Veet ihokarvojen vaalennusvoide

Tytsykkä86

Minulla on aika tummat säärikarvat ja olen kyllästynyt niiden ajamiseen. Ajattelin, että voisin vaalentaa säärikarvani (ei olisi karvat niin huomiota herättäviä)ja jättää ajelun sikseen. Voisin vaikka epiloida karvani viimeisen kerran ja antaa sitten vaan kasvaa pehmoisena sänkenä ja tietty vaalennettuina. Toimiiko tuo Veet ihokarvojen vaalennusvoide?tuote? Onko kukaan kokeillut?

9

2440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t87

      Siis jättäisit ajelun sikseen KOKONAAN?? huh mitä settiä, must aika kamalaa jos naisella on karvat säärissä:/ Itse en ainakaan ikinä kehtaisi kulkea karvat säärissä,se on oksettavaa.. Enkä usko et miehetkään tykkää vaikka sulla olisi "pehmeä sänki".. Ja näkyyhän ne kuitenkin ainakin valoa vasten?

      Noo,mut valintansa kullakin..:)

      • vähän

        t87, kävikö mielessä että joillakin on oikeasti tummat ja paksut ihokarvat jotka ovat häiritsevät. Moni tummakarvainen olisi ikionnellinen jos ihokarvat olisivat vaaleat. Minulla on sama ongelma että omistan tummat karvat. Itse voisin tehdä samoin kuin viestin aloittaja.
        ei millään pahalla mutta:" Enkä usko et miehetkään tykkää vaikka sulla olisi "pehmeä sänki".. " et oo oikeesti nui tyhmä??? :DD miehiäkin on moneen lähtöön.


      • kiuha

        hiukkasen kade,jos joku haluaa jättää säärikarvansa ajamatta.Jokainen toimii niinkuin itse tykkää,miksi heti täytyy antaa jyrkkä arvostelu asialle.Jos oma itseluottamuksesi ei riitä,että jättäisit karvat ajamatta,niin se on oma asiasi.

        sitäpaitsi elätkö täällä,vain pelkkiä miehiä varten,ja kokoajan miettien,että miltä taas mahdat miesten silmissä näyttää.Ei ihme,että nykyajan miehet on tulleet niin nirsoiksi naisten suhteen,kun naiset itse kouluttaa ne sellaisiksi.

        jos kaikki maailman naiset jättäisivät karvansa kynimättä,niin mitä tekevät miehet?Kuoleeko ihmislaji sukupuuttoon siinä vaiheessa.


      • pubirinsessa

        Kuules pikkupimatsu, taidat olla just sellane meikkipelle kuka ei saa miehiä muuten ku ulkonäöllä, jos et kert karvat säärissä kehtaa kulkea! Ei jeesus, ei sua ainakaan älyllä oo pilattu. Noo, mut kaikilla on mielipiteensä :)


      • hyvät naurut

        näistä teijän teksteistä x'''''D äitiiii

        Joo,ehkä sanoin vähän kärjistetysti mun pointin,sori. Mut siis enhän mäkään oo missään vaiheessa sanonu et mul oli valkoset säärikarvat:D vai meniks mul jtn ohi? Joo ei todellakaan ole,mut sanoin vaan oman mielipiteeni, sitähän varten tää palsta on?? Ja siis tää mun mielipide on se et säärien kuuluu olla sileät kuin vauvan peppu, ja mä OLEN PARTIOLAINEN SAATANA! niin en ehkä oo siitä pinnallisimmasta päästä:D kyllä mulla erittäinkin usein jää sääret ajelematta ja sit ehkä jtn karvoja näkyy,kuljen kuitenkin hameessa lähes aina kesällä.. Oon vaan niin laiska etten jaksa,joten se siitä ettei mulla ole itsetuntoa. Mua ei kiinnosta v***uakaan mitä miehet ajattelee,mä vaan ajattelen että ehkä se olis niille kivempi,itsehän nimittäin en ole tavannut yhtäkään miestä vielä kuka tykkää että naisella on karvat säärissä.. No olin kai väärässä,kai niitäkin sit löytyy:)


      • t87
        hyvät naurut kirjoitti:

        näistä teijän teksteistä x'''''D äitiiii

        Joo,ehkä sanoin vähän kärjistetysti mun pointin,sori. Mut siis enhän mäkään oo missään vaiheessa sanonu et mul oli valkoset säärikarvat:D vai meniks mul jtn ohi? Joo ei todellakaan ole,mut sanoin vaan oman mielipiteeni, sitähän varten tää palsta on?? Ja siis tää mun mielipide on se et säärien kuuluu olla sileät kuin vauvan peppu, ja mä OLEN PARTIOLAINEN SAATANA! niin en ehkä oo siitä pinnallisimmasta päästä:D kyllä mulla erittäinkin usein jää sääret ajelematta ja sit ehkä jtn karvoja näkyy,kuljen kuitenkin hameessa lähes aina kesällä.. Oon vaan niin laiska etten jaksa,joten se siitä ettei mulla ole itsetuntoa. Mua ei kiinnosta v***uakaan mitä miehet ajattelee,mä vaan ajattelen että ehkä se olis niille kivempi,itsehän nimittäin en ole tavannut yhtäkään miestä vielä kuka tykkää että naisella on karvat säärissä.. No olin kai väärässä,kai niitäkin sit löytyy:)

        jepjep.


      • plöröplörö

        Ei ketään kiinnosta mitä sun mielestä on kaunista tai kamalaa. Ei naiset ajele karvojaan tai vaalenna niitä sun takia vaan itsensä takia. Miksi kaikki aina pitää kommentoida jotain että "miehet ei tykkää siitä tai siitä". Mitä h*lvettiä sillä on väliä mitä miehet tykkää? Miksi pitää aina olettaa että naiset tekee jotain siksi että haluaisi miellyttää miehiä?


    • peestä

      ei toi vaalennusvoide toimi ainakaa mulla. iha kusetusta koko aine. kuitenki jos se vaalentais nii silti saisit olla koko ajan vaalentamassa niit ku se karvan juuri tulee sielt aina esiin

    • oops i did it a gein

      voisitteko te sanoa mistä saadan ihokarvojen vaalennusvoide.kun olen kysynyt apteekista siellä sanottiin ,että prismasta menin sinne,mutta sieläkään ei ollut.pliiis jos tiedätte mist saadan niin kerokaa mulle tai mist neti sivuilta vois tilata.kiitos!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe