kertokaahan porvoon suunnalta tulevalle, mihin metrolle kannattaa auto jättää, kun suuntaa hki keskustaan? katsoin itse kartalta että mellunmäki tai vuosaari...
auttakaa myös siinä asiassa, miten metro lippu ostetaan, olen joskus *pienenä* siellä käynyt, mutta ei ole mitään hajua miten homma toimii :(
Metrot
3
581
Vastaukset 3
- sintti^
En tiedä mihin auto kannattaisi jättää, mutta muistaakseni siellä metro asemilla on semmosia koneita mistä lipun voi ostaa, ja siellä on hyvät ohjeet, jopa minä olen joskus osanut:)
- yleensä
parkkipaikkoja jonne auton voi jättää.
http://www.hel.fi/wps/portal/HKL/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Helsingin kaupungin liikennelaitos/Liput/Lippujen myynti/Lipunmyyntiautomaatit - apua antava
Vie ihmeessä Puotilan metro-asemalle, rauhallinen ja 24h ilmainen parkki.
Voit ostaa metrolipun asemalla koneesta, maksat käteisellä. Valitset kertalipun jne.
Tai voit tilata sen tekstiviestinä kirjoittamalla viestiin "A1" ja lähettämälä sen numeroon 16355. Paluuviestin säilytät puhelimessa ja jos tarkastaja tulee niin näytät viestin hänelle. Voimassa tunnin ajan vaihdoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832630Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432220Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7595- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512