hei kaikki.
Mun suku saattaa olla vielä pahempi kuin muilla.
Mua ei nimittäin ole vieläkään todella hyväksytty
siihen, vaikka olen jo 31-v ja mun 7 serkkua ovat
kaikki vähän outoja muutenkin.......hyvä jos pane
vat edes joulukortin joskus......ja kun mulla to-
dettiin Tyypin 2 Diabetes n. 3-v sitten, mun ruot
sissa asuvat 2 serkkuani eivät panneet ollenkaan joulukorttia pari vuotta sitten.......mä olen mei
dän suvun musta lammas. Toki pidän kaikista serku
istani paljon ja toivon että hekin hyväksyisivät mut jo ! ja kun en ole vielä edes normaali nuori niin siinäkin on ollut aihetta hylkäämiseen......
yks serkkuni......me oltiin kauan aikaa kirjeenva
ihdossa ja sit kun mä muutin omaan asuntooni n. 9
v sitten niin se kirjoitteleminen on vaan sitten jäänyt koko ajan............sen poikaystävä jätti
sen ja sen pikkuveli ja sen kaunis tyttöystäväkin
erosivat jokin aika sitten................ja toin
en serkku sai tässä viime vuoden puolella esikoi-
sensa ja meni naimisiin, en ollut kutsuttu vieras
vaikka sen vanhemmat on mun kummeja..........
mun suku on vielä pahempi.............
3
1652
Vastaukset
- Sammakonnuljaska
Kun olimme Virossa enoni,mummoni,ja serkkujeni luona:Sanoin etten pidä borssikeitosta kun söimme sitä,mummoni rupesi:Mikä vastenmielinen lapsi!Häivy siitä!Ja kun otin Pirtelöä enoni luona hän huusi:SYÖTKÖ KOKO AJAN!!???Ja kun he olivat suomessa,keikuttelin tuolilla ja enoni otti hiuksistani kiinni ja jätti minut nurkkaan. Se on ÄRSYTTÄVÄÄ!Tekis mieli tappaa kaikki jokka ryppyilee mulle! >:(
- manne
Eipä tuo ole iso juttu jos serkut eivät kortteja lähetä. Ainakaan itselleni ei ole koskaan kukaan serkku lähettänyt enkä ole tosin itsekään lähettänyt heille. Oma sukuni on kyllä todella todella iso joten ei kukaan luultavasti jaksaisi niin paljon kortteja laitella. Niin tai sitten mun suku vaan on yksinkertaisesti vielä sun sukuasi pahempi :E
- ulinaa aina
Asia nro 1
Sukusi on normaali. Ei serkut normaalistikaan aikuisiässä ole kovin läheisiä toisillee.
Asia nro 2
Opettele kirjoittamaan niin että siitä saa jonkun tolkun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214