En saa mitenkään pieneen päähäni menemään miksi kukaan haluaa jotain penikoita taloon? Treenaamiselle voi heittää hyvästit sen jälkeen kun yöunet jää jotain neljään tuntiin ja kaikki raha menee piltteihin ja puuroihin lisäravinteiden sijasta! Lähinnä säälin serkku-parkaa, joka oli ennen kovakin treenaaja, mutta nyt on kutistunut ihan silmissä sen jälkeen kun sen muija sai päähänsä hankkia perheenlisäystä...
Kitisevät natiaiset
13
1161
Vastaukset
- hghhghghg
elämässä on muutakin kuin treenaaminen.
itsellä 2 muksua, joista nuorempi täytti juuri vuoden..eikä kumpikaan o kyl ainakaan meikäläisen treenitahtia hidastanu..
salilla käyn edelleen 4-5x/viikko ja päälle kaikki aamu-aerobiset, ja lisäravinteita kuluu ehkä jopa aiempaa enempi ja kehitystäkin on kivasti tullut! =)
mut itse olenkin tehnyt selväksi sen, et mun treenit EI vähene saatikka lopu MISTÄÄN syystä!
eli tääkin asia on puhtaasti järjestelykysymys...serkkus ei vaan ilmeisesti ole onnistunut järjestämään asioitaan hyvin...- TheJone
Onko käyny mielessä, että sulla vois olla jonkin asteen henkinen häiriö ton treenaamisen kanssa?
Ihan fiksu elämänasenne, että treenit menee lasten edelle. Varmaan syöt niidenkin eväät perkele. Jää varmaan faijasta hyvät muistot kersoille, ku kasvavat isoiks. Faijalle oli vaan tärkeetä treenaaminen. Etkö sä vompatti tajua, et jos lapsia tehdään, niistä myös huolehditaan. Ja niiden kanssa ollaan. Niiden kanssa leikitään, niitä opetetaan uimaan, ajamaan polkupyörää ilman apupyöriä... Eikä treenit mene niiden asioiden ohi.
Kaikenlaisia pällejä sitä pitää maa päällään kantaakkin. Sä se sitten aina jaksat yllättää näillä kirjoituksillas. Sun jutut on ku Seppälän mainokset. Aina ku luulee, että nyt ei voi enää tyhmempää tulla, ni aina yllättyy.
Ja kyllä se loppuu, usko kokeneempaas. Kyllä se loppuu. TheJone kirjoitti:
Onko käyny mielessä, että sulla vois olla jonkin asteen henkinen häiriö ton treenaamisen kanssa?
Ihan fiksu elämänasenne, että treenit menee lasten edelle. Varmaan syöt niidenkin eväät perkele. Jää varmaan faijasta hyvät muistot kersoille, ku kasvavat isoiks. Faijalle oli vaan tärkeetä treenaaminen. Etkö sä vompatti tajua, et jos lapsia tehdään, niistä myös huolehditaan. Ja niiden kanssa ollaan. Niiden kanssa leikitään, niitä opetetaan uimaan, ajamaan polkupyörää ilman apupyöriä... Eikä treenit mene niiden asioiden ohi.
Kaikenlaisia pällejä sitä pitää maa päällään kantaakkin. Sä se sitten aina jaksat yllättää näillä kirjoituksillas. Sun jutut on ku Seppälän mainokset. Aina ku luulee, että nyt ei voi enää tyhmempää tulla, ni aina yllättyy.
Ja kyllä se loppuu, usko kokeneempaas. Kyllä se loppuu...niin kauan ku mus henki pihisee, ni treeni kulkee! =)
ja huolehdin kyllä lapsistani, mut en oman henkisen ja fyysisen hyvinvointini kustannuksella!
ja vanhempi lapsista, nyt 8v, on jo vuosia treenannut kamppailulajeja kanssani! =)
ja nuorempi tulee parin vuoden päästä myös mukaan treeneihin...
elämä on järjestelykysymyksiä täynnä!
jotkut osaavat järjestellä asiansa, ja toiset näköjään ei! ;D
..kateus on aina yhtä rumaa...
eikä se lasten hankkiminen tarkota omasta elämästä luopumista...ei ainakaan meijän perheessä!
sääliks käy niitä joilla näin on...
eipä tartte sit ihmetellä ku vanhempana ja paskassa kunnossa katkeroituneena omasta elämäntilanteesta ku lapset jo lähteny maailmalle ja liitto alkaa rakoilemaan, ni elämästä ei oikein tahdokkaan löytyä sisältöä...
mut hei, jokainen kantaa itse ristinsä.... =)- m.pieni
TheOne kirjoitti:
..niin kauan ku mus henki pihisee, ni treeni kulkee! =)
ja huolehdin kyllä lapsistani, mut en oman henkisen ja fyysisen hyvinvointini kustannuksella!
ja vanhempi lapsista, nyt 8v, on jo vuosia treenannut kamppailulajeja kanssani! =)
ja nuorempi tulee parin vuoden päästä myös mukaan treeneihin...
elämä on järjestelykysymyksiä täynnä!
jotkut osaavat järjestellä asiansa, ja toiset näköjään ei! ;D
..kateus on aina yhtä rumaa...
eikä se lasten hankkiminen tarkota omasta elämästä luopumista...ei ainakaan meijän perheessä!
sääliks käy niitä joilla näin on...
eipä tartte sit ihmetellä ku vanhempana ja paskassa kunnossa katkeroituneena omasta elämäntilanteesta ku lapset jo lähteny maailmalle ja liitto alkaa rakoilemaan, ni elämästä ei oikein tahdokkaan löytyä sisältöä...
mut hei, jokainen kantaa itse ristinsä.... =)itselläki perheessä on lapsia,
itsellä aikoinaan hiipu treeni into ,kun tossa
arjen pyörityksessä ja ajan käytössä meni ihan
riittämiin virtaa.
mutta nyt kun lapset ovat jo koulu iässä sallin
itselleni sen verran vapaa aikaa että kerkeän
sillon tällön salilla itseäni käymässä rääkkäämässä.
yleensä treeni kestään tunnin ja matkojenkanssa
suihkujen ym kanssa parituntia niin eiköhän sitä
sen verran saa aina motivoitua ja jos ei viikolla
ehi niin sitt vaikka viikonloppuna.
tottakai lapset ovat tärkeisjärjestyksessä n1 ja
tulee aina olemaan ja ohan meitä kaksi aikusta perheessä joten ei oo tosissaankaa ongelmaa.
monet isät ja äitit käyvät vapaaaikansa viettämässä kaljalla ja itse en käy koska nuorena tuli seki homma nähtyä.
ja mielummin vapaa ajat olen pirteänä kuin krapulassa joten siinä sivussa voi pojan kanssaki
ottaa vaikka nyrkkeily matsin:)
tosin ikäväähän se on ottaa turpaan mutt suosiolla kuiteski. m.pieni kirjoitti:
itselläki perheessä on lapsia,
itsellä aikoinaan hiipu treeni into ,kun tossa
arjen pyörityksessä ja ajan käytössä meni ihan
riittämiin virtaa.
mutta nyt kun lapset ovat jo koulu iässä sallin
itselleni sen verran vapaa aikaa että kerkeän
sillon tällön salilla itseäni käymässä rääkkäämässä.
yleensä treeni kestään tunnin ja matkojenkanssa
suihkujen ym kanssa parituntia niin eiköhän sitä
sen verran saa aina motivoitua ja jos ei viikolla
ehi niin sitt vaikka viikonloppuna.
tottakai lapset ovat tärkeisjärjestyksessä n1 ja
tulee aina olemaan ja ohan meitä kaksi aikusta perheessä joten ei oo tosissaankaa ongelmaa.
monet isät ja äitit käyvät vapaaaikansa viettämässä kaljalla ja itse en käy koska nuorena tuli seki homma nähtyä.
ja mielummin vapaa ajat olen pirteänä kuin krapulassa joten siinä sivussa voi pojan kanssaki
ottaa vaikka nyrkkeily matsin:)
tosin ikäväähän se on ottaa turpaan mutt suosiolla kuiteski.aivan..tapoja on monia...tuskin on yhtä ainoaa oikeaa...
itse en juurikaan juo (kerran juonu tänä vuonna), en käy viettämässä mitään "poikien iltoja" (viimeks ollu vuosi sitten), en harrasta mitään kalliita miesten juttuja esim autoja(ei vois vähempää kiinnostaa!) elektroniikkaa, kalastusta tms...
eli ainut mihin mul menee aikaa työn lisäks (joka sekin on keikka luontoista) on treeni! ja se onkin sit ehdotonta!! siitä en koskaan luovu enkä suostu edes vähentämään sitä! ..eikä ole edes tarvetta, onneks! =)
eli melko vähän on noita paheita mitkä veis meikäläisen aikaa pois perheeltäni! ja treeniä en laske "paheeksi"...se on elämäntapa..MUN elämäntapa, enkä muuta edes kaipaa..
mut kukin tyylillään.. =)- öööööööö
TheOne kirjoitti:
aivan..tapoja on monia...tuskin on yhtä ainoaa oikeaa...
itse en juurikaan juo (kerran juonu tänä vuonna), en käy viettämässä mitään "poikien iltoja" (viimeks ollu vuosi sitten), en harrasta mitään kalliita miesten juttuja esim autoja(ei vois vähempää kiinnostaa!) elektroniikkaa, kalastusta tms...
eli ainut mihin mul menee aikaa työn lisäks (joka sekin on keikka luontoista) on treeni! ja se onkin sit ehdotonta!! siitä en koskaan luovu enkä suostu edes vähentämään sitä! ..eikä ole edes tarvetta, onneks! =)
eli melko vähän on noita paheita mitkä veis meikäläisen aikaa pois perheeltäni! ja treeniä en laske "paheeksi"...se on elämäntapa..MUN elämäntapa, enkä muuta edes kaipaa..
mut kukin tyylillään.. =)Hissi ei toimi
- MasterBodybuilder
Sun treenaminen on koko maailmaa tärkeämpi, varmaan olet laittanut muijas hoitamaan mukulat, viemään tarhaan, hankkimaan ruoat, peseen pyykin, paskattaa ja kusettaa. Kun "mä treenaan, en mä kerkeä"
Joo pitää paikkansa, elämä on valintoja. Sun kohdalla vaan on käynyt niin että sä olet valinnut toisten tekemiset ja määrännyt toisten ajankäytön oman etusi tähden.
4-5 kertaa viikossa ja kaikki muu treeni päälle. Ja nyt sitten vasta pysyt kunnossa, hehe. Tainneet jauhot mennä tonne yläpäähän. - m.pieni
MasterBodybuilder kirjoitti:
Sun treenaminen on koko maailmaa tärkeämpi, varmaan olet laittanut muijas hoitamaan mukulat, viemään tarhaan, hankkimaan ruoat, peseen pyykin, paskattaa ja kusettaa. Kun "mä treenaan, en mä kerkeä"
Joo pitää paikkansa, elämä on valintoja. Sun kohdalla vaan on käynyt niin että sä olet valinnut toisten tekemiset ja määrännyt toisten ajankäytön oman etusi tähden.
4-5 kertaa viikossa ja kaikki muu treeni päälle. Ja nyt sitten vasta pysyt kunnossa, hehe. Tainneet jauhot mennä tonne yläpäähän.no jokaisella on harrastuksensa ja sillä hyvä mutta kun on noita ura ihmisiä joille pelkästään,oman uran luonti on tärkeää ja siinä sivussa rykästään pari kolme muksua ja sitt unohtuu se tärkein asia elämässä se aika no sitäku ei ole kun noi työ asiat ja menestyminen on etusialla ja sitt lasta työnnetään vanhan mummon luo joka periaatteessa on jo ansainnut leponsa vanhoilla päivillä mutt hänestä tulee kokopäiväinen hoitaja vilkkaille mukuloille koska
ei kehtaa kieltäy´tyä.kohtuus kaikessa.
ja sit toinen tapa on lapset väkipakolla työntää
rahalla joka harrastuksiin kuhan eivät heidän elämäänsä häiritse ja sitä kallista uraa pilaamaan ja kappas sitt ihmettelevät että miten
se meijän poika on alkanut luuhaan ihmetyyppien
kanssa ja sitt kuvittelevat että ovat tehneet parhaansa kun eivät tajua että niille pitää antaa
aikaa ja kuunnella asiat ym.. sitä rakkautta..
treeni ym on hyvästä kuhan omat asiat ei mee
muitten edelle..
elikkä pitäkää huoli niistä mukuloista...
- axelsson
vanhemmiltasi. kenties he ovat samaa mieltä, tuskin olisivat nussineet sitä kertaa jolloin vahinko sattui. (mikäli olisivat tienneet mitä on tulossa...)
- qupra
provo.
- WDR
Treenata voi perhe-elämänkin ohella. Hyvää esimerkkiä se vain lapsille on kun vanhemmat pitävät itsestään huolta ja kun lapset kasvavat niin seuraksi uimahallille ja pelaamaan pelejä.
Salielämää viettävä vanhempi on aina parempi vaihtoehto lapselle kuin lähikuppilassa elatustukia ryyppäävä pöhöttynyt känninen joka ei pidä lapsistaan kunnolla huolta.
Myöskään itseään ei pidä unohtaa vaan harrastuksia ja omia juttuja pitää jatkaa vielä lapsen/lapsien syntymisen jälkeen. Vanhemmallakin voi olla omaa aikaa eikä se ole mitenkään lapselta pois vaan täysin päinvastoin.- Pörriäinen
"Onneks bodates en aivoi tartte, bodaan vaan ja ainoastaan mun tulevaa vaimoo varten, häät voi tulla millon vain, joten en voi heittää aikaa hukkaa, mä huhkin itseni puhki, kunnes pökrään taikka buglaan.
Oon valmis kärsii pari tuhat' punnerrusta tai että proteiinit saa mut potee ummetusta. Koska parempi aviopuoliso ja ilmavaivoi, ku terve suolisto mut oisin ilman vaimoo. Ja peilist yytsin mun pyykkilautaa ku pumppaan mu omaa bodausanthemia."
Miks mä treenaan? Siks, et saisin just sen mimmin, minkä haluun. Miks mä haluun mimmin? Että voisin perustaa perheen ja saada lapsia, jos Jumala suo.
Kyllä isyysaikanakin ehtii treenaamaan ainakin sen verran, että saa ylläpidettyä lihaksistoa. Sit ku se skidi kasvaa tarpeeks isoks nii sen voi sit ottaa sinne salille mukaa äheltämää ja siitähän se treenaaminen vasta alkaaki!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416