miksi miehet

Isot rinnat

haluavat että naisella pitää olla isot rinnat,tai haaveilevat isorintaisesta,ja katselevat isoja rintoja?
Itselläni on sen tapaiset,mut harva,hyvin harva,osaa tehdä niille mitään,tai ohittavat ne kokonaan?
Ihan kuin niitä ei olisikaan.

Suurin fantasiani onkin että joku mies todellakin osaa ottaa niistä kaiken ilon irti..

Vai onko niin että mies keskittyy enemmän omaan jormaansa,ja haluaa vaan tunkea sen mahdollisimman pian mekkoon,eikä juurikaan välitä et naista pitää lämmittää?
Luulisi että rintoihin koskeminen kiihottaisi miestä?

Niinhän se laulukin meni:rinnoista sua puristaisin,kun ei ne piilossa tahtoneet pysyäkkään...

Itseäni ainakin kiihottaa jos esim. jossain elokuvassa naisen nännit näkyy paidan läpi,se on ihan selvä kutsu miehelle.......
Olen kai erehtynyt tässäkin asiassa.

Voi se olla niinkin et yhden yön "ilossa" halutaan niin suoraan asiaan.Mut vaikka olisi pitemmässäkin suhteessa, suuntaus on kyllä ihan sama.Mihin on aina niin kiire?Miksi ei voisi nauttia, sillä seksiä harrastetaan juuri nautinnon ja hyvän olon takia,eikös?

56

19350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • böö---

      itse pidän pienistä rinnoista.. mut kai suurin osa tykkääpi isohkoista :/ .. ja kyl niil on kiva leikkiä pitkäänkin, mut sun täytyy ehkä kertoa miehelle mistä sä tykkäät tai jollain tapaa rohkaista häntä.

    • nyt taas

      vaan olis niin etkun tissimies tapittaa sun bosia niin sä oot ihan yök ja valkkaat sen ei-tissimiehen. Ja sit sä täällä ruikutat kun se ei-tissimies ei ookaan tissimies. Kaikkea ei voi saada erityiseti sitä ja ei-sitä.

    • Eijeijeii

      "Itseäni ainakin kiihottaa jos esim. jossain elokuvassa
      naisen nännit näkyy paidan läpi,se on ihan selvä kutsu
      miehelle......."

      Eli jos naisella on vaikkapa kylmä ja sen takia nännit nöpöttävät,
      niin se on kutsu miehelle? Riiiiight.....

      Sitten asiaan: Isojakin rintoja on erilaisia. On kauniita ja
      vähemmän kauniita. On kiinteitä ja roikkurintoja. Vaikka
      naisen isot rinnat näyttäisivät paidan kanssa kiihottavilta,
      voivat ne paljaana olla pettymys. Jos paidan alta löytyykin
      haaleanväriset nännit ja löysät säkit, niin kyllä siinä jo
      toivoo, että olisi ottanut mukaansa pienempirintaisen
      pystytissin. Pelkkä iso koko ei siis tee rinnoista "parempia".

      Moni mies ei taida edes tietää mitä niille rinnoille tekisi.
      Naiset kun ovat erilaisia niiden suhteen. Jotkut pitävät puristelusta
      ja pikku näykkimisestä, toisilla on niin herkät etteivät halua
      rintoihin paljoa koskettavan. Jotkut taas saavat hirveät sävärit
      kun hyväilee rintoja. Naisten täytyisi vaan rohkeasti näyttää
      eleillään jos joku tuntuu hyvältä, niin mieskin tajuasi jatkaa sillä tiellä.

      • en vaan osaa

        mutta enslauantaina kysyn tuoreelta tyttöystävältäni suoraan mitä niille sun rinnoilles kuuluu tehdä ja mistä tykkäisit! :D ainut vaan että tiedän jo vastauksen etukäteen "en oikein itsekään tiedä" prkl... ei oo helppoa kun nainen oli neitsyt vielä ennenkuin minut tapasi ja minäkin oon niin pirun kokematon vielä etten automaagisesti kaikkee osaa :P

        saa kertoo jotain yleisiä vinkkejä mitä niille naisten rinnoille kuuluu tehdä paitsi et ei taida olla yleistä sääntöä, kai se on vaan opeteltava kaksistaan mitä niille värkeille tehdään :)


      • isot rinnat
        en vaan osaa kirjoitti:

        mutta enslauantaina kysyn tuoreelta tyttöystävältäni suoraan mitä niille sun rinnoilles kuuluu tehdä ja mistä tykkäisit! :D ainut vaan että tiedän jo vastauksen etukäteen "en oikein itsekään tiedä" prkl... ei oo helppoa kun nainen oli neitsyt vielä ennenkuin minut tapasi ja minäkin oon niin pirun kokematon vielä etten automaagisesti kaikkee osaa :P

        saa kertoo jotain yleisiä vinkkejä mitä niille naisten rinnoille kuuluu tehdä paitsi et ei taida olla yleistä sääntöä, kai se on vaan opeteltava kaksistaan mitä niille värkeille tehdään :)

        niitä vaan hyväilee ja
        puristelee,ei liian kovaa saa puristaa.
        Nännejä pitää imeä hitaasti ja hartaasti,eikä saa purra.
        Ja erityisen hyvältä tuntuu kun mies on päällä jo ja työntää hiljalleen ja samalla ensin suutelee ja sitten imee nänniä ja taas suutelee,siitä menee nainen ihan sekaisin....

        Ja kun nainen on päällä,mies voi hyväillä rintoja molemmilla käsillä ja imeä nännejä.

        Ja kun on onnellisesti lauettu,niin voi olla hiljaa vierekkäin ja aivan hiljaa kuljetella käsiään rinnoilla ja vatsalla,ja et tuntuu kivalle.

        Edellisiin kommentteihin vielä, en väitä et isommat olisi paremmat,en sitä tarkoittanu ja erotan kyllä milloin naisella on kylmä tai joku muu olotila päällä.

        Eräs mies pitää rinnoistani niin paljon et se sanoo aina,ota paita pois ,haluan katsoa niitä.

        Ja kerran yksi nuori mies ihastui niihin niin kovin,että halusi koko ajan koskettaa tai katsoa vaan.Hänen mielestä ne oli ihanan pyöreät.

        Ja kolmas kaveri teki niin että puristi rintaa ja otti sitä suuhun niin paljon kuin pystyi ja sitten imi nänniä.Ja pari kertaa uudestaan ja sitten sanoi,tää on niin helppoa...

        Et ei tarvitse ihmeitä tehdä,eikä edes kauan.Ei tunnu kivalta pyytää tekisitkö niin tai noin,parempi kun toinen keksii sen ihan itse ja nautti siitä.Sen huomaa jos toinen tekee sen vaan siksi et niin vissiin näin pitää tehdä?

        Itse ainakin teen kaiken siinä toivossa et toinen tykkää,ja kyllä kysynkin tuntuuko hyvältä?


      • aika paljon
        isot rinnat kirjoitti:

        niitä vaan hyväilee ja
        puristelee,ei liian kovaa saa puristaa.
        Nännejä pitää imeä hitaasti ja hartaasti,eikä saa purra.
        Ja erityisen hyvältä tuntuu kun mies on päällä jo ja työntää hiljalleen ja samalla ensin suutelee ja sitten imee nänniä ja taas suutelee,siitä menee nainen ihan sekaisin....

        Ja kun nainen on päällä,mies voi hyväillä rintoja molemmilla käsillä ja imeä nännejä.

        Ja kun on onnellisesti lauettu,niin voi olla hiljaa vierekkäin ja aivan hiljaa kuljetella käsiään rinnoilla ja vatsalla,ja et tuntuu kivalle.

        Edellisiin kommentteihin vielä, en väitä et isommat olisi paremmat,en sitä tarkoittanu ja erotan kyllä milloin naisella on kylmä tai joku muu olotila päällä.

        Eräs mies pitää rinnoistani niin paljon et se sanoo aina,ota paita pois ,haluan katsoa niitä.

        Ja kerran yksi nuori mies ihastui niihin niin kovin,että halusi koko ajan koskettaa tai katsoa vaan.Hänen mielestä ne oli ihanan pyöreät.

        Ja kolmas kaveri teki niin että puristi rintaa ja otti sitä suuhun niin paljon kuin pystyi ja sitten imi nänniä.Ja pari kertaa uudestaan ja sitten sanoi,tää on niin helppoa...

        Et ei tarvitse ihmeitä tehdä,eikä edes kauan.Ei tunnu kivalta pyytää tekisitkö niin tai noin,parempi kun toinen keksii sen ihan itse ja nautti siitä.Sen huomaa jos toinen tekee sen vaan siksi et niin vissiin näin pitää tehdä?

        Itse ainakin teen kaiken siinä toivossa et toinen tykkää,ja kyllä kysynkin tuntuuko hyvältä?

        tissejäsi, miksi?


      • nainen.....
        isot rinnat kirjoitti:

        niitä vaan hyväilee ja
        puristelee,ei liian kovaa saa puristaa.
        Nännejä pitää imeä hitaasti ja hartaasti,eikä saa purra.
        Ja erityisen hyvältä tuntuu kun mies on päällä jo ja työntää hiljalleen ja samalla ensin suutelee ja sitten imee nänniä ja taas suutelee,siitä menee nainen ihan sekaisin....

        Ja kun nainen on päällä,mies voi hyväillä rintoja molemmilla käsillä ja imeä nännejä.

        Ja kun on onnellisesti lauettu,niin voi olla hiljaa vierekkäin ja aivan hiljaa kuljetella käsiään rinnoilla ja vatsalla,ja et tuntuu kivalle.

        Edellisiin kommentteihin vielä, en väitä et isommat olisi paremmat,en sitä tarkoittanu ja erotan kyllä milloin naisella on kylmä tai joku muu olotila päällä.

        Eräs mies pitää rinnoistani niin paljon et se sanoo aina,ota paita pois ,haluan katsoa niitä.

        Ja kerran yksi nuori mies ihastui niihin niin kovin,että halusi koko ajan koskettaa tai katsoa vaan.Hänen mielestä ne oli ihanan pyöreät.

        Ja kolmas kaveri teki niin että puristi rintaa ja otti sitä suuhun niin paljon kuin pystyi ja sitten imi nänniä.Ja pari kertaa uudestaan ja sitten sanoi,tää on niin helppoa...

        Et ei tarvitse ihmeitä tehdä,eikä edes kauan.Ei tunnu kivalta pyytää tekisitkö niin tai noin,parempi kun toinen keksii sen ihan itse ja nautti siitä.Sen huomaa jos toinen tekee sen vaan siksi et niin vissiin näin pitää tehdä?

        Itse ainakin teen kaiken siinä toivossa et toinen tykkää,ja kyllä kysynkin tuntuuko hyvältä?

        fantasiaa tämä,ei naisen,heh heh


      • isot rinnat
        nainen..... kirjoitti:

        fantasiaa tämä,ei naisen,heh heh

        On kyllä kumma kun aina nää menee siihen et tuo on jonkun omaa keksintöä,ei ole naisen kirjoittama yms.
        Ihan totta joka sana,ja oikeasti tapahtunut,kolmen eri miehen kanssa.
        Nämä ovat ne ainoat vähät kerrat kun sain aidosti kokea että mies pitää rinnoistani.

        Ja en nyt osaa sanoa miksi tätä asiaa aloin miettiä,tuli vaan mieleen.
        Olen aika kova miettimään kaikkea seksiin ja lähinnä erotiikkaan liittyvään,ja kyllä mielelläni muistelen niitä harvoja hyviä hetkiä tai kokemuksia.
        Tuskin ne ketään kiinnostaa,eikä tarvitsekaan.
        Miksi tämäkin sivu on perustettu,ja kuka sen määrittelee mitä tänne kirjoitetaan.

        Luen näitä lähinnä siksi että täällä voi todella sukeltaa ihmisen ajatusmaailmaan ja käyttäytymiseen.Et näinkö ihmiset ajattelee.

        En mahda sille mitään että kaikkea mielessä liikkuu ja joskus niistä saattaa jopa kirjoittaa.Ihan kuten kaikki muutkin täällä.Huomenna saatan miettiä miksi kaikki eivät pidä suuseksistä?
        Tai sitte mietin mitä ostais ruokakaupasta?


      • osa seksiä
        isot rinnat kirjoitti:

        On kyllä kumma kun aina nää menee siihen et tuo on jonkun omaa keksintöä,ei ole naisen kirjoittama yms.
        Ihan totta joka sana,ja oikeasti tapahtunut,kolmen eri miehen kanssa.
        Nämä ovat ne ainoat vähät kerrat kun sain aidosti kokea että mies pitää rinnoistani.

        Ja en nyt osaa sanoa miksi tätä asiaa aloin miettiä,tuli vaan mieleen.
        Olen aika kova miettimään kaikkea seksiin ja lähinnä erotiikkaan liittyvään,ja kyllä mielelläni muistelen niitä harvoja hyviä hetkiä tai kokemuksia.
        Tuskin ne ketään kiinnostaa,eikä tarvitsekaan.
        Miksi tämäkin sivu on perustettu,ja kuka sen määrittelee mitä tänne kirjoitetaan.

        Luen näitä lähinnä siksi että täällä voi todella sukeltaa ihmisen ajatusmaailmaan ja käyttäytymiseen.Et näinkö ihmiset ajattelee.

        En mahda sille mitään että kaikkea mielessä liikkuu ja joskus niistä saattaa jopa kirjoittaa.Ihan kuten kaikki muutkin täällä.Huomenna saatan miettiä miksi kaikki eivät pidä suuseksistä?
        Tai sitte mietin mitä ostais ruokakaupasta?

        Miten mies voisi tietää, miltä rintojen hyväileminen tuntuu naisesta? Sen lisäksi eri naiset suhtautuvat rintojen hyväilyyn hyvin eri tavalla. Ei oo helppoo miehilläkään.

        Itse kuulun myös niihin, jotka nauttivat suunnattomasti rintojen oikeanlaisesta hyväilystä. Nännien imeminen tekee hyvää, mutta ensin kannattaa kevyesti kielellä "herätellä" ne. Kevyt puristelu on myös hyvä tapa valmistella, ainakin minut, varsinaiseen toimintaan.

        Hellyyden osoituksena kevyt vatsan ja rintojen silittely on vertaansa vailla. Ei heti seksin jälkeen tarvitse rynnätä suihkuun ja kääntää sitten kylkeä ja aloittaa kuorsaaminen.

        Taas ajatuksissani pääsin siihen, että kyllä on syvältä olla sinkku. Tämmöisenä sateisena loma-aamuna olisi mukava pötkötellä sängyllä, kun mukava ukko hyväilisi rintoja..... he he.


      • isot rinnat
        osa seksiä kirjoitti:

        Miten mies voisi tietää, miltä rintojen hyväileminen tuntuu naisesta? Sen lisäksi eri naiset suhtautuvat rintojen hyväilyyn hyvin eri tavalla. Ei oo helppoo miehilläkään.

        Itse kuulun myös niihin, jotka nauttivat suunnattomasti rintojen oikeanlaisesta hyväilystä. Nännien imeminen tekee hyvää, mutta ensin kannattaa kevyesti kielellä "herätellä" ne. Kevyt puristelu on myös hyvä tapa valmistella, ainakin minut, varsinaiseen toimintaan.

        Hellyyden osoituksena kevyt vatsan ja rintojen silittely on vertaansa vailla. Ei heti seksin jälkeen tarvitse rynnätä suihkuun ja kääntää sitten kylkeä ja aloittaa kuorsaaminen.

        Taas ajatuksissani pääsin siihen, että kyllä on syvältä olla sinkku. Tämmöisenä sateisena loma-aamuna olisi mukava pötkötellä sängyllä, kun mukava ukko hyväilisi rintoja..... he he.

        veit sanat suustani,olis niin ihanaa kun olis joku,en nousis sängystä koko päivänä.
        Huokaus.....


      • Tutkimusmatkalle
        en vaan osaa kirjoitti:

        mutta enslauantaina kysyn tuoreelta tyttöystävältäni suoraan mitä niille sun rinnoilles kuuluu tehdä ja mistä tykkäisit! :D ainut vaan että tiedän jo vastauksen etukäteen "en oikein itsekään tiedä" prkl... ei oo helppoa kun nainen oli neitsyt vielä ennenkuin minut tapasi ja minäkin oon niin pirun kokematon vielä etten automaagisesti kaikkee osaa :P

        saa kertoo jotain yleisiä vinkkejä mitä niille naisten rinnoille kuuluu tehdä paitsi et ei taida olla yleistä sääntöä, kai se on vaan opeteltava kaksistaan mitä niille värkeille tehdään :)

        Eri naiset pitävät eri jutuista. Ei ole yhtä oikeata kaavaa, vaan vaihtelee naisesta riippuen. Kokeilemalla se selviää. Ehkä teillä olisi paikallaan pieni tutkimusmatka toistenne kehoihin? Ehkäpä naisesikaan ei oikeasti tiedä mistä sinä tykkäät, mutta haluaisi kovasti tietää? Tällainen tutkimusmatka voisi tosin olla paikallaan ihan jokaisen suhteen alussa, vaikkkei olisikaan ihan kokematon.


      • Jagdpanther
        isot rinnat kirjoitti:

        veit sanat suustani,olis niin ihanaa kun olis joku,en nousis sängystä koko päivänä.
        Huokaus.....

        Rupeaa suorastaan itkettämään...


      • Anonyymi
        osa seksiä kirjoitti:

        Miten mies voisi tietää, miltä rintojen hyväileminen tuntuu naisesta? Sen lisäksi eri naiset suhtautuvat rintojen hyväilyyn hyvin eri tavalla. Ei oo helppoo miehilläkään.

        Itse kuulun myös niihin, jotka nauttivat suunnattomasti rintojen oikeanlaisesta hyväilystä. Nännien imeminen tekee hyvää, mutta ensin kannattaa kevyesti kielellä "herätellä" ne. Kevyt puristelu on myös hyvä tapa valmistella, ainakin minut, varsinaiseen toimintaan.

        Hellyyden osoituksena kevyt vatsan ja rintojen silittely on vertaansa vailla. Ei heti seksin jälkeen tarvitse rynnätä suihkuun ja kääntää sitten kylkeä ja aloittaa kuorsaaminen.

        Taas ajatuksissani pääsin siihen, että kyllä on syvältä olla sinkku. Tämmöisenä sateisena loma-aamuna olisi mukava pötkötellä sängyllä, kun mukava ukko hyväilisi rintoja..... he he.

        Tuo on muuten tosi harva mies tietää miten naisen rintoja tulisi helliä.
        Aika usein mies on tosi kovakourainen ymmärtämättä että se sattuu suurinta osaa naisista. Yleensä havahtuu tuntoherkkyytteen kun kysyy haluaako minun hierovan samalla voimalla kiveksiä. Kielellä kiusoittelu pienet hellät näykkäisyr lyhyet imemiset nänneistä ( samallatavalla rytmittää niin kuin ranskalaisessa suudelmassa ( suudelmassa ei ole imua tietenkään se tulee vain rintoihin ( nänneihin) ja klitorikseen) hellät kosketukset ja hieronta.. taitava kundi saa naisen rinnnoista hellimällä nopeammin ja kuumemmaksi kuin suoraan jalkojen välistä. Naisissa on eroja yksi tykkää yhdestä asiasta toinen toisesta joten jokaisen naisen kanssa joutuu mies opettelemaan kyseisen naisen herkät/ kiihottavat paikat /asiat.


      • Anonyymi
        isot rinnat kirjoitti:

        On kyllä kumma kun aina nää menee siihen et tuo on jonkun omaa keksintöä,ei ole naisen kirjoittama yms.
        Ihan totta joka sana,ja oikeasti tapahtunut,kolmen eri miehen kanssa.
        Nämä ovat ne ainoat vähät kerrat kun sain aidosti kokea että mies pitää rinnoistani.

        Ja en nyt osaa sanoa miksi tätä asiaa aloin miettiä,tuli vaan mieleen.
        Olen aika kova miettimään kaikkea seksiin ja lähinnä erotiikkaan liittyvään,ja kyllä mielelläni muistelen niitä harvoja hyviä hetkiä tai kokemuksia.
        Tuskin ne ketään kiinnostaa,eikä tarvitsekaan.
        Miksi tämäkin sivu on perustettu,ja kuka sen määrittelee mitä tänne kirjoitetaan.

        Luen näitä lähinnä siksi että täällä voi todella sukeltaa ihmisen ajatusmaailmaan ja käyttäytymiseen.Et näinkö ihmiset ajattelee.

        En mahda sille mitään että kaikkea mielessä liikkuu ja joskus niistä saattaa jopa kirjoittaa.Ihan kuten kaikki muutkin täällä.Huomenna saatan miettiä miksi kaikki eivät pidä suuseksistä?
        Tai sitte mietin mitä ostais ruokakaupasta?

        Ei sulla miehellä taida olla aljo minkäänlaisia rintoja, olet selvästi paskanpuhuja. Hyi!


    • minitissi

      todella pienet rinnat, kokoa A75. Olen seurustellut kolmen eri miehen kanssa ja jokainen heistä on hiplaillut vain pyllyäni eivätkä ole rintoihini katsoneetkaan. Se satuttaa älyttömän paljon, sillä mielestäni rintani ovat ihan sievät, mutta miesten mielestä liian pienet. Jokainen poikaystävistäni on sanonut pitävänsä isoista rinnoista.

      Haaveilen siis yhä miehestä, joka pitäisi minussa kauniina myös rintoja, vaikka ne pienet ovatkin. En itse pidä isoista rinnoista, sillä aidot sellaiset roikkuvat jo hyvinkin nuorilla naisilla.

      Ongelma on siis se, että en voi enkä pysty harrastamaan seksiä kuin peiton alla pimeässä odottaen, että tilanne on ohi. Mielessäni on koko ajan pienet rintani ja se että mieheni pitävät isoista tisseistä, eivät minun rinnoista.

      Huoh, se siitä. Mutta pointti oli se, että kun isoista rinnoista pitävät mieheni eivät ole huomioineet minun rintojani, niin ehkä sinun miehesi ovat pitäneet pienistä rinnoista ja eivät siksi ole huomioineet sinun isoja rintojasi.

      • 70B

        Siis, jos sinulla on pienet rinnat ja silti poikaystäväsi mainostaa pitävänsä suurista, niin johan on juntti poikaystävä! Muista sinäkin sanoa seuraavalle tällaiselle juntille jotain vastaavaa: jos miehellä on pitkä ja kapea, sanot että pidät pakusta ja lyhyestä, jos on iso terska, sanot että tykkäät pienestä ja erityisesti, jos sattuu olemaan pieni muna, niin kehut suureen ääneen, miten ihania isot munat onkaan!

        Itselläni on pienen puoleiset, mutta sitäkin kauniimmat, kiinteät ja pyöreät rinnat (ja ikää kuitenkin kohta 30 v) enkä kyllä kuuntelisi oman mieheni suusta mitään kommentteja siihen suuntaan, että ne on liian pienet, koska se nyt on asia, jolle en mitään voi! Sitä paitsi oman kokemukseni mukaan suurin osa miehistä ihannoi suuria rintoja kun ne on jossain piilossa, mutta ilman rintaliivejä yllättäen pieni rintainen viekin voiton :)) Lisäksi tiedän, että on olemassa paljonkin miehiä, jotka tykkäävät tosi pienistä rinnoista, sporttitytöistä jne.

        Aikuiselle ihmiselle ihmissuhde ja seksi ovat paljon muutakin kuin rinnat. Nykyinen oma rakas mieheni on minua 10 senttiä lyhyempi, 15 vuotta vanhempi, keskivartalolihava jne. Rakastan häntä ihmisenä, me vaan ollaan kuin vakka ja kansi. Ja silloin seksikin toimii.

        Ensin sinun on opittava itse pitämään itsestäsi, ja vasta sen jälkeen voit vaatia muilta samaa.


      • nanna'

        kaikki miehet eivät oikein osaa suhtautua pieniin rintoihin eivätkä edes koske niihin.
        Itsekin häpesin pari vuotta sitten tissejäni mutta nyt olen oppinut hyväksymään vartaloni ja nautin seksistä vaikka olenkin lauta.:)
        Mielestäni rinnat ovat muutenkin aika mitätön juttu, nehän on pääsääntöisesti pelkkää läskiä, enkä ole kyllä tunne yhtäkään miestä joka pitäisi naistaan epäseksikkäänä tämän rintojen vuoksi.


      • tisut

        vaimolla oli aikoinaan 75a myös ja kyllä minun mielestä ne oli kivemmat kuin nykyiset 80B/C. Mutta edelleen kivat... ainoa vaan et kun ei saa hänestä irti miten niitä pitäs hyväillä *huokaus*


      • juhani45 !!!

        No voih !

        Minä pidän pienistä rinnoista ihan mielettömästi. Minusta niissä on jotain niin kaunista ja herkkää. Isorintaisia naisia on vaikka miten, mutta ihan pienrintaisia on aika vähän, tai sitten he piilottelevat rintojaan tahallaan.
        Nyt uudelleen poikamiehenä, en ole isorintaisia naisia edes katsellut.


      • juhani45 !!!

        No voih !

        Minä pidän pienistä rinnoista ihan mielettömästi. Minusta niissä on jotain niin kaunista ja herkkää. Isorintaisia naisia on vaikka miten, mutta ihan pienrintaisia on aika vähän, tai sitten he piilottelevat rintojaan tahallaan.
        Nyt uudelleen poikamiehenä, en ole isorintaisia naisia edes katsellut.


      • pienirintainen
        juhani45 !!! kirjoitti:

        No voih !

        Minä pidän pienistä rinnoista ihan mielettömästi. Minusta niissä on jotain niin kaunista ja herkkää. Isorintaisia naisia on vaikka miten, mutta ihan pienrintaisia on aika vähän, tai sitten he piilottelevat rintojaan tahallaan.
        Nyt uudelleen poikamiehenä, en ole isorintaisia naisia edes katsellut.

        pidän enemmän pienistä rinnoista. Silikonit ovat yököttävät ja en ole koskaan nähnyt suuria luomurintoja, jotka eivät roikkuisi. Pienet rinnat on söpöt ja pystyt (vaikka kantajalla olisi jo ikääkin).


      • Anonyymi

        Pienet rinnat on kauniit ja kiinteät. Nuorempana mullakin oli 75a rinnat. Sain 3 lasta joita imetin kaikkia . Ikää tullut ja noin 8 kg painoa lisää nuoruusvuosista ja nyt rinnat ovat 75c/d ja kiinteät edelleen 😀. Hassua nuorena haaveilin tämän kokoisista rinnoista nyt välillä kaipaan niitä pienempiä. Nauti rinnoistasi!


      • Mulle sillä ei oo merkitystä minkälaiset rinnat naisella on,tärkeintä on se millainen se ihminen on


    • kikkelis kokkelis-tyyppi 35v

      Ei muuta ku suu hevosenkengälle niiii! Mitäs läksit niiii?! Sul on mun luonto ja sit en varasta niiii! Kikkelis kokkelis sulle vaa! ; )

    • Tissien hyväilijä

      Olet juuri nainen minun mieleeni, hellä -siis aluksi- tissien hyväily on mainio alku rakastetulle. Kokemuksesta tiedän, että nainen voi tulla hyvästä tissien hyväilystäkin, sen jälkeen varsinainen rakastelu onkin jo extaasia. Jos kumppanisi ei tajua tai osaa, voit sopivasti "evästää", lopputulos voi olla hyvinkin tyydyttävä.
      Kun hurmio on todella huipussa nainen voi pyytää miestä puremaan nännejään tosi kovaakin, mutta pitää muistaa, että kysymyksessä on oikeasti parilaji, jossa kukaan ei ole yksin hyvä vaan todellinen huippu syntyy hyvällä yhteispelillä. Se voi syntyä myös ns. yhden illan jutuissa, kunhan ne kemiat kohtaavat.
      Pääsisimmepä kokeilemaan!! B/;)

    • Eihän se

      nyt koosta oo kiinni. Ja mitä niillä sit pitäs tehä..sitä kysyin jopa akaltaki, ja vastaus "ei mitää erikoista, ihan sama..", olipas valaisevaa. Yks toinen, silloin ennen, tykkäs et niitä puree, kovaa mut ei liian kovaa. Ja yks ex sai jopa ku "oikein" hiero. Ja yks kaveri, nännit pystys ku vaan juttelee. Ei sitä voi etukäteen tietää mistä kukin tykkää, vai tykkääkö pistää. Ei ainakaan sellaisissa yhdenyön, tai jopa viikkojenkaan, jutuissa. Eikös naiset vois sitä edes hieman informoida?

    • Male 48

      No Jopas, mistä olet löytänyt noin kömpelöitä, mielikuvituksettomia ja huonosti käyttäytyviä miehiä. Itse en ole kovin tarkka minkä kokoiset rinnat naisella on, mutta en mitenkään voisi sivuuttaa niitä tai jättää huomioimatta. eri kokoiset rinnat vaativat vähän erilaista käsittelyä ja eri naiset tykkää eri asioista, mutta KAIKKI ovat pitäneet niiden hellästä hyväilystä. Muutama saanut orgasminkin pelkästä rintojen hyväilystä. Laiat mulle s-postia, niin korjaan tilanteen ; )))

      • isot rinnat

        On kiva huomata että näinkin paljon aihe sai aikaan keskustelua.Tosin minun olemattomaan itsetuntoon tuli taas kolhuja.
        Jos joku peitteli pieniä rintojaan,niin nyt minulle tuli trauma omistani.
        Kun täällä niin moni kehuu pienempiä rintoja.Isot ovatkin läskiä,haisevat,roikkuvat,vaaleat nännit,loppupeleissä ilman paitaa rumemmat kuin pienet rinnat,ja sitä rataa.

        Ei paljon seuraavan kerran fiilis nouse,ajattelen että mies tuumaa rintani olevan kaikkea tätä.Lisäksi ole katsonut pari elokuvaa jossa naishenkilöllä on pienet rinnat,kun hän riisuu,katson miltä ne näyttää.Vertaan niitä omiini,ja yritän kuvitella miltä ne miehen mielestä näyttää.Ja tunnen itseni huonoksi.

        Ei kai tämän sivun juttuja vakavissaan pidä ottaa,mut kun satun olemaan herkemmänpuoleinen ja sille en voi mitään.

        Edelleen en tarkoita sitä että isot ovat jotenkin parempi,omat ovat vaan 85c,ei siis hirveän isot.
        Alussa mietin vaan sitä miksi miehet eivät niin kauheasti hyväile niitä,syy on kai se ettei ne tiedä miten pitäisi.

        Ja olenhan muutaman kerran saanut kuulla kehuja,ja taivaallisia fiiliksiä eräiltä harvoilta jotka ovat "käsitelleet"niitä juuri niin kuin olen toivonutkin.


      • Nimetön
        isot rinnat kirjoitti:

        On kiva huomata että näinkin paljon aihe sai aikaan keskustelua.Tosin minun olemattomaan itsetuntoon tuli taas kolhuja.
        Jos joku peitteli pieniä rintojaan,niin nyt minulle tuli trauma omistani.
        Kun täällä niin moni kehuu pienempiä rintoja.Isot ovatkin läskiä,haisevat,roikkuvat,vaaleat nännit,loppupeleissä ilman paitaa rumemmat kuin pienet rinnat,ja sitä rataa.

        Ei paljon seuraavan kerran fiilis nouse,ajattelen että mies tuumaa rintani olevan kaikkea tätä.Lisäksi ole katsonut pari elokuvaa jossa naishenkilöllä on pienet rinnat,kun hän riisuu,katson miltä ne näyttää.Vertaan niitä omiini,ja yritän kuvitella miltä ne miehen mielestä näyttää.Ja tunnen itseni huonoksi.

        Ei kai tämän sivun juttuja vakavissaan pidä ottaa,mut kun satun olemaan herkemmänpuoleinen ja sille en voi mitään.

        Edelleen en tarkoita sitä että isot ovat jotenkin parempi,omat ovat vaan 85c,ei siis hirveän isot.
        Alussa mietin vaan sitä miksi miehet eivät niin kauheasti hyväile niitä,syy on kai se ettei ne tiedä miten pitäisi.

        Ja olenhan muutaman kerran saanut kuulla kehuja,ja taivaallisia fiiliksiä eräiltä harvoilta jotka ovat "käsitelleet"niitä juuri niin kuin olen toivonutkin.

        Suotta otat iyseesi. Jos jokainen mies jää ihmettelemään onko oma kalu iso tai pieni, suora tai käyrä ja onko vatsani liian iso ja sitten tämä karvaisuus se se vasta on vaikea asia. Toisten mielestä karvaton mies ei ole mies eikä mikään ja toiset taas ei apinan kanssa naiskentele. Itse olen - sanotaan nyt vaikka keskikarvaista vähän karvaisempi, mutta en superkarvainen ja ylpeä jokaisesta karvasta, apina tai en. Sitäpaitsi mikä vika apinoissa on ; )

        Ole tyytyväinen kaikkiin sellaisiin asioihin itsessäsi, joita et voi tai halua muuttaa ja sillä selvä. Olen rakastellut muutaman missityyoin kanssa ja ne ovat olleet niin täynnä itseään, ettei muuta sitten paljon mahtunutkaan ja kuvittelivat, että kun he on niin hyvän näköisiä, niin se sitten saakin sämgyssä riittää, mies saa hoitaa kaiken. Just niin, pumpattava barbara olis ollut eläväisempi ja taidot ihan olemattomat .

        Mikään ulkoinen avu ei korvaa intohimoa, osallistumista, intoa ja kokemusta.


      • isot rinnat
        Nimetön kirjoitti:

        Suotta otat iyseesi. Jos jokainen mies jää ihmettelemään onko oma kalu iso tai pieni, suora tai käyrä ja onko vatsani liian iso ja sitten tämä karvaisuus se se vasta on vaikea asia. Toisten mielestä karvaton mies ei ole mies eikä mikään ja toiset taas ei apinan kanssa naiskentele. Itse olen - sanotaan nyt vaikka keskikarvaista vähän karvaisempi, mutta en superkarvainen ja ylpeä jokaisesta karvasta, apina tai en. Sitäpaitsi mikä vika apinoissa on ; )

        Ole tyytyväinen kaikkiin sellaisiin asioihin itsessäsi, joita et voi tai halua muuttaa ja sillä selvä. Olen rakastellut muutaman missityyoin kanssa ja ne ovat olleet niin täynnä itseään, ettei muuta sitten paljon mahtunutkaan ja kuvittelivat, että kun he on niin hyvän näköisiä, niin se sitten saakin sämgyssä riittää, mies saa hoitaa kaiken. Just niin, pumpattava barbara olis ollut eläväisempi ja taidot ihan olemattomat .

        Mikään ulkoinen avu ei korvaa intohimoa, osallistumista, intoa ja kokemusta.

        Kiitos,nyt tuntuu paremmalta.näinhän se on että monellakin on joku piirre,jota luulee pahemmaksi kuin se onkaan.
        Itselläni on vielä pari liikakiloa,ja muutenkin en tunne olevani nätti.Vaikka olen kuullu monta kertaa sellaisia kehuja tai kommentteja jota en nyt halua kirjoittaa.
        Ne sanat pitäisi vaan nostaa suurempaan arvoon ja uskoa niihin.
        Mut kun aina on ollu luonteeltaan epävarma,ja tietyt ihmiset elämässäni ovat lytänneet itsetuntoni niin monta kertaa,et jaloillleen pääseminen on tosi vaikeaa.

        Olen ollu aika paljon nuorempien kanssa,ne on komeita ja söpöjä.Se nostaa itsetuntoa hetkeksi,koska olen jo yli 40 itse.
        Niiden kanssa on ollu kiihkeää,intohimoa on riitäny.Olen kokenu että minusta tykätään,vaikka omasta mielestä en ole juuri mitäään.
        Mut sit se hyvä olo laskee hyvin pian,eihän nää nuoret aio jäädä pysyvästi.
        Ja naps,sitten se tunne tulee taas,tunnen itseni pelleksi,ja alan toistella vikoja taas mielessäni.
        Vaikka tiedän et suurin syy on ikäero.

        Olenkin yrittänyt muuttaa ajattelutapaani,ja tuumailen niin että on ne jotain minussa nähneet koska ovat halunneet seksiä kanssani.Ja seksi on ollu upeaa,koska itse olen kokeneempi ja on tosi helppoa saada toinen mukaan.Vaikka nuori onkin epävärma otteissaan,yhteinen sävel löytyy hyvinkin nopeasti.
        Ja niitä hetkiä on kiva muistella.En voi sille mitään että minua kiihottaa juuri nuoren miehen vartalo,into ja uinuva intohimo jonka löydän joka kerta.

        Tiedän että pitäisi katsella ikäisiäni,on vaan tietyt syyt jotka estää.Ensinnäkin koen olevani henkisesti aika lapsi ja liian kiltti.Minut on tosi helppo alistaa.Minulla on 15 vuoden kokemus alistuneena olemisesta,kun luulin että kaikki parit ovat kulissien takana sellaisia.Siihen painajaiseen en enää astu.

        Mut niin tai näin,yksi asia johtaa toiseen.Lempilauseeni on Lostista John Locken sanat:Everything that happens here,happens for a reason.
        Vaik aina ei ymmärrä mikä se reason on? Elämä on monimutkaista.
        Kiitos kuitenkin sanoistasi.Sait minut ajattelemaan asiaa laajemmin.
        Vaikka sen tietää että ulkonäkö ei ole kaiken A ja O,se unohtuu helposti.Nykyaika on niin ulkonäkökeskeistä,ja tällä palstalla ihmistä ruoditaan aika ankaralla kädellä.


    • Nauttija 10

      Kylllä rinnat kruunaa......erotiikan hyvän ja kosketuksen nautinnon !!!

      • tärkeä osa

        seksiä!
        Rintani ovat niin herkät, että saan orgasmin pelkästä rintojen koskettelusta.


      • nainen 43
        tärkeä osa kirjoitti:

        seksiä!
        Rintani ovat niin herkät, että saan orgasmin pelkästä rintojen koskettelusta.

        nykyinen avomieheni ymmärtää miten naista pitää rinnoista kosketella.saan aina orgasmin koskee tai imee hän niitä.ei tarvitse miestä opettaa kyllä se luonnostaan osaa.itselläni isot rinnat.en ole ennen tälläistä kokenut.kyllä siihen seurakin vaikuttaa mitä tuntee.


      • Anonyymi
        tärkeä osa kirjoitti:

        seksiä!
        Rintani ovat niin herkät, että saan orgasmin pelkästä rintojen koskettelusta.

        Sehän on kiva hyvän orgasmin saa myös nuolemalla nänniä, imemällä ja myös koskettelemalla ja imemällä samaan aikaan saa hyvän orgasmin 👍


    • Riippurintainen

      Itse olen 16 vuotias vasta, ja rintani ovat kokoa 85DD :/ ja roikkuvat.. Nännialue iso .. mut itse nännit melkei olemattomat. Melkein näyttää kuin olisi sisäänkasvaneet, saako rintoja kiinteytettyä mitenkään ? :o Ovat aina olleet tälläiset ja siksi häpeän itseäni :s

    • OZOWEIEORNESTI

      RAKASTAN ISORINTAISIA NAISIA ULKONÄKÖÖN KATSOMATTA EN KOSKAAN KYLLÄSTY NUOLEMAAN,IMEMÄÄN JA HYVÄILEMÄÄN ISOJA RINTOJA.

    • tutkittu jtutu

      niimpä ja ne jotka ei tykää ce kupeista on myös

    • Rintojen hyväily ja kielikylpyjen antaminen on parasta

    • tits1

      Mielummin isot kuin lauta.

    • Mulle rinnat todella tärkeet ja muutenkin naisen hyvänä pitäminen on ihanaa kun saa hyväillä ja suudella rintoja se todella kiihottava siitä mukava sitten myöhemmin lähtä alaspäin kohti kosteaa aaretta.

    • gosse1

      Olen mies ja pidän enemmän isoista kuin pienistä rinnoista ja mielelläni hyväilisin sellaisia. Mutta ethän sinäkään aloittaja ole vain "isot rinnat". Uskon ja toivon että haluat olla miesten silmissä muutakin niin ulkonäöllisesti ja persoonana kuin vain isot rinnat. Kokonaisuus, tilanne ja kohdalle sattunut partneri vaikuttavat siihen, että miten mies on sängyssä

    • Moi isot rinnat,minä tykkään isoista tisseistä,niitä on mukava hyväillä ja nuolla, kuinkas ootko harrastanut tissipanoa, se on ihan mukavaa.

      • Anonyymi

        Niin osa miehistä saattaa nauttia siitä, mutta monelle naiselle se on etovaa.


    • Anonyymi

      Makoilin omassa sängyssä hyväilin itseäni nännit oli tosi herkässä koskin niihin välillä tuntui että antaisin mitä vaan jos. Silloin poikapuoli tuli kotiin, kuulin kun käveli huoneessaan tuli ovelle koputti, missä isä sanoin taas omilla reissuillaan Jukka tuli sängyn viereen ja istui tuli viereen peiton päälle. otin kainaloon Meni aikaa ja Jukka tuli peiton alle ja kunnolla kainaloon. Hävetti vähän kun olin niin ohuessa yöpaidassa, Jukka sanoi ei isä saisi näin toimia ja samalla hyväili suoraan rintoja, huokasin Jukka kysyi saanko kuiskasin jos haluat. tuli taas sama tunne kun nuoren kädet hyväili sievästi en muista milloin noin hellästi on koskettu käännyin enemmän Jukkaa kohti, olin silmät kiinni tunsin huulet rinnoilla ensin otin päästä kiinni mutta sitten annoin suukottaa tunsin nivusissa kipeää oli niin hyvä tunne en välittänyt vaikka käsi hyväili häpyä hieman. Jukka kysyi saako kuiskasin saat vaikka ei sais sievästi huulet liukui kylkeä pitkin suuteli jalkoja ei mitään kiireen tunnetta Jukka nousi ylös viereen kyväilin kalua hellästi ja suutelin Jukkaa vedin sievästi päälle kuiskasin tule sisään Jukka tuli hellästi sisään suutelimme ja rakastelimme kun tusin Jukan kohta tulevan koko illan kiihotus purkautui halusin halusin aivan hulluna kun purkausi sisään olin niin onnellinen että vedet tuli silmiin. Kumpikaan ei puhunut mitään oltiin vain. Yöllä Jukka välillä halasi niin että heräsin.
      Aamupalalla tiesin haluan sitä lisää kun nousin pöydästä Jukka käveli perässä

    • Anonyymi

      Ihmisellä tai kemioilla ei ole mitään merkitystä ja kyllä te naisetkin sen osaatte! Jotkut ihmiset on vaan helppoja!

      Kun itsellä ei ole kokemusta yhdenillan jutusta niin en tiedä! Mutta ne joilla on jotain voivat keskustella asioista.

      • Anonyymi

        Kyllä kemialla ja oikealla ihmisellä on suuri merkitys. Jos ne eivät kohtaa niin ei toinen ihminen voi seksuaalisessa mielessä edes koskea. Ihmisiä on erilaisia.


    • Anonyymi

      Kyllä, asia on niin että 95% miehistä se oma jorma on rakkain ja sen tunkeminen mekon alle saa kaiken huomion. Ei siinä naisen rintoja tai tarpeita huomioida kunhan jorma saa laskea mehunsa.Ikävä kyllä näin.

    • Anonyymi

      Nii

    • Anonyymi

      Sopiikohan tähän se että monesti halutaan sitä mitä itsellä ei ole. Varmaan iso tissisiset miehet tykkää pienistä tisseistäkin. 🤔

    • Anonyymi

      Samaa voi kysyä naisilta mikä miehessä saa naisen huomion ja ”pillun” litisemään.

      Itse olen joskus tutustunut muutamaan naiseen netin kautta ja puhuttu ”asioita”. Eräskin nainen joka ei ollut synnyttänyt sanoi rintansa olevan isot. Näimme livenä enkä edes miettinyt hänen rintojaan isona. Tosin en nähnyt häntä paljaana vaikka siihen olisi ollutkin myöhemmin mahdollisuus tavalla tai toisella.

      Joku toinen taas halusi näyttää rinnat ja ei olisi kannattanut.

      Viimeksi katsoin yle areenassa kaikki synnit jossa Inka Kaleen rakasteli. Hänellä on kyllä nätit sopusuhtaiset.

      Mutta eikö se pillu ole se tärkein asia? Pienillä rinnoilla ei kaikkea voi tehdä mutta niillä saa paljon aikaa!

    • Mun mielestä sillä ei oo merkitystä onko isot vai pienet rinnat.Tärkeintä on se et minkälainen se ihminen on

    • Anonyymi

      Olen senkin tempun elämässäni tehnyt, että houkuttelin naisen kanssa yhdessä elävän lesbon sänkyyn illanvietossa. Pantiin sinä useamman kerran ja kunnolla. Tyttö oli aivan ihmeissään aamulla, ja hymyili kuin Naantalin aurinko. Paranikohan tuo lesboudestaan, saattaa olla.

    • Anonyymi

      Kielellä kahdeksikkoo, tule niin annan sinulle kokemuksen rintojen käsittelyssä, Rinnat ovat parasta...

    • Anonyymi

      Ai et miten saa 8 kilon läskinpalasta kiinnostavan ? No siten et siihen lisätään nänni !!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe