Leo Meller

jukka.finland

Olen tutustunut Leo Mellerin julistustoimintaan ja "profetoimiseen" sekä myös hänen kirjallisuuteensa. Kaikki näyttää olevan "oman itsensä korottamista" ja kirjoitusten muuttuvan ajan mukaan. Kirjoitukset ovat raflaavia ja päätelmät raamatusta "ajan hengen mukaisia".

Kaikessa "Minä Itse" on etualalla, ei Jumalan kunnia. Tällainen Itsen korottaminen on ajassamme tavallista. Raamattu kertoo, että "viimeisinä päivinä tulee vaikeita aikoja". Ja mitä sanotaan? "Ihmiset ovat silloin itserakkaita", se on "itsensä rakastajia". Heillä on hyvä itsetunto (itseylpeys).

Leo Meller tuo esille Itseään.

29

1601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piti se sitten

päästä tänne oikein julkisesti sanomaan että Leo Meller koroittaa itseään.

• Patmosfääri

Luin ahkerasti Kipinä-lehtiä kauan sitten. Kyllä nuorta poikaa jännitti, kun kaikissa jutuissa suuri tietäjä Meller paljasti maailmankaikkeuden salaisuuksia ja julisti tulevia. Myöhemmin tilailin Patmoksen ystäväkirjettä ja huomasin, miten suuresta tietäjästä oli kasvanut traaginen, dramaattinen patriarkkahahmo. Sittemmin tajusin, että kumpikin rooli oli suurta teatteria ja että Meller oli vain loistava luonnenäyttelijä. Yhdessä ystäväkirjeessä Meller taitavasti sanoutui irti niistä väitteistä, että hän olisi väärä profeetta. Hän kertoi, ettei koskaan ole saanut yhtään profetiaa ja että hän vain tulkitsee ajan merkkejä. Eli hän ei voi olla väärä profeetta koska ei ole profeetta vaan tulkitsija. Aika venkula, tekee mitä vain, ja aina onnistuu puhumaan asiat parhain päin ja säilyttämään lahkonjohtajan statuksensa ja ihailijajoukko pysyy uskollisena.

• Joudumme kaikki tekemään tilin Kuninkaan edessä. Joka tiesi tekevänsä väärin, sitä rangaistaan monilla lyönneillä. Joka teki väärin ymmärtämättömyyttään rangaistaan vain muutamilla lyönneillä. Näin Herra itse sanoi.

En tiedä millainen piiskaus meitä odottaa, mutta autuas on se uskovainen, joka tekee Jumalan tahdon. Hänelle ei lyöntejä anneta.

• aloitus??

Kun on samasta aiheesta jo keskustelu menossa?
      Eikö Meller ole evankelista joka on tuottanut kirjoja ja radio ohjelmia ympäri maailman.
      Hän on tuottelias evankelista joka on auttanut ihmisiä monissa maissa ja vie evankeliumia eteenpäin monella tavalla.
      Tulkaa sitten haukkumaan kun saatte edes murto osan aikaan siitä mitä hän saa.

Kyllä jokainen voi yrittää järjestää keräyksiä maailman köyhille tai viedä Raamattuja kärsiville ja uskonsa tähden vainotuille.

Ikävää että olette ampumassa yhden aikamme evankelistoista alas. Mellerin joka on niin Jukka Rokan kuin muidenkin maamme merkittävien uskovien työtoveri.

Minusta teidän tulisi ainakin olla hiljaa jos ette voi olla siunaamassa työtä mitä Meller tekee saavuttaakseen eiuskovat.

Pilkkaajat pilkkaa aina niitä joita Herra käyttää.
      Outoa virheiden etsimisenne ja kiroamisenne.
      Miloin on Saarikalle, milloin Juntunen milloin Koivisto milloin Jalovaara. Milloin Kai Antturi kaikkia te haukutte ja pilkkaatte.

Menkää itseenne ja tehkää parannus veljienne syyttäjät.

• riviuskovainen

Olen vuosien varrella tutustunut Mellerin kirjoihin, radio-ohjelmiin ym. opetukseen. Kannattaa myös huomioida Patmos ry:n toiminta, arvioida miten paljon sen kautta on hyvää tehty, evankeliumia levitetty.

Leo Meller on viisas mies joka tuntee Raamatun ja osaa opettaa. Kuitenkin hän on myös ihminen. Parjaamisen sijasta suosittelen muistamaan häntä rukouksessa.

• http://www.patmos.fi/fin/et...
    • Uskis

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Olen pitkään seurannut kyseisen henkilön toimintaa ja aina on jäänyt paha maku suuhun. Jos olette panneet merkille, niin Mellerillä on ns. korkkiominaisuus, kyky nousta aina pintaan tapahtuipa sitten mitä tahansa. Herra on kuitenkin hänenkin tuomarinsa.

• Sä oot häijyin ihminen minkä mä oon koskaan tavannut.
      Ja aina puolustuskyvyttömän kimpussa.
      Leo Meller ei taida edes liittyä helluntailaisuuteen mitenkään.
      Oletko muuten käynyt Miiaa katsomossa? Ovatko asiat menneet eteenpäin?

• oudoista taipumuksista.

Tarkoitan ehkä liian suurta kiinnostusta, liian nuoria kohtaan.

• sinäkö siinä
        oudoista taipumuksista. kirjoitti:

Tarkoitan ehkä liian suurta kiinnostusta, liian nuoria kohtaan.

Vai on pentecostal alkanut kirjoittamaan nimettömänä?

• Ovat menneet. Enkä käsitykseni mukaan ole "häijyin ihminen, jonka olet tavannut".

Jumala olkoon Sinulle armollinen.

Jos luulet Leo Mellerin olevan "puolustuskyvytön" niin et tunne häntä. Mellerillä on hyvä lakimies. Lausuisin enemmänkin, mutta silloin tulisi paljastetuksi yhdistyksen sisäpiiristä kertonut henkilö. Nyt Leo vain aavistelee ja tutkii, kuka on paljastanut asioita yhdistyksen sisäpiiristä. Poliisi seuraa ja tutkii jatkuvasti Mellerin toimia. Tätäkään viestiä Meller ei vie tutkittavaksi, koska silloin paljastuisi sellaistakin, mitä hän ei halua.

• jukka.finland kirjoitti:

Ovat menneet. Enkä käsitykseni mukaan ole "häijyin ihminen, jonka olet tavannut".

Jumala olkoon Sinulle armollinen.

Jos luulet Leo Mellerin olevan "puolustuskyvytön" niin et tunne häntä. Mellerillä on hyvä lakimies. Lausuisin enemmänkin, mutta silloin tulisi paljastetuksi yhdistyksen sisäpiiristä kertonut henkilö. Nyt Leo vain aavistelee ja tutkii, kuka on paljastanut asioita yhdistyksen sisäpiiristä. Poliisi seuraa ja tutkii jatkuvasti Mellerin toimia. Tätäkään viestiä Meller ei vie tutkittavaksi, koska silloin paljastuisi sellaistakin, mitä hän ei halua.

osaisit vesittää minun totuuteni minun elämästäni.

• Tiedän mistä kirjoitin...

Toivon, että "paljastin itseni", varsinkin nyt kun vastatessani rinnallani on mies, johon voin tässä asiassa luottaa (ts. istuu päätteeni vieressä nyt 5.7.07 klo 00.44). Tiedämme varsin hyvin mitä Meller puuhastelee.

Kysymykseesi vastaan, että en ole vielä käynyt Miiaa tapaamassa, mutta yritän käydä lähiaikoina.

Ystäväni vieressäni ihmettelee kysymystäsi!?

• t. Jukka Virtanen

jk1 "Jukka.Finlandista en tiedä mitä hän on tehnyt ja mitä ei.
        Minusta hän vaikuttaa aivan normaalilta, terveeltä ihmiseltä".

jk2. olen hieman myöhässä vastatessani kirjoituksiin.

• kehuskelu uskovaisten kesken

Myös sinä, Jukka Virtanen olet monin tavoin tuonut erille omaa erinomaisuuttasi, joten eipä tuo ole mikään harvinainen ominaisuus uskovaisessa.

Ansioita Mellerillä riittää, onhan niitä sinulla myös mutta teetkö nyt oikein parjatessasi Melleriä?

• PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Kaikkein eniten on itseään tuonut esille eräs luterilainen.se olet sinä itse.Olen havainnut,että Jumalan sanasta et ymmärrä hölkäsen pöläystä,mutta tarjoat kyllä sähköposti osoitteitasi ja muuta vastaavaa ja kun yksi Profeetta hieman neuvoo ja ojentaa,heti olet kauppaamassa psykiatrista hoitoa.Takuuvarmasti olet itsesi korottamisessa Melleriä edellä.Mitähän "puoskarointia" hekin ovat sinulta saaneet,kun kysymyksessä on sähköpostiisi kirjoittelevat henkilöt? Terv:Ailin perijä.HKI.3.7.2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      PS:Mellerin Leksa on hieno mies.AAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mellerkö

Avaa kuule jo silmäsi. Noo saathan sinä uskoa Melleristä mitä haluat, mutta jokainen joka on tutustunut Leo Mellerin toimintaan ja Melleriin itseensä voi huomata helposti, että Leo Meller on paha ihminen. Intä sinä profeetta mitä haluat, mutta jokaista järkevää ihmistä kehottaisin tekemään perusteellisen itsenäisen tutkimustyön enkä kuuntelemaan näitä Mellerin aivopesemiä sotilaita tällä palstalla.

• Meller on Itsen korottaja. Samoin Sinä.

Mellerin puolesta on todettava, että hän ei julista väärennettyä evankeliumia samalla tavoin kuin eräät muut valovoimaiset julistajat.

Harhassa Neller kuitenkin on.

• Mellerkö kirjoitti:

Avaa kuule jo silmäsi. Noo saathan sinä uskoa Melleristä mitä haluat, mutta jokainen joka on tutustunut Leo Mellerin toimintaan ja Melleriin itseensä voi huomata helposti, että Leo Meller on paha ihminen. Intä sinä profeetta mitä haluat, mutta jokaista järkevää ihmistä kehottaisin tekemään perusteellisen itsenäisen tutkimustyön enkä kuuntelemaan näitä Mellerin aivopesemiä sotilaita tällä palstalla.

Meller on sokea sokeiden taluttaja. Yksi lopunajan eksyttäjistä. Kuitenkin hän on "vaarattomammasta päästä".

• syynsä ovat

Omasta mielestäni valta ja raha ovat selvästikkin turmelleet Leo Mellerin. Mellerin rahanhimosta ja vallanhalusta on olemassa vaikka kuinka paljon esimerkkejä. Raamattu kuitenkin kehoittaa meitä jokaista varomaan susia lammasten vaatteissa. Varokaamme siis Veli Saarikalle, Markku Koiviston ja Leo Mellerin kaltaisia eksyttäjiä. Benny Hinn on myös yksi suurimpia eksyttäjiä.

• Mellerin toimintaa

Kaikki Leo Mellerin tukijat hylkäävät selvästi Jeesuksen Kristuksen. He keskittyvät palvelemaan ja kuuntelemaan Leo Melleriä. Leo Mellerin pitäisi kuitenkin antaa kunnia Jumalalle ja tätä hän ei tee. Jotenkin näyttää siltä, että Meller nauttisi siitä kun toiset ihmiset palvovat häntä.

• tässä nyt

Leo Meller on fariseus.

• poikalapsi

En arvosta Melleriä, koska hän on itseään täynnä. En arvosta Jukka.Finlandia samasta syystä: hänkin on itseään ja omaa tärkeyttään täynnä. Kumpainenkin panettelee myös mielellään muita: Jukka Melleriä ja mm. minua, Meller aika moniakin saarnaajia.

Jukan jutut ovat siis samaa kakkaa kuin Mellerin jutut, koska Jukka on kateellinen Mellerille, joka on sentään aika yleisesti tunnettu henkilö, mitä Jukka ei ole.

• krisu1967

Mellerin ulosanti on oikein viihteellistä. Kuunnellessa aika kuluu joutuisasti. Voihan asioissa olla vinha perä....mutta profetiat ovat tulkinnanvaraisia ja Mellerkin "vain" tulkitsee.

• tapausta tutkinut

Mellerkö puolustus kyvytön??? Etsikääpä google haulla: Meller Kallis Suomenkuvalehti. Jutussa Kallis selittelee tappiotaan Eurovaaleissa 2004.
      Mellerin ja Kalliksen yksi puhelu(Kallis soitti) ja Mellerin yksi kirje riitti siihen, että Kallis joutui eroamaan puoluejohtajan tehtävästä.
      Eiköhän se mene niin, että Mellerin kanssa "kamppailuun" joutuneiden kannattaa rukoilla armoa heti alussa, niin voi selvitä pienemmillä kolhuilla. Nimittäin toinen sija on taattu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      174
      10168
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3425
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3163
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2835
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2189
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2163
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1993
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1608
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1386
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1356
    Aihe