Voiko ikävään kuolla?

*...*

On niin suuri ikävä ja kaipaus, että välillä tuntuu siltä kuin tulisin hulluksi. En pysty ajattelemaan mitään. Ajatukset pyörivät vain Hänen ympärillään. Mikä ihme tähän tuskaan auttaa. Aikaa on kulunut ja edelleen rakastan...

18

5411

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkisesti

      se voi ihmisen tappaa tai ainakin turruttaa.

    • tapahtuu

      ensin sanoisin että ei tapa. Sitten ajateltuani asiaa, en olisi niinkään varma. On paljon asioita joita ihminen ei ymmärrä. Tyhmyydellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Selittäkää rakkaus esimerkiksi tieteellisesti se joka pystyy:)

      • Mariitta-74

        Elän ja olen elänyt tuon samanlaisen tunteen kanssa noin 17-vuotta. Välillä se on ollut vähän sivussa ja välillä se myrskyää sisälläni, etten oikein pysty keskittymään mihinkään.Koko tähänastisen elämäni ajan minun rakkauden kohde ja minä olemme eläneet omia elämiämme omissa suhteissa eikä petetty olla kertaakaan eikä edes suudeltu, kuin nuorena. Se rakkaus on ja elää vaan. Nykyään hän asuu naapurinamme ja hän on juuri eronnut. Minä lapsettomassa avoliitossa. Olen siis taas ihan sekas, mitä tehä. En halua kuitenkaan pettää, se on sairasta. Elämä on...


      • itsewarma

        rakkaus on vahva estrogeeni/testosteronihumala alussa.

        pitempiaikaisena aivojen epätasapainoilua ja hapuilua. tunneaistien kasvua ja näkökyvyn heikkenemistä.


        herää kysymys:

        miksi siihen ei ole tehty lääkitystä? niille olisi hurjat markkinatkin.

        :(=


      • itsewarma kirjoitti:

        rakkaus on vahva estrogeeni/testosteronihumala alussa.

        pitempiaikaisena aivojen epätasapainoilua ja hapuilua. tunneaistien kasvua ja näkökyvyn heikkenemistä.


        herää kysymys:

        miksi siihen ei ole tehty lääkitystä? niille olisi hurjat markkinatkin.

        :(=

        Oi voi, niin ei ole lääkitystä oikeaa keksitty.
        No hätä keinot keksii ja korvaavia lääkkeitä..


    • sinulle ainakin

      vähän aikaa Hän ja helpottaa kaipaustasi kertomalla, että minulla on myös samanlaiset tunteet; olo on sietämättömän kaipaava...

      Kerro vähän kaipauksesi kohteesta; jo se helpottaa oloasi, kun saat luotettavan ja ymmärtävän "kuuntelijan" kohtalotoverista!!!

      Ja mikäli olet nainen, voin tarjota myös hellän halauksen ja olkapään, jota vasten painautua...Toivon että edes vähän helpottaa...:)

      • kuolla oikeesti

        en usko että vieras ihminen pystyy lohduttamaan, hengissä voi ikävästäkin selvitä.


      • ikäväänkin
        kuolla oikeesti kirjoitti:

        en usko että vieras ihminen pystyy lohduttamaan, hengissä voi ikävästäkin selvitä.

        voi välillisesti kuolla, mutta silloin se on oma valinta...Toivon hartaasti, että sinun tapauksessa (eikä kenenkään muunkaan) ei olisi kysymys siitä!


      • kuolla oikeesti kirjoitti:

        en usko että vieras ihminen pystyy lohduttamaan, hengissä voi ikävästäkin selvitä.

        Kyllä voi Vieras lohduttaa. Miksei voisi?

        Ja ylempään kommenttiin myös, Tuollainen halaus, olkapää johon nojautua ja juttelu on aika ihanasti sanottu.


    • jos...........

      ei syö, eikä juo!

      • Tähän,

        Varsinkaan alkoholi ei auta asioita muuta kuin hetkellisesti!


      • Tähän, kirjoitti:

        Varsinkaan alkoholi ei auta asioita muuta kuin hetkellisesti!

        No kunhan ees hetkellisesti auttaa ni on ok.


    • ikävää tunteva

      tuttu tunne

    • ikävöin ja rakastan

      "Voiko ikävään kuolla?"
      - vastaisin, että kyllä voi. Jos oikein ikävöi ja sydän on heikko niin valitettavasti ikävään voi kuolla.. sydän ei kestä suruja määrättömiin.
      Pidä itsestäsi huolta ja ajattele, että jossain on aurinkoista, lämmintä.. on ystäviä, sukulaisia joiden luona voi käydä kyläilemässä, voit harrastaa jotain mikä tuntuu hyvältä.. nämä asiat auttavat vaikkei välttämättä tällähetkellä sinusta ehkä tunnu siltä.

    • broken..

      tiedän tunteen.. käyn tuota samaa tuskaa läpi

    • Anonyymi

      Jos ei ole ystäviä ja joutuu elämään yksin muistojen keskellä. 4kk on tätä henkistä helvettiä kestänyt ja loppu alkaa häämöttää. Särkyneen sydämen syndrooman toivon hoitavan homman, ettei tarvitse itse alkaa keksiä keinoja poistua rajan toiselle puolelle. Kai henkinen tuska on yhtä hyvä syy kuin fyysinen tuska tai sairaus saada avustettu kuolema...

      • Anonyymi

        Ikävät 4 kuukautta siellä?
        Mitäs sillon on sattunut jos henkistä h*lvettiä? : (


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävät 4 kuukautta siellä?
        Mitäs sillon on sattunut jos henkistä h*lvettiä? : (

        Tuliko teille ero vai kuoliko hän? Jos ero niin puhu hänen kanssaan, se helpottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe