Hei!
Osaako kukaan kertoa tarkemmin Ikaalisissa toimivasta Artistikoulutuksesta? Hakuaika on parhaillaan menossa ja olen ajatellut hakea!
Millä edellytyksillä opiskelijat valitaan - onko vaikea päästä sisään? Miten opetus käytännössä tapahtuu ja mitä koulun aikana oikeasti oppii? Yms?
Artistikoulutus Ikaalisissa
5
1112
Vastaukset
- mar
Lisätietoja saat tästä osoitteesta. http://aikkari.lpkky.fi/artisti/
- kihhuli
Heips! Nyt reippaasti hakemaan vaan. Olen itse tuon koulun käynyt ja voin suositella lämpimästi. Siellä on perushaun lisäksi pääsykokeet joihin kutsutaan ja siellä haastatellaan ja annat siellä laulunäytteen. Koulussa oppii niin paljon ettei kaikkea saa edes vastaanotettua. mm. laulua,esiintymistä,teoriaa, yrittäjyyttä, bändin kanssa toimintaa, levyn tekemistä ja aivan kaikkea mitä keksiä saattaa. Kurssin aikana tehdään myös levy jossa jokaiselle tehdään oma biisi =) Mahtava koulutus ja antaa hyvät eväät toimia artistin uralla.
- -Artisti-
Ikaalisten artistikoulutuksen hakuaika 10.9.2007 alkavaan koulutukseen päättyy 3.8.2007!!!
- kouluttajia
kannattaa tehdä hyvätasoinen ääninäyte ammattilaisen luona ja sinun pitää olla myös työtön työnhakija sisään päästäksesi.
- hakija voi olla myös
... määräaikaisessa työssä... voi perustella että työt on päättymässä.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833175
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1641194Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815- 95807