Olen ihastunut erääseen mieheen. Hän lähettää tosi yksinkertaisia ja lyhyitä viestejä, mikä on useinkin kyllä miesten tapa... Ei niistä vaan voi ymmärtää kiinnostaako toista! Kävimme kahvilla viime viikolla ensimmäistä kertaa, ja olemme sen jälkeen viestineet muutamia kertja.
Esim vloppuna lähetin hänelle viestin, jossa kyselin, että onkohan hän liikkeellä ja että olisi kiva jos satuttaisiin näkemään vaikka samassa baarissa...
No vastaukseksi tuli mielestäni tyly "Oon mökillä..."
Siihen vastasin vain että "Harmi." ja hän vastasi "Niinpä!"
Voikohan esim tuolla huutomerkillä jotain merkitystä? Vai analysoinko liikaa?
En tiedä pitäisikö minun pyytää häntä jonnekin vuorostani, kun hän on pyytänyt minua, mutten ensi treffien jälkeen ole selvästi ilmaissut, että haluaisin TAVATA uudestaan treffeillä. Vai onkohan tuollaiset lyhyet viestit merkki siitä, että miestä ei kiinnosta? Toisaalta itse en ainakaan vastailisi ollenkaan, jos ei nappaisi...
Ja ikää on 24v...
Miesten tekstiviestit
19
10124
Vastaukset
- helvatta...
Tänään juuri sain itsekin ihmetellä että miten helvetissä naisille pitäisi viestiä. Joskus tuntuu että mitä tahansa kerron tai viestitän naiselleni niin hän ei edes halua lukea tai kuunnella sanomaani, vaan ensimmäisenä kysyy että mitä sinä tuolla tarkoitat. En ihmettelisi vaikka vielä joskus kävisimme seuraavanlaisen keskustelun.
Mies: Mun pitäis päästä vessaan
Nainen: Mitä sää tuolla tarkoitat
Mies: No että mua paskattaa
Nainen: No miksi sun pitää noin puhua
Mies: No kun vastasin vaan sun kysymykseen
Nainen: Miksi sä olet noin hyökkäävä
Mies: En minä ole hyökkäävä
Nainen: Ai, olenko minä sitten väärässä?
Mies: Ethän sinä yleensä ole väärässä
Nainen: Mitä sä tuolla tarkoitat
Mies: Että yleensä olet oikeassa
Nainen: Mikset sä voi puhua suoraan?
Alkuperäiselle kirjoittajalle... lue nyt vaan ne viestit että mitä niissä sanotaan eläkä ala itse miettimään että mitä niissä tarkoitetaan. Voin miehenä kertoa että niissä ei tarkoiteta yhtään mitään muuta kuin mitä niissä sanotaan. - elekee naiset
miettikö liikaa! eikö aika selkeesti ilmoita tuo mies viestissään mitkä on hänen suunnitelmansa? sain tässä kuulla pari päivää sitten tyttöystävältäni, että olivat oikein kavereidensa kanssa miettineet yhdessä mitä mahdoin tarkoittaa viestillä että "tavataan sitten näillä näkymin huomenna..." siis he olivat miettineet noiden "..." tarkoitusta ilmeisesti käsittivät siten että minua ei olis voinut vähempää kiinnostaa hänen tapaamisensa ja asiahan olis tietysti ollut eri jos siinä olisi ollut vain jykevästi yksi piste. no onneksi tyttöystäväni miespuolinen serkku oli takonut näiden naisten päähän järkeä "että ne ovat vain viestejä! ei niitä tarvitse miettiä sen enempää kuin mitä niissä sanotaan"
nyt ap lopetat sen viestien tulkitsemisen, kun ei niissä oikeesti ees ole mitään tulkitsemista.- mielenlaatu
Johtuu ihan siitä, että naiset ovat niin kieroja etteivät puhu itse koskaan niin kuin tarkoittavat/ajattelevat. Ja olettavat myös toisten tekevän samoin, eli epäilevät jatkuvasti toisten puheita.
Siksi he ovat löytävinään jokaisesta sanasta tai lauseesta jonkun piiloviestin tai merkityksen.
Kun meillä on erinomainen Suomenkieli jolla voi itseään ilmaista selkeästi jos niin haluaa, niin mitä helvetin järkeä on ikäänkuin tarkoituksella tehdä itsestään vaikeaselkoinen?
Eivätkö naiset olekaan niin verbaalisesti lahjakkaita kuin väittävät, vai riippuuko kaikki vain älykkyydestä vai mistä? - la.ra
mielenlaatu kirjoitti:
Johtuu ihan siitä, että naiset ovat niin kieroja etteivät puhu itse koskaan niin kuin tarkoittavat/ajattelevat. Ja olettavat myös toisten tekevän samoin, eli epäilevät jatkuvasti toisten puheita.
Siksi he ovat löytävinään jokaisesta sanasta tai lauseesta jonkun piiloviestin tai merkityksen.
Kun meillä on erinomainen Suomenkieli jolla voi itseään ilmaista selkeästi jos niin haluaa, niin mitä helvetin järkeä on ikäänkuin tarkoituksella tehdä itsestään vaikeaselkoinen?
Eivätkö naiset olekaan niin verbaalisesti lahjakkaita kuin väittävät, vai riippuuko kaikki vain älykkyydestä vai mistä?ja sanovat aina kuten asiat ovat, niin miksi ne eivät sitten ymmärrä suoraan sanottua asiaa, kuten sanaa 'EI'..?!?!
- ghjgjhgj
la.ra kirjoitti:
ja sanovat aina kuten asiat ovat, niin miksi ne eivät sitten ymmärrä suoraan sanottua asiaa, kuten sanaa 'EI'..?!?!
Että naiset eivät puhu suoraan, vaan heitä pitää yrittää tulkita. Miehet puhuvat suoraan, naiset eivät.
- la.ra
ghjgjhgj kirjoitti:
Että naiset eivät puhu suoraan, vaan heitä pitää yrittää tulkita. Miehet puhuvat suoraan, naiset eivät.
Jos mies saa naiselta vaikkapa tällaisen tekstiviestin: "tajua jo, urpo, että mua EI KIINNOSTA!!!", niin mies tulkitsee sen niin, että nainen on kiinnostunut..?
Jos mies tulkitsee sekä 'kyllän', 'ehkän' että 'ein' kylläksi, niin miten oikean ein saa koskaan perille? - ghjgjhgj
la.ra kirjoitti:
Jos mies saa naiselta vaikkapa tällaisen tekstiviestin: "tajua jo, urpo, että mua EI KIINNOSTA!!!", niin mies tulkitsee sen niin, että nainen on kiinnostunut..?
Jos mies tulkitsee sekä 'kyllän', 'ehkän' että 'ein' kylläksi, niin miten oikean ein saa koskaan perille?pitänyt miettiä jo ennenkuin alkoi puhella sekavia.
- ghjgjhgj
la.ra kirjoitti:
Jos mies tulkitsee sekä 'kyllän', 'ehkän' että 'ein' kylläksi, niin miten oikean ein saa koskaan perille?Tuo voi tarkoittaa esim. sitä, että olisi sittenkin pitänyt ostaa Ikeasta se lamppu keväällä. Tai sitten se voi tarkoittaa sitä, että se vitsi, jonka mies kertoi juhannuksena, oli jossain määrin mauton. Se voi myös tarkoittaa sitä, että tekstariin vastaaminen venähti liikaa tai että naisella on menkat. Hankala sanoa.
- la.ra
ghjgjhgj kirjoitti:
pitänyt miettiä jo ennenkuin alkoi puhella sekavia.
Kuka on puhunut ja mitä?
- ghjgjhgj
la.ra kirjoitti:
Kuka on puhunut ja mitä?
Jos naiset olettavat, että heidän sanomisiensa viitteitä ja taka-ajatuksia pitää tulkita, menettävät he tietysti uskottavuutensa suoraanpuhumiseen. Käy niinkuin sille pojalle, joka huusi turhaan sutta (tosin se oli varmaan tyttö). Ei kukaan voi tietää, milloin naisen puheet olisi otettava vakavasti sellaisenaan kuin ne suusta ulos tulevat ja milloin nainen yrittää sanoa aivan jotain muuta kuin mitä oikeasti sanoo.
- Naisena
ghjgjhgj kirjoitti:
Jos naiset olettavat, että heidän sanomisiensa viitteitä ja taka-ajatuksia pitää tulkita, menettävät he tietysti uskottavuutensa suoraanpuhumiseen. Käy niinkuin sille pojalle, joka huusi turhaan sutta (tosin se oli varmaan tyttö). Ei kukaan voi tietää, milloin naisen puheet olisi otettava vakavasti sellaisenaan kuin ne suusta ulos tulevat ja milloin nainen yrittää sanoa aivan jotain muuta kuin mitä oikeasti sanoo.
Ei ole tllut koskaan noin tarkkaan mietittyä miehen sanomisia, niin emailissa, puhelimessa tai tekstarina. Tästähän aIheesta vois alkaa laatimaan jotain opaskirjaa miehen tai vaihtoehtoisesti naisen tekstaritulkinnoista..."SIIS MITÄHÄN HÄN TARKOITTIKAAN" . Hauskoja juttuja !!!
- samaa mieltä....
Olen kyllä huomannut tuon saman asian yhden miehen kohdalla. Yritän olla analysoimatta, mutta minkäs naisena teen??? :)
Itse olen sen sortin näpyttelyfriikki, että yleensä saan sen 120 merkkiä kasaan. Jaksaakohan miehet muuten lukea edes niitä loppuun? :)) - kysymykseen
Ei ole.
- Älä stressaa
Miehet ovat kuule aika yksinkertaisia tulkita. Toisin kuin
naiset, miehet yleensä kirjoittavat sen mitä haluavat sanoa,
eivätkä yritä piilottaa joka lauseeseen piilomerkityksiä.
"Olen mökillä" = olen mökillä.
"Niinpä!" = niinpä./niinpä!/niinpä... -> Kaikilla sama merkitys.
Analysoit liikaa, kuten useimmat naisista. Jos joka pistettä ja
pilkkua murehtii ja miettii, tuhlaa vain aikaansa. Miehet
kun eivät mieti tarkkaan jokaista pistettä ja sanaa, vaikka
naiset analysoivatkin kaiken puhki. Ajanhukkaa.- okejj
Noiden vastaustekstarien kirjoittamiseen on mennyt yhteensä n. 3 sekuntia, joten niistä on turha kaivella piilomerkityksiä. Tosin helppohan tuo "niinpä!" on tulkita.
N=nainen,
I=inhottava
I=iilimato,
N=nuku
P=pois
Ä=ääliö (tai siis huutomerkin kanssa Ä=ÄÄLIÖ - Marie-Cecile
okejj kirjoitti:
Noiden vastaustekstarien kirjoittamiseen on mennyt yhteensä n. 3 sekuntia, joten niistä on turha kaivella piilomerkityksiä. Tosin helppohan tuo "niinpä!" on tulkita.
N=nainen,
I=inhottava
I=iilimato,
N=nuku
P=pois
Ä=ääliö (tai siis huutomerkin kanssa Ä=ÄÄLIÖLOL :D
O=Oikeasti
L=lähdin
E=etsimään
N=naista.
M=Mä
Ö=ööliä
K=kulauttelen
I=ilman
L=lasia
L=lomalla,
Ä=ärsyttääkö?
- jierte
Mun mielestä tuo " oon mökillä " tarkoittaa että mitä v****a sinä tänne viestittelet, mullahan on täällä mökillä akka ja lapset mukana, mähän sanoin sulle että käytän sinua vain panopuuna ja annas olla viimeinen kerta kun viestittelet ilman lupaa tai et saakkaan enää multa sitä mitä niin kovasti poskees pistelit.
Ja tuo " harmi " tarkoittaa että no joo, voin mä maanantaina tulla töiden jälkeen jos sua niin panettaa, sanon vaikka että oon ylitöissä. Toisaalta mua ei oikein huvita sun kaa enään kun mulla on jo tuo uus lähettityttö kiikarissa ja sulta mä oon jo saanu. Lähettitytöllä on varmaan vähän tiukempaa tavaraa.
Niin jotta koittakaahan nyt tulkita OIKEIN nuo viestit, ettei kukaan pääse kusettamaan.- jierte
että tyo yksinkertainen viesti on vain miehen tapa kertoa asiat lyhyesti, että jää aikaa vähän muuhunkin käyttöön kuin tyhjänpäiväiseen hömpötykseen.
- ---
...justiinsa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1374741Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2504371Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat283977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,73744Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1813439Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis783143Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813079Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2222725Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1342700- 522401