutut..Parralla yrittäjät?..Sulla taitaa itelläs parta kasvaa ja nyt ottaa lanttuun kun rahat menee partateriin.....Miten joku voi olla noin perkeleen nuija.. Mee hoitoon


      • tosi hot
        allle kirjoitti:

        kyllä jokaisella miehellä pitää olla pieni sänki. on vaan niin seksikästä ku sänki raapii ihoa. :9 mitä nyt on huulet seuraavana aamuna kipeät jos on ollut kovinkin pitkät sessiot. mutta sänkeä pitempää partaa ei pitäis olla. tai leukaparta on kyllä aika seksikäs sekin :) kuhan siinä on se sänki lisänä ;D

        seksiä tihkuva parransänki on valitettavan harvalla varmaan juuri siksi kun kumppani valittaa tai äiti haukkuu epäsiistiksi!:)
        sänkiparta on todella seksikäs.. eikä niitä alahuulia tartte kai koko ajan pussailla??;)


      • neitonen 69
        parrakas.................. kirjoitti:

        On sulla jutut..Parralla yrittäjät?..Sulla taitaa itelläs parta kasvaa ja nyt ottaa lanttuun kun rahat menee partateriin.....Miten joku voi olla noin perkeleen nuija.. Mee hoitoon

        väärin arvattu !
        Oletpa omaperäinen noiden lääkkeiden otto kommenteissasi.
        Nuija on siellä mistä älähdys tuli : ).


      • parranajokoneen omistaja
        tosi hot kirjoitti:

        seksiä tihkuva parransänki on valitettavan harvalla varmaan juuri siksi kun kumppani valittaa tai äiti haukkuu epäsiistiksi!:)
        sänkiparta on todella seksikäs.. eikä niitä alahuulia tartte kai koko ajan pussailla??;)

        joo, ehkä sänki on seksikäs silloin tällöin, mutta ei voi aina olla vain sänki.


      • myös koneen omistaja
        parranajokoneen omistaja kirjoitti:

        joo, ehkä sänki on seksikäs silloin tällöin, mutta ei voi aina olla vain sänki.

        Sänkeä voi pitää aina. Itse ajan parran normaalisi kaulalta ja poskista. Näin sängen alueeksi tulee noin 2/3 kasvualueesta.

        Nuo määrämittaan leikkaavat partatrimmerit ovat huonoja, kun ne tekevät aina liian pitkää jälkeä. Sopiva on noin milli.

        Tähän pääsee näin: Ajetaan parta sillä rajausterällä suhteellisen nopeasti parran päällä liikuttaen. Näin parta lyhenee lähes olemattomaksi. Homman oppii nopeasti ja oppii jopa säätämään hiukan pituuttakin. Näin tehtynä parranajo on jopa nopeampaa kuin normaalitavalla. Parta pitää ajaa noin 2 päivän välein. Peili kertoo kyllä ajamisahankohdan.


      • jos eukolla on hehtaareja t...
        allle kirjoitti:

        kyllä jokaisella miehellä pitää olla pieni sänki. on vaan niin seksikästä ku sänki raapii ihoa. :9 mitä nyt on huulet seuraavana aamuna kipeät jos on ollut kovinkin pitkät sessiot. mutta sänkeä pitempää partaa ei pitäis olla. tai leukaparta on kyllä aika seksikäs sekin :) kuhan siinä on se sänki lisänä ;D

        ;) ärsyttää köyhät onnenonkijat..

        Pysyykö kirves tai saha kädessä, jos kaks mottia pieni päivässä eittei ripsarit valu, niin harkitaan...


      • parrakas..................
        neitonen 69 kirjoitti:

        väärin arvattu !
        Oletpa omaperäinen noiden lääkkeiden otto kommenteissasi.
        Nuija on siellä mistä älähdys tuli : ).

        Katsos en viitsi kirjoittaa enempää mitä vastaanottaja ymmärtää lukea...


      • kiitos vaan neuvoista
        myös koneen omistaja kirjoitti:

        Sänkeä voi pitää aina. Itse ajan parran normaalisi kaulalta ja poskista. Näin sängen alueeksi tulee noin 2/3 kasvualueesta.

        Nuo määrämittaan leikkaavat partatrimmerit ovat huonoja, kun ne tekevät aina liian pitkää jälkeä. Sopiva on noin milli.

        Tähän pääsee näin: Ajetaan parta sillä rajausterällä suhteellisen nopeasti parran päällä liikuttaen. Näin parta lyhenee lähes olemattomaksi. Homman oppii nopeasti ja oppii jopa säätämään hiukan pituuttakin. Näin tehtynä parranajo on jopa nopeampaa kuin normaalitavalla. Parta pitää ajaa noin 2 päivän välein. Peili kertoo kyllä ajamisahankohdan.

        No helkutti, en voi työssäni aina pitää sänkeä, enkä toki aina haluaisikaan. Seksikkyys ei siitä katoa.
        Kiitos kuitenkin vinkeistäsi.


      • 0123456789
        neitonen 69 kirjoitti:

        Minulla on jo unelmieni prinssi.
        Muuten, en luule mitään.

        Ootpas sä pippurinen mimmi. Miten sun unelmamiehes jaksaa sua? Varmaan paljon töissä/matkoilla? :D
        Niinkuin joku tossa sanokin, ei kaikki pidä partaa tehdäkseen naisiin vaikutusta. Kaikki eivät ole niin pinnallisia kuin sä.


      • neitonen 69 kirjoitti:

        luulevat tekevänsä itsestänsä muka miehen, en ikinä anna, näin luulevien, tulla minulle muka vaikutustaan tekemään, kuin sen hetken verran, kun vain huomaan iskuyritykset.
        Naurettavia nuo parralla yrittäjät. Nikula on myös vain yksi v....u sanalla ilveilijä ! Petyin pahasti, hyi olkoon !!

        Opettele kirjoittamaan suomea!


      • PartaG-sus
        neitonen 69 kirjoitti:

        luulevat tekevänsä itsestänsä muka miehen, en ikinä anna, näin luulevien, tulla minulle muka vaikutustaan tekemään, kuin sen hetken verran, kun vain huomaan iskuyritykset.
        Naurettavia nuo parralla yrittäjät. Nikula on myös vain yksi v....u sanalla ilveilijä ! Petyin pahasti, hyi olkoon !!

        Ootpa kummallinen akka! :D

        On tainnut sulle aikoinaan joku komea parrakas uros tehdä oharit ja nyt sinä raukka olet ikuisesti kaikille parrakkaille katkera.

        Se hoitoon hakeutuminen ym. lääkejutut olivat oikein osuvia, vaikka ethän sinä näymmä viisampiasi suostu kuuntelemaan.


      • Aadelbertti
        älliä se olla pitää ! kirjoitti:

        Olet oikeassa, en ole eläimiin sekoaja. Minulla on älykäs mies ja ei tarvita partaa !
        Puhu vain itsestäsi !!

        Tuskin on kovin älykäs mies jos tommosen nuijan muijan kanssa hengaa... Kasvaispa sillä ressukalla ees parta niin pääsisi sinustakin eroon.


      • Mikä urpo...
        neitonen 69 kirjoitti:

        Minulla on jo unelmieni prinssi.
        Muuten, en luule mitään.

        "Muuten, en luule mitään."

        Mitähän tuolla aikaisemmin kirjoititkaan...


      • neitonen 69
        Mikä urpo... kirjoitti:

        "Muuten, en luule mitään."

        Mitähän tuolla aikaisemmin kirjoititkaan...

        tiedän hyvin mitä olen aikaisemmin kirjoittanut, enkä ole LUULLUT mitään(edelleenkään). Katsohan vain tarkemmin lukemaasi : )
        Saathan sinä hekotella !


      • kuulema seksikäs muija
        Aadelbertti kirjoitti:

        Tuskin on kovin älykäs mies jos tommosen nuijan muijan kanssa hengaa... Kasvaispa sillä ressukalla ees parta niin pääsisi sinustakin eroon.

        noh riittävän älykäs kuitenkin tehdäkseen akateemistä työtään ja työskennelläkseen ulkomailla.
        Partaa hän tuntuu usein ajelevan kuitenkin. Siis muista ettei sinun luulosi ole tietoa ja kyllä hän minusta eroon pääsisi siinä mielessä.


      • neitonen 69
        PartaG-sus kirjoitti:

        Ootpa kummallinen akka! :D

        On tainnut sulle aikoinaan joku komea parrakas uros tehdä oharit ja nyt sinä raukka olet ikuisesti kaikille parrakkaille katkera.

        Se hoitoon hakeutuminen ym. lääkejutut olivat oikein osuvia, vaikka ethän sinä näymmä viisampiasi suostu kuuntelemaan.

        ootpa kummallinen partasuti! Ei todellakaan ole ollut yhtäkään partasutiurosta, jotka olisivat minuun tehneet vaikutuksen :D
        Nyt ei ollut katkeruudesta kyse, vaan minun mielipiteestäni partamiehiä kohtaan.
        Ihan varmasti löytyy naisia joille partasutiuros kelpaa.
        Muuten olen ihan tietoinen omasta terveydestäni, mutta sallittakoon sinulle tuo vihanpurkauksesi, mieluimmin näin, kun menisit kadulla ihmisille rähisemään.
        Vaikuttaa siltä ettet itse ota viisaammilta käytösmallia.


      • neitonen 69
        nonames kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan suomea!

        mene sinä hankkimaan sivistystä ja käytöstapoja !


      • käytös kultainen
        olet kirjoitti:

        yksi helvetin pilkuttaja. Voi vittu. Ei edes ajokoira panisi sinua.

        Huomaa oikein hyvin partamiesten itsetunnon tason. Käytöstavatkin ovat alkeelliset! SE kertoo paljon.


      • nenäkarvakas
        hmph kirjoitti:

        Eiköhän tuo riipu aikapaljon siitäkin minkämallinen naama kullekkin on tarjottu..

        Sitten nenäkarvojen sopivuus varmasti riippuu siitä minkämallinen naama kullakin on.
        Kaikki nenäkarvoja kasvattamaan, ei enää nenäkarvojen trimmausta. Karvat rehottamaan ja niin taitaa partamiehillä jo rehottaakin.


      • Oskari68
        neitonen 69 kirjoitti:

        ootpa kummallinen partasuti! Ei todellakaan ole ollut yhtäkään partasutiurosta, jotka olisivat minuun tehneet vaikutuksen :D
        Nyt ei ollut katkeruudesta kyse, vaan minun mielipiteestäni partamiehiä kohtaan.
        Ihan varmasti löytyy naisia joille partasutiuros kelpaa.
        Muuten olen ihan tietoinen omasta terveydestäni, mutta sallittakoon sinulle tuo vihanpurkauksesi, mieluimmin näin, kun menisit kadulla ihmisille rähisemään.
        Vaikuttaa siltä ettet itse ota viisaammilta käytösmallia.

        Viidakkomiehet on eri miehiä !


      • Nanna123
        neitonen 69 kirjoitti:

        ootpa kummallinen partasuti! Ei todellakaan ole ollut yhtäkään partasutiurosta, jotka olisivat minuun tehneet vaikutuksen :D
        Nyt ei ollut katkeruudesta kyse, vaan minun mielipiteestäni partamiehiä kohtaan.
        Ihan varmasti löytyy naisia joille partasutiuros kelpaa.
        Muuten olen ihan tietoinen omasta terveydestäni, mutta sallittakoon sinulle tuo vihanpurkauksesi, mieluimmin näin, kun menisit kadulla ihmisille rähisemään.
        Vaikuttaa siltä ettet itse ota viisaammilta käytösmallia.

        Jos sun miehes syystä tai toisesta kasvattaisi parran niin oisko hän ällöttävä ja epäseksikäs? Onkse niin pienestä kiinni? Tosirakkautta...
        Jos jotakuta todella rakastaa niin kyl se henkilö on maailman kaunein/komein, vaikka se kasvattais Karl Marx -parran tai lihois parikyt kiloa kuten useimmat suomalaiset keski-iässä tai siihen mennessä. Jos ulkonäkö on yhtä tärkeä sun miehelle kun mitä se vaikuttaa olevan sulle niin sitten kun lihot niin miehes alkaa pitää sua rumana ja ällöttävänä, vaikka kuinka yrittäisit kiinnittää huomion pois läskeistä paksusankasilla laseilla ja punaseksi värjätyillä hiuksilla. Jos kaiken lisäks nalkutat ja vittuilet miehelles niin se alkaa lyödä sua turpaan. Sitten voit muistella miten joskus ennen teillä oli muka niin mahtava suhde. Tyypillinen suomalainen rakkaustarina...


      • neitonen 69
        Nanna123 kirjoitti:

        Jos sun miehes syystä tai toisesta kasvattaisi parran niin oisko hän ällöttävä ja epäseksikäs? Onkse niin pienestä kiinni? Tosirakkautta...
        Jos jotakuta todella rakastaa niin kyl se henkilö on maailman kaunein/komein, vaikka se kasvattais Karl Marx -parran tai lihois parikyt kiloa kuten useimmat suomalaiset keski-iässä tai siihen mennessä. Jos ulkonäkö on yhtä tärkeä sun miehelle kun mitä se vaikuttaa olevan sulle niin sitten kun lihot niin miehes alkaa pitää sua rumana ja ällöttävänä, vaikka kuinka yrittäisit kiinnittää huomion pois läskeistä paksusankasilla laseilla ja punaseksi värjätyillä hiuksilla. Jos kaiken lisäks nalkutat ja vittuilet miehelles niin se alkaa lyödä sua turpaan. Sitten voit muistella miten joskus ennen teillä oli muka niin mahtava suhde. Tyypillinen suomalainen rakkaustarina...

        Vastaus: mun mieheni olisi aina seksikäs ja ottaisi sen parran huumorilla, ei ihan tosissaan ja ajaisi sen ihan heti pois. Mieluimmin hän kuitenkin kasvattaisi sängen. Tiedän ettei mieheni ole partaveikkoja, sitä en voi edes kuvitella hänen imagoonsa.

        Minä hieman arvelen miehen luonnetta ja arvomaailmaa, jos hän parran kasvattaa. Minä tunnen rakkaan mieheni hyvin, ei hän partaa kasvata, se ei kuulu hänen tyyliinsä eikä hän kuvittele tarvitsevansa partaa.
        Suotakoon parta niille miehille, jotka sitä jostain syystä kaipaavat.
        Mun mieheni ei myöskään aio lihottaa itseään, pysyy hoikkana, mutta lihaksikkaana. Hyvin paljon tämä on kiinni luonteenpiirteistä ja arvomaailmasta.

        Mun mieheni ei pidä minua rumana jos hieman lihon, mutta kannustaa pitämään huolta itsestäni jos pientä painonlisäystä tulisi. Sanoisi sen vain olevan minulle itselleni mukavempaa olla hoikkana. Niin ajattelen myös itse.
        Sinun on varmaankin vaikea sitä uskoa, mutta kaikki miehet eivät lyö naistaan turpaan, vaikka nalkuttaisivatkin. Koitan itse olla nalkuttamatta.
        Taisit kertoa nuo olettamuksesi omasta rakkustarinastasi, otan osaa.


      • ....
        älliä se olla pitää ! kirjoitti:

        Olet oikeassa, en ole eläimiin sekoaja. Minulla on älykäs mies ja ei tarvita partaa !
        Puhu vain itsestäsi !!

        Asiallista meininkiä... Kauheet ennakkoluulot on muuten sullakin parrakkaita miehiä kohtaan.Ihan kuin kaikki joilla on parta olisi jotenkin epämiehekkäitä tai jotain vastaavaa. Ja eihän sillä parralla mitään virkaa ole mutta onko sitten esim. hiuksilla??


      • sinäkin voit
        käytös kultainen kirjoitti:

        Huomaa oikein hyvin partamiesten itsetunnon tason. Käytöstavatkin ovat alkeelliset! SE kertoo paljon.

        päätellä, että juuri parrakkaat miehet täällä mesoaa? hmm... Sinustako parta sitten tekee miehestä luolamiehen/alkuasukkaan!!??


      • vaan, mutta
        neitonen 69 kirjoitti:

        väärin arvattu !
        Oletpa omaperäinen noiden lääkkeiden otto kommenteissasi.
        Nuija on siellä mistä älähdys tuli : ).

        miks sun täytyy tähän asiaan noin kauheesti puuttua ,jos kerran olet sen "unelmien prinssisi" löytänyt. Ja mitähän miehesi tekee sillä välin kun kirjoittelet täällä innoissasi kommenttejasi..?


      • parrasta puheenollen
        sinäkin voit kirjoitti:

        päätellä, että juuri parrakkaat miehet täällä mesoaa? hmm... Sinustako parta sitten tekee miehestä luolamiehen/alkuasukkaan!!??

        kovasti ottavat partamiehet itseensä tai partamiesten lyylit !
        Ei siinä kovasti tarvitse päätellä.
        En ole maininnut luolamiehistä tai alkuasukkaista mitään.


      • vastaan kun kysellään
        vaan, mutta kirjoitti:

        miks sun täytyy tähän asiaan noin kauheesti puuttua ,jos kerran olet sen "unelmien prinssisi" löytänyt. Ja mitähän miehesi tekee sillä välin kun kirjoittelet täällä innoissasi kommenttejasi..?

        ai, miten niin kauheasti puuttua asiaan ? Aiheessa kysyttiin saako miehellä olla parta !
        Minun puolestani saa, muttei ole seksikästä, eikä se tee miestä ! Vastailen vain kun kysytään.
        Minulla ja monella muulla varmaan on prinssinsä.
        Minun mieheni on työmatkalla, jos se nyt tähän liittyy. Nyt voitkin tarttua siihen ja alkaa kirjoittelemaan kommenttejasi mieheni työmatkoista.
        Mitähän se sinun prinssisi tai prinsessasi tällä hetkellä tekee. Ei se minua edes kiinnosta, älä vaivaudu vastaamaan, menee ohi aiheen.


      • ....
        .... kirjoitti:

        Asiallista meininkiä... Kauheet ennakkoluulot on muuten sullakin parrakkaita miehiä kohtaan.Ihan kuin kaikki joilla on parta olisi jotenkin epämiehekkäitä tai jotain vastaavaa. Ja eihän sillä parralla mitään virkaa ole mutta onko sitten esim. hiuksilla??

        ei ole ennakkoluulot vaan kun ei iske, niin ei iske.
        Kyllä nuo hiukset ovat aika tarpeelliset, mietihän vain. Mutta jos et ymmärrä, antaa olla.
        Eikö hiukset riitä, pitää olla myös parta ! Tai kun on kalju pitää olla edes parta, jep, jep ! Hyvin menee!


      • ....
        .... kirjoitti:

        ei ole ennakkoluulot vaan kun ei iske, niin ei iske.
        Kyllä nuo hiukset ovat aika tarpeelliset, mietihän vain. Mutta jos et ymmärrä, antaa olla.
        Eikö hiukset riitä, pitää olla myös parta ! Tai kun on kalju pitää olla edes parta, jep, jep ! Hyvin menee!

        että mitä virkaa niillä hiuksilla sitten on!!? kun olen näin tyhmä...


      • Nimetön
        neitonen 69 kirjoitti:

        mene sinä hankkimaan sivistystä ja käytöstapoja !

        Yhyy, voi voi.....
        Hanki elämä!


      • fdöjgösdfj
        kuulema seksikäs muija kirjoitti:

        noh riittävän älykäs kuitenkin tehdäkseen akateemistä työtään ja työskennelläkseen ulkomailla.
        Partaa hän tuntuu usein ajelevan kuitenkin. Siis muista ettei sinun luulosi ole tietoa ja kyllä hän minusta eroon pääsisi siinä mielessä.

        "työskentelee" ulkomailla. Mistä lähtien sitä on työskentelyksi sanottu? :D


      • reissaisin
        neitonen 69 kirjoitti:

        tiedän hyvin mitä olen aikaisemmin kirjoittanut, enkä ole LUULLUT mitään(edelleenkään). Katsohan vain tarkemmin lukemaasi : )
        Saathan sinä hekotella !

        ulkomailla töissä, jos pitäisi asua tuollaisen kotkan kanssa. Annat itsestäsi helvetin typerän vaikutelman.

        Enkä muuten omista partaa.


      • neitonen 69
        reissaisin kirjoitti:

        ulkomailla töissä, jos pitäisi asua tuollaisen kotkan kanssa. Annat itsestäsi helvetin typerän vaikutelman.

        Enkä muuten omista partaa.

        Mun mies olisi mieluiten meidän (perheensä ) kanssa nyt, mutta olemme lomalla Suomessa ja mies työssä, ei siis reissaa. Nyt sua harmittaa kun asiat olivatkin näin.
        Et sinä ulkomaille työhön pääsisikään tuolla käytöksellä. En ole myöskään ihan varma etteikö sulla tai miehelläsi olisi partaa. : )


      • hyvää kesäää : )
        fdöjgösdfj kirjoitti:

        "työskentelee" ulkomailla. Mistä lähtien sitä on työskentelyksi sanottu? :D

        miten sen sinulle selittäisi että menisi jakeluun. Asumme molemmat myös ulkomailla. Mies on työssä ulkomailla. Koita ymmärtää. : )


      • ihme
        neitonen 69 kirjoitti:

        Mun mies olisi mieluiten meidän (perheensä ) kanssa nyt, mutta olemme lomalla Suomessa ja mies työssä, ei siis reissaa. Nyt sua harmittaa kun asiat olivatkin näin.
        Et sinä ulkomaille työhön pääsisikään tuolla käytöksellä. En ole myöskään ihan varma etteikö sulla tai miehelläsi olisi partaa. : )

        On sullakin elämä... Väittelet täällä kaikkien kanssa. Koko lomanko ajattelit istua koneella? Ei muuta tekemistä ole vai...?


      • se nyt ole niin,että
        neitonen 69 kirjoitti:

        mene sinä hankkimaan sivistystä ja käytöstapoja !

        sinun pitäisi mennä hankkimaan sivistystä ja käytöstapoja...


      • olet 'neitonen' 69
        neitonen 69 kirjoitti:

        väärin arvattu !
        Oletpa omaperäinen noiden lääkkeiden otto kommenteissasi.
        Nuija on siellä mistä älähdys tuli : ).

        Viittaako nimimerkki haluusi nauttia suuseksiä tuplana? Vai onko se syntymävuotesi? Jos syntymävuosi, niin vaihda ihmeessä sana neitonen vaikka ikäneidoksi, koska olet jo vanha akka. Ihmeen typerä ikäiseksesi.


      • Partamies
        nenäkarvakas kirjoitti:

        Sitten nenäkarvojen sopivuus varmasti riippuu siitä minkämallinen naama kullakin on.
        Kaikki nenäkarvoja kasvattamaan, ei enää nenäkarvojen trimmausta. Karvat rehottamaan ja niin taitaa partamiehillä jo rehottaakin.

        No ei kyllä nenäkarvat rehota.


      • Nimetön
        ihme kirjoitti:

        On sullakin elämä... Väittelet täällä kaikkien kanssa. Koko lomanko ajattelit istua koneella? Ei muuta tekemistä ole vai...?

        ei tähän aikaa mene, mulla on kannettava ja samalla kun katson tärkeimpiä postejani, vastailen huvikseni näihin typeriin kommentteihin. ;) Minä en suinkaan vastaile kaikille, sinä saat nyt kunnian saada minulta kommentin takaisin. Hyvää kesää sullekin !


      • mutta nyt kun on niin naurettavia juttuja niin...
        älliä se olla pitää ! kirjoitti:

        Olet oikeassa, en ole eläimiin sekoaja. Minulla on älykäs mies ja ei tarvita partaa !
        Puhu vain itsestäsi !!

        Onpa varsin ahdasmielistä sakkia jos aletaan miettimään saako miehellä olla partaa vai ei. Eikös se nyt ole miehen oma asia kasvattaako vai ei. Jos ei naiselle kelpaa niin oma on ongelmansa. Ainahan ihan ensimmäisenä pitäis oma ulkonäkö itseä miellyttää. Jos se tapa jolla itseään miellyttää ei kelpaa jollekulle muulle, niin joko hiljaa hyväksyy sen tai sitten valittaa jolloin sanoisin itse, painumaan... Itse kasvatan partaa. Haluan laittaa sen myöhemmin kiinni. Enkä aijo kuunnella sanaakaan keneltäkään muulta sopiiko se minulle vai ei. Se on oma päätökseni. Ja jos se naiset minulta kartaa pois, niin hyvä vaan. En haluaisikaan ketään niin pinnallista, joka lähtisi lätkimään parran takia. Jos ei hyväksy minua sellaisena, kuin olen niin painukoon. Mun puolesta naisetkin voi kasvattaa vaikka säärikarvoja jos siltä tuntuu. En itse siitä pidä mutta en sen perusteella jättäisi väliin kyseiseen ihmiseen tutustumista. Kyllä olen sitä mieltä, että jos jonkun kanssa seurustelee niin pitää ulkonäön ainakin siinä mielessä miellyttää, ettei inhota katse, mutta en silti säännöstele asiaa siten että en koskaan voisi olla esim. säärikarvallisen naisen kanssa. Kuka sitä tietää. Eikä parta todellakaan ole mikään miehuuden merkki. Miehillä on vaan nyt sellaset hormonit, että se kasvaa. Sen voi joko ajaa tai olla ajamatta. Itse kasvatan ihan vain omasta halusta ja mielenkiinnosta, että sopiiko. Seurustelen erään tytön kanssa ja hänelle se ei ole mikään ongelma, vaikka ei tulisi pitämäänkään siitä.

        JOten voisitte kyllä kaikki. Miehet ja naiset molemmat lakata määräilemästä kumppanianne tai vastakkaista sukupuolta yleensä miltä näyttää. Määrään kaikkien näyttävän siltä mitä on! Ei sitä mitä muut haluavat teidän olevan. Toivottavasti edes yksi ihminen tajuaa viestin.

        Vapautta maailmalle!


      • tanttuli-
        .... kirjoitti:

        Asiallista meininkiä... Kauheet ennakkoluulot on muuten sullakin parrakkaita miehiä kohtaan.Ihan kuin kaikki joilla on parta olisi jotenkin epämiehekkäitä tai jotain vastaavaa. Ja eihän sillä parralla mitään virkaa ole mutta onko sitten esim. hiuksilla??

        kyllähän te miehetkin haluatte naisen mieluummin pitävän posliinin kuin rehottavan puskan. ihan sama juttu parrankin kanssa. jotkut voi tykätä kunnon pukin parrasta siinä missä luonnollisesta alapääviidakosta, mutta jotkut taas haluavat katsella asiallisen ja nuorekkaan näköistä naamaa yhtälailla kuin pikkutytön pimppiä.

        onhan se vähän hygienisempää ja varsinkin antaa hyvän kuvan siitä kuinka osaa ja jaksaa pitää itsestään huolta kun sheivaa ja pitää itsensä ihmisen näköisenä.


      • asdfghj123
        hyvää kesäää : ) kirjoitti:

        miten sen sinulle selittäisi että menisi jakeluun. Asumme molemmat myös ulkomailla. Mies on työssä ulkomailla. Koita ymmärtää. : )

        Kyllä me tiietään mitä se siellä ulkomailla tekee, muiden muijien perässä juoksee. Opettele nyt joka tapauksessa hyvä ihminen kirjoittamaan suomea.


      • Sänkimies
        tanttuli- kirjoitti:

        kyllähän te miehetkin haluatte naisen mieluummin pitävän posliinin kuin rehottavan puskan. ihan sama juttu parrankin kanssa. jotkut voi tykätä kunnon pukin parrasta siinä missä luonnollisesta alapääviidakosta, mutta jotkut taas haluavat katsella asiallisen ja nuorekkaan näköistä naamaa yhtälailla kuin pikkutytön pimppiä.

        onhan se vähän hygienisempää ja varsinkin antaa hyvän kuvan siitä kuinka osaa ja jaksaa pitää itsestään huolta kun sheivaa ja pitää itsensä ihmisen näköisenä.

        No nyt se selvisi. Minulla on aina kunnon sänki tai Nikula-parta. Ehkä se heijastuu suoraan siitä, että vastaavasti tykkään kunnon "tuherosta" ja välinpitämättömän rennoista naisista. :-)


      • ette oo tosissanne
        .... kirjoitti:

        Asiallista meininkiä... Kauheet ennakkoluulot on muuten sullakin parrakkaita miehiä kohtaan.Ihan kuin kaikki joilla on parta olisi jotenkin epämiehekkäitä tai jotain vastaavaa. Ja eihän sillä parralla mitään virkaa ole mutta onko sitten esim. hiuksilla??

        Oikeest ette oo tosissanne et te riitelette siitä kumpi tyyli on seksikkäämpää?! Eiks se ollukkaa nii et kaikil on oma maku. Herranjestas aikuiset ihmiset riitelee tollasesta


      • <<<<
        Nanna123 kirjoitti:

        Jos sun miehes syystä tai toisesta kasvattaisi parran niin oisko hän ällöttävä ja epäseksikäs? Onkse niin pienestä kiinni? Tosirakkautta...
        Jos jotakuta todella rakastaa niin kyl se henkilö on maailman kaunein/komein, vaikka se kasvattais Karl Marx -parran tai lihois parikyt kiloa kuten useimmat suomalaiset keski-iässä tai siihen mennessä. Jos ulkonäkö on yhtä tärkeä sun miehelle kun mitä se vaikuttaa olevan sulle niin sitten kun lihot niin miehes alkaa pitää sua rumana ja ällöttävänä, vaikka kuinka yrittäisit kiinnittää huomion pois läskeistä paksusankasilla laseilla ja punaseksi värjätyillä hiuksilla. Jos kaiken lisäks nalkutat ja vittuilet miehelles niin se alkaa lyödä sua turpaan. Sitten voit muistella miten joskus ennen teillä oli muka niin mahtava suhde. Tyypillinen suomalainen rakkaustarina...

        KYL TOLLASTA VOIS PITÄÄ JA JOPA SMOKKIA < JOSKUS JOPA OOPPERASSA. TEATTERISSA JA 2 ENSIILLOISSA


    • PartaTäytyyOlla

      Kyllä pitää olla semmonen parta ku Jouni Hynysellä!! Kunnon parta pitää kaikilla olla...

      • Riitu62

        kun se oikein hoidetaan.Henkilökohtaisesti pidän sänkileuoista=))


      • sopivasti,että
        Riitu62 kirjoitti:

        kun se oikein hoidetaan.Henkilökohtaisesti pidän sänkileuoista=))

        pääset hegumasi huipulle,vai onko partaiset miehiä ollenkaan,tai pönkittävätkö he miehisyyttään sillä,jos sitä ei muuten sitä löytyisi.


      • sänkileuka
        sopivasti,että kirjoitti:

        pääset hegumasi huipulle,vai onko partaiset miehiä ollenkaan,tai pönkittävätkö he miehisyyttään sillä,jos sitä ei muuten sitä löytyisi.

        ...parralla pönkitetä, vaan puheilla sitä ja sen koosta. Parta vaan pitää olla.


      • sovi
        sänkileuka kirjoitti:

        ...parralla pönkitetä, vaan puheilla sitä ja sen koosta. Parta vaan pitää olla.

        kaikille ja tosi on .. t.ex pukinparta


      • sänkileuka
        sovi kirjoitti:

        kaikille ja tosi on .. t.ex pukinparta

        jep, mutta sopiminen onkin ihan toinen asia ;)


      • M****

        Ei kaikille sovi kaikki. Itse tykkään melkeinpäs noista vaihtoehdoista leukaprrasta. Kunhan on siisti. Jos on voimmakas leuka voi parta olla liikaa;)


      • mieluimmin kalju
        sänkileuka kirjoitti:

        ...parralla pönkitetä, vaan puheilla sitä ja sen koosta. Parta vaan pitää olla.

        Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! Ei seksikästä ei hieventäkään ! Nikula hyvä esimerkki !

        Hyvin tietoinen .


      • kalju partasuu
        mieluimmin kalju kirjoitti:

        Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! Ei seksikästä ei hieventäkään ! Nikula hyvä esimerkki !

        Hyvin tietoinen .

        Kalju ja parta liittyy toisiinsa miten?
        Itse olen kalju ja parrakas, kalju on tuossa pään yläpuolella ja parta alapuolella.


      • kalju on seksy, parta EI
        kalju partasuu kirjoitti:

        Kalju ja parta liittyy toisiinsa miten?
        Itse olen kalju ja parrakas, kalju on tuossa pään yläpuolella ja parta alapuolella.

        on se näky, kun on kalju ja sitten parta, hah....


      • koulutus vanha?
        mieluimmin kalju kirjoitti:

        Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! Ei seksikästä ei hieventäkään ! Nikula hyvä esimerkki !

        Hyvin tietoinen .

        Onkohan mulla vanhentuneet opit peruskoulusta kun siellä opetettiin että virkkeen ja lauseen välimerkit tulee kiinni viimeiseen sanaan, ilman välilyöntiä? Eipä tuo väikkäri ainakaan jäänyt siitä kiinni vaikka tällä vanhalla(?) tyylillä sen kirjoitinkin. Mikä lie oikea kirjoitustapa sitten... mene ja tiedä, mutta partakin kasvaa - ja antaa kasvaa vaan. ;)


      • DI insinööri.........
        mieluimmin kalju kirjoitti:

        Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! Ei seksikästä ei hieventäkään ! Nikula hyvä esimerkki !

        Hyvin tietoinen .

        Usein vailla koulutusta ? Oikeinko tutkimuksen olet asiasta tehnyt ja näin viisaasti asian itsellesi spekuloinut. Katsoppas historian suurmiehiä ja monellako on parta? Niin,aika usealla.Eikö ?


      • koulutus ei vanha
        koulutus vanha? kirjoitti:

        Onkohan mulla vanhentuneet opit peruskoulusta kun siellä opetettiin että virkkeen ja lauseen välimerkit tulee kiinni viimeiseen sanaan, ilman välilyöntiä? Eipä tuo väikkäri ainakaan jäänyt siitä kiinni vaikka tällä vanhalla(?) tyylillä sen kirjoitinkin. Mikä lie oikea kirjoitustapa sitten... mene ja tiedä, mutta partakin kasvaa - ja antaa kasvaa vaan. ;)

        eipä tuo sinunkaan kirjoitustyylisi väitöskirjan tehneeltä vaikuttanut. Noh, nykyään nyt väitelläänkin jos mistä. Kaikkien kun on oltava tohtoreita. Kyllä täällä Suomen maassa tohtoreita on ainakin riittämiin.

        Kyllä sulla taitaa olla myös vanhentuneet tiedot ja viittit vielä väitelleenä tällä palstalla "majailla" !!!
        ; )
        Anna pappa parran kasvaa vain ! Ei kiinnosta !
        muuten, näillä palstoilla ei tarvitse niin kirjoitusten oikeinkirjoituksiin takertua. Tyyli on vapaa, vaikka tutkintoja on !


      • lueppas oikein !
        DI insinööri......... kirjoitti:

        Usein vailla koulutusta ? Oikeinko tutkimuksen olet asiasta tehnyt ja näin viisaasti asian itsellesi spekuloinut. Katsoppas historian suurmiehiä ja monellako on parta? Niin,aika usealla.Eikö ?

        kukas siellä sanoo mitä olen tehnyt. Huomioitu kyllä on. Olkoon mitä on ollut historiassa, nyt eletään nukypäivää ! Papat saavat partansa pitää .
        et silleen DI jos olet ja minkä lainen sellainen.


      • papalta
        koulutus ei vanha kirjoitti:

        eipä tuo sinunkaan kirjoitustyylisi väitöskirjan tehneeltä vaikuttanut. Noh, nykyään nyt väitelläänkin jos mistä. Kaikkien kun on oltava tohtoreita. Kyllä täällä Suomen maassa tohtoreita on ainakin riittämiin.

        Kyllä sulla taitaa olla myös vanhentuneet tiedot ja viittit vielä väitelleenä tällä palstalla "majailla" !!!
        ; )
        Anna pappa parran kasvaa vain ! Ei kiinnosta !
        muuten, näillä palstoilla ei tarvitse niin kirjoitusten oikeinkirjoituksiin takertua. Tyyli on vapaa, vaikka tutkintoja on !

        Väitökseni oli lääketieteen alalta. Pitää paikkansa että kirjoitustyylillä ei niin kovin paljon ollut painoarvoa. Joskaan ihan kieliopin vierestä ei vielä nykyäänkään väikkäriä voi kirjoittaa, vaikka höltymistä on nähtävissä. Tämä olikin ihan eka kerta kun sain papan tittelin! Virkistävä kokemus näin 32-vuotiaana. ;)


      • sense of style
        papalta kirjoitti:

        Väitökseni oli lääketieteen alalta. Pitää paikkansa että kirjoitustyylillä ei niin kovin paljon ollut painoarvoa. Joskaan ihan kieliopin vierestä ei vielä nykyäänkään väikkäriä voi kirjoittaa, vaikka höltymistä on nähtävissä. Tämä olikin ihan eka kerta kun sain papan tittelin! Virkistävä kokemus näin 32-vuotiaana. ;)

        ei täällä palstoilla kyllä väitöskirjaa olla kirjoittamassakaan, mutta saathan sinä sillä asialla repostella.
        Pappatyyli voi olla nuoremmallakin ja niin myös näyttää joillain olevan : )
        Kiva kun sait hieman virkistävää kokemusta elämääsi.


      • LaMar3
        koulutus ei vanha kirjoitti:

        eipä tuo sinunkaan kirjoitustyylisi väitöskirjan tehneeltä vaikuttanut. Noh, nykyään nyt väitelläänkin jos mistä. Kaikkien kun on oltava tohtoreita. Kyllä täällä Suomen maassa tohtoreita on ainakin riittämiin.

        Kyllä sulla taitaa olla myös vanhentuneet tiedot ja viittit vielä väitelleenä tällä palstalla "majailla" !!!
        ; )
        Anna pappa parran kasvaa vain ! Ei kiinnosta !
        muuten, näillä palstoilla ei tarvitse niin kirjoitusten oikeinkirjoituksiin takertua. Tyyli on vapaa, vaikka tutkintoja on !

        Mitä nyt katsoin tuota kirjoittelua, niin etkös sinä juuri väittänyt että parta on yhteydessä alhaiseen koulutustasoon? Outo väite sinänsä. Proffathan ovat perinteisesti parrakkaita (jos miehiä). Mutta nyt sitten oletkin sitä mieltä että täällä palstalla ei saisi kirjoittaa, jos on väitellyt tohtoriksi?? Mitä ihmettä? Onkä tämä joku kouluttamattomien kokoontumispalsta? :-)

        t. toinen väitellyt
        (ja meitä on täällä paljon)


      • tasoa
        LaMar3 kirjoitti:

        Mitä nyt katsoin tuota kirjoittelua, niin etkös sinä juuri väittänyt että parta on yhteydessä alhaiseen koulutustasoon? Outo väite sinänsä. Proffathan ovat perinteisesti parrakkaita (jos miehiä). Mutta nyt sitten oletkin sitä mieltä että täällä palstalla ei saisi kirjoittaa, jos on väitellyt tohtoriksi?? Mitä ihmettä? Onkä tämä joku kouluttamattomien kokoontumispalsta? :-)

        t. toinen väitellyt
        (ja meitä on täällä paljon)

        Niin ainakin voi väittää olevansa väitellyt.

        Tosi on että nykypäivänä tohtoreita on riittämiin. Luulisi niinkin sivistyneiden olevan sen verran älykkäitä, etteivät koulustasollaan viitsisi rehennellä, menee hieman uskottavuus.

        Minä luin tuon mielipiteen: "Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! " hieman eri näkökannalla, siinähän ei väitetty KAIKKIEN partamiehien olevan ilman koulutusta (varsinkaan kovin korkeaa koulutusta). Kyllä kai sitä nyt löytyy partamiehiä ihan väittelleksi asti, täällä "partapalstalla". Mielipiteessä kirjoitettiin myös "Ei seksikästä ei hieventäkään ! Nikula hyvä esimerkki ! "

        Tämä palsta ei ole kouluttautumattomien kokoontumispalsta(näköjään), mutta ihmettelen suuresti sitä , kuinka parrakkaat "tohtorit" käyttäytyvät neitosta kohtaan !
        Proffat ovat perinteisesti myös hajamielisiä kaljuja ja/tai pörröpäitä ja ovatko he kovinkaan seksikkäitä ?
        Mielipiteitahän nämä vain ovat !


      • LaMar3
        tasoa kirjoitti:

        Niin ainakin voi väittää olevansa väitellyt.

        Tosi on että nykypäivänä tohtoreita on riittämiin. Luulisi niinkin sivistyneiden olevan sen verran älykkäitä, etteivät koulustasollaan viitsisi rehennellä, menee hieman uskottavuus.

        Minä luin tuon mielipiteen: "Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! " hieman eri näkökannalla, siinähän ei väitetty KAIKKIEN partamiehien olevan ilman koulutusta (varsinkaan kovin korkeaa koulutusta). Kyllä kai sitä nyt löytyy partamiehiä ihan väittelleksi asti, täällä "partapalstalla". Mielipiteessä kirjoitettiin myös "Ei seksikästä ei hieventäkään ! Nikula hyvä esimerkki ! "

        Tämä palsta ei ole kouluttautumattomien kokoontumispalsta(näköjään), mutta ihmettelen suuresti sitä , kuinka parrakkaat "tohtorit" käyttäytyvät neitosta kohtaan !
        Proffat ovat perinteisesti myös hajamielisiä kaljuja ja/tai pörröpäitä ja ovatko he kovinkaan seksikkäitä ?
        Mielipiteitahän nämä vain ovat !

        Eikö niin. Et kai nyt muuta ala väittämään. :)


      • tasoa
        LaMar3 kirjoitti:

        Eikö niin. Et kai nyt muuta ala väittämään. :)

        Asia ei muutu miksikään!
        Kunhan et itse ala väittämään liikoja. :)


      • Hox
        tasoa kirjoitti:

        Asia ei muutu miksikään!
        Kunhan et itse ala väittämään liikoja. :)

        Ihan mielenkiinnosta: mikä ihmeen asia?


      • Nimetön
        Hox kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta: mikä ihmeen asia?

        tämä asia: Niin ainakin voi väittää olevansa väitellyt.

        Tosi on että nykypäivänä tohtoreita on riittämiin. Luulisi niinkin sivistyneiden olevan sen verran älykkäitä, etteivät koulustasollaan viitsisi rehennellä, menee hieman uskottavuus.

        Minä luin tuon mielipiteen: "Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! " hieman eri näkökannalla, siinähän ei väitetty KAIKKIEN partamiehien olevan ilman koulutusta (varsinkaan kovin korkeaa koulutusta). Kyllä kai sitä nyt löytyy partamiehiä ihan väittelleksi asti, täällä "partapalstalla". Mielipiteessä kirjoitettiin myös "Ei seksikästä ei hieventäkään ! Nikula hyvä esimerkki ! "

        Tämä palsta ei ole kouluttautumattomien kokoontumispalsta(näköjään), mutta ihmettelen suuresti sitä , kuinka parrakkaat "tohtorit" käyttäytyvät neitosta kohtaan !
        Proffat ovat perinteisesti myös hajamielisiä kaljuja ja/tai pörröpäitä ja ovatko he kovinkaan seksikkäitä ?
        Mielipiteitahän nämä vain ovat !


      • Tumma nainen
        kalju partasuu kirjoitti:

        Kalju ja parta liittyy toisiinsa miten?
        Itse olen kalju ja parrakas, kalju on tuossa pään yläpuolella ja parta alapuolella.

        ovat todella komeita, saavat ainankin minun hormoonit hyrräämään:)


      • ei voi olla totta
        lueppas oikein ! kirjoitti:

        kukas siellä sanoo mitä olen tehnyt. Huomioitu kyllä on. Olkoon mitä on ollut historiassa, nyt eletään nukypäivää ! Papat saavat partansa pitää .
        et silleen DI jos olet ja minkä lainen sellainen.

        Tässä omaa kirjoitustasi: "Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !!"

        Miten tuo nyt sitten pitäisi lukea oikein?


      • kalju &amp; parta

      • Hox
        Nimetön kirjoitti:

        tämä asia: Niin ainakin voi väittää olevansa väitellyt.

        Tosi on että nykypäivänä tohtoreita on riittämiin. Luulisi niinkin sivistyneiden olevan sen verran älykkäitä, etteivät koulustasollaan viitsisi rehennellä, menee hieman uskottavuus.

        Minä luin tuon mielipiteen: "Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! " hieman eri näkökannalla, siinähän ei väitetty KAIKKIEN partamiehien olevan ilman koulutusta (varsinkaan kovin korkeaa koulutusta). Kyllä kai sitä nyt löytyy partamiehiä ihan väittelleksi asti, täällä "partapalstalla". Mielipiteessä kirjoitettiin myös "Ei seksikästä ei hieventäkään ! Nikula hyvä esimerkki ! "

        Tämä palsta ei ole kouluttautumattomien kokoontumispalsta(näköjään), mutta ihmettelen suuresti sitä , kuinka parrakkaat "tohtorit" käyttäytyvät neitosta kohtaan !
        Proffat ovat perinteisesti myös hajamielisiä kaljuja ja/tai pörröpäitä ja ovatko he kovinkaan seksikkäitä ?
        Mielipiteitahän nämä vain ovat !

        Vai on tohtoreita riittävästi? :-) Mikä onkaan tämä konttori, jota edustat tuollaisen totuuden julistaessasi?

        Eli siis kouluttamattamattomat ja tohtorit (tohtoria korkeampaa formaalia oppiarvoahan ei ole) ovat mielestäsi muita useammin parrakkaita? Mielenkiintoinen väittämä... mihin perustat sen?

        Millä tavalla (jota ihmettelet) mainitsemasi "parrakkaat tohtorit" ovat käyttäytyneet "neitosia" kohtaan? Entä ketä ja missä ovat nämä "neitoset"?

        Paljon kysymyksiä... meillä tohtoreilla tuppaa olemaan. :)


      • Nimetön
        ei voi olla totta kirjoitti:

        Tässä omaa kirjoitustasi: "Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !!"

        Miten tuo nyt sitten pitäisi lukea oikein?

        " Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! Ei seksikästä ei hieventäkään ! "


      • Ihmettelevä partajannu
        Nimetön kirjoitti:

        " Partamiehet ovat niiin naurettavia ja usein vailla koulutusta !! Ei seksikästä ei hieventäkään ! "

        Tuosta koulutusasiasta oli kysymys. Väität, että on luettu väärin ja kuitenkin selvästi kirjoitat, että partamiehet ovat usein vailla koulutusta. Ei sillä parralla ole koulutuksen kanssa mitään tekemistä. Seksikkyys on ihan toinen juttu ja täysin makuasia.


      • ja on väitellyt
        Hox kirjoitti:

        Vai on tohtoreita riittävästi? :-) Mikä onkaan tämä konttori, jota edustat tuollaisen totuuden julistaessasi?

        Eli siis kouluttamattamattomat ja tohtorit (tohtoria korkeampaa formaalia oppiarvoahan ei ole) ovat mielestäsi muita useammin parrakkaita? Mielenkiintoinen väittämä... mihin perustat sen?

        Millä tavalla (jota ihmettelet) mainitsemasi "parrakkaat tohtorit" ovat käyttäytyneet "neitosia" kohtaan? Entä ketä ja missä ovat nämä "neitoset"?

        Paljon kysymyksiä... meillä tohtoreilla tuppaa olemaan. :)

        en usko että mistään konttorista.

        Moni totuus tulee ihan omasta kokemuksesta ja tohtorismiehet ovat aika siistiä porukkaa, ei partaa, tai sitten liikumme eri piireissä.

        Kumma tohtori sinä olet kun alennut tälläisistä väittelemään :D
        heippa vain ja hyvää kesän jatkoa.


    • parta

      Parta se on joka miehen puutteettomana pitää.

      • vanhentaa

        Kyllä se niin on että parta on kamala ja vanhentaa. Lyhyt sänki on kylläkin seksikäs. Nuorten miesten typerä muotioikku pikkuparta leuanpäässä näyttää pikemminkin hassulta ja typerältä.


      • Menossa thai-hierontaan
        vanhentaa kirjoitti:

        Kyllä se niin on että parta on kamala ja vanhentaa. Lyhyt sänki on kylläkin seksikäs. Nuorten miesten typerä muotioikku pikkuparta leuanpäässä näyttää pikemminkin hassulta ja typerältä.

        Järkyttävä näky. Aurinkoinen kesäpäivä ja hirveän lihaksikas bodari kävelee kadulla ilman paitaa, ja soittaa ovikelloa thai-hierontapaikkaan.

        Mistä kyse?

        Pujoparta pilaa naismahdollisuudet, vai pujoparta letillä osoitus yliseksuaalisuudeta?


      • parrakas ei- bodari
        Menossa thai-hierontaan kirjoitti:

        Järkyttävä näky. Aurinkoinen kesäpäivä ja hirveän lihaksikas bodari kävelee kadulla ilman paitaa, ja soittaa ovikelloa thai-hierontapaikkaan.

        Mistä kyse?

        Pujoparta pilaa naismahdollisuudet, vai pujoparta letillä osoitus yliseksuaalisuudeta?

        Amisviiksipoikaa jolla variksenpojan lihasmassa käy kateus painamaan? :D


      • 118229

        Miksi useat naiset eivät viitsi leikata viiksiänsä. Todella 'sexyä' - hyi hitto.


    • Bonaparta

      Totta maar saa olla. Sopivan lyhyt. Mutta ei hitossa tuollainen kuin tuolla kuvassa olevalla Rumaturpa -Nikulalla. Oksettaa koko tyyppi muutenkin. Inhokin viikset on tosi äklöt, just tollain nyrhityt. Muutenkin koko tyyppi on saanut viimeaikoina kyseenalaista mainosta käytöksellään, erityisesti kielenkäytöllä Rauman juhannusjuhlissa. No, tuollaisesta turvasta ei voi odottaakaan kuin rääviä puhetta. Vai oliks se räävitöntä..

    • iceQB

      Jos vähäänkään partaa kasvaa niin antaa kasvaa! Härski harlikka parta on retee, kasvattais vielä niin pitkäks että voi palmikoida sen ;D

      • jkhklhh

        ehottomasti, sinä sen sanoit......harrikkaparta ja ne miehet muutenkin ovat aika nameja......


    • hymyää

      leukaan ei sovi ko nyrkki ja kirurgin kirven, jolla vois Jonen naamaa lyhentää puolella metrillä..

      • miestä

        Ei parta ainkaan miestä tee, mikä hyvin on tullut todistetuksi Jonen kohdalla. Sehän tekee mitä vaan jotta pääsee lehtiin jne. Ajaa homojen asiaa, työskentelee (kauniist sanoen) ihan hullujen kanssa (kuten Ellenin) jne. Mutta monelle MIEHELLE kyllä sopii parta ja mum mielestä se pitäisikin olla MIETSEN juttu, ei "mutaatioiden".


      • kai ollut
        miestä kirjoitti:

        Ei parta ainkaan miestä tee, mikä hyvin on tullut todistetuksi Jonen kohdalla. Sehän tekee mitä vaan jotta pääsee lehtiin jne. Ajaa homojen asiaa, työskentelee (kauniist sanoen) ihan hullujen kanssa (kuten Ellenin) jne. Mutta monelle MIEHELLE kyllä sopii parta ja mum mielestä se pitäisikin olla MIETSEN juttu, ei "mutaatioiden".

        tarkoitus taas arvostella Jonea?!
        Ellengate liian likellä kun tulee asiatonta tekstiä.'
        Jone on mun mielestä seksikäs karvoineen kaikkineen, samoin tykkään esim. Hynysestä, silläkin pitkät turpajouhet. Minusta aika useille miehille sopii jonkunasteinen parta tai sänki....mut makuasiahan se on.
        Parta voipi suudellessa kutitella, mut se vaan tuntuu jännältä.


      • Nimetön
        miestä kirjoitti:

        Ei parta ainkaan miestä tee, mikä hyvin on tullut todistetuksi Jonen kohdalla. Sehän tekee mitä vaan jotta pääsee lehtiin jne. Ajaa homojen asiaa, työskentelee (kauniist sanoen) ihan hullujen kanssa (kuten Ellenin) jne. Mutta monelle MIEHELLE kyllä sopii parta ja mum mielestä se pitäisikin olla MIETSEN juttu, ei "mutaatioiden".

        Veit polvet suusta. En muuten enempää kommentoi tuon kyseisen inhokin tekemisiä muuten kuin että vain hämmästelen, kuinka lahjattomuudella voi saada mainetta. Mutta tyypin naamävärkistä vielä, jossa on ainainen irvistys, ikäänkuin olisi päällä jatkuva kestonärästys. Mutta muuten tuollaisen naamarustninigin anatomiaan ei sovi nyrhitty viiksikarvoitus, jossa nenän ja ylähuulen väli on pitkä. No, ilmeisesti kyseisen rumiluksen kohdalla estetiikalla ei ole väliä. Näkeehän sen henkilän frisyyristäkin. On kuin ikähipillä.


    • Mutta kelle sopii

      niin minä ainakin tykkään, näin naisena.

      Anna kasvaa ja katso sopiiko. Kunnollinen, koko leuan peittävä parta viikset on miehekästä.
      Mutta sen pitää olla siisti ja puhdas!

      Rento sänki raapii, sekstailua ajatellen..

    • partaa haluava

      Kasvata ehdottomasti parta! Parrakkaat miehet ovat yksinkertaisesti komeita ja miehekkäitä. Itse en ainakaan kiinnostu siloposkista. Joulupukinparta ei ole ehkä se innostavin, suosittelen pientä siistimistä. Parin päivän sänki on haluttava, mutta käytännössä repii naisen herkän hipiän lähemmässä kontaktissa.. Kokeile mikä malli sinulle sopii, jos itse viihdyt parrassa niin varmasti se myös huomataan tälläisten ihanien naisten piireissä ;)

    • Biker10
      • ilmarikianto

        on niin pitkäkin paata!!!


    • mieleeni

      niinkutus ja vi..u,sekä näyttää karvoineen siltä.
      Parta ei pahoille sovi tai sit sopii..=)

    • hyijjj

      ei vaan tekee epäsiistin,toisille kyl sopii,toisille ei.

    • miehelle

      hei,ostin sähköpartakoneen miehelleni citymarketista,maksoiko 50 euroa ja on kesänyt tosi hyvin ja kehuu et parran ajo on paljon kivempaa kuin höylätessä.

      • Töpseli seinään vaan

        Minullakin on sähköparta, jonka ajelen sähköparran ajokoneella. Kyllä se kivempaa hommaa on kuin höylääminen. Ei lennä lastujakaan lattialle.


    • oma ukko paras ukko

      Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville... näin Kalevalassa tiedettiin retroseksuaalin miehen tuntomerkit.
      Naurettavan näköistä on muutamat haivenet leuassa, parempi ajaa sellaiset pois. Jämäkän leuan komistukseen käy parta, pahus vaan kun se pistelee..

    • kippari48

      Ompahan tuota partaa tullut turvassa mukana kuleteltua jo noin 40 vuotta eikä se ole minua pahemmin haitannut, jollei siitä niin hirveästi iloakaan ole ollut. Lapset tosin epäilevät kesälomalla olevaksi joulupukiksi.

      • rdyrftu

        Onko sulla koko ikä ollu nuin vahva parta vai alkoiko kasvaa enemmän vasta aikuisiällä?
        Vai oliko jo teini-ikäisenä partaa jo


    • tuossa on?

      Outoa että tollanen poskenpieksijä yleensä on jossain esillä. Järkevät ja edustavat ihmiset eivät näköjään halua juontotehtäviin. Tarviiko ihmiset tosiaan tuollaisia "viihdyttäjiä"? Valetta saa puhua ja toisten pilkkaaminen kuuluu ihan asiaan. Minua ei ainakaan jaksa yhtään kiinnostaa. Etoaa. Viittiskö joku valaista, mikä idea tässä henkilössä oikein on? Onko yleinen ilmapiiri jotenkin niin pahoinvoiva, ettei kukaan mitään miellyttävää tahdokaan kuulla ja katsella?

      • tarkoitat

        tuolla kirjoituksellasi, mun täytyy olla erimieltä kanssasi.......sorry.
        Jone on asiakaveri aika mones hommassa mukana, täs vaan meni toi Ellen juonto vähän överipuolelle, mut pitää sitä rakastaan puolustaa, se on selvää ja osoittaa ritarillisuutta.
        Mikäkö hänessä vetoaa......oumaigaad......housut kastuu valittömästi kun Jonen nään....mä en kuule tiedä miksi, mut jumalattoman seksikäs könsikäs.


      • jukka 62

        Aivan tosi! Minkä v... takia ko. henkilö on joka v.. tilaisuudessa paikkalla?


      • Agathe
        tarkoitat kirjoitti:

        tuolla kirjoituksellasi, mun täytyy olla erimieltä kanssasi.......sorry.
        Jone on asiakaveri aika mones hommassa mukana, täs vaan meni toi Ellen juonto vähän överipuolelle, mut pitää sitä rakastaan puolustaa, se on selvää ja osoittaa ritarillisuutta.
        Mikäkö hänessä vetoaa......oumaigaad......housut kastuu valittömästi kun Jonen nään....mä en kuule tiedä miksi, mut jumalattoman seksikäs könsikäs.

        Tai siis: ällöttävän näköinen äijä - siivottoman ja retkun näköinen. Ehkä asiaa auttaisi, jos ei olisi aina ilme kuin myrkyn nielleellä, iloisen ja hyväntuulisen oloinen ihminen on miellyttävämpi ja seksikkäämpi kuin naama nurpallaan oleva.

        Itse en tuon näköistä miestä kelpuuttaisi - ainakaan ulkonäön perusteella.


      • veikkaaja123

        Ei tarvitse olla mitään erityisiä lahjoja, riittää että on saatanan nolo eikä häpeä sitä yhtään. Sellaset julkkikset puhuttavat eniten koska niistä on helppo puhua paskaa. Ja toisten haukkuminen on suomalaisten lempipuuhaa. Joten Jone on todellinen ihannejulkkis.

        Samanlaista junttimaista ilkeyttä (tarkotan suomalaisia) on myös mm. Unkarissa, näin ohimennen sanoen. Eikä se o mun mielipide, vaan unkarilaiset myöntävät olevansa kateellisia ja ilkeitä, kuten moni suomalainen avoimesti myöntää miten vittumaisia suomalaiset ovat moniin muihin kansoihin verrattuna.

        Musta tuntuu joskus että Jone vaan esittää pelleä. Vaikea uskoa että kukaan, joka on ohittanut murrosiän, voisi oikeasti olla niin maksimaalisen lapsellinen ja säälittävä :D


    • En edes katsele

      miehiä, joilla ei ole partaa. Rakastan suorastaan miehen karheaa leukaa. Minusta miehet on niin lapsen ja pojan näköisiä, jos heillä ei ole partaa. Ehdoton vaatimus, että parta pitää olla.

      • huffe

        Todellakin pitää olla parta!!!Mies on mies vasta kun on kunnon parta...joko viikset ja parta tai sit ihan jone nilkula!!


      • grrrrrr
        huffe kirjoitti:

        Todellakin pitää olla parta!!!Mies on mies vasta kun on kunnon parta...joko viikset ja parta tai sit ihan jone nilkula!!

        Jone on nami!!!!!!!!!


      • parta se miehen tekee jooo : D

        Mulle ehdottomasti älykkyys ja huumori on seksikästä miehessä, ei PARTAA se on ihan vastakohta ! Miehen täytyy olla OIKEASTI seksikäs ei parralla keikoilija !


      • tyhmä kana
        grrrrrr kirjoitti:

        Jone on nami!!!!!!!!!

        iiiik, niin ihanaaaa. kun nikulan suti vähän kutittelisi niiiin seksikästä että !


      • ~K~
        grrrrrr kirjoitti:

        Jone on nami!!!!!!!!!

        jone on kaikista elävista suomalaisista miehistä miehisin ja suloisin!! Ottaakaa mallia miehen alut!



        ~katri~


      • tiinuleenu
        ~K~ kirjoitti:

        jone on kaikista elävista suomalaisista miehistä miehisin ja suloisin!! Ottaakaa mallia miehen alut!



        ~katri~

        Jonen kun sais, aiai.....ihqu "äijä".
        jep, panisin.


      • Parta on ja pysyy
        parta se miehen tekee jooo : D kirjoitti:

        Mulle ehdottomasti älykkyys ja huumori on seksikästä miehessä, ei PARTAA se on ihan vastakohta ! Miehen täytyy olla OIKEASTI seksikäs ei parralla keikoilija !

        Minusta siloposkisena kulkeminen on sitä keikoilua, kun pitää jatkuvasti turpaansa höylätä.


    • jonzku79v

      kunnon skägä olla pitää se vast äijän tekee ;)

    • pitää olla

      nikulat! En ikinä antais oman pitkätukkani ajaa partaa pois...

    • puolesta puhuja

      mun mielestäni miehellä kuuluu olla parta.Se ei pikkupojille ja naisille kasva..:D Rento sänki,leukaparta,leukaparta ja viikset...ei nyt kuitenkaan ihan joulupukkimeininkiä tai koko kasvot peittävää ryijyä.Mutta siistitty rento look..se puree..ja lujaa..;)

    • kuulua?

      Tämä on nyt vähän provokatiivinen kommentti mutta ylemmissä sosiaaliluokissa ei juuri parrakkaita näy. Päivän/kahden sänki sen sijaan menee vielä läpi lomalaiselta ja näyttää henkilökohtaisesti minusta jopa hyvältä (lomalla, ei töissä).

      • liian monta nähny

        Parta on ihan jees, jos se on hyvin leikattu ja huoliteltu. Mut sitte näkee nykyään paljon nuorilla kauheita vaaleita hentoja pensseleitä leuassa. Amis viiksistä on muodostunu amispujo. Hyi vittu, minkä näkösiä lankaleuka perttejä nykyään näkee. Oikeen oksettaa, kun näkee noita kellertäviä nukkapalloja jätkien naamassa. Jos ei parta kasva, niin ei niitä haituvia tartte väkisin pitää. Toivottavasti intti karsii jätkiltä mieltymykset noihin naurettaviin suteihin.


      • sänkileuka

        Ajelevat kuulemma kainalo- ja perskarvatkin.


      • Ei palkkarenki

        Palkolliset ne vaan siloposkina kulkee. Oikeissa piireissä saa olla oma itsensä.


      • Karvaton Maisteri
        sänkileuka kirjoitti:

        Ajelevat kuulemma kainalo- ja perskarvatkin.

        ... niin – ja munakarvatkin! (Tiedoksi kaikille maisterinmetsästäjille.)


    • Parrakkaan partneri

      Parhaalta näyttää kasvoihisi ja omaan tyyliisi sopiva "parroitus". Anna rehottaa valtoimenaan ja siisti sieltä, mistä tykkäät, ja mahdollisimman vähän tietysti, että helppous toteutuu.

    • miehestä

      Eihän parta nyt kaikille sovi, varsinkaan sellanen hynysen parta. Nikula parta on jo ihmismäisempi eli ei tarvi olla niin karju. Mun miehellä on pieni parta ja sopii paremmin, ko joku hirvee roikkunaavaparta. Ite tykkään pienistä parroista ja kyllähän se aikuistaa miestä, niinku munkin mies on sellanen babyface, niin kyllä se parta tuo sellasta miehisyyttä heti, ei siitä mihkään pääse! :)

      • hmmph

        ROIKKUNAAVAPARTAA ROIKKUNAAVAPARTAA LISÄÄ LISÄÄ LISÄÄ!!!! HYNYNE O ÄIJÄ!


    • Kuniz

      Ei parta pahoille kasva, tai turpajouhet joutaville.

    • aivan..

      • minni 123

        Hyi hitsi! Ajatuskin,että suudellessa huuleni osuvat miljooniin pieniin piikkeihin. Ei ikinä,ja nämä "mursuparrat" ym muut ovat öklön näköisiä. Siisti naama on nam!


      • dfsdfg
        minni 123 kirjoitti:

        Hyi hitsi! Ajatuskin,että suudellessa huuleni osuvat miljooniin pieniin piikkeihin. Ei ikinä,ja nämä "mursuparrat" ym muut ovat öklön näköisiä. Siisti naama on nam!

        ole edes koskaan suudellut partaista miestä???????
        Koskapa tuo kuvitelmasi on niin naiivi.
        Parta voi hiukan kutitella mutta kyllä ne naisenkin huulet niin pienet piikit kestää. Itseasiassa se tuntuu jännälle. Itse en tykkää siloposkista, jollei naamavärkki ole tosi komea.


      • hjoo
        minni 123 kirjoitti:

        Hyi hitsi! Ajatuskin,että suudellessa huuleni osuvat miljooniin pieniin piikkeihin. Ei ikinä,ja nämä "mursuparrat" ym muut ovat öklön näköisiä. Siisti naama on nam!

        hhah oot kyllä melekonen!!! miljooniin!! jos aattelit suudellessa pistää huulesi miljooiin piikkeihin, niin saat kyllä limoskella koko leukaa!!! ja hiukset päälle!!

        Aloitus viestiin:
        Siis jos aikoo parran kasvattaa niin se tyyli päätetään vasta sitten kun siinä on vähän pituutta.. ethän voi kasvattaa viiksiä, jos ylähuuleen ei kasva karvan karvaa.. Anna kasvaa ja siisti sitten sen näköisiksi kuin on sopiva.
        Tärkeää on myös se että parta ei pomppaa kummasti profiilista.. se näyttää vaan hassulta esim. viikset näyttäää epämääräiseltä pallerolta nenän alla sivusta katsottuna. Parta voi olla myös ruma! Mutta maku asioitahan nämä on ja niistähän voi tunnetusti kiistellä vaikka ikuisuuden.

        Itseäni viehättää ehkäpäs eniten tämmöinen partatyyli
        http://www.myband.ro/mynews/wp-content/uploads/depp.jpg
        http://i74.photobucket.com/albums/i268/macub723/orlando_bloom_14.jpg

        Googlen kautta löytyi mielenkiintoinen sivusto : http://www.beards.org/
        näyttää olevan vaikka mitä partoihin liittyvää...


      • Partajannu
        minni 123 kirjoitti:

        Hyi hitsi! Ajatuskin,että suudellessa huuleni osuvat miljooniin pieniin piikkeihin. Ei ikinä,ja nämä "mursuparrat" ym muut ovat öklön näköisiä. Siisti naama on nam!

        "Hyi hitsi! Ajatuskin,että suudellessa huuleni osuvat miljooniin pieniin piikkeihin."

        Näin ajattelen minäkin, kun naista suutelen sieltä.


    • jouliinaa85
      • Tosimies ei tollasta pidä

        Eihän tuollaista risukkoa kukaan vähemmällä maineella varustettu edes kehtaisi naamallaan pitää...

        Oikeasti täällä ei varmaan moni nainen tajua (eikä kateellinen mies myönnä) että kunnon tiheä, mustakarvainen parta on oikeasti harvoille miehille luojan suoma lahja siinä missä muutkin ulkoiset avut. Sitä kelpaa kyllä muotoilla suuntaan jos toiseen eikä hoidettu parta ikinä kantajaansa häpäise. Kyllähän toki maailmaan mahtuu amisviiksiä ja enemmänkin alapäänkarvoitukselta vaikuttavaia "partoja" mutta ei niiden takia pidä parran merkitystä liikaa väheksyä, kyllä se on miehen merkki!


      • tajuuu
        Tosimies ei tollasta pidä kirjoitti:

        Eihän tuollaista risukkoa kukaan vähemmällä maineella varustettu edes kehtaisi naamallaan pitää...

        Oikeasti täällä ei varmaan moni nainen tajua (eikä kateellinen mies myönnä) että kunnon tiheä, mustakarvainen parta on oikeasti harvoille miehille luojan suoma lahja siinä missä muutkin ulkoiset avut. Sitä kelpaa kyllä muotoilla suuntaan jos toiseen eikä hoidettu parta ikinä kantajaansa häpäise. Kyllähän toki maailmaan mahtuu amisviiksiä ja enemmänkin alapäänkarvoitukselta vaikuttavaia "partoja" mutta ei niiden takia pidä parran merkitystä liikaa väheksyä, kyllä se on miehen merkki!

        et miksi Nikulaakin haukutaan tosta parrasta, koska sehän on siisti ja hoidettu. Vai luuleeko arvon leidit että tollanen parta vaan jököttää naamassa eikä sille tartte tehdä mitään....naurattaa sekin kun partaset miehet ovat muka likaisia ja epäsiistejä taikka epähygieenisiä, höh, missä tynnyrissä nykynaiset kasvaa???? Mun ukolla on parta ja hän on aina siisti. Pesee ittensä joka päivä ja jos syö ruokaa joka tarttuu partaan, senkin voi käydä pesemässä samalla kun hampaatkin.
        Ei siinä parrassa mitään pöpöjä kasva eikä ruuantähteet roiku.....herranjestas.


    • Minde38

      Ilman muuta viikset ja leukaparta...mikä sen seksikkäämpää...huh huh.

    • aivan selvä

      miehelle sopii parta, koska maskuliiniselle ihmislajin urokselle sellainen väistämättä kasvaa :)

    • roikkuu

      Parrankasvulla on tosi isoja eroja.
      Jos ei kunnolla kasva, niin parempi pitää leuka sileänä niistä vähistä jouhenista.
      Onhan se loppujen lopuksi helpompaa, koska mielestäni parran pitää olla "siisti".
      Rento sänki tuntuu olevan monen naisen suosikki.
      Viikset ja alaleuan pieni parta on ihan hyvä tietyille kasvoille.
      Ns. kokoparta (ja pitkä) sopii toisille; itselleni ei sellaista kertakaikkiaan kasva.
      Moniko on nähnyt esim. Juha Miedon ilman partaa - tuskin tunnistaisi ?

    • kasvaa

      perssilmän ympärillä

    • juu ei kiitos minkäänlaista partaa. Siisti päivittäin ajettu leuka on seksikkäin.

      • Heli

        Kyllä se on niin ettei miehellä saa olla riipivää partaa/viiksiä. Sileä poski tuntuu parhaalta omaa poskea vasten.


      • pulisongit...
        Heli kirjoitti:

        Kyllä se on niin ettei miehellä saa olla riipivää partaa/viiksiä. Sileä poski tuntuu parhaalta omaa poskea vasten.

        naesten sannoessa kutittaa mukavasti reisiä...


    • sandels

      Mikä on? Parta kasvaa, joskus kasvatan, toisinaan annan kasvaa. Kummallakin naamalla olen saanut.Ongelmaa ei ole.

    • riotgrrrrrrl

      Jos mies kasvattaa kunnon "GRUNGEPARRAN" / goateen niin voin luvata että ainakin.. uskallan sanoa että jopa 2% suomalaisnaisista on siinä vaiheessa kimpussa kynsin ja hampain! Itse ainakin olisin, jos se yhtään lohduttaa :D

      Anyways, makunsa kullakin..

    • M****

      Ei kaikille sovi kaikki. Itse tykkään melkeinpäs noista vaihtoehdoista leukapzrrasta. Kunhan on siisti. Jos on voimmakas leuka voi parta olla liikaa... ;)

      • parta

        Kato vaikka pelikorteista.Kuninkaalla on aina parta.
        Jos olet kuningas, edes oma itsesi herra. Niin on myös parta. Jos joku sanelee, onko partaa vai ei, sanelija on se kingi.
        Parrakkailla miehillä on aina joku salaisuus. jos ei muuta salattaavaa, niin ainakin omat piirteet.


    • miehen

      parta paras...eli komea leukaparta :D
      kokoparta sopii joillekin mutta ei todellakaan kaikille, sama pätee myös leukapartaan...

    • partaan tykästynyt

      Kyl miehellä parta pitää olla. Sellanen siisti, jota hoidetaan päivittäin. Mielellään just viikset ja leukaparta... se tuntuu hyvältä ja tekee miehestä miehen.

    • apina

      Niinpä niin parta on in mutta rintakarvat,munakarvat ja kainalokarvat hyi yäk??!! ihme touhuu! itteltä löytyy karvaa joka paikasta.

      • mikäs

        siinä jos on kainalotuherot ja perstuherot tuskin niitä olis ihmisille turhaan luotu. kyllä kait niilläkin joku virka on. jos joku kirjoittaa että inhoaa ihmisiä jotka eivät ajele kainaloitaan tai säärikarvoja. V***u kuka on oikeasti niin turhanpäiväinen ihminen????????
        Eihän ne karvat HAISE! ihminen ite haisoo.


    • niitse

      Parta ei tee filosofia...sanoo vanha sananlasku.

    • ON IHKUT

      JUST NIIN

    • böö-buu

      Viikset ja leukaparta ehdottomasti! Ei liian siloposkinen mies tunnu yhtään niin seksikkäältä kuin mies jolla on parta. Parran pitää toki olla huoliteltu ja siisti, eikä liian pitkä.

      • Napakymppi

        Miksi pitää olla ? Eikö muita miehisyyden merkkejä löydy? Mites olisi aivot ja ajattelu, koulutus, sivistys ja huumorintaju ?
        Parta ei tee mitään, eikä ketään !!
        Fiksu mies on seksikäs, ei mitkään nikulan v...n kylväjät !


      • tuli ilmi

        "liian siloposkinen mies tunnu yhtään niin seksikkäältä kuin mies jolla on parta. Parran pitää toki olla huoliteltu ja siisti, eikä liian pitkä."

        Tämän perusteella reilusti yli kolme neljäsosaa miehistä päätyisi teinijunteiksi, sillä suurimmalla osasta partaisista uroksista on parta kuin seinästä revästy. Osaisivat edes hoitaa ja huolitella partaansa, mutta kun eivät todellakaan osaa.

        Harvassa ovat ne miehet joille parta sopii, ja vielä harvemmassa ovat ne miehet jotka osaavat pitää ja huoltaa partaansa.

        Liian siloposkinenkin on paljon paremman näköinen kuin sellainen peikko joka ei osaa tai kehtaa tehdä parrallensa mitään ja suurin osa näistä teinien idoleistakin on sellaisia. Sellainen "mies" näyttää pelkästään teinipelleltä, ja onkin pelkkä ikääntynyt teinipelle.


    • ..nuo..

      PAITSI pelkät viikset on YYYYÄÄÄÄKKKK!!!

      • jos ne

        viikset menee suupielien ohi leukaan asti VRT James Hetfield ?


    • ossooma

      Siis tarkottaako joku jone nikulan syntymästään kantamia haevenia PARRAKS semmonenhan kasvaa jokkaesen urospuolisen pottuvarpaassa,hyi helevetti...antasin hälle neovon että hieroo oekeeta kananpaskoo,mieluummin löösee ettei iho mäne vereslihalle nuamaasa nii suattaa suupielettii joskus kiäntyä ylöspäen turhalta julukkikseta ku sitä ruskeella kielellä nuoleskelloo...ratio rokissa

    • Iso-Jorkki

      Reisiharjat pitää miehellä olla...

    • Iso-Jorkki

      Säälittävä tyyppi ja joka paikassa esiintymässä uusavuttoman kansanosan "äijänä" elikkä ns. Miehenä:) Ei pärjäisi minuuttiakaan ns. oikeissa töissä joissa vaaditaan mieheltä muutakin, kuin karvaista turpaa ja mahdollisimman huonoa ylimielistä käyttäytymistä. Oispa tullut äijissä ajamaan tukkirekan kevätliukkailla kuorman kanssa itä-Suomen metsäautoteiltä "pikitien" varteen ja retostelemaan vasta sen jälkeen osaamisiaan.

      • LECO

        Fetää ihan tsoukilla tota äijät hommaa ja on sanonut , jopa itse että ihmisten median ja satiirin lukutaito..


      • Arska

        Ja paskat tuollainen räksyttävä puudeli,oikein
        söpöliini mukamas.Hyi helvetti että kuvottaa koko
        tyyppi.Täytyy olla aina asiantutiana joka paikassa,
        karvaista turpaansa aukomassa. Oikea sanoma on
        hänessä melko vähäistä.Niinhän se on,että tyhjät
        tynnyrit kolisee eniten.EI mitään sanottavaa koko
        klopilla.


      • åååååååååååååååååå
        LECO kirjoitti:

        Fetää ihan tsoukilla tota äijät hommaa ja on sanonut , jopa itse että ihmisten median ja satiirin lukutaito..

        median ja satiirin lukutaito on kyllä ihmisillä tosi heikkoa. Jone on sympaattinen tyyppi, siihen tulokseen olen päätynyt kun olen hänen ohjelmiaan ja haastatteluita lukenut/kuunnellut.
        Veetuttaa sellanen juttu et naamavärkki kun sattuu ärsyttämään niin haukutaan koko tyyppi pataluhaksi antamatta minkäänlaista tilaisuutta tutustua koko ihmiseen muuten.
        Ennakkoluulot on suuret.
        Jonen parta on muuten siisti ja hyvännäköinen, että silleen.


      • asikkaana
        åååååååååååååååååå kirjoitti:

        median ja satiirin lukutaito on kyllä ihmisillä tosi heikkoa. Jone on sympaattinen tyyppi, siihen tulokseen olen päätynyt kun olen hänen ohjelmiaan ja haastatteluita lukenut/kuunnellut.
        Veetuttaa sellanen juttu et naamavärkki kun sattuu ärsyttämään niin haukutaan koko tyyppi pataluhaksi antamatta minkäänlaista tilaisuutta tutustua koko ihmiseen muuten.
        Ennakkoluulot on suuret.
        Jonen parta on muuten siisti ja hyvännäköinen, että silleen.

        Ukkohan kuvittelee ettei mitkään säännöt koske koko kyr... Oikeat julkimot osaa olla asiallisesti aina, ääliöt/moukat ei koskaan.
        Jone lukeutuu ihmisiin joka pitää muita pilkkanaan ja sille, joku vielä tyhmempi maksaa siitä?????????????????????????????????????


    • nukkuhelmi

      mikä ihanampi parta ,kun mies viikon metsällä ajelematta , tulee ja haluaa minut ,kunnon äijä sen olla pitää

    • lse

      ihan luomukarva vaan on hyvä, jos kerran olet laiska ajelija. jos kasvatat partaa pitkään, pitäisi jossain vaiheessa varmaan tasata, että se olisi siistin näköinen. muistathan, että parran alla kasvot eivät päivety? :)

    • minnuli07

      Parrasta en tykkää kenelläkään, mutta sänki sopii monille, varsinkin tummille miehille. Ja kuinka mukavalta se tuntuukaan iholla... :)

    • Marge

      No ei ainakaan viikset!! Tulee ihan mieleen saksalaiset aikuisviihde filmit!

      • F-emakko

        Juha Mieto sais ajaa kamalan ylikasvaneen ja hoitamattoman risupartansa pois kun on nyt kansanedustajakin. Olis varmaan komee mies ilman partaa.


      • ilman_partaa
        F-emakko kirjoitti:

        Juha Mieto sais ajaa kamalan ylikasvaneen ja hoitamattoman risupartansa pois kun on nyt kansanedustajakin. Olis varmaan komee mies ilman partaa.

        Juha Mieto ilman partaa näyttää aika oudolta.
        Vähän Hjallis Harkimolta - pieni alaleuka...


      • Hjallis ON jotain
        ilman_partaa kirjoitti:

        Juha Mieto ilman partaa näyttää aika oudolta.
        Vähän Hjallis Harkimolta - pieni alaleuka...

        Juha mieto on hirveee tossa parrassaan! Mutta olkoon, ei se mun elämään vaikuta . Niin on moni muukin parrakas ihan hirveitä, mutta söpöj'kin kuuluu joukkoon.


      • Oolofi

        Mitäs vikaa saksalaisissa aikuisviihdefilmeissä on?


    • leukaparta rakkaalle

      Kalju ja kunnon leukaparta on komee. Sitte jos on lettiä kunnolla niin "Nikulat" on kanssa. Mutta jos sitä lettiä todella on, niin jos nyt sattuu se parta kasvamaan kunnolla niin mallia Jouni Hynynen olis kuumaa kamaa.

    • joo näin sellanen parta ku juha miedolla.

    • Haty88

      Mielestäni leukaparta sopii monille. Viikset yksinään ovat aika epämiellyttävän näköiset. Se on kuitenkin aika yksilöllistä, millainen parta kullekin sopii. Itselleni on ihan sama, millainen viidakko miehellä on naamassaan, jos on muuten hyvä tyyppi :)

    • erias

      Riippuu toki miehestä, mut omalla miehellä on ollu vaikka minkälaista partaa ja kaikkia on ihana rapsutella ;).

      Suosikkini on kuitenkin läveähkö leukaparta. Huom: ei mikään pikku tupsu (ns. pilluparta) vaan leveyttä kehiin :).

      • apulaismies

        Parta pukee pieni leukaista miestä, siksi minulla parta kun tuntuu että on leukaperät pienet. .
        mutta ei silloin tuntunut kun ei ollut partaa tai mulla leukaparta ei mitään musumaanien karvalakki mallia. On ollut parta jo vuoskymmenet se on kuin osa itseäni. Muistan kun joskus kauan kauan sitten humalassa oli naisystävä sen leikannut saksilla, kyllä oli outo olo. Jos ja kun hjaliksella kasvais parta vai kasvaako , vois harkimon poika kasvattaa kunnon parran siihen olemattomaan leukaan tulis siitäkin aivan miehen näköinen oikein uros isolla paralla. Myös mauri pekkarinen vois heittää tupeen pois ja kasvattaa oikein mahtavan parran ja olis kalju siinä olis karskia miestä mauri juu. oikein äijä.


    • *perhonen

      Annahan sinä parran vain kasvaa :)rento sänki on paras.....parta kuin parta tekee miehestä miehen kunhan se on siisti eikä mitään "haivenia" siellä täällä :)

      • sinitintti

        Minnuu ärsyttää miun parrassa se, että se ei kasva leuan päälle ainoaastaan leuan alla.


    • Arski..

      Niin, partahan on aivan upea juttu. Nuorena ajttelin kasvaakohan parta,eräs ystäväni sanoi,et ajat vain enmmän ja nemmän sitä leukaa,niin kasvaa,nyt täys musta pasta ,pisän siistinä 3mm..sopiva , viikset 5-6mm... Niin se on et suukko ilman pasrtaa, on kuin puuro ilman suolaa!
      Ja "eikä parta pahoille kasva" !

      Arski

    • saa...

      vaan täytyy olla,,helkkari miun miehellä on ja se on just sen takia niin hiton komee:)

    • Mullet &amp; moustache

      Mitäs jos ei oo skeggee, mutta on viikset? Onko sexyä?

      BTW, mun mielestä parta kyllä SOPII miehille PALJON paremmin kuin naisille. Eli jos siis sanotaan, että parta ei oo miehekäs, niin vaikea mun sitä on kovin naiselliseksikaan mieltää... höhö

    • ihan miten vaan

      Mutta tossa kuvassa kyllä Jone näyttää ihan punahilkalta enemmänku äijältä. hAHAHAHAAAA.

    • ei partaa

      Ei miesten kannata kasvattaa partaa, sillä se ei todellakaan sytytä. Ainakaan mua ei parrakas mies innosta.

      Jos noista täytyis valita niin mieluummin jone. Mua ainakin inhottaa nykyajan pienet parrantupsut leuassa. Jos kasvattaa niin kasvattaa sitten kunnolla mutta ei liian pitkää.

    • karvainenkaveri

      juu kyllä jokasella pitää kunnonturpajouhe ja pulsarit olla

    • kutittaa

      Peppureikää kun nuolet sieltä. Ja siitäkös muija tykkää :)

    • Yäks!

      Jätkät, jotka risupartaansa kasvattaa, jää ilman nivusta..

    • onneton52

      eikös sitä sanota vanhassa sanan parressa että " TURPA JOUHET JOUTAVILLE "

    • Agathe

      Naamakarvat ovat 99,99%:sti kamalia ja totaalisen turn-off! Ihan muutamalle miehelle olen nähnyt sen sopivan: Kenny Rodgers ja George Lucas - sellanen lyhyt, siisti harmaa parta.

      Viikset kerrassaan iljettäviä, oli malli mikä tahansa - "jone-nikula" aivan yököttävä - hyi!

      Pulisonigt Elviksen tyyliin - no good. Jos on pakko jotkut naamakarvat hyväksyä, niin parin päivän sänki on aika cool (kuten aikanaan Don Johnsonilla Miami Vicessa) ... mutta ei sekään kaikille sovi.

      Jopa maailman kauneimman miesnaaman (Johnny Depp) pilaa viikset/parta.

      Naamakarvat vanhentaa ja rumentaa; monet eivät edes viitsi pitää niitä siisteinä - eikä se siisteyskään useimmiten auta. Mutta makuja on joka lähtöön: osa tutuista naisista pitää erilaisia naamakarvoituksia seksikkäinä.

    • luutu

      Olla,
      eikä mitään väliä millanen,
      kunhan on siisti.

    • aponaattori

      Joillekkin sopii parta ja toisille ei.Riippuu myös yleisestä tyylistä.Jone nikulalle sopii parta,mutta kuvitelkaapas tällainen parta Ari koivuselle.

    • kukkiiisss

      doddiii eli sehän vähän riipppuu kasvojen muodosta ja ylipäätään ihmisestä, eihä kaikille ees parta sovi!!!!(pahoille pojille ei parta kasva :) )
      mun mielest ihan mielettömän hieno on sellanen pieni suti tossa keskell leukaa mikä jatkuu ohuena viivana toho mihi leuka loppuu,,,ja sellasetolikii vähän niinku muodiss :)

    • allabella9

      Moi minun mielestä miehet pitää aja partansa joka päivä on paljon mukavampa hyväillä parraton mies

    • akka

      Jos kyselet olet liian riippuvainen toisten mielipiteestä. Tottakai saa kesäparta olla, jos siinä viihdyt. Yleensäkään ei kannata kysellä muiden kuin oman kumppanin mielipidettä siinä kuinka tukka on ja kuinka parta on. Sänki pistelee suudellessa, siksi se ei ole kiva. Pitkä parta kutittaa. Naismaiset miehet kun parran kasvattaa ovat ihan hölmön näköisiä:-)

    • N-44

      saa olla, jos se on siisti ja sopii muutenkin kantajalleen. Itse katselen mielummin karvattomia miehiä;)

    • nti88

      Jonenikula tai vielä parempi: jounihynynen. Tosin tommonen hynysparta ei sovi todellakaan kaikille.

      Kaikille sopiva parta on tommonen leukaparta. Grau jos sellaisen miehen saisi...

    • ranie

      Ihmisen täytyy olla jotenkin epävarma itsestään jos piiloutuu parran "taakse". Lisäksi on usein pitkä
      tukka. Antakaa naisten pitää pitkät tukat ja korva- ja muut korut. Oikein puistattaa sellaiset "miehet".

      • Metallimakkara

        Pitkä tukka liittyy usein henkilön identiteettiin. Esimerkkinä vaikka raskasta musiikkia soittavan bändin jäsen on paljon uskottavamman näköinen pitkätukkaisena: ei lyhyellä tukalla voi moshata uskottavasti.

        Parta ei tosiaan kaikille sovi, mutta kunhan se kasvaa kunnolla tiheään, niin parran pitäisi näyttää hyvältä. Parta hyvin trimmattuna on tietenkin aina parempi.


      • klsdhasdh

        Kyllä muhun iskee paljon rajummin sellanen mies jolla on pitkät hiukset ja parta...korvikset on hyvä lisä. En tiijä ehkä se renttumainen ulkonäkö on sit sellanen vetoava jotenkin. Mies on sillon luonnollisen oloinen. Jone on aikas hyvännäkönen tyyppi, vaikka mä oon jo yli nelikymppinen niin hän kyllä vetoaa meikäläiseen.


    • HANSUXZ

      TUMMA MIES JA VIIKSET..NIISTÄ PIDÄN..

    • finnish_lion
    • Wings of darkness

      Marco Hietalalla ja Jouni Hynysellä on niin seksikkäät ja ihanat parrat..Voi mammamia jos omalle ukolle myös sellaisen sais..Vielä jos partaan on yhdistetty pitkäthiukset,siniset silmät ja svolainen luonne..Kyllä saa tän tytön todella kuumaks!

      • Jouni Hynysellä

        on Etelä-Karjalainen luonne:)eli ei savolainen,hää on Lappeenrannasta kotoisin.Mut parta ja hiukset ok.


      • Wings of darkness
        Jouni Hynysellä kirjoitti:

        on Etelä-Karjalainen luonne:)eli ei savolainen,hää on Lappeenrannasta kotoisin.Mut parta ja hiukset ok.

        Marcoa tuolla savolaisella kyllä tarkoitin..Onhan Marco yks maailman seksikkäimmistä miehistä..Sekä parralla että ilman!


    • joopajoooo

      Tästä pitäs nyt tehä joku kunnon äänestys, siis oikea äänestys kun tuntuu mielipiteet jakautuvan melkein joka kantille.

    • kunnon

      bussikuski-malli vie voiton!! =D

    • zyde

      yleensä parrankasvattajat ovat pallinaamaisia "ämpärin nuolioita" kuten hjallis joka ei kyllä partaa pidä.lienee itsetunto kohdallaan.

      • hyvin hoidettu parta on ihan ok.Se itsetunto juttu lähtee kyllä jostain muusta kuin partajouhista. Esimerkiksi tälle Jonelle sopii parta tosi hyvin.


      • ruskean reiän ritari

        kun pelkäät saavasi paskaa partaasi.


    • Parta... mikä ettei kunhan se on siisti.. ei siis rantarosvosänki vaan muotoon kasvatettu, vrt. Jone Nikula...

      Tosin ajamatta tuskin parrankaan kanssa pärjäät, pakko sitäkin on siistiä jos haluat mimmien pyörivän kesällä ympärilläsi:):):)

      Hyvä idea silti aloittaa parrankasvatus!!

    • minttu_83

      mies ei ole mitään jos ei ole partaa :D en tarkoita mitään amis viiksiä jne :D

    • arlanda

      millanen parta ja millanen mies.. joillekkin sopii ja joillekkin ei..
      aivan sama kuin hiukset... joillekkin sopii kalju ja taas toisille ei.. jne...

      • Justiinan kalsarit

        Entäpä jos on töppöviiksinen, parrakas ja osapäivä kalju? Täytyy sanoa että mieluimmin olisi koko ukko karvaton kuin tuollainen. Mutta kun minä en päätä asiaa. Ja totta puhuakseni en ole itsekään hommannut kauniita, naisellisia alusvaatteita, hiukseni ovat itse nyrhimäni ja muutenkin olomuoto kuin Justiinalla. Estääkö nämä asiat meitä olemasta onnellisia?


    • Parran puolesta.

      Eise parta tee ainakaa Nikulasta miestä.

    • kun.....

      isä on huippualan asiantuntija ja pojasta on tullut tällainen "pikkupojaksi" jäänyt reppana??
      Yrittää pönkittää huonoa itsetuntoaan jatkuvalla v... sanan toistelulla. Juuri niinhän murkku-ikäiset tekevät.

      Tuosta retaleesta ei saa parralla/ilman partaa miestä!

      Mutta muutoin inhoan partaa. Ruuantähteet riippuvat vielä eilisestä vellistä jääneenä ja on siivottoman näköinen.
      Mies on mies jos parta ja viikset puuttuvat!

      Ps. apinalle suon parran. Viivi-neito

      • Sivuvaikuttaja

        Katoppas "Viivi" peiliin.


      • Lamyxia

        on sattunu kohdalle varsinaisia partaukkoja jos sapuskat on parrasta roikkuneet. Ei oo omalle kohdalleni ainakaa vielä sattunu, ovat olleet ihan siistejä partaukkoja, mutta sattuuhan sitä. "Reissussa rähjääntyy" :-)


      • fghdfgj

        Empä ole itse huomannu että parrassa mitään tähteitä roikkus, ihan vaan tiedoksi, että parrab voipi naaman pesun yhteydessä myös pestä. Ihanaa hajustetta voipi laittaa myös partaan, ei tartte olla kasvaton naama.
        Mun ukolla on seksikäs harrikkaparta ja se on kuule ihanan puhdas.
        Jonelle kans sopii parta, niinkuin monelle muullekkin miehelle. Jone on hot!


      • kaapista
        fghdfgj kirjoitti:

        Empä ole itse huomannu että parrassa mitään tähteitä roikkus, ihan vaan tiedoksi, että parrab voipi naaman pesun yhteydessä myös pestä. Ihanaa hajustetta voipi laittaa myös partaan, ei tartte olla kasvaton naama.
        Mun ukolla on seksikäs harrikkaparta ja se on kuule ihanan puhdas.
        Jonelle kans sopii parta, niinkuin monelle muullekkin miehelle. Jone on hot!

        Miten kukaan voi tosissaan väittää, että Jone on mies. Öykkäröivä, huonosti käyttäytyvä, kaappi H.... Inhoittavaa että meitä miehiä haukutaan sekoittamalla meidät Nikulaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • &quot;Keskustelua&quot; ihm...

        ...että apinoilla ei kasva parta ja ilman naamakarvoja mies näyttää enemmän naiselta.


      • ksdjflasdjf
        kaapista kirjoitti:

        Miten kukaan voi tosissaan väittää, että Jone on mies. Öykkäröivä, huonosti käyttäytyvä, kaappi H.... Inhoittavaa että meitä miehiä haukutaan sekoittamalla meidät Nikulaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kertokaapa viisaammat et mikä se kaappihomo on?
        Jos Jone on kaappihomo, niin ymmärrän sen niin että kaappihomo duunaa naisia ei miehiä. Sit taas jää epäselväksi et mikä viittaus se homo tässä on....homosapiens???? Kaapissa asusteleva immeinen?


    • naisnäkökulma

      Minä olen aina ihastunut parrakkaisiin miehiin. Mutta minusta parran pitää olla huoliteltu; esim, kaulassa olevat haivenet pitää ajaa, ja muuten miehen olisi syytä ajella nenä- ja korvakarvat. Pulisongit ovat ihanat... ei tietty tursuavat, mutta siistit. On ihana sivellä parrakasta miestä; sänki juu liian karkea, muutaman päivän ajamaton parta on todella pehmeä :) Ja pituus.... no huoliteltu parta kaikkein paras, vaikka nyt tuolla Nikulalla, mutta ei Jounilla( Jonen kaveri: "kotiteollisuus"); ellei laittaisi sitä palmikolle, muutama helmi vaikka tai muuta kivaa joukkoon :)))... Aika hyvä yli 50v naiselta vai?

      Oikein hyvää kesää kaikille !!!

      ps. parran kanssa kesällä pitää olla huolellinen, että iho tuulettuu :))

      • ööööööööööööö

        mieskauneudelle.......helmipartainen Jouni Hynynen, aaahhh! Ja Jone on kans aika ihana....


      • naisnäkökulmaa
        ööööööööööööö kirjoitti:

        mieskauneudelle.......helmipartainen Jouni Hynynen, aaahhh! Ja Jone on kans aika ihana....

        No Jounilla olisi just niin pitkä parta, että siitä voisi punoa kivan tai kaksi letin, jossa joitakuita helmiä tai jotain "äijä" meininkiä.... Aika siistiä vai ?


      • khlkhölh
        naisnäkökulmaa kirjoitti:

        No Jounilla olisi just niin pitkä parta, että siitä voisi punoa kivan tai kaksi letin, jossa joitakuita helmiä tai jotain "äijä" meininkiä.... Aika siistiä vai ?

        Hynynen on seksy.


    • Nimetön

      Mitenkäs nuori hyväkuntoinen raksamies parran sängellä varustettuna tai pienellä leukpaparralla?

    • viiksetön

      Meinaan, että monella heikko itsetunto, kun täytyy partaa kasvattaa, moni myös "kompensoi" parralla kaljuuntumistaan. Joillakin ei oikein se parta kasva, niin ajavat selaisella koneella, että jää sänkeä, että näyttäisi parrankasvu voimakkaalta. Onhan meitä miehii ja asemallekkin jää, olen muuten kokeillut niitä viiksien "kasvatusta", mutta höpöä sekin..

      • Patvo parrakas

        Joo eiköhän se oo niinkin, että me miehenpuolet kun alamme saapua tiettyyn ikään ja alkaa se naamavärkkikin näyttää eriltä kuin silloin parikymppisenä, niin haetaan sitä uudistumista esmes vaikka tuosta parrankasvusta. Itellä ainakin tällasena reilu kolomikymppisenä ukkona ku huomasin et tuplaleukaa hivenen alkaa muodostumaan, koitin sitä parralla hivenen piilotella. Eihän se tukevuus sieltä mihkään katoa mutta onpahan koitettu.

        Eiköhän tuon parrankin kanssa oo meillä miehillä silleen, että sen kanssa aikansa on mukava kikkailla ja kattoo, että sopiiko se omaan naamatauluun vai ei. Ja jos tuntuu ettei, niin ajelee helevettiin. Suotta kai tuosta numeroa tekemään.


      • Mies26

        Kaljuuntuminen ja parrankasvuhan on miehisiä ominaisuuksia. Meikkaavathan naisetkin.


    • Partha

      Kasvaa tuo jo tuossa n.10 cm navan alapuolella.
      Siish leuasta saakka.

    • Isoveli21v

      Juttelin tässä yks päivä veljen kanssa siitä että mikä tekee miehestä miehen. Alettiin puhua Spartasta ja miten siel kaikista pojista kasvatettiin syntymästä asti pelottomia sotureita, tosimiehiä. Vauvat testattiin että olivatko säikkyjä ja jos olivat niin heitettiin rotkoon, veli kerto. Keskustelun lopuksi veli esitti spartalaista ja sano: "Tää on Sparta, tääl ei riitä pelkkä parta!" Olin kai väsynyt kun toi nauratti aika paljon :D
      Kannattaa oikeesti lukea wikipediasta tosta spartalaisesta kasvatuksesta, todella mielenkiintoinen aihe. Tässä linkki: http://fi.wikipedia.org/wiki/Sparta#Spartalainen_kasvatus

    • Parta on ihan ok jos se on siisti ja sopii kantajalleen. Kaikille se ei sovi. Sellainen trendikäs muotoiltu parta voi olla hyvinkin sexy. Mutta kannattako nyt kesäksi parta kasvattaa? Sitten jos syksyllä haluaakin sen pois on 'kivat' rusketusrajat..sitäpaitsi eikös se hiostakin kuumalla?

    • partan nuhjaaja

      Miehillä pitää olla parta ja pitkät hiukset. Jos nainen oikeasti rakastaa miestä, miehen parta tuoksuu hyvältä. Kasvatkaa miehet partoja, annatte naisille enemmän mielihyvää ja nautintoa.

    • jööran

      vielä pois ja slussenille mulkkuja lutkuttamaan

    • Karvakäsi

      Heitetään yhtä pöljä vastakysymys:

      Saako ihmisillä olla hiuksia?

      • PARRATON

        Ei muuta kun paksut homoviikset ja alahuuleen tupsu löytyy ruotsista huoran paikka varmasti


      • on inhottavan näköset
        PARRATON kirjoitti:

        Ei muuta kun paksut homoviikset ja alahuuleen tupsu löytyy ruotsista huoran paikka varmasti

        En tiedä mistä johtuu, mutta inhoan viiksiä kerta kaikkiaan. Viikset on typerän näköiset, mihin niitä tarvitaan?
        Parta taitaa kuulua samaan kastiin, oi miksi oi miksi.


      • ja rumaa

        parta on epähygieninen ja miksi lisätä bacteerikantaa, johan siitä kaikki kärsivät.
        Mutta omapahan on asia, peitelköön turpavärkkinsä.


      • tuota noin
        ja rumaa kirjoitti:

        parta on epähygieninen ja miksi lisätä bacteerikantaa, johan siitä kaikki kärsivät.
        Mutta omapahan on asia, peitelköön turpavärkkinsä.

        Ajeletko sitten kaiken karvoituksesi? Kun se kerran niin lisää bakteerikantaa tai siis bacteerikantaa...


    • hellä

      ilman partaa on kuin kuorittu peruna,viikset on miehisyyden merkki mitä tuuheemmat viikset sen isompi jorma.

    • voivoivoiih

      Onko niin tiukkapipoinen työpaikka, ettei partaa sallita. Ei edes pientä sänkeä. Ja vaatteetkin taitaa olla määrätty... voivoi. Ja ylitöitäkin täytyy tehdä, päivä venyy normaalisti siinä 11-tuntiseksi. Voivoi, hajotkaa työpäiviinne vauvaposket!

    • mies isolla miillä!

      miksi helvetissä parta pitäisi ajaa?

      • jolla nyt

        ei partaa ole!!!

        Ehdottomasti seksikkäin mies jolla PARTA!


    • onhan se näinkin että

      .. kasvata parta ja muuta vituksi ruotsiin

    • Nimetön

      Ihanko parta on keskustelun aika!!

      Hankkikaa elämä....

    • kopter

      hei hoi, tänne saa tulla kirjotteleen kaikki tytöt ja naiset jotka tykkää parrasta,, ;) :D

    • niset vs mihet

      Yleensä se menee niin, että suurin osa miehistä pitää partaa miehekkäänä, mutta suurin osa naisista ei pidä parrasta.

      Toisin sanoen tosimies pitää partaa, sänkeä ja sen sellaista, jos huvittaa.

      Neitipojat ja poseeraajat ovat muotoillun ja vähemmän peittävän parran kannattajia. Tähän partatyyppiin kuuluvat esimerkiksi ohuet partamuotoilut poskilla, pujoparta ynnä muut "kammatut" parrat. Tosimies ei sellaiseen pelleilyyn ryhdy.

      Miehisyyden kuolematon symboli on tietysti viiksissä. Mitä tuuheammat, sen miehekkäämpää. Mutta täällä Pohjolassa suurimmalla osalla miehistä ei riitä rohkeus komeiden viiksien kasvattamiseen. Toista se on Lähi-Idässä.

    • sänkileuka myös

      ..pahoille kasva,turpajouhet joutaville :)

    • goatee vaiko goatse

      vastaan, että se on JOKAISEN OMA ASIA, eikä kuulu kenellekään muulle!!!!

      Pitäköön kukin huolen omista karvoistaan parhaaksi katsomallaan tavalla, älköönkä puuttuko muitten värkkeihin, oli ne sitten mitä ja missä tahansa. Dorkat!

    • nainen vastaa täälläkin

      sänki on seksikäs...

    • Red bear

      Itselläni tuli kokeilujen kautta siistittyä omanlainen parta, mikä näköjään sopii kuuppani ja lärvini mukaan. Jos tunnet jonkun parturin, kannattaisi ehkä kysyä neuvoa. Kaikillahan se mielipide löytyy mutta oman maun mukaan, mikä tuntuu itsestä mukavimmalta. Toinen asia mihin ainakin itse myös kiinnitän huomiota on se ettei tarvi trimmailla alvariinsa, on helppohoitoinen.

    • jarre

      tyyliin Jouni hynynen ois jees

      • ...

        No Hynynen on komia mies... Kyllä pitäisi olla semmoinen parta useammalla


      • pujobarta
        ... kirjoitti:

        No Hynynen on komia mies... Kyllä pitäisi olla semmoinen parta useammalla

        Suomen laki ei kiellä partaa ja akat ei määrää!
        Armeijassa piti ajaa parta pois, mutta se oli silloin.


    • auvoinen

      Hei komea

      Mielestäni rento siisti sänki, jos karvoja täytyy olla.

      Ole oma itsesi, juukos!

      • tyyli...llä

        "Men were given a month to grow beards. The punishment for shaving is imprisonment, and men are kept in jail until their beard is long enough to extend past the hand when held in a clenched fist. "

        Parranajo rangaistiin talibaanien toimesta vankeudella. Niin kauan vankilassa olet kunnes parta on niin pitkä että ulottuu yli puristetun käden, kun partaa puristaa nyrkillä.


    • HOMOPARTAA

      kuvottavan näköiset leukaan kasvatetut liuhut ja pukinparrat pitäisi kieltää lailla!!
      Ranskalainen sänki on tyylikäs, kunhan ei näytä mitään krapulaturalta.

      Kaikista törkein yhdistelmä on liuhuparta ja kaljuksi ajeltu pää. No, kukin tyylillään...

      • Nimetön

        Parta on pop, mutta miksei tämä älykkäitä kommentteja jakava "neitonen 69" enään jaa täällä viisauksiaan meille kouluttamattomille typeryksille, joilla on parta. Haluaisin sivistyä. Oi, "neitonen 69" kirjoita tänne taas jotain älykästä!


    • tätä mieltä

      Minusta sama kun kysyisi, saako miehellä olla munat.

      • Parraton

        Ei todellakaan ole. Itse työskentelen alalla
        jossa kunnon parta ei hygienia syistä ole sopi-
        vaa. Munia ei ole kylläkään kielletty.

        Vastaankin vielä, että kyllä siisti parta on
        ihan sopiva. Sellaisista "pehkoista" (F.E. Sil-
        lanpää-malli) en kyllä perusta.


    • Huppu

      Vaikka ketju on jo vähän vanha niin tämä ei vanhene koskaan:

      Kaulaparta. Anna kasvaa pelkästään kaulassa, muut ajellaan pois. Varsinkin näin talvea vasten kätevä kasvatella kaulaliinan suojissa, ja kesään mennessä oma tyylisi on syntynyt. Kun sitten syksy saa, anna mennä vaan täyttä höyryä, etkä enää tarvitse kaulaliinoja ollenkaan. Partaa voi värjätä kampaajalla kulloisenkin kauden muotiväreihin. Kirkkaat, kerrokselliset sävyt tekevät tuloaan kesällä 2009, toisaalta vastuullisuus-ajattelun nousu tuo muotiin maanläheisiäkin värejä.

      Mikä oma partatyylisi sitten onkin, niin muistakaa pojat ja tytöt että oma parta on kuitenkin aina se paras vaihtoehto. Jos sinulle ei jostain syystä kasva partaa ollenkaan, niin olkoon sitten niin. Älkää sekaantuko tekopartoihin tai partaimplantteihin, ne ovat niin mauttomia.

      • luolahippi

        Ugh Luola parta jeesus


      • ihmettelijä24
        luolahippi kirjoitti:

        Ugh Luola parta jeesus

        Ihmettelin tuota aloittajan kysymystä: "Saako miehellä olla parta" !

        Ihmettelen täällä muitakin tuon tyyppisiä kysymyksiä, saako miehellä on..., saako mies pukea..., saako mies käydä..., saako mies...?
        (=annatko suomi24-keskustelun ketkun päättää asioistasi?)

        Ihmettelen myös vastauksia, joissa jyrkästi jopa kielletään asia tai jyrkästi puolletaan asiaa.
        =
        Hyvät suomalaiset suomi24-keskusteluun osallistujat: maailma on värikkäämpi kuin musta-valkoinen, on enemmän vaihtoehtoja kuin kyllä-ei !

        Ihmettelen myös asiattomia kirjoituksia, joissa käydään uhoten, jopa agressiivisesti toisen kirjoittajan/ kirjoittajien kimppuun.
        =nettietiketti, hyvä tavat kunniaan. Voi vain kysyä: oletko normaalissa elämässäsi myös agressiivinen?
        -------------------------------
        Teemaan:
        parta vai ei?
        ===========
        = se on jokaisen miehen oma asia.

        Ole itsevarma, oma itsesi ja tee "se" miltä itsestäsi tuntuu!

        Jos haluat parran, niin kasvata sellainen. Kokeile eri pituuksia, tyylejä ja vain kokeilemalla näet mikä "parta" sinulle sopii.
        Sillä me emme tunne sinua ja emmekä voi sanoa, sopiiko "parta" sinulle vai ei.

        Täälläkin käydään puolesta va vastaan.
        Usein parrattomat miehet ovat vastaan ja parralliset puolesta.
        Naiset myös miesten parran puolesta ja vastaan, omien mieltymyksien ja kokemuksien mukaan.

        Parta sopii osalle miehistä hyvin, toisille ei ollenkaan. Eli kannattaa kokeilla, että sopiiko.
        Ja toistan vielä: se on jokaisen miehen oma asia!


      • U.Rpopalli
        ihmettelijä24 kirjoitti:

        Ihmettelin tuota aloittajan kysymystä: "Saako miehellä olla parta" !

        Ihmettelen täällä muitakin tuon tyyppisiä kysymyksiä, saako miehellä on..., saako mies pukea..., saako mies käydä..., saako mies...?
        (=annatko suomi24-keskustelun ketkun päättää asioistasi?)

        Ihmettelen myös vastauksia, joissa jyrkästi jopa kielletään asia tai jyrkästi puolletaan asiaa.
        =
        Hyvät suomalaiset suomi24-keskusteluun osallistujat: maailma on värikkäämpi kuin musta-valkoinen, on enemmän vaihtoehtoja kuin kyllä-ei !

        Ihmettelen myös asiattomia kirjoituksia, joissa käydään uhoten, jopa agressiivisesti toisen kirjoittajan/ kirjoittajien kimppuun.
        =nettietiketti, hyvä tavat kunniaan. Voi vain kysyä: oletko normaalissa elämässäsi myös agressiivinen?
        -------------------------------
        Teemaan:
        parta vai ei?
        ===========
        = se on jokaisen miehen oma asia.

        Ole itsevarma, oma itsesi ja tee "se" miltä itsestäsi tuntuu!

        Jos haluat parran, niin kasvata sellainen. Kokeile eri pituuksia, tyylejä ja vain kokeilemalla näet mikä "parta" sinulle sopii.
        Sillä me emme tunne sinua ja emmekä voi sanoa, sopiiko "parta" sinulle vai ei.

        Täälläkin käydään puolesta va vastaan.
        Usein parrattomat miehet ovat vastaan ja parralliset puolesta.
        Naiset myös miesten parran puolesta ja vastaan, omien mieltymyksien ja kokemuksien mukaan.

        Parta sopii osalle miehistä hyvin, toisille ei ollenkaan. Eli kannattaa kokeilla, että sopiiko.
        Ja toistan vielä: se on jokaisen miehen oma asia!

        Voiko miehellä olla munat ?


    • Maroolof

      Mulla ei ole parranajokonetta, joten on pakko ollut antaa parran kasvaa. Ei ole varaa ostaa konetta. Jos olisi, ostaisin ja ajaisin kyllä parran. Itse asiassa silloin kun parranajokone oli vielä kunnossa, niin olin ahkera siistimään partaani.

      Kaikista paras on semmonen kunnon pultsariparta. Peittää kivasti finnit ja kaksoisleuankin.

    • cwire81

      miksi ei saisi? saahan naisillakin olla pitkät hiukset ja tissit

    • shirtman

      Jos partaa pitää vain osan vuodesta, niin eikö olisi järkevämpää pitää sitä kylmempänä vuodenaikana. Eikä mitään söpöjä pikku tupsuja vaan kunnon mietaa

      • Talirähmä

        ja naisella taleban vaatetus.


      • Vittubullah
        Talirähmä kirjoitti:

        ja naisella taleban vaatetus.

        vaatii että miehellä parta ja juora viina pöyrän alla kun allah ei näe pulloa.


      • Valiongranskiongfrd
        Vittubullah kirjoitti:

        vaatii että miehellä parta ja juora viina pöyrän alla kun allah ei näe pulloa.

        Joo, tälle et uskala kunlehma on.
        Terveisiä pereseille


    • mbw

      eihän miehellä tarvitse karvoja olla...kunhan on rahaa!

      • joogigigi

        intialaisena tää niin turha keskustelu saa vaan nauramaan. ei ole tähän mennessä kukaan valittanut parrastani ja jos on niin hyvä, tietää ettei halua sellaisen naisen kanssa olla enempää tekemisessä ainakaan romanttisella mielellä.

        Ihan itseni takia kasvatan se vain mielestäni sopii minulle ja maskuliinisemman näköstä. ainakin voin ajaa aina pois jos en halua joskus pitää. Monilla miehillä ei kasva partaa tai edes rintakarvoja. Mieluummin kasvaa ku ei, aina voi sheivaa pois. pelkät viikset on sit 2puolinen juttu, joko sopii tai ei :D

        Pitää olla aika ahdasmielinen ihminen jos pitää miestä "likaisena tai luolamiehenä" siksi, että hänellä on parta :D joskus pidän parran sänkeä eli ns. viivaa ja joskus kunnon "lyijykynä" partaa niin, että tulee "rosvoviikset" tai sitten vain leukaparta :D

        Käykää naiset joskus ulkomailla niin ymmärrätte, että on paljon ihmisiä, jotka on karvaisia ja on partaa.
        Toisaalta mitä voi olettaa albiinokansalta, joilla ei kasva ees rintakarvoja kaikilla :D pientä kuittailua oli pakko laittaa ei pahalla ;D itse otan ihan huumorilla jos jengi enemmän tai vähemmän läpällä huomauttaa rintakarvoistani tai käsikarvoista. ei parrasta nykyään kukaan kuittaile, enemmänki jengi ollu kateellisia ;D


      • Sheiving men
        joogigigi kirjoitti:

        intialaisena tää niin turha keskustelu saa vaan nauramaan. ei ole tähän mennessä kukaan valittanut parrastani ja jos on niin hyvä, tietää ettei halua sellaisen naisen kanssa olla enempää tekemisessä ainakaan romanttisella mielellä.

        Ihan itseni takia kasvatan se vain mielestäni sopii minulle ja maskuliinisemman näköstä. ainakin voin ajaa aina pois jos en halua joskus pitää. Monilla miehillä ei kasva partaa tai edes rintakarvoja. Mieluummin kasvaa ku ei, aina voi sheivaa pois. pelkät viikset on sit 2puolinen juttu, joko sopii tai ei :D

        Pitää olla aika ahdasmielinen ihminen jos pitää miestä "likaisena tai luolamiehenä" siksi, että hänellä on parta :D joskus pidän parran sänkeä eli ns. viivaa ja joskus kunnon "lyijykynä" partaa niin, että tulee "rosvoviikset" tai sitten vain leukaparta :D

        Käykää naiset joskus ulkomailla niin ymmärrätte, että on paljon ihmisiä, jotka on karvaisia ja on partaa.
        Toisaalta mitä voi olettaa albiinokansalta, joilla ei kasva ees rintakarvoja kaikilla :D pientä kuittailua oli pakko laittaa ei pahalla ;D itse otan ihan huumorilla jos jengi enemmän tai vähemmän läpällä huomauttaa rintakarvoistani tai käsikarvoista. ei parrasta nykyään kukaan kuittaile, enemmänki jengi ollu kateellisia ;D

        Ja yleensä puen Oroblun sukkikset.


      • Suomikp44
        Sheiving men kirjoitti:

        Ja yleensä puen Oroblun sukkikset.

        Näkeehän ne saatikka haistaa ruuantähteet jo kaukaa YÄÄÄKK....


      • Hazibolahigrtei
        joogigigi kirjoitti:

        intialaisena tää niin turha keskustelu saa vaan nauramaan. ei ole tähän mennessä kukaan valittanut parrastani ja jos on niin hyvä, tietää ettei halua sellaisen naisen kanssa olla enempää tekemisessä ainakaan romanttisella mielellä.

        Ihan itseni takia kasvatan se vain mielestäni sopii minulle ja maskuliinisemman näköstä. ainakin voin ajaa aina pois jos en halua joskus pitää. Monilla miehillä ei kasva partaa tai edes rintakarvoja. Mieluummin kasvaa ku ei, aina voi sheivaa pois. pelkät viikset on sit 2puolinen juttu, joko sopii tai ei :D

        Pitää olla aika ahdasmielinen ihminen jos pitää miestä "likaisena tai luolamiehenä" siksi, että hänellä on parta :D joskus pidän parran sänkeä eli ns. viivaa ja joskus kunnon "lyijykynä" partaa niin, että tulee "rosvoviikset" tai sitten vain leukaparta :D

        Käykää naiset joskus ulkomailla niin ymmärrätte, että on paljon ihmisiä, jotka on karvaisia ja on partaa.
        Toisaalta mitä voi olettaa albiinokansalta, joilla ei kasva ees rintakarvoja kaikilla :D pientä kuittailua oli pakko laittaa ei pahalla ;D itse otan ihan huumorilla jos jengi enemmän tai vähemmän läpällä huomauttaa rintakarvoistani tai käsikarvoista. ei parrasta nykyään kukaan kuittaile, enemmänki jengi ollu kateellisia ;D

        Käykää naiset joskus ulkomailla niin ymmärrätte, miksi me runkkaamme käteemme ja näemme unia turbaani silmillä :)

        Kun ei naista saa nyrkkikyllikki on intialaismiehen työkalu ;)


      • GENMUN
        joogigigi kirjoitti:

        intialaisena tää niin turha keskustelu saa vaan nauramaan. ei ole tähän mennessä kukaan valittanut parrastani ja jos on niin hyvä, tietää ettei halua sellaisen naisen kanssa olla enempää tekemisessä ainakaan romanttisella mielellä.

        Ihan itseni takia kasvatan se vain mielestäni sopii minulle ja maskuliinisemman näköstä. ainakin voin ajaa aina pois jos en halua joskus pitää. Monilla miehillä ei kasva partaa tai edes rintakarvoja. Mieluummin kasvaa ku ei, aina voi sheivaa pois. pelkät viikset on sit 2puolinen juttu, joko sopii tai ei :D

        Pitää olla aika ahdasmielinen ihminen jos pitää miestä "likaisena tai luolamiehenä" siksi, että hänellä on parta :D joskus pidän parran sänkeä eli ns. viivaa ja joskus kunnon "lyijykynä" partaa niin, että tulee "rosvoviikset" tai sitten vain leukaparta :D

        Käykää naiset joskus ulkomailla niin ymmärrätte, että on paljon ihmisiä, jotka on karvaisia ja on partaa.
        Toisaalta mitä voi olettaa albiinokansalta, joilla ei kasva ees rintakarvoja kaikilla :D pientä kuittailua oli pakko laittaa ei pahalla ;D itse otan ihan huumorilla jos jengi enemmän tai vähemmän läpällä huomauttaa rintakarvoistani tai käsikarvoista. ei parrasta nykyään kukaan kuittaile, enemmänki jengi ollu kateellisia ;D

        Käykää naiset joskus ulkomailla niin ymmärrätte, että on paljon ihmisiä, jotka on karvaisia ja on partaa.

        Me olemme geenimanipuloituja apinoita ja tapaatte meitä eläintarhoissa !


    • OKSPADT

      Minun mieipiteeni on sellainen, että kaikille ihmisille parta ei sovi. Kuten ei välttämättä minullekaan. Mutta näitä nykyaikaisia, että on niinkun parta muuten, mutta ajettu sivuilta, niin mielestäni niissä ei ole mitään hienoa. Jos parta pitää olla, niin kokokasvoparta. ;)

      • 10+11

        Parta on seksikäs.


    • beard*

      Jos on hyvä parrankasvu, lyhyt kokoparta voi olla tosi miehekäs, mutta se on pidettävä siistinä, eli tasapituisena, poskilta on ajeltava hajakarvat parran rajasta ja varsinkin ylähuulen päältä on viiksikarvat päivittäin trimmattava mieluiten tarkasti huulta myötäileväksi eli EI saa roikkua yli huulen tai olla ns. kalapuikkoviikset.

    • ismo3333

      Voiko miehet yleensäkään ajella partaansa lyhyeksi tai pois? Kaikki karvojen ajeluhan on naisellista, joten miksi parran ajo ei olisi? Parran pois ajohan vastaa kaunistautumista.

    • miehellä saa...

      olla parta, mutta naisella ei!

      • partahiven

        ja laitat siihen kauniin partakorun partakoru.fi:stä.


    • Hajutollah

      Saa olla samalainen kuin Ajatollah Khomeinin parta josta löytyi viikonvanhoja : Sardiineja,suolasilliä,bataattia, 45 asteista mädännyttä kanaa, sian luita ihroineen,
      Haju oli miellyttävän imelä Ajatollahin hymyillessä.

    • 12213321
    • Jeessus

      Jos kattoo miesmalleja, niin aika usein niillä on pikkuparta tai sänki, että kai se ihan hyvältä näyttää :) Ei tietenkään kaikille sovi! Toisille taas sopii :-P

    • Al Jussuf

      Pitä ola parta mös somalaisela mihelä.Mute on paska mes.

    • Että silleen

      Täältäkö se lupa haetaan partaan. Voi luoja mitä dorkia.

    • huihiuh

      Jotain karvaa pitää olla miehellä naamassa, ihan häiriintynyt mielestäni tämä nykymeininki että kaikki ajellaan joka aamu. Varmaan jotain moraalista krapulaa kestämättömästä elämäntavasta, ulospäin kun kiiltää niin mikään ei ole vialla. Haukkukaa hipiksi :)

    • Parrassasemiehuus

      Parrattomiakin miehiä on? Ehei, taidatte nyt kyllä naisista puhua.

    • Anonyymi

      Totta kai saa olla. Monella onkin. Kukin pitää mistä pitää mutta ihmisessä olisi aina hyvä olla tärkeintä sisäinen kauneus, ei ulkoinen. Vaan se siitä.

      Itselläni parta kasvaa toistaiseksi vielä kehnosti ja lopetin vähäisenkin kasvattamisen jo jonkin aikaa sitten. Vedin myös poskiparran pois eikä jäljellä ole enää kuin viikset, joista en ajatellut luopua ainakaan vielä. Nykyisin ajatuksena on joko pitää ne tai olla täysin siloposkinen ja -leukainen. Vedän viiksiä lukuun ottamatta kaiken nykyisin pois kerran päivässä. En kasvata niitä kenenkään vuoksi vaan päätös on puhtaasti oma ja mieltymys samaten.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe