Paras tapahtuma ikinä! Kiitokset kaikille jotka olivat paikan päällä ja ensivuonna uudestaan!
Konemetsä 2007 - KIITOS!
8
1320
Vastaukset
- Subutex81
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poliisi sai haaviinsa huumeita Konemetsä-festivaalilla/1135228574709
vähemmästäkin hyvä tapahtuma ku on käytetty tajunnanlaajentajia.
Jatkakaa samaan malliin..- höpönhöpön
kyllä siellä suurin osa oli käyttämättä..
- Subutex81
höpönhöpön kirjoitti:
kyllä siellä suurin osa oli käyttämättä..
Sekö lieventävä asianhaara. Yksikin käyttäjä on
liikaa. Pitäis olla porukalla semmoinen yhteiskuri että sieltä ne narkkarit saatais pois muutenkin, ja mistäköhän syystä nuo huumeidenkäyttäjät aina löytyvät konemusiikki tapahtumista. Ilman essoja ja muita aineita
ei ilmeisesti osata pitää hauskaa.
Kaikinpuolin kyllä oli rauhallinen festari. sitä en kiellä mutta vielä kun nuo aineiden käyttäjät saataisiin pois niin homma ois OK. - konemettäläinen
Subutex81 kirjoitti:
Sekö lieventävä asianhaara. Yksikin käyttäjä on
liikaa. Pitäis olla porukalla semmoinen yhteiskuri että sieltä ne narkkarit saatais pois muutenkin, ja mistäköhän syystä nuo huumeidenkäyttäjät aina löytyvät konemusiikki tapahtumista. Ilman essoja ja muita aineita
ei ilmeisesti osata pitää hauskaa.
Kaikinpuolin kyllä oli rauhallinen festari. sitä en kiellä mutta vielä kun nuo aineiden käyttäjät saataisiin pois niin homma ois OK.törmäsitkö yhteenkään essoissa sinua häirineeseen tyyppiin siellä? entäpä tarjosiko joku sinulle kokaiinia? meinasitko tukehtua kannabiksen savuun? eiköhän se ole jojaisen oma asia mitä vetää, missä vetää ja mitenpaljon? Jokainen ekstaasia käyttävä ihminen ei ole automaattisesti piikittävä narkkari vaan ihan tavallinen työssäkäyvä henkilö jota ei ehkä huvita örveltää kännissä ja tapella(näihinkin siellä törmäsin) vaan tanssia ja pitää hauskaa. huumeiden käyttäjät löytyvät aina konemusiikki tapahtumista koska poliisi ja ennenkaikkea media keskittää huomionsa niihin tuliko mieleen?
- _Petrus_
konemettäläinen kirjoitti:
törmäsitkö yhteenkään essoissa sinua häirineeseen tyyppiin siellä? entäpä tarjosiko joku sinulle kokaiinia? meinasitko tukehtua kannabiksen savuun? eiköhän se ole jojaisen oma asia mitä vetää, missä vetää ja mitenpaljon? Jokainen ekstaasia käyttävä ihminen ei ole automaattisesti piikittävä narkkari vaan ihan tavallinen työssäkäyvä henkilö jota ei ehkä huvita örveltää kännissä ja tapella(näihinkin siellä törmäsin) vaan tanssia ja pitää hauskaa. huumeiden käyttäjät löytyvät aina konemusiikki tapahtumista koska poliisi ja ennenkaikkea media keskittää huomionsa niihin tuliko mieleen?
Ilmeisesti siis hyväksyt tuon käytön kun puolustavalla kannalla. Minun puolesta voisi kaikkien päihteiden käyttö kieltää. Olen osittain subutex81 kanssa samaa mieltä. Tosin valinnan vapautta en käy riistämään, mutta tuntuu että tuolla konemusiikki maailmassa hyväksytään essot siinä missä rokkareiden keskuudessa täydellinen viinamyrkytys. Outoa sakkia. eikö musiikista tai tapahtumista voi nauttia ilman päihteitä??? Ei näköjään. Ei osata vapautua ilman kemikaaleja. Olisiko syytä opetella.
- metzamiezzz
_Petrus_ kirjoitti:
Ilmeisesti siis hyväksyt tuon käytön kun puolustavalla kannalla. Minun puolesta voisi kaikkien päihteiden käyttö kieltää. Olen osittain subutex81 kanssa samaa mieltä. Tosin valinnan vapautta en käy riistämään, mutta tuntuu että tuolla konemusiikki maailmassa hyväksytään essot siinä missä rokkareiden keskuudessa täydellinen viinamyrkytys. Outoa sakkia. eikö musiikista tai tapahtumista voi nauttia ilman päihteitä??? Ei näköjään. Ei osata vapautua ilman kemikaaleja. Olisiko syytä opetella.
sanokaa mitä sanotte mutta konemetsä 2007 oli mukava kokemus minulle olin siellä eka kertaa tänä vuonna ja todennäkösesti ensivuonnakin
- konemettäläinen
_Petrus_ kirjoitti:
Ilmeisesti siis hyväksyt tuon käytön kun puolustavalla kannalla. Minun puolesta voisi kaikkien päihteiden käyttö kieltää. Olen osittain subutex81 kanssa samaa mieltä. Tosin valinnan vapautta en käy riistämään, mutta tuntuu että tuolla konemusiikki maailmassa hyväksytään essot siinä missä rokkareiden keskuudessa täydellinen viinamyrkytys. Outoa sakkia. eikö musiikista tai tapahtumista voi nauttia ilman päihteitä??? Ei näköjään. Ei osata vapautua ilman kemikaaleja. Olisiko syytä opetella.
hyväksyn joo, mutta en ole puolustavalla kannalla vaan yritin antaa asian esille niin, että jokainen tekee mitä tekee kunhan se ei haittaa muiden juhlimista. Itse pystyn nauttimaan konemusiikista selvinpäin ja suurimmaksi osaksi näin teenkin. jos kaikki päihteet laillistettaisiin ja annettaisi tyhmien tappaa niillä itsensä saataisiin ainakin tätä ylikansoitusta kuriin. Joka tapauksessa laillista tai ei niitä käytetään ja se on vaan pakko hyväksyä.
- Pertti Kolakka
konemettäläinen kirjoitti:
hyväksyn joo, mutta en ole puolustavalla kannalla vaan yritin antaa asian esille niin, että jokainen tekee mitä tekee kunhan se ei haittaa muiden juhlimista. Itse pystyn nauttimaan konemusiikista selvinpäin ja suurimmaksi osaksi näin teenkin. jos kaikki päihteet laillistettaisiin ja annettaisi tyhmien tappaa niillä itsensä saataisiin ainakin tätä ylikansoitusta kuriin. Joka tapauksessa laillista tai ei niitä käytetään ja se on vaan pakko hyväksyä.
Minun mielestäni ei kannata alkaa avautumaan jengin "huumeiden"käytöstä, ennenkun on itse kokeillut ja tietää asioista enemmän. Säästyttiinpä konemetsässä pahoinpitelyitä, puukotuksilta yms. mitä tapahtui ympäri suomea muilla festivaaleilla. Esimerkiksi ilosaaresta olisi löytynyt varmasti 10 x enemmän 'huumetapauksia' kuin konemetsästä, jos siellä olisi käytetty samanlaiset verohaaskaukset siviilipoliiseihin mitä konemetsässä tehtiin. NAURETTAVAA VERORAHOJEN TUHLAUSTA. Poliisien pitäisi tässä vaiheessa katsoa peiliin ja miettiä, että mihin ne verorahat _OIKEASTI_ kannattaa tuhlata, eikä vaania rauhallisia festarihippejä jostain pilvenpoltosta, mikä ei ole mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
