On taas haukuttu tällä palstalla aika reilusti.Minä kiitän ja ylistän siitä Herraa,sillä aina kun PYHÄ HENKI on ihmisen Hengellisessä työssä mukana,hän saa aina aikaan sen,että häntä ruvetaan valtavasti haukkumaan ja arvostelemaan.Tämä todistaa sen,että kyseinen henkilö kuuluu Herran suosikkeihin.Kun Herra siunaa jotakin ihmistä kansan suosiolla,rikkaudella ja julkisuudella siksi,että hän julistaa evankeliumia,onhan siinä SIELUNVIHOLLISEN aika huono olla.Sanoihan Saulkin aikoinaan Daavidista -"Happamia,sanoi kettu pihlajan marjoista"tyyliin.-että-:"Kuninkuus häneltä enään puuttuu".Herra siunatkoon ikuisesti Benny Hinniä ja Leo Melleriä.AAMEN. Terv:Ailin perijä.HKI.3.7.2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MELLERIÄ JA HINNIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
30
814
Vastaukset
- kiitos Herralle!!!
Jeesus siunaa Leo Melleriä!
- EKI-50
Ei ole koskaan ottanut centtiäkään velkaa,valtaviin projekteihinsa, tarkoittaa sitä,että taivas on ollut niissä mukana,ja antanut siunauksensa.Helluntailaiset rakentavat mahtavia temppeleitään tämän maailman velkarahalla,en hyväksy sitä vaikka nimeni on ainakin vielä heidän nimiluettelossaan.
EKI-50 kirjoitti:
Ei ole koskaan ottanut centtiäkään velkaa,valtaviin projekteihinsa, tarkoittaa sitä,että taivas on ollut niissä mukana,ja antanut siunauksensa.Helluntailaiset rakentavat mahtavia temppeleitään tämän maailman velkarahalla,en hyväksy sitä vaikka nimeni on ainakin vielä heidän nimiluettelossaan.
kannatakkaan hyväksyä. en vaan ymmärrä miksi oot liittynyt heihin alunperinkään, Eki.
- EKI-50
auroraboreallis kirjoitti:
kannatakkaan hyväksyä. en vaan ymmärrä miksi oot liittynyt heihin alunperinkään, Eki.
Hell/srk kokouksessa,siksi liityin heihin. Kyllä Jumala toimii heidän kauttaan, mutta onkohan se Jumalan tahto,että lyödään rahaa kalliisiin rakennuksiin.
- AuroraBoreallis.....
EKI-50 kirjoitti:
Hell/srk kokouksessa,siksi liityin heihin. Kyllä Jumala toimii heidän kauttaan, mutta onkohan se Jumalan tahto,että lyödään rahaa kalliisiin rakennuksiin.
eli kyllä varmaan...metässäkö pitäis asua tai niitä kokouksia pitää?
Nyt lähen töihin. Olipa mukava keskustella, Eki50. - EKI-50
AuroraBoreallis..... kirjoitti:
eli kyllä varmaan...metässäkö pitäis asua tai niitä kokouksia pitää?
Nyt lähen töihin. Olipa mukava keskustella, Eki50.Ei ole koskaan ollut kiinni rakennuksista, mieluummin päinvastoin,kun ajattelee herätysten alkuaikoja. Nimenkin herätykselle ovat antaneet ulkopuoliset niin helluntai herätyksenkin kohdalla.
- tarvikeolli
EKI-50 kirjoitti:
SIUNAUS VOI OLLA SITÄ ETTÄ SAA PUHUA JA PROFETOIDA MITÄ VAAN. OLEN AINAKIN RAAMATUSTA ASIAN NÄIN YMMÄRTÄNYT
- ei juu ole
tarvikeolli kirjoitti:
SIUNAUS VOI OLLA SITÄ ETTÄ SAA PUHUA JA PROFETOIDA MITÄ VAAN. OLEN AINAKIN RAAMATUSTA ASIAN NÄIN YMMÄRTÄNYT
Ei se todellakaan ole sitä, että uskova saa tehdä ja sanoa mitä huvittaa.
- Kas näin
Stalin ja Hitler olivat pyhän hengen jne. mukana, kun niitä niin nykyään haukutaan.
- saatana ja
Jumala ei tee yhteistyötä.
Jumala on hyvä ja saatana on paha.
Muutenkin ihminen itse päättää tekemisistään. - Kas näin
saatana ja kirjoitti:
Jumala ei tee yhteistyötä.
Jumala on hyvä ja saatana on paha.
Muutenkin ihminen itse päättää tekemisistään.istunut linnassa petoksista? Mites tämän selität?
- Quid est veritas?
En ole vielä ainuttakaan profetiaa sinulta lukenut!
Mitä olet tähän mennessä profetoinut?
Kerro!
Mikä olet?
PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... - PROFEETTA =
!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Olet vain rivi huutomerkkejä ja kärpäsenpaskoja!
Profetoi nyt edes jotain, tai vaihda nimimerkkiä!
Kerro edes, onko huomenna pouta!?- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
HERRA RAKASTAA SINUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Quid est veritas?
Oletko Herran pomo "PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!..."???????
Kirjoitat:
"Herra siunatkoon ikuisesti Benny Hinniä ja Leo Melleriä.AAMEN."
Matteuksen evankeliumi:
16:22 Silloin Pietari otti hänet erilleen ja rupesi nuhtelemaan häntä sanoen: "Jumala varjelkoon, Herra, älköön se sinulle tapahtuko."
16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten."- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Herran Sana sanoo:-"Siunatkaa.Siunatkaa,älkääkä kirotko"!!!!!!!!!!!!!!!!
- ja just tuur
PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
Herran Sana sanoo:-"Siunatkaa.Siunatkaa,älkääkä kirotko"!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinäkö muka olet toisia ihmisiä siunaillut? ÄLÄ VIITSI!!! SINÄ SUUTUT KAIKILLE NIILLE JOTKA OVAT ERIMIELTÄ KANSSASI!!!! MIKSI MUUTEN PROFEETTA KIRJOITTELET NIMETTÖMÄNÄ JA AINA ISOILLA KIRJAIMILLA?
- mitään todista
Se todistaa vaan sen, että kyseinen henkilö saa enemmän julkisuutta kuin muut huijarit.
- Nimetön
se vaan jaksat viljellä noita HUUTOMERKKEJÄ!!!!!!!
Onko se sinusta fiksua, vai oletko oikeasti kuulovammainen??? - tiedätkö mitä
SINÄ ET OLE MIKÄÄN PROFEETTA VAAN TEKOPYHÄ FARISEUS!!!!!!!!!
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Ja meinasin kuolla nauruun,kun luin kirjoituksesi.En kuitenkaan pilkkamielellä.(Vai tekopyhä Fariseus)HAH HAH HAA.-Huumoria,huumoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- katsotaan........
Ja meinasin kuolla nauruun,kun luin kirjoituksesi.En kuitenkaan pilkkamielellä.(Vai tekopyhä Fariseus)HAH HAH HAA.-Huumoria,huumoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katsotaan sitten viimeisellä tuomiolla, että nauratko enää kun Jeesus määrä sinut sellaiseen paikkaan jonne tietyt tyypit kuuluvat. Enkä olisi sinuna niin varma, että kyseinen paikka on taivas.
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
katsotaan........ kirjoitti:
Katsotaan sitten viimeisellä tuomiolla, että nauratko enää kun Jeesus määrä sinut sellaiseen paikkaan jonne tietyt tyypit kuuluvat. Enkä olisi sinuna niin varma, että kyseinen paikka on taivas.
Että vietän iäisyyteni iankaikkisessa ilossa.-:"Pyhä Henki on annettu teille sinetiksi lunastuksen päivään saakka".
- tässä todiste
Katsokaa tämä video älkääkä uskoko tuota " profeettaa ", koska hän taitaa vain olla joku mielisairaalapotilas jota ei kannata ottaa vakavasti.
http://youtube.com/watch?v=upM4fe1-4Uo- tarvikeolli
tiedä mutta Meller sekä Hinn on menestysteologeja jotka puhuvat,kirjoittavat,profetoivat ihan mitä sylki suuhun tuo.
- PROFEETTA Ailin perijältä
sillä perinnöstähän joutuu aina maksamaan myös perintöveron! Ja paljonko jäi käteen itsellesi. Nythän sinöää voit ostaa kunnon kämpän ittellesi, ettei tartte maata katuojissa ja veneitten alla!
- ???
jos ihmiset pääsee eroon keuhkoomisesta
niin maailmassa on ainaskin lapsilla paremmat
mahdollisuudet selvitä hengissä.
love
ateisti matti - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
vielä vähän aikaa asunnottomana ja sitten asunnottomuus loppuu,koska minä uskon niin.-:"Tapahtukoon sinulle sinun uskosi mukaan"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- uskoisikko
vielä vähän aikaa asunnottomana ja sitten asunnottomuus loppuu,koska minä uskon niin.-:"Tapahtukoon sinulle sinun uskosi mukaan"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oletkohan todella asunnoton? Enpä oikein usko!
- eksyjien opettaja
Jeesuksella ei ollut "mihin päänsä kallistaisi" ja Paavali "oli menettänyt kaiken (pitäen sen roskana)". Jeesus tuli hyljätyksi ja Paavali vainotuksi; samoin muut apostolit ja uskovat.
Hinn on väärä profeetta ja Melleri oman itsensä korottaja. VT:n profeetat julistivat Jumalan Sanaa omilla nimillään. Sinä et ole proofeetta -et sellaista ilmesesti nähnytkään- ja korotat vain itseäsi. Sinä annat palvonnan ihmisille, jotka ovat kourallinen savea ja joilla on vain henkäys sieraimissaan. Jumala sanoo, että "hän ei anna kunniaansa toisille, eikä ylistystänsä epäjumalille!"
Sinut on vaa´assa punnittu ja köykäiseksi havaittu. Jos olisit Jumalan profeetta niin esiintyisit omalla nimelläsi. Nyt olet vain Aili Heinosen manttelin perijä, naisen, jota ei Jumalan seurakunta tunne eikä tunnusta. Luopumuksessa elävät häntä kyllä kumartavat, mutta näin sanoo Herra: "Jokaisen polven pitää Minun nimeeni notkistuman ja jokaisen suun Minulle kunniaa lausuman".
Suuresti te eksytte, mutta teidän tulonne oli ennustettu jo kirjoituksissa. Siksi uskovaiset maan hiljaiset osaavat varoa teitä.- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Minun on sanottu olevan henkilö,joka korostaa omaa itseään.Nyt kun esiinnyn nimimerkillä,sekin on näköjään väärin,joten laitetaan vielä kerran se nimi:Henri Peter Kristian Puumala.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386