Konemetsä 2007 - KIITOS!

Paras tapahtuma ikinä! Kiitokset kaikille jotka olivat paikan päällä ja ensivuonna uudestaan!

8

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Subutex81
      • höpönhöpön

        kyllä siellä suurin osa oli käyttämättä..


      • Subutex81
        höpönhöpön kirjoitti:

        kyllä siellä suurin osa oli käyttämättä..

        Sekö lieventävä asianhaara. Yksikin käyttäjä on
        liikaa. Pitäis olla porukalla semmoinen yhteiskuri että sieltä ne narkkarit saatais pois muutenkin, ja mistäköhän syystä nuo huumeidenkäyttäjät aina löytyvät konemusiikki tapahtumista. Ilman essoja ja muita aineita
        ei ilmeisesti osata pitää hauskaa.
        Kaikinpuolin kyllä oli rauhallinen festari. sitä en kiellä mutta vielä kun nuo aineiden käyttäjät saataisiin pois niin homma ois OK.


      • konemettäläinen
        Subutex81 kirjoitti:

        Sekö lieventävä asianhaara. Yksikin käyttäjä on
        liikaa. Pitäis olla porukalla semmoinen yhteiskuri että sieltä ne narkkarit saatais pois muutenkin, ja mistäköhän syystä nuo huumeidenkäyttäjät aina löytyvät konemusiikki tapahtumista. Ilman essoja ja muita aineita
        ei ilmeisesti osata pitää hauskaa.
        Kaikinpuolin kyllä oli rauhallinen festari. sitä en kiellä mutta vielä kun nuo aineiden käyttäjät saataisiin pois niin homma ois OK.

        törmäsitkö yhteenkään essoissa sinua häirineeseen tyyppiin siellä? entäpä tarjosiko joku sinulle kokaiinia? meinasitko tukehtua kannabiksen savuun? eiköhän se ole jojaisen oma asia mitä vetää, missä vetää ja mitenpaljon? Jokainen ekstaasia käyttävä ihminen ei ole automaattisesti piikittävä narkkari vaan ihan tavallinen työssäkäyvä henkilö jota ei ehkä huvita örveltää kännissä ja tapella(näihinkin siellä törmäsin) vaan tanssia ja pitää hauskaa. huumeiden käyttäjät löytyvät aina konemusiikki tapahtumista koska poliisi ja ennenkaikkea media keskittää huomionsa niihin tuliko mieleen?


      • _Petrus_
        konemettäläinen kirjoitti:

        törmäsitkö yhteenkään essoissa sinua häirineeseen tyyppiin siellä? entäpä tarjosiko joku sinulle kokaiinia? meinasitko tukehtua kannabiksen savuun? eiköhän se ole jojaisen oma asia mitä vetää, missä vetää ja mitenpaljon? Jokainen ekstaasia käyttävä ihminen ei ole automaattisesti piikittävä narkkari vaan ihan tavallinen työssäkäyvä henkilö jota ei ehkä huvita örveltää kännissä ja tapella(näihinkin siellä törmäsin) vaan tanssia ja pitää hauskaa. huumeiden käyttäjät löytyvät aina konemusiikki tapahtumista koska poliisi ja ennenkaikkea media keskittää huomionsa niihin tuliko mieleen?

        Ilmeisesti siis hyväksyt tuon käytön kun puolustavalla kannalla. Minun puolesta voisi kaikkien päihteiden käyttö kieltää. Olen osittain subutex81 kanssa samaa mieltä. Tosin valinnan vapautta en käy riistämään, mutta tuntuu että tuolla konemusiikki maailmassa hyväksytään essot siinä missä rokkareiden keskuudessa täydellinen viinamyrkytys. Outoa sakkia. eikö musiikista tai tapahtumista voi nauttia ilman päihteitä??? Ei näköjään. Ei osata vapautua ilman kemikaaleja. Olisiko syytä opetella.


      • metzamiezzz
        _Petrus_ kirjoitti:

        Ilmeisesti siis hyväksyt tuon käytön kun puolustavalla kannalla. Minun puolesta voisi kaikkien päihteiden käyttö kieltää. Olen osittain subutex81 kanssa samaa mieltä. Tosin valinnan vapautta en käy riistämään, mutta tuntuu että tuolla konemusiikki maailmassa hyväksytään essot siinä missä rokkareiden keskuudessa täydellinen viinamyrkytys. Outoa sakkia. eikö musiikista tai tapahtumista voi nauttia ilman päihteitä??? Ei näköjään. Ei osata vapautua ilman kemikaaleja. Olisiko syytä opetella.

        sanokaa mitä sanotte mutta konemetsä 2007 oli mukava kokemus minulle olin siellä eka kertaa tänä vuonna ja todennäkösesti ensivuonnakin


      • konemettäläinen
        _Petrus_ kirjoitti:

        Ilmeisesti siis hyväksyt tuon käytön kun puolustavalla kannalla. Minun puolesta voisi kaikkien päihteiden käyttö kieltää. Olen osittain subutex81 kanssa samaa mieltä. Tosin valinnan vapautta en käy riistämään, mutta tuntuu että tuolla konemusiikki maailmassa hyväksytään essot siinä missä rokkareiden keskuudessa täydellinen viinamyrkytys. Outoa sakkia. eikö musiikista tai tapahtumista voi nauttia ilman päihteitä??? Ei näköjään. Ei osata vapautua ilman kemikaaleja. Olisiko syytä opetella.

        hyväksyn joo, mutta en ole puolustavalla kannalla vaan yritin antaa asian esille niin, että jokainen tekee mitä tekee kunhan se ei haittaa muiden juhlimista. Itse pystyn nauttimaan konemusiikista selvinpäin ja suurimmaksi osaksi näin teenkin. jos kaikki päihteet laillistettaisiin ja annettaisi tyhmien tappaa niillä itsensä saataisiin ainakin tätä ylikansoitusta kuriin. Joka tapauksessa laillista tai ei niitä käytetään ja se on vaan pakko hyväksyä.


      • Pertti Kolakka
        konemettäläinen kirjoitti:

        hyväksyn joo, mutta en ole puolustavalla kannalla vaan yritin antaa asian esille niin, että jokainen tekee mitä tekee kunhan se ei haittaa muiden juhlimista. Itse pystyn nauttimaan konemusiikista selvinpäin ja suurimmaksi osaksi näin teenkin. jos kaikki päihteet laillistettaisiin ja annettaisi tyhmien tappaa niillä itsensä saataisiin ainakin tätä ylikansoitusta kuriin. Joka tapauksessa laillista tai ei niitä käytetään ja se on vaan pakko hyväksyä.

        Minun mielestäni ei kannata alkaa avautumaan jengin "huumeiden"käytöstä, ennenkun on itse kokeillut ja tietää asioista enemmän. Säästyttiinpä konemetsässä pahoinpitelyitä, puukotuksilta yms. mitä tapahtui ympäri suomea muilla festivaaleilla. Esimerkiksi ilosaaresta olisi löytynyt varmasti 10 x enemmän 'huumetapauksia' kuin konemetsästä, jos siellä olisi käytetty samanlaiset verohaaskaukset siviilipoliiseihin mitä konemetsässä tehtiin. NAURETTAVAA VERORAHOJEN TUHLAUSTA. Poliisien pitäisi tässä vaiheessa katsoa peiliin ja miettiä, että mihin ne verorahat _OIKEASTI_ kannattaa tuhlata, eikä vaania rauhallisia festarihippejä jostain pilvenpoltosta, mikä ei ole mitään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe