Perseennuolijat

työpaikalla

ottaa päähän.

Vaikka itse tekisit työsi kunnolla ja huhkisit hullun lailla, ei auta kun nämä ruskeakieliset menee kaikessa edelle.

Pomon oven raossa juosevat mielistelemässä ja juoruamassa muista peetä.

Työparina tuollaisen ihmisen kanssa on vaikeaa työskennellä. Työtä se tekee suullaan ja kääntääpä asian niin että hänhän se on joka kaiken tekee.

27

6736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni vinkki...

      Tee työsi vielä paremmin kuin vaan hyvin ja lopeta itkemien...

      • ruskeakielinen

        puhuu kokemuksen syvällä rinta-äänellä.

        Onko hauskaa olla perseen-nuolija?
        No teetpähän edes jotain palkkasi eteen.


      • reilu!

        LOOSERIT! Nuole vaan pomosi peppuu, kaikki tietää mikä PELLE olet =DDDD hahahahahahahaha


      • Anonyymi

        :):) kyllä sanasi osuivat ja upposivat öööö:)ja hävettää ihan sairaasti,sellainen itseinho yhy yhy yhy:) ,täytyy vaan lopettaa itkeminen..oon vaan niin herkkä hehehe ja aina täytyyy liitte betttre,ihan oikeaaa puhetta sinulta rakas ystävä:)


    • tuhonnut näitä

      Ja varsinkin nämä ns.ammattikorkeakoulutetut tai yliopistokoulutetut..
      Mulla kyllä keinoni tehdä tällaisten elämä helvetiksi..heh..heh..
      Siinähän itkevät sitten..

      • Elämää nähnyt

        Onko tämä elämä mennyt tällaiseksi, että yritetään vaan tehdä toisten elämästä helvetti?
        Kovin onnetonta. Keskittykää työhönne, ja omiin asioihinne, ja jättäkää muut rauhaan, kiusaajat ja kiusatut. Pienet on joskus murheet, toista se oli ennen, kun töitä paiskittiin kunnolla, kelloon katsomatta, ja kahvitaukoja pitämättä, ei ollut aikaa häiritä muita, hyvä kun suoriutui töistään, ja ehti nukkumaan edes 6 h yössä.


      • se on
        Elämää nähnyt kirjoitti:

        Onko tämä elämä mennyt tällaiseksi, että yritetään vaan tehdä toisten elämästä helvetti?
        Kovin onnetonta. Keskittykää työhönne, ja omiin asioihinne, ja jättäkää muut rauhaan, kiusaajat ja kiusatut. Pienet on joskus murheet, toista se oli ennen, kun töitä paiskittiin kunnolla, kelloon katsomatta, ja kahvitaukoja pitämättä, ei ollut aikaa häiritä muita, hyvä kun suoriutui töistään, ja ehti nukkumaan edes 6 h yössä.

        Uskoin ennen itsekin, että reilulla ja rehellisella pelillä sekä ahkeralla työllä pääsee etenemään. Paskat. Kierot perseennuolijat eivät tarvitse tutkintoja, työkokemusta tai edes näyttöjä. Ahkera puurtaja jää urakehityksessä jälkeen. Puhumattakaan, jos vielä on nainen! Puhuin juuri töissä suuni puhtaaksi. Jos ei tule ylennystä, tulee varmaan potkut. Jos ei tule ylennystä eikä potkuja, otan lopputilin.


      • kade
        se on kirjoitti:

        Uskoin ennen itsekin, että reilulla ja rehellisella pelillä sekä ahkeralla työllä pääsee etenemään. Paskat. Kierot perseennuolijat eivät tarvitse tutkintoja, työkokemusta tai edes näyttöjä. Ahkera puurtaja jää urakehityksessä jälkeen. Puhumattakaan, jos vielä on nainen! Puhuin juuri töissä suuni puhtaaksi. Jos ei tule ylennystä, tulee varmaan potkut. Jos ei tule ylennystä eikä potkuja, otan lopputilin.

        sä oot kade luuseri.


      • ei taivu perseennuolemiseen
        kade kirjoitti:

        sä oot kade luuseri.

        oon sanonu aina asiat suoraan ja sanon vastaedes!! tällä tyylillä oon ylenny huomattavasti! enkä ala ketään nöyristelee!!


      • kuuluu ja näkyy!
        se on kirjoitti:

        Uskoin ennen itsekin, että reilulla ja rehellisella pelillä sekä ahkeralla työllä pääsee etenemään. Paskat. Kierot perseennuolijat eivät tarvitse tutkintoja, työkokemusta tai edes näyttöjä. Ahkera puurtaja jää urakehityksessä jälkeen. Puhumattakaan, jos vielä on nainen! Puhuin juuri töissä suuni puhtaaksi. Jos ei tule ylennystä, tulee varmaan potkut. Jos ei tule ylennystä eikä potkuja, otan lopputilin.

        jos sitä joku käy asioimmassa pomon tai esimiehen luona ei se välttämättä ole perseennuolintaa! siinä voidaan puhua ihan todellisistakin asioista. jos kerran olet itse puhunut suusi puhtaaksi ja vieläpä työnantajallesi kuulostat itse nyt olleen se uusi perseennuolija. niin ja meillähän kaikki vuoron perään käyvät esimiehen luona ja saattavat vielä kehua häntä! ja sehän nähdään kuka tässä vielä jälkeen jää olet selvästi kade!


      • että näin jopa
        ei taivu perseennuolemiseen kirjoitti:

        oon sanonu aina asiat suoraan ja sanon vastaedes!! tällä tyylillä oon ylenny huomattavasti! enkä ala ketään nöyristelee!!

        letukaksi asti!


      • Anonyymi
        se on kirjoitti:

        Uskoin ennen itsekin, että reilulla ja rehellisella pelillä sekä ahkeralla työllä pääsee etenemään. Paskat. Kierot perseennuolijat eivät tarvitse tutkintoja, työkokemusta tai edes näyttöjä. Ahkera puurtaja jää urakehityksessä jälkeen. Puhumattakaan, jos vielä on nainen! Puhuin juuri töissä suuni puhtaaksi. Jos ei tule ylennystä, tulee varmaan potkut. Jos ei tule ylennystä eikä potkuja, otan lopputilin.

        Ihan sama tilanne. Sivusta nousee eteenpäin toivoton Pälli ja sama toistuu. Kyllä tässä aika katkeraksi tulee väkisten


    • aika

      kateelliselta. pitäisköhän sun katsoa peiliin ennen kuin pilkka osuu omaan nilkkaan..

      • slipojii

        ylennetään ja kuunnellaan AINA ennen muita,koska nämä
        "sankarit" ovat itsensä myyneet pomoille ja tekevät mitä käsketään ja pönkittääkseen olematonta itsetuntoaan puhuvat PASKAA omien etujensa ajamiseksi,ja pomot eivät tuota edes ymmärrä tai
        eivät halua ymmärtää kun saavat jonkun tekemään likaisia hommia puolestaan.Katsokaapa ketkä aina
        haluaa jutella innokkaimmin pomojen kanssa heh hee.


      • Fionadii
        slipojii kirjoitti:

        ylennetään ja kuunnellaan AINA ennen muita,koska nämä
        "sankarit" ovat itsensä myyneet pomoille ja tekevät mitä käsketään ja pönkittääkseen olematonta itsetuntoaan puhuvat PASKAA omien etujensa ajamiseksi,ja pomot eivät tuota edes ymmärrä tai
        eivät halua ymmärtää kun saavat jonkun tekemään likaisia hommia puolestaan.Katsokaapa ketkä aina
        haluaa jutella innokkaimmin pomojen kanssa heh hee.

        Eikös työpaikalla kuulu tehdä,mitä pomo käskee?
        Onko se jonkun mielestä perseennuolemista?
        Ihmeellinen harhaluulo. Pomon kanssa voi toki jutella,suosittelen kaikille. Moni väärä käsitys saattaisi poistua. Pomolle ei puhuta paskaa. Kateus paistaa läpi taas.


      • Anonyymi
        slipojii kirjoitti:

        ylennetään ja kuunnellaan AINA ennen muita,koska nämä
        "sankarit" ovat itsensä myyneet pomoille ja tekevät mitä käsketään ja pönkittääkseen olematonta itsetuntoaan puhuvat PASKAA omien etujensa ajamiseksi,ja pomot eivät tuota edes ymmärrä tai
        eivät halua ymmärtää kun saavat jonkun tekemään likaisia hommia puolestaan.Katsokaapa ketkä aina
        haluaa jutella innokkaimmin pomojen kanssa heh hee.

        Juu. Ja se joka hoitaa homman,lampsii kotiin eikä jaksa muuta. Ihmettelee miten toisen vuorojen jälkeen on työmaa,ja omilla peräkkäisillä vuoroilla hommaa saa jopa kuosiin asti. Että suulla töiden teko on kuulkaa ihan todellista. Ja sen on huomannut jo muutkin ihmiset. Kunpa olisikin niin,että kukin työnsä tekisi. Se tekisi ihmisistä tasa-arvoisia,ja työstä kivampaa kaikille. Nimimerkillä hiukan väsynyt.


    • Toimistoduunari

      Olen ahkera työntekijä. En lusmuile, olen rehellinen, teen työni hyvin ja ajallaan. En myöhästele aamulla ja olen aina töissä loppuun saakka. Jos pomo antaa jonku tehtävän minulle, teen sen. Persettä en nuole, vaan teen työn joka minulle kuuluu.

      SILTI pomon juttusilla käy toinen työntekijä nuolemassa persettä, hihittelemässä hänelle ja esittämässä jotain v***n päivänsädettä. Tämä työntekijä on jopa kehdannut ottaa kunnian MINUN tekemästäni työstä!
      Ennekö jään työstäni pois, aion asian ottaa esille.

      Joten, olen samaa mieltä että nämä ruskeakieliset ritarit menevät kaikessa edelle! Juorutaan muista (asioita jotka eivät edes pidä paikkaansa) ja lirkuttelevat keski-iän kriisissä painivalle pomolle. Onnea heille! Minä en siihen suostu.

      • paljastuu

        lopulta, niin meillä kävi me muut tehtiin työt ja nuolija kävi valehtelemassa että hän tekee kaiken, mutta esimies kertoi meille ajan kuluttua että kyllä hän nuolijan läpi näki, tehdään me rehelliset ja reippaat vaan työmme... kyllä ne teskentelijät jää kiinni.. hah hah haaa laiska töitä räknää


      • Anonyymi

        sitä se just on . mä tein työni olin rehellinen ja sain potkut perseen nuolijat jäi mutta paskatyöpaikka se olikin kyllä vitutti saatanasti kattoa niitä pellejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä se just on . mä tein työni olin rehellinen ja sain potkut perseen nuolijat jäi mutta paskatyöpaikka se olikin kyllä vitutti saatanasti kattoa niitä pellejä

        Mahtaa jotakuta niistä perseennuolijista nyt vituttaa katkerasti kun joku niistä joutuu nyt tekemään töitäkin siellä kun sinä lähdit pois :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä se just on . mä tein työni olin rehellinen ja sain potkut perseen nuolijat jäi mutta paskatyöpaikka se olikin kyllä vitutti saatanasti kattoa niitä pellejä

        Työpaikka ei ole senarvoinen että niitä mulkkuja viittisi katella, ole tyytyväinen että pääsit paskasakista lopullisesti eroon.

        Työelämä on juurikin perseennuolijoiden puuhamaita nykyään kun YT:ssä laitetaan osaava porukka ulos, kun ne uskaltaa sanoa miten asiat ovat.

        Suomen surkea pärjääminen johtuu paskasta johtamisesta ja perseennuolijoiden kyttäämisestä. Minun puolestani saa vaikka kaikki työpaikat lakata olemasta jos niin tyhmää sakkia on että valitetaan samalla työvoimapulaa mikä tarkoittaa ainoastaan halpatyövoimapulaa. Palkanmaksuhalukkuus on nollatasoa ja firmojen johto täysiä kusipäitä täynnä.

        Sitten vielä ihmetellään kun ei ole hakijoita, tieto liikkuu todella nopsaan kun on kyseessa paska firma ja mulkkuja pomoja koko firma täynnä. Ei tule hakijoita ja vaihtuvuus on erittäin suurta kun kukaan järkevä duunari ei viihdy eikä jaksa kusipäitä ympärillään.

        Suomen ongelma on myös työpaikkakiusaaminen mikä on myös näiden firmojen perisyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikka ei ole senarvoinen että niitä mulkkuja viittisi katella, ole tyytyväinen että pääsit paskasakista lopullisesti eroon.

        Työelämä on juurikin perseennuolijoiden puuhamaita nykyään kun YT:ssä laitetaan osaava porukka ulos, kun ne uskaltaa sanoa miten asiat ovat.

        Suomen surkea pärjääminen johtuu paskasta johtamisesta ja perseennuolijoiden kyttäämisestä. Minun puolestani saa vaikka kaikki työpaikat lakata olemasta jos niin tyhmää sakkia on että valitetaan samalla työvoimapulaa mikä tarkoittaa ainoastaan halpatyövoimapulaa. Palkanmaksuhalukkuus on nollatasoa ja firmojen johto täysiä kusipäitä täynnä.

        Sitten vielä ihmetellään kun ei ole hakijoita, tieto liikkuu todella nopsaan kun on kyseessa paska firma ja mulkkuja pomoja koko firma täynnä. Ei tule hakijoita ja vaihtuvuus on erittäin suurta kun kukaan järkevä duunari ei viihdy eikä jaksa kusipäitä ympärillään.

        Suomen ongelma on myös työpaikkakiusaaminen mikä on myös näiden firmojen perisyntiä.

        Suomessa ei tehdä yhtään mitään työpaikkakiusaamisen ja työsyrjinnän ehkäisemiseksi. Päinvastoin.


    • Anonyymi

      Työkuormituksen säätely on työnantajan tehtävä. asioistahan voi aivan hyvin, se kuorman alle uupuva pyytää palaveria, jossa oman rekensä keventäjä on myös läsnä. On väärin sysätä työkaverille semmoinen kuormitus, että hän uupuu. Työsuojeluun voi olla yhteydessä, jos tuntuu että työnantaja ei ota hoitaakseen asiaa.

      • Anonyymi

        Luuletko ihan vakavissasi että tuo on ratkaisu.
        Pomoja ei kiinnosta paskaakaan eikä muutosta tule kuin korkeintaan hetkeksi ja näön vuoksi.
        Raha määrää kaikessa jos kitiset niin saat kenkää.


    • Anonyymi

      Muutama vuosikymmen on työelämässä vierähtänyt. Aika kulkee eteenpäin, työntekijät vaihtuu, mutta eivät muutu.

      Aina on meitä, jotka käydään töissä tekemässä hommat ja lähdetään kotiin. Tämä tyyli on ennen ihan ok, jopa arvostettu, mutta nyt olemme "epäsosiaalisia" ja aiheutamme pahennusta "vuorovaikutustaitojen puutteella" (= peruste huonommalle palkalle!).

      Ennen perseennuolijoita sanottiin perseennuolijoiksi. Nyt he ovat avoimia ja ihania päivänsäteitä. Pomo arvostaa, kun he piipahtelevat hänen juttusilleen ennen työvuoroa, vuoron aikana ja jäävät juttelemaan päivän tapahtumista töiden jälkeenkin. Upeimmat "duunarit" ovat niitä, jotka kulkevat pomojen kanssa samoissa ryyppyporukoissa ja käyvät etkoille sekä jatkoilla heidän kodeissaan/huviloillaan.

      Siinäkin mielessä työelämä on muuttunut, että aiemmin esimiehet pysyivät enemmän omissa oloissaan. Nyt pyrkivät olemaan niin välittömiä ja helposti lähestyttäviä, että muulla ei väliä olekaan. Kuitenkin mielensä pahoittavat, jos asioista puhuu suoraan.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä.ansiottomat kermaperseet ne aina saa parhaat olosuhteet suhteilla.

    • Anonyymi

      Loistavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe