Meillä yhteishenki pelaa KAIKKIEN kanssa.. Vaikka välillä tulee kinasteltua jostain,niin se on pian ohi ja kaikkien kanssa pysyy välit tiptop kunnossa. Näemme toisiamme useammin kuin kerran viikossa ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Olen 20-vuotias, ja minulla on tällä hetkellä 3 setää (vaimoineen), 5 enoa(vaimoineen), 4 tätiä(miehineen) sekä yhteensä 36 serkkua. Kuolleita on 1 setä ja 1 täti. Ja jos tuohon summaan vielä lisätään vanhempien serkut sekä isovanhempien serkut ja sisaret, niin summahan on valtava! Eikä löydy ainuttakaan ""vihamiestä"" joukossa.. Näin se homma etenee ja jatkuu vaan.. seuraavaksi suku taitaakin kasvaa serkkujen ja sisarusten muksuilla eikä se mua haita pätkääkään. On aina mukavaa viedä pienimmät kaikkialle joka paikkaan pitämään hauskaa. :) Olisi itsekin kiva saada ainakin kolme ipanaa...
Sukuni on ehdottomasti
3
1459
Vastaukset
- Sukulaisistaan pitävä
Pidän myös suvustani todella paljon sillä meidän suvussa toi yhteishenki pelaa todella hyvin ja nähdään hyvin usein...puhuit kuin meidän suvusta, tosin en muista kuinka monta serkkua, tätiä, enoa ja setää mulla on :)
- :))))
Se on mukava kuulla että joku toinenkin tykkää sukulaisistaan kovasti! Ilman sukulaisia, tuntuu todella tyhjältä! Sulle mukavaa kesää! (muille myös)
- hyvät välit
Jokainenhan pääsee syntymästään itseoikeutetusti kahteen lähisukuun,ilman omaa ansiotaan. Kuulun itse laajaan ja aivan tavalliseen suomalaiseen sukuun, jonka piirissä tunnen erittäin hyvin viihtyväni.Toiset sukulaisista ovat läheisempiä kuin toiset mutta kaikkia kunniotetaan ja ennenkaikkea ollaan lojaaleja puolin sun toisin.Turhaa mollaamista ja arvostelua kannattaa varoa, sellainen myrkyttää vain ilmapiiriä, kukaanhan ei ole täydellinen. Huumoria, naurua ja iloa sukujuhliin, hautajaiset ovat tietysti eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,713515Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152664Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242247Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052167Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072063MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5991897Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673