Eli onko totaalisen kohtalokasta ryhtyä vääntämään pitkiin hiuksiin permanenttia itse? On noi kampaamojen taksat sen verran tuntuvia.
Onko mitään, mitä tulis ottaa huomioon tätä operaatiota vääntäessä?
Kiiitsa beibeet, jos joltain infoo löytyy jaettavaks! =)
permis itse?
4
1810
Vastaukset
- taotaonen
Itselleni on nyt tehty permis kolme kertaa ja kertaakaan ei ole tullut edes mieleen, että sen voisi tehdä kotona. Itse en ainakaan ryhtyisi tekemään tuota operaatiota ominpäin - kaikki niiden rullien laittaminen jne. voi olla vaikeaa ainakin yksin. Kannattaa etsiä joku vähän syrjäisempi ja pieni kampaamo niin hinnat ei ole niin pilvissä. Oma permiskampaamokertani sisältää myös leikkauksen ja hinta on jotain 50e. ^^
- assarra
joo helppohan se on tehdä itse!!!!
otat huomioon vain
-rullan koon
-hiuksen analysointi
-minkä vahvusen permanentti aineen käytät
-mikä on hiuksen puhtaus esim metallia? Tuotetta?
-vetosuunta
-hiuksen jännite, onko alijännitteinen vai yli?
-rullaus suunta
-rullaus tapa, latvan rullaaminen
-mitä latva suoja ajattelit muuten käyttää, tarvitaanko sitä?
-osion koko, tuleeko spiraali, pysty, vai perinteinen rullaus?
-latva paperin laitto
-vaikutus aika, vaihtelee hiuksen myötä.
-välihuuhtelu ettei tuu kuumenemis reaktiota
-kauanko välihuuhdellaan
-mikä kiinnite
pidätkö kiinnitteen rullat päässä vai ilman, vai molempia`?
- mites sen jälkeen pesu tuotteet?
JOO ELI HELPPOA VAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muistat vaan sen että jos kuset minkään näistä niin sun hiukset katkeaa.- hiushullu
kotipermanetteja on vittumaista korjata.
- sssssssssssssssss1
anna palaa vaan tee itse permis ja säästä!!!!!!!!!!!! mut turha urputtaa kun hiukset meni pilalle.....joten kampaajaksi 8:ssa kuukaudessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666