kuuluu isona osana uskoontuloprosessiin.
Miksi sitä tapahtuu kuitenkin niin vähän.
Uskoontulleet ottavat usein opettajan roolin kuin itse osaisivat. Se synnyttää harhan jossa etsitään vain todellisuuspohhjaa sille onko ko.opastajalla meriittiä vai ei.
Minusta se on surullista.
Nyt oon sellaisessa tilanteessa elämässäni että oon joutunut nöyrtymään erään tällaisen opettajan edessä.
Hän on puhunut Jumalan Sanaa.
Aion toteuttaa tätä kuultua Sanaa käytännön elämässäni.
Aina ei ole niin kuin yllä väitin.
Liian usein on.
Ja kun ei ole on nöyryyttävää joutua vaan yksin anteeksi pyytäjäksi.
Mutta nyt meen muihin hommiin..Tuun lähipäivinä lukemaan oonko saanut yhtään viestiä takaisin,eli olenko saanut ketään ajattelemaan asioita,heippa!
Anteeksipyytäminen
5
301
Vastaukset
- koskaan
Henkisesti sairaat ja epävakaat pyrkivät opettamaan
toisia. Tästä syntyy aina suurta hämmenystä. - olet väärillä jäljillä
on aivan tavallinen ihmislajille tyypillinen sosiaalisen käyttäytymisen muoto.
Ei sitä kannata sekoittaa taikauskoihin.- TorviTotuuden
auroraboreallis kirjoitti:
Mihin sitä kannattaa sitten sekoittaa?
kristinuskonkin olevan vain eräs taikauskoisuuden ilmentymä.
Aivan kuten Skip Church kirjoitti:
"Kristinusko on vain pakanuutta, jolla on muita taikauskoja tehokkaampi mainostuskampanja." TorviTotuuden kirjoitti:
kristinuskonkin olevan vain eräs taikauskoisuuden ilmentymä.
Aivan kuten Skip Church kirjoitti:
"Kristinusko on vain pakanuutta, jolla on muita taikauskoja tehokkaampi mainostuskampanja."ei tarvitse pyytää anteeksi. Kateus on muutenkin kadottava synti, sikäli että sitä alkaa usein mietiskelemään liikaa muiden syntejä ja siunauksia, ei niinkään omia. Rukouksessa ja muuten vaan.
Siinä jää silloin väkisinkin taivaan valtakunnan ulkopuolelle.
Omia syntejä ja siunauksia kannattaisi miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346