Meillä yhteishenki pelaa KAIKKIEN kanssa.. Vaikka välillä tulee kinasteltua jostain,niin se on pian ohi ja kaikkien kanssa pysyy välit tiptop kunnossa. Näemme toisiamme useammin kuin kerran viikossa ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Olen 20-vuotias, ja minulla on tällä hetkellä 3 setää (vaimoineen), 5 enoa(vaimoineen), 4 tätiä(miehineen) sekä yhteensä 36 serkkua. Kuolleita on 1 setä ja 1 täti. Ja jos tuohon summaan vielä lisätään vanhempien serkut sekä isovanhempien serkut ja sisaret, niin summahan on valtava! Eikä löydy ainuttakaan ""vihamiestä"" joukossa.. Näin se homma etenee ja jatkuu vaan.. seuraavaksi suku taitaakin kasvaa serkkujen ja sisarusten muksuilla eikä se mua haita pätkääkään. On aina mukavaa viedä pienimmät kaikkialle joka paikkaan pitämään hauskaa. :) Olisi itsekin kiva saada ainakin kolme ipanaa...
Sukuni on ehdottomasti
3
1426
Vastaukset
- Sukulaisistaan pitävä
Pidän myös suvustani todella paljon sillä meidän suvussa toi yhteishenki pelaa todella hyvin ja nähdään hyvin usein...puhuit kuin meidän suvusta, tosin en muista kuinka monta serkkua, tätiä, enoa ja setää mulla on :)
- :))))
Se on mukava kuulla että joku toinenkin tykkää sukulaisistaan kovasti! Ilman sukulaisia, tuntuu todella tyhjältä! Sulle mukavaa kesää! (muille myös)
- hyvät välit
Jokainenhan pääsee syntymästään itseoikeutetusti kahteen lähisukuun,ilman omaa ansiotaan. Kuulun itse laajaan ja aivan tavalliseen suomalaiseen sukuun, jonka piirissä tunnen erittäin hyvin viihtyväni.Toiset sukulaisista ovat läheisempiä kuin toiset mutta kaikkia kunniotetaan ja ennenkaikkea ollaan lojaaleja puolin sun toisin.Turhaa mollaamista ja arvostelua kannattaa varoa, sellainen myrkyttää vain ilmapiiriä, kukaanhan ei ole täydellinen. Huumoria, naurua ja iloa sukujuhliin, hautajaiset ovat tietysti eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155