Konemetsä 2007 - KIITOS!

Paras tapahtuma ikinä! Kiitokset kaikille jotka olivat paikan päällä ja ensivuonna uudestaan!

8

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Subutex81
      • höpönhöpön

        kyllä siellä suurin osa oli käyttämättä..


      • Subutex81
        höpönhöpön kirjoitti:

        kyllä siellä suurin osa oli käyttämättä..

        Sekö lieventävä asianhaara. Yksikin käyttäjä on
        liikaa. Pitäis olla porukalla semmoinen yhteiskuri että sieltä ne narkkarit saatais pois muutenkin, ja mistäköhän syystä nuo huumeidenkäyttäjät aina löytyvät konemusiikki tapahtumista. Ilman essoja ja muita aineita
        ei ilmeisesti osata pitää hauskaa.
        Kaikinpuolin kyllä oli rauhallinen festari. sitä en kiellä mutta vielä kun nuo aineiden käyttäjät saataisiin pois niin homma ois OK.


      • konemettäläinen
        Subutex81 kirjoitti:

        Sekö lieventävä asianhaara. Yksikin käyttäjä on
        liikaa. Pitäis olla porukalla semmoinen yhteiskuri että sieltä ne narkkarit saatais pois muutenkin, ja mistäköhän syystä nuo huumeidenkäyttäjät aina löytyvät konemusiikki tapahtumista. Ilman essoja ja muita aineita
        ei ilmeisesti osata pitää hauskaa.
        Kaikinpuolin kyllä oli rauhallinen festari. sitä en kiellä mutta vielä kun nuo aineiden käyttäjät saataisiin pois niin homma ois OK.

        törmäsitkö yhteenkään essoissa sinua häirineeseen tyyppiin siellä? entäpä tarjosiko joku sinulle kokaiinia? meinasitko tukehtua kannabiksen savuun? eiköhän se ole jojaisen oma asia mitä vetää, missä vetää ja mitenpaljon? Jokainen ekstaasia käyttävä ihminen ei ole automaattisesti piikittävä narkkari vaan ihan tavallinen työssäkäyvä henkilö jota ei ehkä huvita örveltää kännissä ja tapella(näihinkin siellä törmäsin) vaan tanssia ja pitää hauskaa. huumeiden käyttäjät löytyvät aina konemusiikki tapahtumista koska poliisi ja ennenkaikkea media keskittää huomionsa niihin tuliko mieleen?


      • _Petrus_
        konemettäläinen kirjoitti:

        törmäsitkö yhteenkään essoissa sinua häirineeseen tyyppiin siellä? entäpä tarjosiko joku sinulle kokaiinia? meinasitko tukehtua kannabiksen savuun? eiköhän se ole jojaisen oma asia mitä vetää, missä vetää ja mitenpaljon? Jokainen ekstaasia käyttävä ihminen ei ole automaattisesti piikittävä narkkari vaan ihan tavallinen työssäkäyvä henkilö jota ei ehkä huvita örveltää kännissä ja tapella(näihinkin siellä törmäsin) vaan tanssia ja pitää hauskaa. huumeiden käyttäjät löytyvät aina konemusiikki tapahtumista koska poliisi ja ennenkaikkea media keskittää huomionsa niihin tuliko mieleen?

        Ilmeisesti siis hyväksyt tuon käytön kun puolustavalla kannalla. Minun puolesta voisi kaikkien päihteiden käyttö kieltää. Olen osittain subutex81 kanssa samaa mieltä. Tosin valinnan vapautta en käy riistämään, mutta tuntuu että tuolla konemusiikki maailmassa hyväksytään essot siinä missä rokkareiden keskuudessa täydellinen viinamyrkytys. Outoa sakkia. eikö musiikista tai tapahtumista voi nauttia ilman päihteitä??? Ei näköjään. Ei osata vapautua ilman kemikaaleja. Olisiko syytä opetella.


      • metzamiezzz
        _Petrus_ kirjoitti:

        Ilmeisesti siis hyväksyt tuon käytön kun puolustavalla kannalla. Minun puolesta voisi kaikkien päihteiden käyttö kieltää. Olen osittain subutex81 kanssa samaa mieltä. Tosin valinnan vapautta en käy riistämään, mutta tuntuu että tuolla konemusiikki maailmassa hyväksytään essot siinä missä rokkareiden keskuudessa täydellinen viinamyrkytys. Outoa sakkia. eikö musiikista tai tapahtumista voi nauttia ilman päihteitä??? Ei näköjään. Ei osata vapautua ilman kemikaaleja. Olisiko syytä opetella.

        sanokaa mitä sanotte mutta konemetsä 2007 oli mukava kokemus minulle olin siellä eka kertaa tänä vuonna ja todennäkösesti ensivuonnakin


      • konemettäläinen
        _Petrus_ kirjoitti:

        Ilmeisesti siis hyväksyt tuon käytön kun puolustavalla kannalla. Minun puolesta voisi kaikkien päihteiden käyttö kieltää. Olen osittain subutex81 kanssa samaa mieltä. Tosin valinnan vapautta en käy riistämään, mutta tuntuu että tuolla konemusiikki maailmassa hyväksytään essot siinä missä rokkareiden keskuudessa täydellinen viinamyrkytys. Outoa sakkia. eikö musiikista tai tapahtumista voi nauttia ilman päihteitä??? Ei näköjään. Ei osata vapautua ilman kemikaaleja. Olisiko syytä opetella.

        hyväksyn joo, mutta en ole puolustavalla kannalla vaan yritin antaa asian esille niin, että jokainen tekee mitä tekee kunhan se ei haittaa muiden juhlimista. Itse pystyn nauttimaan konemusiikista selvinpäin ja suurimmaksi osaksi näin teenkin. jos kaikki päihteet laillistettaisiin ja annettaisi tyhmien tappaa niillä itsensä saataisiin ainakin tätä ylikansoitusta kuriin. Joka tapauksessa laillista tai ei niitä käytetään ja se on vaan pakko hyväksyä.


      • Pertti Kolakka
        konemettäläinen kirjoitti:

        hyväksyn joo, mutta en ole puolustavalla kannalla vaan yritin antaa asian esille niin, että jokainen tekee mitä tekee kunhan se ei haittaa muiden juhlimista. Itse pystyn nauttimaan konemusiikista selvinpäin ja suurimmaksi osaksi näin teenkin. jos kaikki päihteet laillistettaisiin ja annettaisi tyhmien tappaa niillä itsensä saataisiin ainakin tätä ylikansoitusta kuriin. Joka tapauksessa laillista tai ei niitä käytetään ja se on vaan pakko hyväksyä.

        Minun mielestäni ei kannata alkaa avautumaan jengin "huumeiden"käytöstä, ennenkun on itse kokeillut ja tietää asioista enemmän. Säästyttiinpä konemetsässä pahoinpitelyitä, puukotuksilta yms. mitä tapahtui ympäri suomea muilla festivaaleilla. Esimerkiksi ilosaaresta olisi löytynyt varmasti 10 x enemmän 'huumetapauksia' kuin konemetsästä, jos siellä olisi käytetty samanlaiset verohaaskaukset siviilipoliiseihin mitä konemetsässä tehtiin. NAURETTAVAA VERORAHOJEN TUHLAUSTA. Poliisien pitäisi tässä vaiheessa katsoa peiliin ja miettiä, että mihin ne verorahat _OIKEASTI_ kannattaa tuhlata, eikä vaania rauhallisia festarihippejä jostain pilvenpoltosta, mikä ei ole mitään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe