Jos joku on näitä tuotteita käyttänyt, niin haluaisin mahdollisimman paljon kokemuksia että kuinka toimii.
Mikä on epilaattori?
veet vahat? Kokemuksia?
5
1375
Vastaukset
- ..............................
itsellä ei veetit auta, sen verran paksut tummat karvat. Epilaattori aika kivulias, ensituntuman saat kun vedät pinseteillä muutaman karvan pois karvatuppineen jos se ei satu, osta epilaattori...
- ei kannata
pitää perusteena! Kukaan ei uskaltaisi käyttää epilaattoria jos testaisi pinseteillä nyppäämistä. Alussa epilaattorin käyttö voi olla melkoisenkin kivuliasta kun karvat on paksuja ja tiheässä. Mutta kun epiloimista jatkaa säännöllisesti, kivut vähenee ja karva ohenee, kasvu voi jopa heikentyäkin.
- tosikarvaton
Epilaattori on sellainen laite joka nyppii karvat pois juurineen. Se on vähän samannäköinen ku parranajokone. Epilaattori on tosi tehokas. Epiloinnin jälkeen saattaa mennä jopa pari kk ennen ku tarvii seuraavan kerran epiloida. Ensimmäiset kerrat kun epiloi niin se saattaa tuntua tuskaiselta....mutta siihen tottuu. Itse epiloin myös kainalot, johon ei koskaan tunnu tottuvan :o). Epilaattori maksaa noin 100 euroo ja kestävyys noin 5 v. (omasta kokemuksesta). Kannattaa kokeilla. En usko että petyt ja sitä paitsi pääset helpommalla kuin että 2 kertaa viikossa poistaa karvat vahoilla ym ym.
- lisäystä
Kun epiloi säännöllisesti ja mieluummin tiheämmin kuin olisi tarvetta, kipuja ei juuri tunnu. Minäkin epiloin kainaloni jo ennen kuin edes näen karvoja. Kipua ei ole, vain pientä nipistelyä, jolla tunnen mistä karvaa vielä löytyy.
Ei kannata ostaa jotain 100 euron epilaattoria, koska saman peruskoneen saa alle puolella hinnalla ilman turhia lisävarusteita.
En muista kuinka kauan olen epilaattoriani käyttänyt, mutta kyllä se on yli 5 vuotta vanha. Onhan epilaattorissa moottori ja muita liikkuvia osia, joten kyllähän se kuluu. Mutta joka tapauksessa käytön hinta on murto-osa jostain kosmetologipalveluista tai edes itse käytettävistä vahaliuskoista. Kokonaan itsetehty sokerointi tulee ehkä halvemmaksi.
- wvv
Ostin juuri veetin 'professional' kuumavahan citymarketista n. 12 e. Vaha vain levitetään iholle ja revitään pois, mitään liuskoja ei siis tarvita.
Itse kokeilin vahaa vasta bikinirajalle ja sattui niin p***sti, mutta jos repäisi vahan tarpeeksi nopeasti pois, niin karvat kyllä lähti melkein kaikki. Sääriin voi olla hyväkin vaha, kun ei satu niin paljon.
Veetin halvempi liuskallinen kuumavaha jättää lyhyemmät karvat nyppimättä. Kylmävahat eivät toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350